Dirt Devil REBEL52HE rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil REBEL52HE rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Al 30-03-2020

zuigt goed als je weet wat schoon te maken

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Nu een jaar in gebruik, begon zuigkracht te verminderen na regelmatig schoonmaken filters (dacht ik)
Bleek het ronde filter(bovenop het reservoir) uit 2 delen te bestaan die volledig dicht gestoft waren. Voelde zelfs massief aan.
Uitwassen gaf niet het duurzame gewenste effect, maar uitblazen met lucht wel. VEEL STOF!!
Hij werkt nu weer helemaal perfect en wordt ook niet meer heel warm.

Dit was even een weetje voor ons, maar wilde het wel delen.

Groetjes Al

mevr. T 26-03-2020

Grootste miskoop OOIT

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Wij hebben deze betaalbare stofzuiger 1 jaar geleden aangeschaft omdat er aardige reviews bij waren en de het zo goedkoop was. Nou dat doen we dus ook nooit meer, goedkoop is duurkoop. Wat een slechte stofzuiger, de zuigkracht is erg slecht, de voet laat krassen op de vloer achter en hij raakt constant verstopt. Ook is het legen van de stofzuiger een immens gedoe. Niet kopen! Kies voor een degelijke stofzuiger die langer meegaat, een investering waar je wat aan hebt.

Pluspunten

• Uiterlijk is wel mooi

Minpunten

• zuigkracht
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Leeg systeem

Td 01-05-2019

Slechtste stofzuiger ooit

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Vanaf dag 1 al verschrikkelijk, pure geldverspilling. Totaal geen zuigkracht, zand blijft gewoon liggen. Reservoir zit binnen no time vol, 1 minuut Stofzuigen en weer legen. Gebruiksgemak is ver te zoeken, elastieken laten los, maakt veel lawaai, en zeker met hond en kind na gebruik alsnog met de Swiffer overal langs. De extra geleverde producten vallen snel van de stofzuiger af of gaan direct stuk. Ongelooflijk hoe slecht.

Minpunten

• Alles

Zorgman 30-11-2018

Stofzuiger

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Meest waardeloze stofzuiger die ik ooit mee gewerkt heb. Zuigt slecht, heel vies om schoon te maken, en maakt krassen op de vloer

Peter 19-04-2018

Slechte stofzuiger

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Op het moment voordat ik deze stofzuiger aanschaf, had ik alle reviews gelezen. Deze waren behoorlijk positief, maar na hem een paar maanden gebruikt te hebben, doet hij het heel slecht.
De stofzuigerfilter moet vaak worden schoongemaakt en de stofzuiger moet vaak geleegd worden.
Qua vormgeving is deze stofzuiger in orde, maar alle andere opzetstukken kan je nergens goed bewaren.
Mijn ouders hebben een Dyson stofzuiger en die doet het nog na 10 jaar nog prima, maar deze is na 6 maanden er mee opgehouden. Mijn volgende aankoop wordt geen Dirt Devil meer.

Pluspunten

• Zakloos
  • Prijs

Minpunten

• Filter vaak verstopt
  • Zuigt in de eerste weken goed
  • Vaak legen
  • Goedkoop zegt al genoeg

johan 29-03-2018

Voor deze prijs leek het een heel goed resultaat.

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Na 1 week bleef de uittrekstang niet meer hangen, zodat je opeens met halve meter zuigstang stond. Zakken scheurden in no time. Klep wilde vanaf het begin al slecht dicht, nu moet je er echt een trap op geven. Zelfs op de hoogste zuigstand komen de kleinste vuiltjes er niet meer in. Zuig nu al weken met de zuigmond, niet goed voor de rug. Binnen 1,5 jaar eigenlijk helemaal af. En ik had ook nog wel alle reviews gelezen.

MarcelK 17-12-2017

Miskoop

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Ik heb deze stofzuiger vanaf 15-9-2015 in gebruik. Hij was een vervanger voor mijn oude stofzuiger die aardig gedateerd raakte. De eigenschap dat er geen stofzak meer nodig was gaf voormij de doorslag. Dit bleek echter een grote blunder, zo bleek later. Er was inderdaad geen stofzak meer nodig maar als ik de stofbak had geleegd was ik de stofzak en kon meteen onder de douche en schone kleren aantrekken. Na meer dan 2 jaar ergernis heb ik deze stofzuiger buiten gebruik gesteld. De doorslag gaf het laatste voorval. Bij het legen van de bak viel de hele cycloon met filter uit de houder. Ik stond in een grote grijze stofwolk, handen en onderarmen grijs van het stof, mijn schoenen en broekspijpen grijs. Ik ben diezelfde middag nog naar de winkel gestapt en heb een fluisterstille nieuwe stofzuiger met een geluidsniveau van 59 dB. MET stofzak. Ik ben voorlopig genezen van deze zogenaamde stofzakloze typen, ongeacht het merk.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Compact

Minpunten

• Onhandig legen van de stofbak
  • Filter na 1 x stofzuigen als smerig
  • Cycloon technologie laat nog veel resttroep door
  • Gebrekkige bevestiging zuigmond aan de stang
  • Mechanische zuigkrachtregeling

kieskeurig 01-10-2016

Miskoop!

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Bij mij was gelijk de eerste indruk twijfelend, maar de zuigkracht was goed en ik moest het huis stofzuigen dus toch gehouden. Binnen de eerste zuigbuurt deed hij niks meer en moet hij helemaal ui elkaar en schoongemaakt worden. Ook als er nog bijna niks in de opvangbak zit. ER hoeft maar iets voor het zuiggat te komen (en dat gebeurt vrij snel) en hij zuigt nauwelijks meer. Ondanks wekelijks uit elkaar halen en schoonmaken doet hij nu (binnen een jaar) helemaal niks meer en ben ik op zoek naar een nieuwe stofzuiger. Weggegooid geld!

Minpunten

• ingewikkeld leeg te maken
  • je moet hem ontzettend vaak leegmaken
  • leegmaken een vies werkje, alles moet met de hand
  • goedkoop=duurkoop

Jeannine 15-04-2016

Miskoop: onhandig en snel kapot

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Heel blij was ik in eerste instantie met de Dirt devil, want hij de zuigkracht is enorm. Dat hij makkelijk vacuum zuigt nam ik op de koop toe. Binnen een week deed hij niks meer en moet hij helemaal ui elkaar en schoongemaakt worden. Ook als er nog bijna niks in de opvangbak zit. ER hoeft maar iets voor het zuiggat te komen (en dat gebeurt vrij snel) en hij zuigt nauwelijks meer. Ondanks wekelijks uit elkaar halen en schoonmaken doet hij nu (binnen een jaar) helemaal niks meer.
Mijn advies: betaal wat meer en kies voor een deugdelijk product en niet voor deze miskleun!!!

kieskeurig 01-10-2016

Helemaal mee eens! Wat een miskoop!

Caroline 01-02-2016
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Als het reservoir en het filter schoon en leeg is zuigt de stofzuiger zo hard dat de voet aan de vloer plakt en je de stang lostrekt. Ook het laminaat komt bijna los. En je kunt de zuigkracht niet zachter zetten. Alleen op vloerkleed/vloerbedekking is de zuigkracht goed, op tegels echt te sterk. Als de stofzuiger een tijdje in gebruik is en nog niet gereinigd neemt de zuigkracht ineens heel erg af en zuigt hij zelfs de kleinste kruimels niet meer. Ik vind hem niet prettig in gebruik en zou hem dus ook niet aanraden (tenzij je alleen vloerbedekking hebt).

piet1953 18-02-2016

zijkant van de sleuf van de voet uitvijlen dan werkt hij goed en zuigt niet meer vast

krugerrand1 11-05-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

De zuigkracht van deze stofzuiger is fenemonaal.Hij zuigt heel krachtig alles op,Zelfs zo krachtig dat je soms wel moet opletten in de buurt van losse onderdelen.Groot voordeel is dat je nooit achter stofzakken moet zoeken omdat alles rechtstreeks in het doorzichtige reservoir gaat.Je ziet dus vanzelf wanneer je hem moet ledigen.Is het reservoir bijna vol dan heb ik toch de indruk dat de zuigkracht iets minder is.Het ledigen op zich gaat vrij gemakkelijk.Slang loskoppelen en via een druk op een knop neem je het reservoir er zo uit.Wel opletten met ledigen dat er niet terug stof vrijkomt daarom dat ik dat steeds buiten doe.De filter kan gewoon zuiver gemaakt worden.Indien met nat dan wel eerst laten drogen.De telescopische buis is verstelbaar.Het geluid van de stofzuiger is niet meer of minder dan onze vorige.In het begin was er zelfs een kleine fluittoon die gelukkig snel verdween.De kabel rolt automatisch op.Wieltjes lijken robuust maar afwachten wat dit qua duurzaamheid gaat geven.De stofzuiger rolt goed mee.Dierenharen uit onze stoffen zetels verwijdert hij goed.In prijs kwaliteit is dit voor mij een goede aankoop.Het speciale opbergsysteem zorgt dat hij weinig plaats in neemt bij het opbergen.score zowat 86 op 100

dennisgenet 29-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Kleine stofzuiger met prima zuigkracht en het belangrijkste... geen stofzuigerzakken en makkelijk te legen en schoon te maken.

Kreeg er ook nog een aantal hulpstukken gratis bij zodat je bijna overal bij kan.

Heb de DirtDevil nu een paar weken en ben nog geen minpunten tegen gekomen bij het gebruik. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

McMolly 28-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Ik ben erg blij met deze stofzuiger, hij is lekker licht en handzaam en weet goed raad met de hondenharen. Ook het leeggooien van het reservoir gaat zonder problemen. Ik gebruik (eigenlijk alleen maar) het mondstuk voor parket, en dat gaat heel goed.
Minpuntje is dat de slang snel uit de stang schiet, die moet je wel in de gaten houden.

revieuw-ik 28-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Fijne stofzuiger. Zuigt krachtig en is zeer wendbaar. De grote wielen blijven bij mij wel eens achter een deurpost hangen.
Het zuiger zonder zak is ideaal. Na het stofzuigen even het filter boven de prullenbak en de volgende keer zuigt hij weer als de beste.
Zeer goede stofzuiger.

gorbatsjov 28-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Doet wat hij moet. Zuigen. Zonder kracht te verliezen als de trommel vol zit.
De trommel is makkelijk te legen. Evenals de filters.
Het speciale opzet stuk voor dieren haren is ideaal. Heb 2 katten die goed verharen en dat was altijd een drama als je op de bank ging zitten. maar dit behoort tot verleden tijd. Pakt de kleinste zachtste haartjes door de borstels in zuigmond.
Ik heb een oudere versie gehad van dirt devil, wat mij een beetje irriteerde was het geluidsniveau, maar dit behoort ook tot het verleden. Lekker "stil" voor een stofzuiger.
Uiterlijk is modern. Net een raceauto. Goeie wielen. Klein model. Zeer licht.

Al met al een prima geüpgraded versie van de voorganger.

kailiem 28-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Dirt Devil stofzuiger gekocht via een aanbieding van Ibood en inmiddels ruim een maand in gebruik. Hij is klein en licht, en zuigt zoals hij moet: keihard! Gemakkelijk te legen, stofzak niet nodig.

Klein minpunt: Door het formaat (klein) is de stofzuiger vrij snel vol.

Conclusie: Uitstekend apparaat, gelijk aan veel duurdere concurrentie.

JtenH 28-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Goede zuigkracht, licht in gewicht en makkelijk te legen. Nadeel is het korte snoer en de kunstoffen steel. Het vergt enige kracht om de delen goed in elkaar te zetten/drukken. Afkoppelen om iets met een kortere steel op te zuigen, kost meer tijd.

Jootje61 28-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Voordat ik deze stofzuiger kocht heb ik heel wat afgezocht op internet. Er is zoveel keus dat je door de bomen het bos niet meer zag en dan de verschillende ervaringen en reviews....pfff...Uiteindelijk via iBood kwam er een aanbieding binnen en ondanks de negatieve uitlatingen over de herrie die dit apparaat zou maken, tóch aangeschaft omdat er ook zoveel extra borstels bijzaten. Ik heb twee honden in huis en had al...schrik niet....30 jaar dezelfde stofzuiger van Nilfisk. Dus vandaar mijn enorme speurtocht. Ik ben uitermate tevreden over deze stofzuiger en dat gezeur over herrie.....echt niet...natuurlijk is hij niet geruisloos maar overdreven herrie maakt hij ook niet. Het belangrijkste is dat hij een enorme zuigkracht heeft en de turboborstel voor de haren van de honden is fenomenaal!!