Philips Performer Expert FC8722 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8722 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

robert 07-12-2018

Prima in prijs en prestatie, ook na 1 jaar gebruik.

Ook na bijna 1 jaar dagelijks gebruik met een hond in huis, nog zeer tevreden over deze Philips.
Zuigt als de beste, is licht om de trappen op te dragen en het is lekker lang.
Betaalbaar en qua design ook nog fraai om te zien. Ging altijd voor het merk met de M, maar als de stofzuiger heeft Philips hier voor ons op alle fronten gewonnen. Systeem met de zakken prima en ook nog een stuk goedkoper dan bij andere merken. Eveneens bij BOLcom (mee) te bestellen.

Pluspunten

• lichte gewicht en fraai design
  • prijs en prestaties
  • lang snoer
  • prima en betaalbare zakken
  • veel meegeleverde accessoires

Minpunten

• ook na 1 jaar gebruik GEEN

Anneke 17-09-2018

zuigkracht valt tegen

Meestal vaar ik blind op goede testresultaten, maar ik vond dat ik nu toch wat bedrogen uitkwam.
In mijn huishouden heb ik echt een krachtige stofzuiger nodig en ik vond de zuigkracht helaas toch tegenvallen. Uiteindelijk voor een Miele (powerline) gekozen en de Philips retour gestuurd.

Pluspunten

• niet te zwaar
  • mild geluid

Minpunten

• te weinig zuigkracht
  • lossen onderdelen

Robert 19-08-2018

Goed en betaalbaar Philips-product, deze stofzuiger!

Jarenlang altijd voor een stofzuiger van het bekende merk met een M gegaan. Deze beter betaalbare van Philips, waaronder ook de de zakken, doet er echter zeker niet-voorspelde onder!
Even wennen aan de meegeleverde wat grotere, hogere zuigmond met borstel, maar die blijkt daarna vernuftig en efficiënt. Geldt ook voor de overige bijgeleverde accessoires.
Prijs, snelle levering en compleetheid (via Bolcom) prima.
Lekker lang snoer, betaalbaarder zakken en een gebruiksvriendelijker, wendbaarder stofzuiger dan die van het merk met de M. Na 7 maanden gebruik, voor ons een goede, betere keus dan weer een stofzuiger van het merk met een hoofdletter M. Ziet er ook nog eens goed uit.
Kortom: gelukkig weer eens een goed en betaalbaar huishoudelijk Philips product.

de overige bijgeleverde overige accessoires.

Pluspunten

• Lengte snoer, wendbaarheid
  • Compleetheid accessoires
  • Betaalbare zakken

BuraGelar 29-03-2017

Maakt het niet waar.

Zuigkracht wordt minder. Onpraktische opzetborstels die er constant af vallen tijdens het stofzuigen. De stofzuiger rechtop zetten met de steel in die gleuf werkt ook al niet meer. Hij rijdt vreselijk op die wieltjes, net speelgoed. Ja ik heb echt spijt van deze stofzuiger. Ik mis mijn oude 'er is geen betere' stofzuiger...

Pluspunten

• Klein
  • Leuk uiterlijk

Minpunten

• Opzetstukken vallen er af
  • Niet soepel
  • Borstel omzetten voor tapijt ed. gaat zwaar
  • Zuigt slecht

Yvonne van Rijn 18-02-2017

Phillips performer expert

Twee weken geleden deze stofzuiger gekocht. Wat een spijt.
Onpraktisch mondstukkenhouder vallen er minimaal 5 keer af per zuigbeurt.
Borstel wil niet helemaal naar beneden,dus vloerkleden valt niet te doen
Afgeronde hoeken vande borstel is onpraktisch.Zuigkracht te veel voor marmer,vloerkleden en tapijt....Miskoop....

hanyu 08-10-2014

prima stofzuiger voor weinig geld, eerste indruk het is een zeer stille stofzuiger met goede zuigkracht.

BaaaS 05-10-2014

We hadden al een phillips maar door een breuk in de snoer moesten we een nieuwe kopen. De phillips FC8722/09 hebben we in de winkel getest. Hij is heel flexibel, goeie zuigkracht, maar toch zuinig door de 800 W. Mooie vormgeving zoals de mooie velgen.:) en natuurlijk de extra hulpstukken . Deze stofzuiger heeft ongeveer een levensduur van 7 jaar, vandaar de 7. Onze oude stofzuiger was een oude versie van deze en die ging bijna 6 jr. mee.

AHMG 29-09-2014

Eenvoudig gebruik, innovatieve stofzuigervoet en zeer zuinig. Stil in het gebruik en maakt goed schoon.

ITarchitect 25-09-2014

Goede stofzuiger. Zeer stil, maar toch een meer dan goede zuigkracht. Beter dan onze vorige stofzuiger van een ander merk die een veel grotere wattage had. Makkelijk te tillen, waardoor deze ook goed te gebruiken is voor het stofzuigen van beklede trappen. Lekker groot bereik, waardoor de hele benedenverdieping gedaan kan worden zonder van stopcontact te hoeven wisselen.

Alleen de bijbehorende zuigmond is wennen in het begin. Is nogal breed en hoog en zwaarder dan de gemiddelde zuigmond. Door dat laatste kan je niet meer onder sommige meubelstukken stofzuigen, wat bij de standaard zuigmonden wel lukt. Daar staat tegenover dat de spleet in de zuigmond een stuk breder is en het daardoor makkelijker zaken als bijv kattenharen op kleden opzuigt.