Philips PowerPro Ultimate FC9922 koper

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Ultimate FC9922 koper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Altena 25-08-2019

Handvat slecht materiaal

Verder goede stofzuiger ,materiaal slecht handvat (afgebroken )dus geen succes en dit voor een behoorlijke prijzige stofzuiger
Schijnt dat andere series al door Philips handvat is aangepast. (Verstevigd)

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Handvat slecht materiaal( gebroken)

Malika 05-08-2016

Perfecte stofzuiger

Ik vind het een mooie en fijne stofzuiger. De zuigkracht is prima, hij rijdt makkelijk, maakt geen lawaai. Hij zuigt boven verwachting. Dit is beste stofzuiger ooit. Het feit dat hij geen zak heeft is super handig. De stofzuiger is licht van gewicht en de hulpstukken op de handvat is super handig. Ik ben er erg blij mee.

cte64 07-05-2015

Na de deceptie van de dyson (na 5,5 jaar diverse onderdelen stuk!!) lijkt dit apparaat een aanzienlijke verbetering. Niet alleen wordt de lucht naar achteren weggeblazen en niet opzij (als je langs de haard reed lag je kamer weer vol met as), de zuigkracht is beter (de dyson schoof veel troep voor de zuigmond uit), het apparaat heeft meer gebruiksgemak en toebehoren, en het belangrijkste: het lijkt bovendien veel degelijker en steviger dan de Dyson (wat meer marketing is dan echte kwaliteit).