Philips PowerPro Expert FC9725 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9725 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Cedeja 27-08-2018

FC9725 PowerPro Expert Teleurstellend

Inmiddels de 3e Philips zonde zakken.
De 1e was een fantastisch product, ging 7 jaar mee, uiterst content mee
de 2e stak slechter in elkaar, slechts 3 jaar en toen al defect.
De 3e, de FC9725 PowerPro Expert is ronduit teleurstellend, bewust een duurdere gekocht, binnen een jaar was de afstandsbediening defect, onder garantie een nieuwe mogen ontvangen, duurde 6 weken voordat de vervanging geleverd was.
Binnen het jaar waren er weer problemen, platic is van dermate slechte kwaliteit dat letterlijk alles uit elkaar valt mbt stofzuigermond en de buis.
Net buiten de garantie natuurlijk, coolblue gaf niet thuis.
3 maal mis scheepsrecht blijkt in dit geval te kloppen, geen Philips meer!

Pluspunten

• Geen zakken
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• plastic van zeer slechte kwaliteit.
  • slijt extreem snel.

Odiee1 26-10-2014

Toen ik een paar weken geleden voor de eerste keer ging stofzuigen met deze Philips stofzuiger, dacht ik dat gaat nooit goed, dat ding zuigt niet. Hij maakt namelijk veel minder geluid dan mijn 9 jaar oude philips stofzuiger.
Maar niets is minder waar. Deze stofzuiger zuigt goed en maakt daarbij gewoon veel minder herrie.

Wat erg handig is, zijn de knopjes op de stang en de stang van de stofzuiger zelf. Vele malen ergonomischer dan de traditionele stofzuigerstang. Hierdoor sta je veel minder gebukt en meer rechtop. Stofzuiger aanzetten is heel simpel door een knopje op een handvat aan de stofzuiger stand. Op dit handvat zitten ook knopjes om de zuigkracht te regelen.

Aan de stand zit een opzetstuk, waar 2 extra zuigstukken opgezet kunnen worden. Aan de ene kant vind ik dit heel erg handig, zo heb ik altijd een borsteltje bij de hand om bijvoorbeeld de trap mee te stofzuigen. Aan de andere kant, had ik dit misschien liever in een vakje aan de stofzuiger zelf gehad.

Al met al echt een aanrader deze Philips FC9725

heididj 23-10-2014

een heerlijke stofzuiger om mee te werken.
een grote stofbak die makkelijk te legen en te reinigen is.
en een heerlijke afstandsbediening waarmee je de kracht kan in stellen en de stofzuiger even uit kan zetten.
de kracht van de stofzuiger is ook heel goed.

Nicky80 19-10-2014

Prima stofzuiger. Hij is lekker licht en de afstandsbediening op de slang is ideaal. Hiermee kun je hem aan/uit zetten en harder of zachter doen. Het stofreservoir is makkelijk te legen. Voor mij is het snoer lang genoeg. Ook is de borstel prettig waarmee je makkelijk langs de plinten of rond de poten van bv een tafel kunt stofzuigen.

saed 17-10-2014

Deze stofzuiger is echt ideaal, je hebt geen zak nodig, ligt lekker in de hand , heeft een infrarood afstandsbediening in het handvat verwerkt zodat je zonder te bukken aan en uit kan zetten maar ook de kracht van het zuigen kan regelen. een min punt is .... je hebt geen ingebouwd vakje waar je de extra opzetborstels in kan bewaren, deze heb je er dus los bij.

ursula1971 16-10-2014

Zuigt goed en maakt weinig lawaai. Ik ben er blij mee! Alleen jammer van de korte slang en snoer. Verder prima ding!

Sjietah 13-10-2014

Sinds enkele weken stofzuig ik met de Philips PowerPro Expert FC9725/09 stofzuiger zonder stofzak. In het begin was het wennen. Mijn oude stofzuiger was een Miele van 11 jaar oud. De Philips stofzuiger is veel lichter, waardoor hij wat ‘goedkoop’ aan kan doen. Echter is dit veel makkelijker als je bijvoorbeeld de trap moet stofzuigen of naar de bovenverdieping moet dragen. Ook zit er een bedieningspaneel op de handgreep. Dit vind ik prettig want als met mama met jonge kinderen wordt er regelmatig tijdens het stofzuigen wat gevraagd of hebben ze wat ‘nodig’. Je kunt het veel makkelijker aan/uitzetten. De zuigkracht is zeer goed en er zit een mondstuk met zijborstels aan. We wonen in een huis met veel ‘hoekjes’, dus echt ideaal. Ook is het ideaal dat je in de stofemmer ziet wat je hebt opgezogen. Zo heb ik al playmobil kunnen redden van de kliko. De stofemmer is makkelijke te legen en schoon te maken. Ook vind ik het een voordeel dat je het filter gewoon kunt afspoelen en hiervoor geen dure filters aan hoeft te schaffen. De opbergplaats voor extra opzetstukken is niet handig. Die monteer je aan de slang aan de buitenkant dit stofzuigt niet fijn. Ze liggen bij mij los in de kast. Kortom, ik vind het een echte stofvreter en daarbij heeft hij energieklasse A, ook mooi meegenomen!

cbdkl 12-10-2014

De stofzuiger FC9725 is een goede zuiger. Erg handig in gebruik je hoeft niet te bukken om hem harder of zachter te laten zuigen en uit zetten is ook heel makkelijk met de aan en uit knop op het handvat. Handvat is fijn om vast te houden.Het mondstuk heeft ook borstels aan de zijkant wat fijn is om langs plint te zuigen.
Nadeel dat de hulpstukken niet zijn op te bergen in stofzuiger maar aan het handvat geklemd zitten. Wat niet optimaal is. En de slang is voor mij net te kort.

milasa 05-10-2014

Vormgeving is super. Stofzuiger weegt niet zwaar, makkelijk mee te nemen naar een verdieping hoger. Stofzuiger maakt weinig lawaai en draai is erg goed. Snoer is lang. Ook makkelijk te bedienen bovenaan de stang, harder/zachter en uitknop.
Enige minpuntje tot nu toe zijn de hulpstukken, deze zitten bovenaan de stang bevestigd en met zuigen komen deze steeds tegen je bovenbeen aan.
Makke