Philips Performer Expert FC8727 blauw - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8727 blauw op Kieskeurig.nl.

Hanzi 20-02-2017

Spijtaankoop, niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Ik heb deze stofzuiger nu ruim een jaar in gebruik. Het is absoluut geen gebruiksvriendelijke stofzuiger.
De bluetooth verbinding laat het met regelmaat afweten, hierdoor kan je geen gebruik maken van de zuigkrachtregeling.
De voet van de stofzuiger is te te lomp/ hoog, hierdoor kun je nauwelijks of niet onder kasten of banken komen.
De slang slaat regelmatig op de aan- uitknop waardoor de stofzuiger uit gaat.
Nu is het handvat ook nog gebroken op 2 zwakke constructiepunten die in het batterij compartiment aanwezig zijn....
Het eneige pluspunt is de stille motor en goede zuigkracht.
Ik had absoluut meer verwacht van een stofzuiger in deze prijsklasse!!

GerbenR 29-12-2016

99 procent voldoening

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Na online beoordelingen te hebben gelezen waarbij het geluid, de regelbare zuigkracht en 8 mtr kabel hoogtij vierden, tot aanschaf over gegaan. Het design sprak ook aan en de 5 liter anti-allergie zak helpt extra naast het hepa13 filter voor mijn zoontje. De stofzuiger is zeer stil (waren een Dyson gewend) en is prettig in gebruik ook met de handel met ingebouwde afstandsbediening. Geen 100% door een paar opmerkingen (geen minpunten m.i.). De stofzuiger rolt niet over de draad heen zonder deze op te lichten, de hulpstukhouder op de stofzuiger blokkeert de beweegbaarheid van de slang en als laatste is de stofzuiger behoorlijk uit balans als je hem op tilt met de slang in de bevestiging achterop.

Henry 11-08-2016

Stofzuiger zuigt na een half jaar al niet meer

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Dachten een prachtige stofzuiger van een prachtig Nederlands merk gekocht te hebben met eigenschappen die we zochten in verband met onze houten Vloeren. Nu na 6 maanden hebben we spijt van onze aankoop. De stofzuiger zuigt geheel niet meer. Iemand een idee hoe dit kan komen?

Lise 21-04-2016

Waardeloos

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Deze stofzuiger iets meer dan jaar geleden aangeschaft. Na 3 maanden deed hij niks meer. Ter reparatie aangeboden, stofzuiger na 6 werken teruggekregen: nieuwe printplaat en motor (met 90 dagen garantie ?!).
Nu jaar verder, plots geen vermogen meer.

Voor deze prijs echt een waardeloos geval, kan er niks anders van maken.

Coenraad26 05-01-2016

uitstekende aankoop

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Stille zeer krachtige stofzuiger, handige bediening op de slang mooi design alles wat een stofzuiger moet bezitten.

Anita024 30-10-2015

Er is geen betere voor ons - Aanrader !

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Geweldige stofzuiger, zou geen andere meer willen.
Hondenharen geen probleem, zuigt matjes en harde vloeren goed schoon.
Eventueel het mondstuk iets opbeuren en naar je toe trekken als er wat grover vuil blijft liggen.
Voet op de punt van de matjes zetten en van je af zuigen, haren en pluizen etc. worden er dan perfect vanaf gezogen.
Hulpstukken liggen centraal in huis in een lade.
Goed wendbaar en degelijk lang genoeg snoer etc.

schrikie 24-10-2015

mooi handig

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

het is een mooi en handig apparaat maar de zuig kracht is wel minder dan het oude model en de stang is korter ...maar is een kwestie van wennen denk ik

osjefke 31-08-2015

Goede prestaties, minder ergonomie en design

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Telescopische steel is iets te kort voor optimaal gebruiksgemak. Design heeft geen rekening gehouden met het opbergen van de extra hulpstukken, deze steken u op een houder welke op de slangrotor worden geplaatst. Hierbij is geen is geen rekening gehouden met de parketborstel. Gelukkig heeft hij uitstekende prestaties.

Theootje 27-03-2015

uitstekende stofzuiger, goede zuigkracht en zeer handig in gebruik.

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Heel fijn is de mogelijkheid om boven op de slang de zuigkracht t e regelen. Ook de hulpstukken zijn handig bevestigd aan de stofzuiger zodat je die altijd bij de hand hebt. Ik ben blij met dit apparaat.

Ton39 04-02-2015

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

een prima, zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger.
werkt door de bediening aan de steel zeer gemakkelijk.
ondanks dat de motor maar 650W is een prima zuigkracht.

TomV 23-10-2014

Licht en vlot !

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Een tweetal weken ben ik een nieuwe eco-stofzuiger van Philips aan het testen. Meer bepaald de Philips Performer expert premium. Wat me opviel is dat hij heel licht is in het gebruik. Je moet er niet te veel aan trekken. Hij volgt bij wijze van spreken van zelf. Het bedieningsknopje aan de stofzuiger slang is handig. Je regelt zo gemakkelijk de zuigkracht. Eindelijk een stofzuiger die niet overdreven luid werkt. Het snoer rolt eenvoudig af en op. Tot slot, wil ik nog kwijt dat ook het handvat en de ophanging voor de stang en slang goed ontworpen zijn.
Samengevat de Philips stofzuiger bevalt me wel. Hij doet wat hij moet en heeft toch wel enkele voordelen ten opzichte van mijn oude stofzuiger.
Als ik een score op 10 zou moeten geven, verdient dit model een 8!

canlette 19-10-2014

super ravie du philips performer expert

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Voilà deux semaines que je possède cet aspirateur et j'en suis extrêmement satisfaite .
Tout d'abord et ce qui est pour moi le plus important il à une grande puissance d'aspiration et les brosse latérale permette de nettoyer les moindre recoins. Le rayon d'action est de 11m plus besoin pour moi de le débrancher à chaque changement de pièce et sont petit plus est la télécommande sur le tube d'aspiration qui permet de régler l'intensité ou de l'allumer et l'éteindre. Je dirais pour terminer qu'il est très silencieux et avec des enfants en bas âge qui font la sieste c'est un plus indéniable .

Wendy2703 16-10-2014

Wat een power. Perfect

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Ik heb hem nu ongeveer twee weken, ik stofzuig meerdere malen per dag. Hij is veel stiller en veel krachtiger dan ik gewend ben. Ik vind de hulpstukken erg fijn voor de meubels en het plafond. Verder gebruik ik hem op laminaat op hout en op vloerbedekking. Hij werkt hartstikke fijn en snel. De afstandsbediening op de steel is een handig extraatje.
Hij is duurder dan gemiddeld maar ik vind dat hij zijn geld waard is, je gaat hier jaren gebruiksgemak van hebben

Krs1977 16-10-2014

Prettige lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Een prettige stofzuiger om mee te werken. Hij is goed wendbaar. Doet wat hij moet doen en eigenlijk beter. Want hij is hier de piepschuim proef glansrijk door gekomen
Erg handig is de afstandsbediening aan de slang. Scheelt een flink aantal keren bukken .En sowieso het handvat aan de slang is fijn. Maakt het erg gemakkelijk om met 1 hand te stofzuigen.

mimillye 12-10-2014

trés satisfaite

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

et voilà, en plein travaux a la maison, l'aspirateur Eco AirflowMax avec sac de Philips tombe a pic... Aspirer la maison dans les moindre recoins et plus de trace des travaux. L'aspiration est impressionnante et efficace, pas besoin de repasser derrière.
Il est facile a manier et très léger ce qui faciliter la tâche quand on fait les escaliers. J'adore la poigne, Grace a cela, c est tellement plus simple de faire voyager le manche pour passer en dessous ou au dessus des meubles. Et quelle couleur, bleu électrique...j'adore le point négatif, c'est la difficulté de retirer l'embout afin de le changer mais cela devrait être plus simple après plusieurs utilisations. au final, je suis très contente de l'aspirateur eco AirflowMax avec de Philips, il convient a mes attendes autant au niveau design, couleur qu'au niveau économique et facilité d'utilisation, montage et démontage.

MarjanPL 11-10-2014

Prima stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Mooie stofzuiger als het gaat om uiterlijk. Hij is goed wendbaar. Doet wat hij moet doen en dat is vuil opzuigen. Niet te groot, niet te klein. Precies goed.

Erg handig vind ik persoonlijk de afstandsbediening aan de slang. En sowieso het handvat aan de slang is fijn. Maakt het erg gemakkelijk om met 1 hand te stofzuigen.

kikibis 09-10-2014

Bon produits !

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Je teste cette aspirateur depuis plus d'une semaines, animaux oblige j'aspire tout les 2 jours, voir tout les jours ! c'est seul point faible : son poids et son sac ! Mis a part cela il est facile a utiliser, maniable, son cordon de 11m est pratique,silencieux, le renbobinage du cordon efficace, sans parler de sa force d'aspiration puissante, aucun poils ni résiste ! son petit plus, la "télécommande" a la poignée, permet de mettre l’appareil en veille et de contrôlé la force d'aspiration. Bref, bon produit !

Lopende 07-10-2014

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Inhet kader van insiders mag ik de stofzuiger testen. Ik gebruik hem nu enkele dagen en wat me enorm opvalt is dat ie zo geluidsarm is. Ik kan nu stofzuigen zonder de andere te storen. Ook handig is de bediening aan de handvat en de regelbare zuigkracht. De zijborstels is ook een enorme verbetering. Deze stofzuig duwt het vuil niet vooruit , maar zuigt het op.
Deze stofzuiger is een enorme verbetering

crea09 07-10-2014

mooi, maar gebruiksonvriendelijk

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Vandaag voor het eerst gebruikt, is mooi stil, zuigt alles prima op, schuift het niet vooruit.

Maar wat is het zwaar stofzuigen, ik weet niet waar dat aan ligt want de stofzuiger zelf is heel licht, dus het zal de mondstuk zijn.

Ook is de wendbaarheid van de mondstuk niet super, vrij grof, pastte niet onder mijn salontafel door.

paluba 05-10-2014

Efficace

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8727 blauw

Simple d'utilisation, super puissance d'aspiration, longueur du tube et de la prise, niveau sonore sont les points positifs de cet aspirateur.
Aspects négatifs: Le design est banal, les accesssoires (brosse et suceur) à accrocher à la base du tube ne tiennent pas bien.
Agréable à utiliser.