AEG CE2000EL zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG CE2000EL zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Nico 06-01-2017

Prima stofzuiger voor een leuk prijsje

Geschreven voor: AEG CE2000EL zwart

Goede zuigkracht, fijn combi mondstuk en een heerlijk lang snoer. Misschien iets meer geluid dan de veel duurdere stofzuigers maar zeker niet storend. Prima prijs/kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• Prijs
  • Lang snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

cascaded 25-11-2014
Geschreven voor: AEG CE2000EL zwart

goede budget-stofzuiger; bij sommige winkels kost ie het dubbele maar ik heb 67 euro betaald incl. verzending en 2 dozen originele AEG microvezel zakken.
Zuigt echt hard, had ik niet verwacht voor een 1500W zonder speciale technieken (kompressor etc.)
Goed om de stoffen bank mee af te doen.
Ook voor langere mensen geschikt; dit is vaak bij de wat goedkopere modellen een probleem.
Minpunt is in mijn ogen toch echt de zuigmond; klein, bijna model parketborstel (maar is het niet !) lijkt wel degelijk ,maar die van mijn vorige (duurdere) EIO stofzuiger was aanzienelijk beter.
Pluspunt is dan weer dat het snoer ruim een meter langer is dan de vorige. snoer is echt bovenmodaal wat lengte betreft.
gebruikte materialen zijn niet echt superdeluxe, maar toch;
Voor wat ik betaald heb, heb ik er een goed gevoel bij.

Vormgeving; het werkt, is functioneel, maar deze vampyr werd volgens mij al in de jaren 80 verkocht met zo ongeveer dezelfde behuizing.

door de goedkope slang, gebruikte materialen. een 6 voor duurzaamheid. maar de echte duurzaamgheid moet nog blijken.