Dyson DC52 Animal Turbine grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Animal Turbine grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

fou 20-02-2016

Ideale stofzuiger. Zuigt zeer goed vuil & zand op. Parketborstel en borstel om huisdier haren van bank te verwijderen zijn super. Kostbaar in aanschaf, maar zijn geld absoluut waard.

bernard huinink 13-02-2016

De stofzuiger zuigt goed, vooral hondenharen van het tapijt. Helaas is de steel voor mij te kort om goed te hanteren (sta iets krom). Het legen van het reservoir is een ramp, de hondenharen moeten er met een mes o.i.d. uitgehaald worden.
de stofzuiger is minder degelijk dan mijn vorige Dyson (DC 08 Hepa).

christa7373 19-05-2015

Een echte krachtpatser die het stofzuigen in ons huishouden met 4 katten een stuk gemakkelijker maakt. De turbine-zuigmonden zijn erg effectief; 1 keer over het oppervlak en alle haren zijn verdwenen; waar ik wel aan moest wennen was dat deze turbine-zuigmond geen grotere delen op kan zuigen(de turbineborstel draait hard), dus moet ik voor die delen de stang loskoppelen of een andere zuigmond plaatsen; maar het went snel en nu weet ik niet meer beter. Heeft een relatief klein stofreservoir dat na elke stofzuigbeurt moet worden geleegd. Alles bij elkaar een aanwinst van niveau!!

JennyLLS 14-10-2014

Na verschillende soorten stofzuigers te hebben gekocht en gebruikt, is de Dyson DC52 tot nu toe de stofzuiger die het meest aansluit aan mijn wensen. Met een hond in huis (die enorm veel vacht verliest tijdens de ruiperiode) was ik al lang op zoek naar een stofzuiger die alle haren makkelijk kon opzuigen.
De Dyson DC52 is niet zwaar, waardoor je hem makkelijk kunt verplaatsen van de bovenverdieping naar het gelijkvloers. Zowel op tegels als tapijt heeft hij een enorm goede zuigkracht waardoor alle stofdeeltjes en haren, maar ook grotere stukken zoals gevallen blaadjes van planten perfect kan opzuigen. Bij mijn oude stofzuigers heb ik vaak meegemaakt dat ze snel zuigkracht verliezen zodra er teveel haren opgezogen zijn geweest. Dit moesten we dan telkens handmatig uit de borstel van de stofzuiger halen. Qua gebruiksgemak krijgt hij van mij een dikke 10! Verder vind ik hem heel flexibel waardoor alle hoekjes te bereiken zijn.
Stofzuigen is vanaf nu geen lastig klusje meer maar eigenlijk zelfs zeer aangenaam! De snoer is ook lang genoeg om alle ruimtes te bereiken en is zeer makkelijk en flexibel op te rollen. Het enige dat ik jammer vind, is dat de stofzuiger niet zo geluidloos was als ik had verwacht. Toch raad ik deze stofzuiger aan iedereen aan. Zeker niet onbelangrijk is het uiterlijk van de stofzuiger. Het is echt een blikvanger. Je kunt ook perfect zien wanneer het tijd is om hem leeg te maken door de doorschijnende 'vuilopvanger'.
Hij is iets prijziger dan de gemiddelde stofzuiger maar enkel voor het gebruiksgemak al, is hij zeker zijn prijs waard! Na deze stofzuiger enkele weken gebruikt te hebben, kan ik nu al voorspellen dat deze stofzuiger zeker nog lang zal meegaan.

Lindaa79 24-04-2014

Na eerst naast het net gevist te hebben bij een eerere veiling, heb ik uiteindelijk toch nog een D52 Dyson Animal Turbine via Wowveilingen kunnen kopen voor 233,- euro ipv de normale 535,- die hij in een normale winkel kost. Ik moet zeggen WOW Wat een mooie luxe stofzuiger, het is een luxere stofzuiger dan we ooit gehad hebben. Hij zuigt ook prima en door zijn luxe uitstraling en zuigkracht heeft hij een plekje beneden ruimschoots verdiend.

Hij herkent zelfs het type vloer en schakelt dan automatisch zonder dat je iets moet wijzigen aan of op de opzetborstel over op de juiste stand (bijv verschil tegelvloer / en tapijt)
Dit doet de overigens ook zeer goede Philips Powerpro (139,- ing rentepunten) stofzuiger die op de eerste verdieping staat niet daar moet je het handmatig instellen, wat op zich geen probleem is natuurlijk omdat dit is wat we altijd gewend waren. De Dyson ziet er zeer mooi uit en is een echte blikvanger. En wat ook belangrijk is: hij zuigt ook nog eens prima!
Ik heb nu twee zakloze stofzuigers 1 Philips Powerpro (eerste verdieping, slaapkamers, voor zuigen laminaat) en 1 Dyson (huiskamer, keuken, woonkamer; deurmat en tegelvloer) en ook dit bevalt prima, nu hoef ik alleen nog maar voor de oudere Miele op zolder (waar laminaat ligt) zakken te kopen en die zal nu een stuk minder snel vol zijn nu hij alleen voor de zolder wordt gebruikt.

Over de duurzaamheid kan ik na een paar dagen natuurlijk nog niks zeggen maar de stofzuiger is degelijk gebouwd en ziet er stevig en luxe uit.