Philips PowerLife FC8322 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
B

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,8

R Spruit 09-06-2017

Philips Powerlife gaat niet lang mee

Na mijn eerste review kan ik zeer kort zijn over de Powerlife. Inmiddels niet meer in bezit. Dus gekozen voor een ander merk die wel aanmerkelijk duurder was. De powerlife kostte dan weliswaar nog geen €90,=, maar goedkoop blijkt dus duurkoop te zijn.

Rita 05-05-2017

lichtgewicht (on) handig

Mijn vorige Philips Rio stofzuiger na 3 x maken en 16 jaar trouwe dienst helaas niet meer te repareren. Dus ik wilde perse een Philips. Ben over deze helaas niet zo tevreden. Zit een erg kort snoer aan, die telkens uit het stopcontact vliegt.
Daarnaast is zijn pluspunt lichtgewicht ook zijn minpunt. Hij valt telkens om. Achteraf gezien had ik beter paar tientjes meer uit kunnen geven voor een beter uitgeruste stofzuiger. Nog een pluspunt: zuigkracht is prima!

Rotterdammert1962 19-02-2017

Philips Powerlife geen aanrader

Jammer dat mijn eerdere review over dit product niet meer te lezen is op deze website! Stofzuigers zijn net printers aan het worden, zijn goedkoop maar de levensduur wordt steeds korter. Afgezien dat de Powerlife wel in gewicht licht is vindt ik dit product niet aan te raden. Hij mag dan wel klein zijn, maar attributen zoals een zuigmond zitten aan de buitenkant bevestigd. Vallen er continue af! Een zachte borstel wordt niet meegeleverd, dus er zelf maar één aangeschaft. Het snoer is te kort om een ruimte in een keer te kunnen stofzuigen. Het oprollen van het snoer wordt na verloop van tijd een gevecht, want dit functioneert niet meer naar behoren. De koppeling tussen slang en de stofzuiger zelf ging stuk, en af en toe schiet deze eruit! De motor begon een geluid te produceren als of je naast een vliegtuig stond. Inmiddels weer op miraculeuze wijze opgehouden. De inhoud van de stofzuigerzakken is niet groot, zeker met huisdieren is deze om de haverklap vol, dus meer kosten. Wel een goede zuigkracht, maar dat mag ook wel met 1900 Watt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wel licht in gebruik

Minpunten

• Geen zachte borstel aanwezig
  • Te kort snoer
  • Te kleine stofzuigerzakken inhoud
  • Te compact
  • Geen opbergvak attributen

Billy23 26-10-2016

Prima stofzuiger!

Prima stofzuiger die licht in gewicht is zodat hij gemakkelijk de trap mee op te nemen is. Het enige minpunt is dat het snoer te kort is waardoor ik 3x van stopcontact moet wisselen om de benedenverdieping te stofzuigen. De extra lange stang is ook ideaal!

Madeinyello2 07-06-2016

Goeie fijne stofzuiger voor een fatsoenlijke prijs.

Fijne tamelijk stille stofzuiger. Doet t goed óók met kattenharen op vloerbedekking. Minpuntje: geen meegeleverde accessoires.

Greet74 15-02-2016

Een mooie design stofzuiger met uitstekende eigenschappen

Ik had een nieuwe stofzuiger nodig. Gekozen voor een Nederlands product. Heb al jarenlang goede ervaringen met producten van Philips. Mooie vormgeving en prima gebruiksgemak.

Dabberd 22-01-2016

Goede kwaliteit- prijs verhouding

Twee opmerkingen over de stofzuiger: het snoer had langer gekund en de schuif op. De stofzuigerstang schuift te licht. Hij staat ongewild open tijdens het stofzuigen.

Dirk34 04-11-2015

Perfecte prijs / kwaliteit verhouding

Gebruik deze stofzuiger nu een maand en bevalt uitermate goed. Hij is gemakkelijke in gebruik en licht dus gemakkelijk om mee te nemen als ik de trap op moet. Veel zuigkracht en vangt dus veel stof. Energiezuinig dus geen hoge energie rekening.

Kortom kan deze zeker aan raden!

edomega63 18-10-2015

licht en goedkoop, dus heb ik er 2 gekocht.

lichtgewicht en goedkoop in aanschaf. het snoer is net te kort om zonder van wandcontactdoos te wisselen de gehele woonkamer te stofzuigen.

Anoniem 14-10-2015

Fijne lichte stofzuiger

Deze stofzuiger is lekker licht in gebruik en zuigt goed. Het geluid zou minder mogen maar is niet storend.

Animal 23-09-2015

Uitstekende stofzuiger

Ik mis alleen de hulpstukken, het smalle pijpje en het kleine voetje,
die vond ik altijd zo handig voor de trap en zo
De stofzuiger is niet zo zwaar en het snoer niet te kort

RDUJA 12-09-2015

handige kleine stofzuiger

Gekocht als extra stofzuiger voor bovenverdieping. Zuigt goed, alleen jammer dat snoer aan de korte kant is. Ook mis ik opzet borstel voor zuigen van bijvoorbeeld bureau etc.

MeriekeJohanna 08-05-2015

prima zuigkracht

snoer 5 meter is 2 meter tekort.
Luidruchtig,maak veel kabaal en is geen pretje om aan te horen.
Miskoop van het jaar.

spokie 25-02-2015

prima stofzuiger

Zeer handige stofzuiger gemak in gebruik kabellengte prima en kan gemakkelig onder de bank etc zuigen zeer tevreden aanrader!!!!!!

Heidi1S 14-10-2014

Ik testte de FC8325/09 (Is een versie met een bijgeleverde parketborstel)
Prima stofzuiger voor zo'n klein formaat! Pluspunten: zeer licht (dus makkelijk in traphal), handig opberghaakje voor stofzuigerbuis, grote stofzak....maar op 3 weken tijd kan je uiteraard niet uittesten of de zuigkracht ook behouden blijft als zak halfvol is, compact in omvang. Minpunten: geen handgreep bovenaan om de stofzuiger makkelijk te verplaatsen, kort snoer, opzetstukjes kunnen niet opgeborgen worden in het toestel, regelklepje in de slang schuift (te) gemakkelijk open, parketborstel ligt niet helemaal plat als de zuigbuis rechtop gehouden wordt maar dat is bij dit type dus geen probleem ;-)
Prima prijs-kwaliteit. Perfect voor kleine oppervlakten