Philips PowerPro Compact FC9323 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
B

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Famke44 08-05-2017

Dit is een miskoop!

Met deze stofzuiger zuig ik nog geen mier op!
Heus de stang zit niet verstopt. De filters zijn schoon. De
opvangbak is leeg.
Het is van begin tot eind een ergernis.
Weet hier geen raad mee.

Helena79 15-04-2017

Weinig zuigkracht, kort snoer

De kwaliteit van de stofzuiger valt mij erg tegen. Er gaat heel snel stof rondom de ventilator zitten waardoor de zuigkracht afneemt. De ventilator is enigszins afgeschermd van de afvalbak, maar blijkbaar is er nog te veel ruimte aan de bovenkant waardoor het stof aan kan trekken. Hierdoor kan ik niet één keer fatsoenlijk stofzuigen zonder dat ik de ventilator weer stofvrij moet maken. Ook het filter aan de achterkant raakt vrij snel vol wat ten koste gaat van de zuigkracht.
Verder bestaat de handleiding alleen uit afbeeldingen. Persoonlijk had ik een (korte) geschreven toelichting wel erg prettig gevonden.

Josina 22-03-2017

ik kangeen juiste filter vinden v.d.Philips PowerPro Compact

Ik heb deze van mijn moeder filters zaten er niet meer bij Bij onderdelen zaak kreeg ik de verkeerde filter(complete kit) aangeboden best duur en dan ook niet de juiste. Jammer dat dit dan zo moeilijk te verkrijgen is als de stofzuiger al weer wat ouder is.

HermanM 29-01-2017

Problemen met zuigkracht

De stofzuiger heet powerpro maar de zuigkracht valt tegen. Handleiding FC9323/08 bestaat alleen uit plaatjes, tekst met uitleg was welkom geweest bij reiniging van filter. Bestaat dat nu uit twee delen/ zijn er twee aparte filters ?
Bij mij zit er alleen dat blauwe in met schuimrubber ! Is dat andere (hepa?) niet erbij geleverd ? Helaas is de garantie voorbij (gekocht 11-2-2015 .

Toon 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Weinig zuigkracht

Weinig zuigkracht en stofreservoir lastig leeg te maken. Als je niet goed oplet valt het stof er weer uit.

Pluspunten

• Klein
  • Geen stofzuigerzak

Minpunten

• Weinig zuigkracht

wen82 03-12-2016

Niet tevreden

Deze stofzuiger heeft absoluut geen zuigkracht.
Ik wordt er gek van.
Voor mij nooit deze stofzuiger meer

Marjo17 07-09-2016

Zeer slechte zuigkracht

Deze stofzuiger ongeveer. Een maand geleden aangeschaft maar hij bevalt ons totaal niet!!! Zeer slechte zuigkracht, zuig nog geen kattebrokje op....

skippy1 01-09-2016

Zeer goed

Altijd met mindere goed merken gedaan.
Nu Philips gekozen omdat de prijs kwaliteit verhouding zeer goed was en was mijn oude stofzuiger beu.

Ik wist niet wat mijn vloer en vloerkleden overkwam!
De vloer bedekking lichte helemaal op en wat een stof zat er nog in.

Vind stofzuigen nu leuk want je ziet de resultaat zowel op de vloer in kleden en wat er in de handige opvang bak zit.

Ga nog een kopen voor de boven verdieping!!

rebras 18-03-2016

een super stofzuiger

ik was er eerst niet zo voor een stofzuigen zonder stof zak maar we zijn zeer tevreden .
Ook de lange steel is een uitkomst zonder meer een aan rader.

Esko 22-12-2015

Klein en wendbaar, maar stofbak is snel vol

In eerste instantie was ik enthousiast. Vind alleen dat de stofbak snel verstopt zit. Zuig je iets groters op, dan moet je dit uit het filter halen om verder te kunnen werken. Zuigkracht is dus goed bij lege bak.
Kleine borstels moet je er los bijkopen.
Bij het legen vd bak komt veel stof vrij.

Anoniem 01-12-2015

Klein maar fijn

Ik heb deze stofzuiger nu een maand, en nog altijd zeer tevreden.

Het dingetje heeft een goede zuigkracht, niet al te veel geluid, en geen gedoe met stofzuigerzakken. De wieletjes aan het voetstuk zorgen ervoor dat het erg makkelijk glijdt over de vloer. Door het kleine formaat is ie ook makkelijk op te bergen

Het enige wat er op aan te merken valt is de snoerlengte. Die mag net een half metertje langer.

Sluf 08-11-2015

Prima product met een te kort snoer

het snoer is iets te kort en de opvangbak had is te transparant waardoor alle inhoud vh opgezogenen ziet.

Miemie 22-10-2015

Prima stofzuiger, handig in gebruik

Heerlijk dat ik nu geen stofzuiger zakken meer hoef te kopen, stofzuiger gaat nu ook niet ruiken met het haar van 2 honden.
Alleen jammer dat er geen assesoires bijzaten, zoals een klein borsteltje etc.

joke16 17-09-2015

prima stofzuiger

het is een prima stofzuiger zuigt heel goed alleen wel jammer dat er geen hulpstukken meer bij zitten zoals een klein voetje en dergelijke

KC36 08-09-2015

Prima stofzuiger voor een goede prijs

Erg fijne stofzuiger!

Goede zuigkracht, goed design en door de verschillende opzetstukjes prima te gebruiken voor verschillende doeleinden.

Denk ook aan: bank, trap, auto etc.

Piet2317 13-08-2015

Mooi handzaam apparaat

Dat gedoe met stofzakken die elke keer weer vol zitten is van de baan. Als je heel even de gebruiksaanwijzing leest zie je hoe snel je het stofreservoir kunt legen. Het snoer rolt automatisch op en dat is handig. Al met al een goede prijs kwaliteitsverhouding.

Bardaladjo 18-07-2015

Zeer goede stofzuiger

Deze compacte stofzuiger beviel ons na een maand zo goed, dat we er nog eentje voor boven hebben bijgekocht, dus dat zegt genoeg.

Martina85 23-06-2015

Stofzuiger

Fijne stofzuiger zeker met de turboborstel ideaal met huisdieren. Goede sterke zuigkracht, geen stofzuiger zakken meer nodig. De stofopvangunit goed schoon te houden. wij zijn er blij mee.

littleberry 20-06-2015

geweldig

In een woord super. Hij doet wat hij moet doen makkelijk leeghalen en zuigt alles op wat je maar op wil zuigen perfect alleen geen water natuurlijk

Franklin 24-05-2015

Uitstekend stofzuiger

Vaccuum cleaning made fun. An excellent piece of electronic. .I am absolutely delightful and satisfied with it. I just bought one again as a gift to my friend. I strongly recommend this product to you looking for a vaccuum cleaner.5 stars without doubt