Dyson DC33c Up Top

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Up Top op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Margot23 22-12-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Up Top

Wij hebben behoorlijk spijt van onze aankoop van deze stofzuiger. Wat groter vuil is niet op te stofzuigen! Laat je bijv. een koffieboontje vallen dan is die niet op te stofzuigen of andere net iets groter vuil dan haren of stof...vergeet het maar, de stofzuiger mond is zo klein dat alles gelijk verstopt zit. Alle losse onderdelen ben je gelijk kwijt omdat je ze niet "op of bij" de stofzuiger kan bewaren, dus even snel wisselen van stofzuiger accessoir doe je niet.
Het snoer is best kort en voor lange mensen is de stofzuigerslang net te kort. Het schoonmaken van het filter is vies werkje omdat je alles met je vingers eruit moet halen. Kortom voor ons echt een hele dure miskoop....echt zonde van je geld!

wimroel 30-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Up Top

goede stofzuigerzuiger zuigkracht blijft constant .
gebruikt ook relatief weinig stroom .
is handig op te ruimen

drenthjb 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Up Top

We hebben deze stofzuiger nu ca. 5 maanden en bevalt echt heel goed. In het verleden meerdere soorten gehad, doch dit is top. Zuigkracht is geweldig (instelbaar) hulpstukken passen allemaal met 1 klik. We gebruiken het voor zowel de woning als auto. Ook meubelen gaat perfect. Nooit geen zakken verwisselen. Zeer gemakkelijk te legen in eens in de 3 maanden schoonmaken is ook een fluitje van een cent. Nee kan niet anders zeggen dat het voor ons de beste keus is geweest. We denken dat de duurzaamheid heel goed zal zijn, doch we hebben deze machine nog maar 5 maanden, dus is deze 10 niet echt waargenomen.