Siemens VS06C100 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
C

Beoordeling op basis van 94 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bonefanatic 30-03-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig wendbaar, het is een echte lichtgewicht, heeft een goede zuigkracht op mijn vloer. want overal ligt laminaat zowel beneden als op de slaapverdieping .Zelfs de schoonmaakster was erg enthousiast

roosje27 30-03-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb hem net nieuw maar kan zeggen wat een fijne stofzuiger.
heel erg licht in gebruik en hele goeie zuigkracht ik ben er heel blij mee is een aanrader voor iedereen

top siemens

jansam 03-08-2015 Product kwartaal in bezit

Hele fijne zuiger. Lengte kabel was langer dan onze oude. Goede afstelling zuigkracht mogelijk. Wij zijn zeer tevreden tot nu toe.
Vormgeving OK. Moet zuigen en niet alleen maar mooi zijn.

prieckaerts 27-06-2015 Product kwartaal in bezit

Stevige, lichte en zeer wendbare stofzuiger, die goed zuigt.
Ik ben er zeer tevreden over.
Zeker gezien de prijs is dit een aanrader.

anne roos 13-04-2015 Product paar weken in bezit

Mooi ligt in gewicht ,super handig, niet zo'n log sleur app. Lekker snel klaar. Was wel prettig geweest dat er een aantal extra nieuwe stofzakken bij de stofzuiger incl. zaten.

Ad van de Luijt 23-03-2015 Product paar weken in bezit

Lang naar gezocht een stofzuiger stille motor zodat ons konijn ook niet meer in de stres schiet van de herrie. Erg praktisch is het grote bereik. Door het extra lange snoer kan ik nu eindelijk de trap in een keer stofzuizgen.

hilfe 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

Opeens kan het dus wel. Slechts een gering vermogen, maar zuigen als een beer.
Fijn en licht apparaat met als enig minpunt tot nu toe een irritante fluit/pieptoon. Jammer, want doet afbreuk aan het geringe geluid.

henor 29-11-2015

Lichtgewicht en goede zuigkracht

Wij hebben deze stofzuiger nu 2 weken in huis. Hadden eer;st een beetje twijfel of de zuigkracht wel voldoende zou zijn, maar het is echt perfect. De hoogte is perfect af te stellen. Je kunt de buis namelijk traploos in hoogte verstellen. De lengte van het snoer is ook prima. Wij gebruiken hem alleen op laminaat en dat zuigt perfect. Kortom een prima stofzuiger voor een mooie prijs.
Oorspronkelijk gepost op Siemens

jansam 21-11-2015 Product half jaar in bezit

De duurzaamheid is iets lager omdat van de 2 velouren stripjes op het brede zuigmondstuk er een helemaal was weggesleten na 5 maanden. We hebben een nieuw mondstuk gekregen van Mediamarkt.

PeterFranken1975 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger, zeker voor het geld. Zuigt beter dan onze oude met 2300W! Lekker licht en compact.

jansam 15-04-2015 Product paar weken in bezit

Hij stofzuigt net zo goed (met 700Watt tegen 1400watt)als onze 18 jaar oude Bosch stofzuiger (waar ook heel tevreden over waren). Zuigt textiel net zo makkelijk als laminaat- of parketvloer. Normaal geluidsnivo (althans niet storend). Handzaam. 3 draaiwielen waardoor hij nog al eens een ander kant uit gaat. Dus opletten.

robboomsma 05-04-2015 Product maand in bezit

Super stofzuiger. Ik heb er twee. Eentje voor beneden en één voor boven. Lekker compact. Zuigt goed. Snoer kan beter. Hier moet je even aan trekken en dan trekt de stofzuiger het snoer naar binnen. Een eerdere had een drukknop. Had de indruk dat dat toch iets beter werkte. Vandaar de iets lagere waardering voor gebruiksgemak.

Sezen 04-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de stofzuiger nu iets langer de twee weken. Ik ben erg tevreden over het gebruik. Hij is erg licht, waardoor je hem makkelijk kan verplaatsen en opbergen. Hij heeft een gat aan de onderkant waar je dan stang in kan schuiven, waardoor je hem netjes kan wegruimen. De stand kan je zo hard of zacht zetten als je wilt en er staan icoontjes naast de knop. Op deze manier kan je zien hoe hard je hem moet zetten als je bijvoorbeeld je tapijt of je parket gaat stofzuigen, erg handig! De stofzuiger maakt ook weinig geluid, erg plezant! Tot slot ziet hij er strak uit met de donkerblauwe kleur die hij heeft.

Ans Damen 31-03-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige stofzuiger vooral de zwenkwielen zijn zeer praktisch.Ook de "reikwijdte" is uitstekend!
De vorige stofzuiger was ook een Siemens voor ons nooit geen andere meer.

gebruikerstofzuigersiemens 31-03-2015 Product maand in bezit

handig apparaat in het gebruik, compacte machine zonder poespas en voor een mooie prijs. Nu bijna een maand in bezit, dus duurzaamheid nog niet bekend.

Simone_0000 29-03-2015 Product paar weken in bezit

Doet wat ie moet doen nl. stofzuigen. Niet zo veel zuigkracht op het laminaat maar hopelijk gaat dat beter met een parketborstel. Op vloerkleden gaat het beter.

overblijfjuf 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

De stofzuiger ziet er mooi uit.
Hij heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.
Lang snoer.
Goede stofzuiger voor boven.

lonnekedewit 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
De zuigkracht van deze stofzuiger is goed. De stofzuiger is licht van gewicht.
De reikwijdte is groot.

Harrie Kaft 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

Na aanleiding van de beoordeling van anderen stofzuiger aangeschaft ter vervanging van onze oude.
Model is lekker compact, makkelijk in elkaar te zetten en snel klaar voor het eerste gebruik.

Zuigkracht is super, zuig kop ietwat aan de kleine kant.
relatief weinig geluid in vergelijking met onze oude (high-end philips ) van 9 jaar oud.
gewicht is ook een stuk beter te hanteren.

er zit een terugtrek stekker in ipv een met een knop even kijken hoe dat bevalt.

Nadeel tot nu toe: Als we hem openmaken springt de zak (nog leeg ) omhoog. Stofzuiger sluit hierna niet meer zonder eerst de zak met de hand weer op zijn plek te vouwen.

Wat ook tegenviel is dat hij geleverd wordt met maar 1 zak.

Duurzaamheid nog niet kunnen beoordelen uiteraard.

Dirkje55 25-03-2015 Product paar weken in bezit

Degelijke stofzuiger van een betrouwbaar merk.
Voelt stevig en solide aan. Goede zuigkracht bij
gering motor geluid.