Philips Performer Expert FC8727 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8727 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

stofzuiger 30-03-2017

waardeloos handvat

tijdens het stofzuigen is het handvat erg onhandig. Je drukt al snel op de afstandbediening, zodat hij weer minder hard zuigt. Tevens is het handvat veel te fragiel, is al 2 keer kapot gegaan. Is wel weer gerepareerd door Philips.

Krs1977 19-10-2014

Gelukkig de kans gekregen om via Iniders deze stofzuiger te mogen uitproberen. Het is een prettige stofzuiger om mee te werken. Hij is goed wendbaar. Doet wat hij moet doen en eigenlijk beter. Want hij is hier de piepschuim proef glansrijk door gekomen
Erg handig is de afstandsbediening aan de slang. Scheelt een flink aantal keren bukken .En sowieso het handvat aan de slang is fijn. Maakt het erg gemakkelijk om met 1 hand te stofzuigen.

sagarad 16-10-2014

Ik heb ook de FC8727/09 mogen testen via Insiders. Met 4 kinderen en 2 katten ben ik dagelijks aan het stofzuigen. Ik wilde eerst goed testen voordat ik een review plaats. Uiterlijk: de stofzuiger oogt zelf klein maar met slang met een ingebouwde afstand bieding lijkt het groot. Het in elkaar zetten vond ik wel lastig de eerste keer en moest wel een paar keer de handleiding bij pakken en de afstand bieding ook werkend krijgen. Stofzak makkelijk eruit te halen en kan makkelijk een paar ronden mee. De extra verlengstuk aan de slang vind ik erg handig. Gebruik: Zeer stille stofzuiger. Mijn katten renden altijd weg als ik mijn oude stofzuiger aanzette. Nu zijn ze alleen bang voor de grote slang met "dat vreemde " afstand bieding erop. Zeer krachtig en makkelijk onder de banken te krijgen. Min punt is de kleine borstel. Een grotere zou handig zijn om grotere oppervlakten te doen. Ik hoop alleen dat de stofzakken niet al te duur zijn en dat je ook "de goedkopere" zakken in kan doen. Kortom een zeer stille, krachtige, luxe uitziende stofzuiger. Het oogt klein maar groot in gebruik.

xan22 13-10-2014

Ook wij mogen de FC8727/09 testen via insiders.Na tijden lang een bijna vooroorlogs model gebruikt te hebben,is dit wel een verademing zeg!Ik moet wel even wennen aan het formaat,maar dat komt omdat wij hiervoor een hele kleine stofzuiger hadden.Wat meteen opvalt is dat hij zo stil is.Het gebruik is makkelijk,maar wel zwaar in gebruik.Het zware zit m mn in het feit dat het lijkt alsof hij zich vacuüm wil zuigen aan de grond.De afstandsbediening is wel handig,hoewel ik het jammer vind dat deze op een batterij gaat,ook komt het wat fragiel over en vraag ik mij af hoe stevig het zal zijn als de slang een aantal keren gevallen is.
Wij hebben een hond en de haren zijn in een mum van tijd verdwenen.Ook ruik je de stofzuiger niet.
Al met al zijn wij heel tevreden en raden wij hem andere mensen zeker ook aan!.

Marjan151 11-10-2014

Erg mooie stofzuiger als het gaat om uiterlijk. Wat erg handig is is de afstandsbediening aan de slang hier mee kun je hem moeiteloof harder of zachter laten zuigen en aan en uit zetten.

Sowieso is het handvat aan de slang erg gemakkelijk met 1 hand stofzuigen gaat ideaal zo.

Verder doet hij waar hi jvoor is aangeschaft...stof en vuil zuigen.

Ik ben tervreden!

summy 08-10-2014

Prachtige stofzuiger qua uiterlijk en prestaties

De stofzuiger zelf is al een lust voor het oog een mooie kleur blauw een ergonomisch handvat mét afstandbediening diverse hulpstukken. Met het handvat kan men de stofzuiger uitzetten, harder en zachter laten zuigen men hoeft dus niet meer naar de stofzuiger toe te lopen, dit werkt op batterijen die bijgeleverd zijn. De stofzuiger klikt fijn in elkaar en is zeer degelijk gemaakt. Zuigkracht is zeer goed, ik gebruik hem op parket en laminaat. Mooi lang snoer van 8 meter wat heel fijn oprolt en met uittrekken schiet hij niet terug. Het is een zeer degelijke stofzuiger en hij straalt het ook echt uit. Duidelijk Philips kwaliteit.