Siemens VS06C100 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06C100 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Chris Lans 23-09-2017

Handig op de trap en het snoer van 7 meter is ook top.

Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Zeer handzaam is deze stofzuiger, na een paar keer te hebben gebruikt al dik tevreden. Ik ben er blij mee dus een goede koop.

Pluspunten

• Het gewicht.

Minpunten

• De klep openmaken voor de stofzak gaat wel zwaar.

Marloes 04-09-2017

Goede stofzuiger voor betaalbare prijs

Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Fijne stofzuiger met flinke zuigkracht. Licht in gewicht en daardoor makkelijk ik gebruik, ook wanneer de stofzuiger opgetild moet worden. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Flinke zuigkracht
  • Licht in gewicht
  • Klein van formaat, makkelijk op te bergen

jansam 21-11-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

De duurzaamheid is iets lager omdat van de 2 velouren stripjes op het brede zuigmondstuk er een helemaal was weggesleten na 5 maanden. We hebben een nieuw mondstuk gekregen van Mediamarkt.

PeterFranken1975 04-08-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Prima stofzuiger, zeker voor het geld. Zuigt beter dan onze oude met 2300W! Lekker licht en compact.

jansam 03-08-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Hele fijne zuiger. Lengte kabel was langer dan onze oude. Goede afstelling zuigkracht mogelijk. Wij zijn zeer tevreden tot nu toe.
Vormgeving OK. Moet zuigen en niet alleen maar mooi zijn.

prieckaerts 27-06-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Stevige, lichte en zeer wendbare stofzuiger, die goed zuigt.
Ik ben er zeer tevreden over.
Zeker gezien de prijs is dit een aanrader.

jansam 15-04-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Hij stofzuigt net zo goed (met 700Watt tegen 1400watt)als onze 18 jaar oude Bosch stofzuiger (waar ook heel tevreden over waren). Zuigt textiel net zo makkelijk als laminaat- of parketvloer. Normaal geluidsnivo (althans niet storend). Handzaam. 3 draaiwielen waardoor hij nog al eens een ander kant uit gaat. Dus opletten.

anne roos 13-04-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Mooi ligt in gewicht ,super handig, niet zo'n log sleur app. Lekker snel klaar. Was wel prettig geweest dat er een aantal extra nieuwe stofzakken bij de stofzuiger incl. zaten.

robboomsma 05-04-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Super stofzuiger. Ik heb er twee. Eentje voor beneden en één voor boven. Lekker compact. Zuigt goed. Snoer kan beter. Hier moet je even aan trekken en dan trekt de stofzuiger het snoer naar binnen. Een eerdere had een drukknop. Had de indruk dat dat toch iets beter werkte. Vandaar de iets lagere waardering voor gebruiksgemak.

Sezen 04-04-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Ik heb de stofzuiger nu iets langer de twee weken. Ik ben erg tevreden over het gebruik. Hij is erg licht, waardoor je hem makkelijk kan verplaatsen en opbergen. Hij heeft een gat aan de onderkant waar je dan stang in kan schuiven, waardoor je hem netjes kan wegruimen. De stand kan je zo hard of zacht zetten als je wilt en er staan icoontjes naast de knop. Op deze manier kan je zien hoe hard je hem moet zetten als je bijvoorbeeld je tapijt of je parket gaat stofzuigen, erg handig! De stofzuiger maakt ook weinig geluid, erg plezant! Tot slot ziet hij er strak uit met de donkerblauwe kleur die hij heeft.

Ans Damen 31-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Geweldige stofzuiger vooral de zwenkwielen zijn zeer praktisch.Ook de "reikwijdte" is uitstekend!
De vorige stofzuiger was ook een Siemens voor ons nooit geen andere meer.

gebruikerstofzuigersiemens 31-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

handig apparaat in het gebruik, compacte machine zonder poespas en voor een mooie prijs. Nu bijna een maand in bezit, dus duurzaamheid nog niet bekend.

Bonefanatic 30-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Geweldig wendbaar, het is een echte lichtgewicht, heeft een goede zuigkracht op mijn vloer. want overal ligt laminaat zowel beneden als op de slaapverdieping .Zelfs de schoonmaakster was erg enthousiast

roosje27 30-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

ik heb hem net nieuw maar kan zeggen wat een fijne stofzuiger.
heel erg licht in gebruik en hele goeie zuigkracht ik ben er heel blij mee is een aanrader voor iedereen

top siemens

Simone_0000 29-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Doet wat ie moet doen nl. stofzuigen. Niet zo veel zuigkracht op het laminaat maar hopelijk gaat dat beter met een parketborstel. Op vloerkleden gaat het beter.

overblijfjuf 28-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

De stofzuiger ziet er mooi uit.
Hij heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.
Lang snoer.
Goede stofzuiger voor boven.

lonnekedewit 28-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

De zuigkracht van deze stofzuiger is goed. De stofzuiger is licht van gewicht.
De reikwijdte is groot.

Harrie Kaft 28-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Na aanleiding van de beoordeling van anderen stofzuiger aangeschaft ter vervanging van onze oude.
Model is lekker compact, makkelijk in elkaar te zetten en snel klaar voor het eerste gebruik.

Zuigkracht is super, zuig kop ietwat aan de kleine kant.
relatief weinig geluid in vergelijking met onze oude (high-end philips ) van 9 jaar oud.
gewicht is ook een stuk beter te hanteren.

er zit een terugtrek stekker in ipv een met een knop even kijken hoe dat bevalt.

Nadeel tot nu toe: Als we hem openmaken springt de zak (nog leeg ) omhoog. Stofzuiger sluit hierna niet meer zonder eerst de zak met de hand weer op zijn plek te vouwen.

Wat ook tegenviel is dat hij geleverd wordt met maar 1 zak.

Duurzaamheid nog niet kunnen beoordelen uiteraard.

Dirkje55 25-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Degelijke stofzuiger van een betrouwbaar merk.
Voelt stevig en solide aan. Goede zuigkracht bij
gering motor geluid.

Hans 1983 24-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

De Siemens stofzuiger is behendig en heeft een goed gebruiksgemak, ook door de grootte van het apparaat. Wij hebben het apparaat nog maar enkele dagen in huis en zijn zeer tevreden over onze aangekochte stofzuiger (VS06C100).

beterpeter 23-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Erg goede stofzuiger. Ik verbaas mij er over dat er zoveel zuigkracht uit relatief weinig vermogen gehaald kan worden. Hij is ook erg stil.

Heb hem nu een paar dagen in bezit en heb er al aardig wat mee mogen zuigen (ben druk bezig in mijn nieuwe huis dingen op te knappen. Hier komt veel stof en zooi bij vrij).

Ik vind het ook erg prettig dat hij goed wendbaar is en dat het snoer lang is. Verder is de buis lang genoeg om normaal te kunnen zuigen zonder last te krijgen van de rug. Kan rechtop blijven staan.

De extra hulpstukken zijn tevens gemakkelijk te pakken zonder de stofzuiger open te moeten maken (aan de achterkant hebben ze een uitsparing gemaakt in de klep waardoor deze gemakkelijk toegang krijgen)

Verder is de actie van Siemens met de stofzakken of parket borstel ook wel handig.

Ad van de Luijt 23-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Lang naar gezocht een stofzuiger stille motor zodat ons konijn ook niet meer in de stres schiet van de herrie. Erg praktisch is het grote bereik. Door het extra lange snoer kan ik nu eindelijk de trap in een keer stofzuizgen.

Siemensje 23-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

De vormgeving is mooi, en hij loopt lekker licht. Hij is makkelijk in gebruik. De mondstukken om meubels af te zuigen en de plintzuiger zijn erg handig.

telgenhof77 22-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Mooi klein apparaat met goede zuigkracht en licht in gewicht. Door de drie zwenkwieken is het apparaat zeer wendbaar.

M.G. Molenaar 22-03-2015
Geschreven voor: Siemens VS06C100 blauw

Het is super makkelijk te gebruiken stofzuiger. voor zon prijs is toch waard om kopen. ik raad iedereen aan om producten van siemens te kopen. ik gebruik al jaren producten van siemens en ben er dolblij mee.