Philips PowerPro Ultimate FC9920 - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Ultimate FC9920 op Kieskeurig.nl.

Helmut 16-08-2018

Gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Triest dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bijzit. Overigens allle Oostblok talen zijn wel aanwezig. Top

Strakketak 10-11-2018

Een top product

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Al met al ben ik zeer tevreden met dit product. Na een halfjaar gebruik te hebben is het op te merken dat het energieverbruik lager is dan mijn voorgaande stofzuiger (een antiek mét stofzak). Het is zeer handig (en goedkoper) te gebruiken, doordat het een opvangbak heeft i.p.v. stofzak. De stofzuiger had ik toentertijd besteld, vanwege het feit dat het allergie-vriendelijk is met het opzuigen van micro-stofdeeltjes (HEPA-filter).

Voordat ik deze had aangeschaft, had ik eerst rekening moeten houden met het soort grond waar ik overheen zou stofzuigen, namelijk laminaat. De originele meegeleverde borstel wordt meer gebruikt voor de huizen met tapijt, dus heb ik een aparte bij moeten bestellen voor de 'harde gronden'. Dit is werkelijk optioneel, maar de borstel bij de originele zou sneller vies worden (met als gevolg dat het sneller stuk gaat als deze iedere keer met water gewassen moet worden).

Het enige minpunt die ik kan opnoemen is dat het verschonen van de opvangbak regelmatig moet gebeuren, maar dat geldt natuurlijk ook elk andere stofzuiger.

blijdatikernogben 05-11-2018

goede koop!

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

In vergelijking met de vorige stofzuiger, overigens ook een Philips, is deze aanmerkelijk minder een lawaai-beest. Ook prettig is het ontbreken van een zak en de regelknop op de stang.
Wel jammer is de bevestiging van het mondstuk; ik ben bang dat dit (te) snel versleten kan zijn door het ontbreken van een klik-systeem. Het dubbele borsteltje bevalt tot nu toe goed.

Mascha073 04-11-2018

Enthousiast in het begin maar nu geen zuigkracht meer

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

De FC 9922 aangeschaft na goede ervaring met de philips Marathon stofzuiger.. Ondanks dat ik altijd direct na het zuigen de opvangbak leeg en iedere week het filter reinig en uitspoel (en inmiddels ook het achterfilter heb vervangen) is de zuigkracht echt bizar slecht. Ik was echt enorm enthousiast toen ik deze stofzuiger had aangeschaft maar binnen het jaar kan ik er eigenlijk niets meer mee.

Jokevdk 30-10-2018

Valt vies tegen

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Nog nooit zo'n waardeloze stofzuiger gehad. Zuigt voor geen meter na iedere stofzuigbeurt moet je hen helemaal schoonmaken. Weggegooid geld

Henny72 12-10-2018

Mooi en gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

aansluiting slang op buis gammele bedoening. super snel los en draait alle kanten op dus is voet haast niet te sturen

MariaS 05-10-2018

Heel goed begin, maar op de lange termijn teleurstellend

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Aanvankelijk waren wij erg blij met de Philips PowerPro Ultimate. Ideaal: geen stofzak, goed werkend snoer en handzaam model. Zoog ook echt goed. Maar nu wij de stofzuiger langer in gebruik hebben herkennen wij de 'klachten'. De zuigkracht is enorm afgenomen (al maken wij het filter regelmatig schoon), de stang valt uit elkaar en de filterhouder is niet meer makkelijk uitneembaar/terug te plaatsen. Erg jammer, want het begin was veelbelovend.

Ollybolly 21-06-2018

Geweldige stofzuiger. Weinig geluid

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Geweldige stofzuiger. Stil. Zuigt enorm goed. Ziet er geweldig uit. Makkelijk te legen. Rolt goed. Fijne stoer. Verstelbare stang

eovolente 05-06-2018

goede zuiger met slechte stang

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Prima stofzuiger met als nadeel dat binnen een paar maanden de stang uit elkaar valt. Gammele constructie.

Issie89 25-04-2018

Stofzuiger is gemakkelijk in de omgang

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Stofzuiger is niet al te zwaar is makkelijk hanteerbaar en niet te groot ivm het opbergen in de kast

Ingr 16-04-2018

Geen aanrader.

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Ik gebruik de Philips power pro active,power cycloon 4 nu een paar maanden. Ik ben zeker niet tevreden. Na 1 keer zuigen maak ik meteen de bak leeg en maak het "zachte kussentje" dat tegen het filter zit schoon, omdat ik merk dat hij anders nog slechter zuigt. Ook zit er geregeld troep op het oranje ronddraaiende "filtertje".
Mijn vorige zuiger met zak deed het 10 keer beter en hierbij hoefde ik alleen af en toe de zak te vervangen.

Philipie21 24-02-2018

Perfect! Beschrijving klopt helemaal.

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Uitermate tevreden ben ik met mijn Philips stofzuiger. Ik was benieuwd naar de beloofde zuigkracht, maar het klopt precies zoals in de beschrijving. 'k Ben verbaast over de soepele bewegingen en vooral het HEPA 13-filter is voor mij ontzettend belangrijk. Leven met allergieën is sowieso vrij heftig.

Ano73 26-07-2017

Ben beter gewend van Philips

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Stofzuiger ziet er mooi uit, maar qua prestaties was de oude een stuk beter en krachtiger.
Het koppelstuk van slang naar stang blijft niet perfect zitten en daardoor kun je niet teveel druk op de stang uitoefenen.

Angelala 13-06-2017

Top stofzuiger!

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

De stofzuiger bevalt prima! Hij is niet zwaar, makkelijk te legen, heeft een handige zuigmond waardoor hij zeer makkelijk over harde vloeren beweegt en ziet er bovendien leuk uit. Daarnaast kan je tijdens het zuigen gewoon je muziek horen, omdat de stofzuiger (voor een stofzuiger dan) erg stil is.
Nadeel is dat de slang regelmatig tegen de aan/uit knop komt, waardoor de stofzuiger uitgaat. Maar goed, als dat het enige is..

Greggy 17-05-2017

Na een jaar gebruik is hij stuk

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Na een jaar tevreden gestofzuigerd te hebben. Gaan nu de eerste onderdelen stuk. Het handvat, met afstandsbediening, is gebroken. Vermoedelijk gebroken door vermoeidheid door tapijt te stofzuigen. Ook het handige kliksysteem van de stofzuigerstang begint op zijn einde te komen. Duidelijk voelbare slijtage.
De stofzuiger doet het perfect, alleen voor deze prijs mag hij wel enkele jaren meegaan ipv 1-jaar.

Kaatw123456789 26-01-2017

GEWELDIG!

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Geruisloos rolt deze rolls royce onder de stofzuigers achter me aan. Met gemak over drempels, zuigt als een tierelier, opzetstukken goed bereikbaar, ik ben helemaal blij met dit topapparaat! En hij ziet er ook nig eens blits uit...

Maja17 03-01-2017

Goede keuze

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Deze stofzuiger precies hetgene we zochten , goede zuigkracht leuk model en met een groot bereik en een goede prijsstelling.

Ties81 21-12-2016

Echt een top ding

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Ik heb al en hoop stogzuigers gehad maar dit is de beste tot nu toe. Laats een ongelukje op het tapijt maar hij zoog alles er zorgeloos uit. Makkelijk is ook dat er geen zak in bovendien is hij ook nog mooi

Jaap82 21-12-2016

Ontzettend goed product

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Ontzettend goede stofzuiger, zowel qua zuigkracht als qua 'looks'. Ondanks dat het wellicht niet de goedkoopste is, is de prijs/ kwaliteit perfect.

IM14 20-12-2016

Super!

Geschreven voor: Philips PowerPro Ultimate FC9920

Krachtig waardoor hij echt goed stofzuigt. Handig in gebruik zonder stofzak en goed schoon te maken.