Philips Performer Expert FC8722 - Reviews

Laagste prijzen
A
Type/soort
stofzuiger

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

tiancadi 20-10-2014

3 weken deze stofzuiger mogen testen, heel erg tevreden over de zuigkracht, weinig lawaai én uiteraard dat het een A klasse is! De stofzuiger is lekker licht en compact, hij kan makkelijk gedragen worden tijdens het stofzuigen.
Jammer genoeg past de zuigmond niet onder de zetels en kasten gezien de zuigmond erg hoog is. Voor mij dus niet echt praktisch.
Met een dunnere zuigmond zou dit een topper zijn voor mij.

ITarchitect 25-09-2014

Goede stofzuiger. Zeer stil, maar toch een meer dan goede zuigkracht. Beter dan onze vorige stofzuiger van een ander merk die een veel grotere wattage had. Makkelijk te tillen, waardoor deze ook goed te gebruiken is voor het stofzuigen van beklede trappen. Lekker groot bereik, waardoor de hele benedenverdieping gedaan kan worden zonder van stopcontact te hoeven wisselen.

Alleen de bijbehorende zuigmond is wennen in het begin. Is nogal breed en hoog en zwaarder dan de gemiddelde zuigmond. Door dat laatste kan je niet meer onder sommige meubelstukken stofzuigen, wat bij de standaard zuigmonden wel lukt. Daar staat tegenover dat de spleet in de zuigmond een stuk breder is en het daardoor makkelijker zaken als bijv kattenharen op kleden opzuigt.

Labrador 23-10-2017

Weer een Philips

Weer een Philips product wat na een jaar gebruik aan alle kanten in elkaar stort en een boel ergernis veroorzaakt.
Het is een leuk apparaat om te zien en hij is ook best wel stil qua motor, maar het lawaai wat de losschietende onderdelen veroorzaken is een ergernis.
De zuigmondjes hangen op een habbiebabbie manier aan de stofzuiger waardoor ze steeds vallen, de stofzuigerslang en stang hangen ondertussen met ducktape in elkaar omdat ze op de meest ongewenste momenten los en uit elkaar schieten.

Klazien1972 11-10-2017

Prima stofzuiger. Zuigt krachtig en goed

Minpunt: stofzuigervoet. Gebruik de stofzuiger nu ruim een jaar en ben aan de derde voet toe. Dure stofzuigervoet van ruim 60 euro moet toch wel langer mee gaan. Er zit een stuk slang in de voet en doe gaat steeds stuk!

treis 03-06-2016

helaas erg spijt van deze aankoop

We hebben deze stofzuiger nu bijna een jaar. Heel erg spijt van de aankoop. We moeten meerdere malen over de vloer zuigen wil je alles op gezogen hebben. Op de ene of andere manier blijft er altijd wat liggen.

De promotie van; de stofzuiger is zeer geschikt voor reiniging van harde vloeren dankzij het speciale mondstuk voor harde vloeren. Ook de AirflowMax-technologie zorgt voor een goed schoonmaakresultaat.--
gaat hier zeker NIET op. HELAAS HELAAS!!

HEEEL jammer!

twix15 14-01-2016

goede zuigkracht

Deze stofzuiger bevalt prima. Een duidelijk veel lager geluidsniveau dan mijn vorige Philips, wat overigens niet de reden van koop was. De ruime wendbaarheid, multifunctionele zuigervoet en het grote bereik was de reden voor deze keuze. Bijkomend voordeel is het energielabel

kampioen44 07-12-2015

Prima stofzuiger

Een goede prijs kwaliteit. Geluidsarm. In de winkel uitstekende voorlichting gehad door de verkoper.

Enrico1949 20-11-2015

Dit is een uitstekende stofzuiger voor dagelijks gebruik

Deze stofzuiger heeft goede eigenschappen: grote zuigkracht, laag vermogen, relatief lichtgewicht, voldoende hulpstukken, weinig lawaai
Als enig nadeeltje vind ik dat de hulpstukken niet in de behuizing kunnen worden opgeborgen.
Het voordeel daarvan is, dat het apparaat dus niet zo groot is...

JJH1 31-10-2015

Goede stofzuiger, echte minder geschikt voor vloerbedekking.

Goede en geluidsarme stofzuiger. Zuigkracht is wel OK, echter op vloerbedekking rolt het mondstuk niet erg soepel. Dit vergeleken met mijn vorige Phillips model de Specialist, deze had een fijner mondstuk en kon beter in kleine hoekjes komen.

nikki1970 08-10-2015

goede stofzuiger

Prima stofzuiger makkelijk in gebruik en goed voor de honden haren die zijn makkelijk te verwijderen

Tamara75 05-10-2015

Fijn product

Hele fijne stofzuiger en hoop dat het snoeropdraaisysteem het langer uithoudt dan bij de vorige modellen.

Mari1942 02-10-2015

gebruiksvriendelijke stofzuiger

een prima stofzuiger, makkelijk in gebruik, lekker lang snoer! Super licht en wendbaar, je bent zo klaar!

kim1960 22-09-2015

dit product is prettig om mee te werken

de stofzuiger zuigt uitstekend, is licht, en dus gemakkelijk te hanteren, hij produceert een zacht geluid. Maar de borstel aan de zuigmond is wat ruw en dus niet gemakkelijk op kortharige vloerbedekking, wel goed voor laminaat en hoogpolig kleed. Misschien doe ik iets verkeerd?

charles2015 14-09-2015

Prima stofzuiger.

Evenredig aan de prijs is het een prima stofzuiger.
Lekker lang snoer, makkelijk hanteerbaar, compact en wendbaar, bediening eenvoudig maar goed. alles wat een stofzuiger moet doen, kan deze.

Heinzepeins 09-09-2015

Een stoere, stille stofzuiger !

Voldoet prima in ons huis met uitsluitend harde vloerbedekking, het enige zwakke punt is, dat de grote zuigmond de randjes langs drempels niet goed meeneemt. Misschien eens een andere zuigmond proberen.

Danmark 21-08-2015

Goede stofzuiger met prima prestatie

De stofzuiger is lekker licht en makkelijk in gebruik. Goed lang snoer ook. Perfecte zuigkracht en makkelijk in gebruik. Lange steel, goede stofzuigermond.

Speciaal weer gekozen voor een stofzuiger met zak, daar mijn vorige stofzuiger (Philips) zonder stofzak een hels karwei was om schoon te maken.

Enige nadeel is de manier waarop de 2 accessoires zijn vast gemaakt aan de steel, deze zitten mij in de weg en vallen regelmatig er van af.

CD123 09-07-2015

Zeer zuinige krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger heeft een zeer sterke zuigkracht voor zijn vermogen.
De borstel is praktisch en de steel is zeer lang.
Hij maakt ook weinig lawaai,heeft lang snoer.
Mijn beste stofzuiger.
Vroeger had ik er één zonder zak,maar deze zuigt véél beter.
De zak is trouwens gigantisch groot,en gaat lang mee.

Wallyg 02-05-2015

opvolger van mijn vorige Performers

Ik heb deze Performer aangeschaft omdat ik zeer tevreden ben over zijn voorgangers. Wij gebruiken de stofzuiger dagelijks en soms meerdere keren per dag, omdat we 4 katten hebben die verharen en kattengrit rondstrooien.

Kasy 22-02-2015

zuigkracht goed, wendbaarheid slang kan beter.

Zeer mooie en lichte stofzuiger, echter de wendbaarheid van de slang is niet erg soepel waardoor de slang mogelijk snel gaat knikken bij aansluiting op de stofzuiger romp.
Op kortharige tapijt is de zuigkracht erg hoog en belastend voor schouders en nek(wij zijn pensionado's)

Mee77 08-02-2015

Compact en krachtig

De stofzuiger is eigenlijk vrij klein maar wel met 5 liter stofzak en 11 meter snoer. Die snoerlengte scheelt steeds weer wisselen van stopcontact en de stofzak hoeft niet vaak verwisseld te worden. Daarnaast is het apparaat stil (voor een stofzuiger dan) en erg krachtig. Bij kleine objecten moet ik altijd het vermogen naar benden bijstellen. Krijg bijna lol in stofzuigen met dit apparaat. Mede door de lange stofzuigerbuis. Eindelijk een apparaat waar ik niet de hele tijd gebukt sta.