Bestron Ecosenzo wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron Ecosenzo wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,1

Stoffie 26-10-2019

Stofzuiger zonder zuigkracht

Totaal geen zuigkracht. Zuigslang van goedkoop plastic en zuigkop is te klein.

Slechtste aankoop in jaren.

Lommer 16-12-2017

De slechtste stofzuiger ooit

Geschreven voor: Bestron Ecosenzo wit

De stofzuiger ziet er mooi en modern uit , maar laat je niet misleiden door zijn uiterlijk! Deze stofzuiger is voor 1 week gebruik daarna beginnen de problemen met verstopte filter, geen zuigkracht en geluid dat gevaarlijk voor je oren is . Is troep troep troep meteen weggegooid en zonde van mijn geld.

Pluspunten

Minpunten

• Alles
  • Alles

Frans 09-12-2017

Niet al te beste stofzuiger

Geschreven voor: Bestron Ecosenzo wit

Eerste stofzuigbeurten waren goed. Moest zelfs de zuigkracht handmatig verlagen omdat mijn vloer opgezogen werd. Later ging de automatische snoerroller kapot. Geen zin in terug sturen dus dan maar een knoop erin en handmatig wikkelen. Enkele maanden later vielen er onderdelen uit het kopstuk en werd de zuigkracht minder. Na iedere stofzuigbeurt legen en schoonmaken. Nu bijna helemaal geen zuigkracht meer terwijl de tank schoon is. De tank sluit blijkbaar niet mer goed aan aan de motor. Voor 55 euro gekocht 2 jaar geleden maar helaas nu niet meer bruikbaar. Ik raad het product niet aan.

Pluspunten

• Goede stofzuiger voor de eerste paar beurten

Minpunten

• Zuigkracht neemt snel af
  • Stofzuiger valt langzaam uit elkaar
  • Vaak schoonmaken

Henry 22-04-2017

Zuigkracht weg na 1 keer gebruiken

Geschreven voor: Bestron Ecosenzo wit

Ik heb de stofzuiger letterlijk maar 1 keer goed gebruikt. Daarna is de zuigkracht weg en is het apparaat onbruikbaar.

Minpunten

• Geen zuigkracht

marjoleintje 13-03-2017

waardeloze stofzuiger

Dit is echt een waardeloze stofzuiger. Zuigt niet goed piept als je de voet op tilt.Is nog door een ongeinteresseerde winkelmedewerker geprobeerd dit te verhelpen tot 2 x toe de chaggerijn droop van der gezicht af . De slechtste stofzuiger allertijden een kruimeldief heeft nog meer power.

Minpunten

• zuigkracht van een mier
  • piept
  • zit snel verstopt ondanks dat er amper stof in zit

Els Floor 19-01-2017

Slechtste stofzuiger ooit

Ik wilde voor de 2 e verdieping een kleine handzame stofzuiger en kwam op dit product.
Na 5 min zuigen is het filter verstopt en de zuigkracht is totaal weg.hij moet dan uit elkaar gehaald worden filter onder de kraan,gaatjes schoon en weer 5 minuten zuigen.
Ik begrijp werkelijk niet welke ,,knappe kop"dit bedacht heeft.ik vind het een schande en ik gooi m weg scheelt een hoop frustratie.mijn vertrouwen in andere artikelen van dit merk is ook weg

Pieter V 10-04-2016

Elektronische Swiffer

Product stuur ik nu voor de tweede keer retour naar Bestron. Keer op keer dien je de cilinder met vuil te legen. Daarbij zuigt de stofzuiger nauwelijks, stang is veel te kort voor iemand van 190 cm. Voor mij NOOIT meer een Bestron, als bezem of dweil voldoet hij wel.

sharonsmith 29-08-2015
Geschreven voor: Bestron Ecosenzo wit

Dit lightgewichte stofzuiger heeft wel het beloofde zuigkracht maar de 4-delige filtersysteem is een ramp. Binnen geen tijd raken alle 4 verstopt. Er moet een tweede stofzuiger in gebruik komen wil je hun zonder al te veel stofwolken verschonen. De enige manier om hun echt schoon te krijgen is wassen en wchten tot zij droog zijn om verder te gaan.

Bil1978 03-06-2015

Rommel met een hoofdletter R, opvangbak/zak valt er aldoor af, snoer rolt vanzelf op, je hebt maar 1.5 meter snoer en je moet na elke stofzuigbeurt de bak legen