Philips PowerLife FC8322 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
B

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rotterdammert1962 19-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Philips Powerlife geen aanrader

Jammer dat mijn eerdere review over dit product niet meer te lezen is op deze website! Stofzuigers zijn net printers aan het worden, zijn goedkoop maar de levensduur wordt steeds korter. Afgezien dat de Powerlife wel in gewicht licht is vindt ik dit product niet aan te raden. Hij mag dan wel klein zijn, maar attributen zoals een zuigmond zitten aan de buitenkant bevestigd. Vallen er continue af! Een zachte borstel wordt niet meegeleverd, dus er zelf maar één aangeschaft. Het snoer is te kort om een ruimte in een keer te kunnen stofzuigen. Het oprollen van het snoer wordt na verloop van tijd een gevecht, want dit functioneert niet meer naar behoren. De koppeling tussen slang en de stofzuiger zelf ging stuk, en af en toe schiet deze eruit! De motor begon een geluid te produceren als of je naast een vliegtuig stond. Inmiddels weer op miraculeuze wijze opgehouden. De inhoud van de stofzuigerzakken is niet groot, zeker met huisdieren is deze om de haverklap vol, dus meer kosten. Wel een goede zuigkracht, maar dat mag ook wel met 1900 Watt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wel licht in gebruik

Minpunten

• Geen zachte borstel aanwezig
  • Te kort snoer
  • Te kleine stofzuigerzakken inhoud
  • Te compact
  • Geen opbergvak attributen

Heidi1S 14-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik testte de FC8325/09 (Is een versie met een bijgeleverde parketborstel)
Prima stofzuiger voor zo'n klein formaat! Pluspunten: zeer licht (dus makkelijk in traphal), handig opberghaakje voor stofzuigerbuis, grote stofzak....maar op 3 weken tijd kan je uiteraard niet uittesten of de zuigkracht ook behouden blijft als zak halfvol is, compact in omvang. Minpunten: geen handgreep bovenaan om de stofzuiger makkelijk te verplaatsen, kort snoer, opzetstukjes kunnen niet opgeborgen worden in het toestel, regelklepje in de slang schuift (te) gemakkelijk open, parketborstel ligt niet helemaal plat als de zuigbuis rechtop gehouden wordt maar dat is bij dit type dus geen probleem ;-)
Prima prijs-kwaliteit. Perfect voor kleine oppervlakten