De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VSZ3A212 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

N_D 29-03-2015
Geschreven voor: Siemens VSZ3A212

Fijne handzame sotfzuiger, lekker licht in gebruik.
Fijn dat de extra hulpstukken gewoon in de stofzuiger passen, hoef je die niet apart te bewaren. Hij zuigt prima. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen want ik heb hem pas een paar dagen.

Jennifer 2345 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens VSZ3A212

Heb hem net maar zuigt heerlijk was wel even wennen aan de snoer oproller. Wist niet hoe dat moest. Maar vind hem wel heel krachtig zuigen. En de stang is lekker stevig.

patricia46 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens VSZ3A212

lekker wenkbaar , stiller dan mijn vorige mooi glans kleur.
lekker ligt in het gebruik een groot voordeel vooral als je trappen in huis heb dan is deze stofzuiger fijn in het gebruik

BJ01 24-12-2014
Geschreven voor: Siemens VSZ3A212

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Lang snoer. Geluidsniveau is ook aanvaardbaar. Heb een paar dagen in bezit en kan over de duurzaamheid nog niet veel vertellen.
Compleet geleverd met diverse hulpstukken.

Cvlek 20-12-2014

Hele mooie stofzuiger.
Goede zuigkracht,je kunt hem ook zachter zetten dat vindt ik ook een plus punt.
De steel van de stofzuiger is een goede hoogte zodat je gewoon recht kunt staan tijdens je werk.

theeke 09-12-2014
Geschreven voor: Siemens VSZ3A212

Compacte en wendbare stofzuiger die zuinig met energie omgaat.mooie lange slang.met een zelf oprollende stoomkabel.de stofzuiger is lekker licht en zuigt uitstekend.makkelijk buis ophang.vind het een zeer goede stofzuiger.

Frits Riet 07-11-2014
Geschreven voor: Siemens VSZ3A212

Compacte en wendbare stofzuiger die zuinig met energie omgaat. Ondanks dat prima zuigkracht. Prettig lange buis voor lange mensen. Mondstuk doet wat goedkoop aan maar werkt goed. Buis en slang klikken niet aan elkaar zodat slang van buis kan schieten.