Philips PowerLife FC8322 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerLife FC8322 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Rood 25-04-2020

Gierend onding

Stofzuiger geërfd van familie. Mooi klein, licht en compact dingetje, maar rolt daardoor snel om.
De slang kan je inschuiven, met weinig ruimte is dat wel handig en ook zuigt hij wel aardig.
Maar het geluid dat hij maakt... Een hoog gierend geluid wat je door merg en been gaat. Ook is het snoer nogal kort. Zelfs de begane grond van onze niet bijster grote rijtjeswoning kan ik niet zuigen zonder de stekker te verplaatsen.
Al met al is hij denk ik heel geschikt voor een studentenwoning oid.

Pluspunten

• Klein, compact en licht
  • Zuigt aardig
  • Stang is inschuifbaar

Minpunten

• vreselijk gierend geluid tijdens zuigen
  • Kort snoer
  • Rolt snel om
  • geen extra mondstukken

Sandra 17-07-2017

Licht gewicht

Heel irritante stofzuiger: de voet gaat heel moeilijk van de stang af, er zitten geen accessoires bij en het vervelendste is dat hij slecht zuigt, omdat hij de zak steeds vacuüm zuigt en dan denkt dat hij vol is. Maar soms doet hij dat niet, en dan is ie prima.

R Spruit 09-06-2017

Philips Powerlife gaat niet lang mee

Na mijn eerste review kan ik zeer kort zijn over de Powerlife. Inmiddels niet meer in bezit. Dus gekozen voor een ander merk die wel aanmerkelijk duurder was. De powerlife kostte dan weliswaar nog geen €90,=, maar goedkoop blijkt dus duurkoop te zijn.

Rita 05-05-2017

lichtgewicht (on) handig

Mijn vorige Philips Rio stofzuiger na 3 x maken en 16 jaar trouwe dienst helaas niet meer te repareren. Dus ik wilde perse een Philips. Ben over deze helaas niet zo tevreden. Zit een erg kort snoer aan, die telkens uit het stopcontact vliegt.
Daarnaast is zijn pluspunt lichtgewicht ook zijn minpunt. Hij valt telkens om. Achteraf gezien had ik beter paar tientjes meer uit kunnen geven voor een beter uitgeruste stofzuiger. Nog een pluspunt: zuigkracht is prima!

Rotterdammert1962 19-02-2017

Philips Powerlife geen aanrader

Jammer dat mijn eerdere review over dit product niet meer te lezen is op deze website! Stofzuigers zijn net printers aan het worden, zijn goedkoop maar de levensduur wordt steeds korter. Afgezien dat de Powerlife wel in gewicht licht is vindt ik dit product niet aan te raden. Hij mag dan wel klein zijn, maar attributen zoals een zuigmond zitten aan de buitenkant bevestigd. Vallen er continue af! Een zachte borstel wordt niet meegeleverd, dus er zelf maar één aangeschaft. Het snoer is te kort om een ruimte in een keer te kunnen stofzuigen. Het oprollen van het snoer wordt na verloop van tijd een gevecht, want dit functioneert niet meer naar behoren. De koppeling tussen slang en de stofzuiger zelf ging stuk, en af en toe schiet deze eruit! De motor begon een geluid te produceren als of je naast een vliegtuig stond. Inmiddels weer op miraculeuze wijze opgehouden. De inhoud van de stofzuigerzakken is niet groot, zeker met huisdieren is deze om de haverklap vol, dus meer kosten. Wel een goede zuigkracht, maar dat mag ook wel met 1900 Watt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wel licht in gebruik

Minpunten

• Geen zachte borstel aanwezig
  • Te kort snoer
  • Te kleine stofzuigerzakken inhoud
  • Te compact
  • Geen opbergvak attributen