Dyson DC33c Extrа oranje, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Extrа oranje, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Rosa Zwaan 07-03-2018

Wederom dyson gekocht.

29 Jaar geleden hebben mijn man en ik onze eerste dyson gekocht. Vandaag is hij overleden,. na 29 trouwe jaren in de brand gevlogen. 😭 Gezien onze leeftijd en het feit dat we geen huisdieren meer hebben , deze met korting aangeschaft. Mooi klein model, geweldig met stofborstel en heerlijk dat je de accesoires aan de stang kunt bevestigen. Toppíe. Het zal onze tijd nog wel duren. want ik verwacht geen 94 te worden hahahaha

Pluspunten

• klein
  • heel handelbaar
  • accesoires aan de stang te bevestigen.

Minpunten

• nog niet ontdekt

Mulder 18-07-2017

Wat een miskoop

We hebben dit ding net een paar weken maar wat een miskoop:
-Zuigt slecht!
-Slang te kort waardoor je continue dat ding op je hakken hebt
-Stang te kort, zelfs op max lengte, waardoor je continue met gebogen rug staat
-Combinatie van slang en stang maakt dat het plafond niet te zuigen is (spinnenwebben)
-Met parketborstel erg on ergonomisch aangezien alle sturing uit je pols moet komen
-Vloerborstel is slecht te bedienen
Had toch echt een stuk beter verwacht van zo'n dure stofzuiger!

Pluspunten

Minpunten

• Stang te kort
  • Slang te kort
  • Parketborstel niet ergonomisch
  • Slechte vloerborstel
  • zuigt slecht!

Officiele reactie van Dyson 19-07-2017

Beste meneer, mevrouw Mulder,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over uw stofzuiger. De lengte van het slang en stang kunnen we helaas niet veranderen. Wellicht kunnen we u helpen met de vloerborstel en de klacht dat het toestel slecht zuigt.
Het toestel heeft een zuigkracht van 259 AirWatts, mocht de zuigkracht verminderen, wellicht zit er ergens een verstopping in het toestel.
Ik wil u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op één van onderstaande (gratis) telefoonnummer om een trouble-shoot uit te voeren:

Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

Met vriendelijke groeten,

A. Kruger 04-03-2017

Dyson 33 C pro

6 maanden in gebruik. Geen goede zuigvermogen. Vloerkleed naborstelen levert nog veel haar op. Voet zwak
- silicone randen stoot het stof vooruit. Het gevoel dat ik de stofzuiger moet voeren.
Spijt van aankoop. Is er een beter voet beschikbaar?

Pluspunten

• Geen stofzak

Minpunten

• Voet met cilikonenrand
  • Snel verstopt
  • Weinig zuigkracht
  • Niet makkelijk onder bank, kast

Officiele reactie van Dyson 06-03-2017

Beste A. Kruger,

Bedankt voor uw review. Het gebrek aan zuigvermogen kan liggen aan een mogelijk luchtverlies of een verstopping. Via volgende link kunt u uw toestel volledig op verstoppingen controleren: https://www.youtube.com/watch?v=PheQ00a_urU&t=75s. Vooral het buisje onder het stofreservoir is belangrijk om na te kijken.

Er bestaan verschillende vloerzuigmonden om het stofzuiger van uw vloerkleed te vergemakkelijken. Wij hebben verstelbare vloergzuigmonden en er bestaat ook een gemotoriseerde vloerzuigmond.

Mocht u hieromtrent meer uitleg wensen, en mocht het probleem met de zuigkracht niet opgelost zijn, wil ik u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op één van onderstaande (gratis) telefoonnummer:

Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

Met vriendelijke groeten,

IlseB 19-06-2016

rommel eerste klas!

Anderhalf jaar geleden de stofzuiger als cadeau uitgezocht, afgaande op het uiterlijk, reviews en gemak van stofzuiger zonder zak. Wat een tegenvaller qua prijs/kwaliteit verhouding.
Voorheen had ik een Miele; hier kon je de zuigkracht regelen op de stofzuiger zelf; handig als je meubilair of dergelijke wilt schoonzuigen.
Maar het ergste (waar het voor gemaakt is): hij zuigt ZEER SLECHT!! Vaak komt er amper een kwart zuigkracht uit, lijkt wel of het ergens verstopt zit. Ding al meerdere keren uit elkaar gehaald qua onderdelen, maar het is niet te vinden.
Verder is de voetbediening op de zuigmond niet te doen met de voet, en mag de steel nog iets langer zijn.
Super spijt van deze aankoop, nooit meer! Had voor hetzelfde geld wel 2 Mieles (met zak, dat dan weer wel) kunnen kopen.

Officiele reactie van Dyson 20-06-2016

Dag Ilse. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze stofzuiger. Het klinkt inderdaad als een verstopping. Wist je dat je 5 jaar garantie hebt en dat wij aan huis komen repareren als dat nodig is? Wij adviseren je om even contact op te nemen met onze helpdesk op 0800 0206 203. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet. Dyson - Officiële Dyson reactie

Xray 30-05-2016

Bezint eer je beginy

Geen variabel zuigvermogen. Te korte zuigstang en slang. Te zwaar en daardoor vrijwel onhandelbaar tijdens werken op trappen. Reinigen stofzuiger onhandig en kost erg veel tijd. Zuigmond slaat snel dicht bij het opzuigen van b.v. plantenblaadjes. Echt misleid door uiterlijk en reclamepraatjes.

Peter 26-05-2016

Super teleurgesteld in deze futuristische machine

Na een trouwe dienst van ca 35 jaar toe aan een nieuwe stofzuiger. Gezien de reviews voor Dyson gekozen. Nooit moeten doen. Hij is zwaar in gebruik, rijd slecht en is grof en onhandig. Zuigkracht is ok, maar dat is dan ook alles voor zo'n dure machine. Hij is gemaakt om mooi te zijn, niet om te gebruiken.

Marit 26-01-2016

Heb bijzonder slechte ervaringen met Dyson. Stofzuiger beviel niet: geen opbergvak voor onderdelen, kort snoer, verwisselen stofkamer onhandig, lawaai, geen handleiding etc. etc. Echt zwaar teleurgesteld in dit merk.
Maar: er was een actie, dus fijn. Binnen 30 dagen kon je de stofzuiger gratis terugsturen. Dat heb ik meteen na 2 weken gebruik gedaan. Echter, ik wacht nog steeds op de retournering van de 540 euro ... nu 7 weken geleden!! Stofzuiger is in goede orde door Dyson in Dld ontvangen, maar vervolgens gebeurt er niets, ook op emails wordt niet of pas heel laat gereageerd. Echt waardeloos.

joop holwierde 01-02-2016

wij hadden dezelfde ervaring. Echter na een jaar pas terug gestuurd voor garantie. Nu afwachten wat er gebeurt. Inmiddels weer een Miele gekocht.

Officiele reactie van Dyson 05-02-2016

Beste Marit,
Vervelend dit te horen. Zou je nogmaals contact met onze klantenservice op kunnen nemen indien je klacht nog niet naar tevredenheid is afgehandeld?

Marzwaan 02-07-2015

Na ruim 10 jaar heb ik mijn oude Dyson vervangen door dit nieuwe model, niet omdat de oude kapot was maar omdat ik een lichter model wilde. Ik heb de oude zelfs nog voor een mooi bedrag kunnen verkopen op marktplaats!
Mijn dochter heeft voor haar nieuwe huisje hetzelfde model aangeschaft, een eerder gekochte stofzakloze stofzuiger van een ander merk voldeed in het geheel niet aan haar verwachtingen en is retour gegaan.
Ik heb werkelijk niets aan te merken op dit model, hij is lekker licht, zeer wendbaar en bijzonder gebruikersvriendelijk.

Jan Dyson 09-06-2015

Stofzuiger speciaal gekocht om katten- en hondenharen te verwijderen en dat gaat prima. Continue zuigkracht en licht te hanteren. Wij zijn er tot nu toe zeer tevreden mee.

The True King 07-06-2015

Onze eerste dyson en zeker niet de laatste! Ideaal voor onze grindvloer, zuigkracht is uitstekend. Wendbaarheid ok. Geluid niet overdreven hard (zachter dan de Ghibli waterzuiger). Het legen van de bak gaat makkelijk. Veel accessoires.
Minpunten: stof dat achterblijft in de bak (statisch?), terugplaatsen bak is steeds even zoeken, zuigvoet komt wat fragiel over (met de voet bedienen - ben steeds bang dat ik iets breek). Minpunten wegen echter niet op tegen de pluspunten. Aanrader!

Paul2806 03-06-2015

De dyson zuigt prima maar de steel is aan de korte kant waardoor ik en mijn partner last van onze rug hebben. Wij zijn 1.90 m en 1.76 m dus niet extreem lang. De vorige stofzuiger ( Nilfisk) had een langere steel dus daarmee kan je recht op blijven staan. Gemak zit hem in de zak en de materialen.Prima maar een langere steel geeft daarvoor ook een 8

AnnemarieBruil 02-06-2015

Ik ben eigenlijk niet zo heel tevreden over deze stofzuiger.
De zuigkracht is prima, maar het bakje moet vrij vaak leeggemaakt worden i.t.t. een regulier stofzak bij Miele.
De stofzuiger valt vrij snel om. De steel is voor mij net wat aan de koste kant, en voelt vrij zwaar aan. De buis is ook vrij dik, waardoor je niet makkelijk even de borstel lost kunt halen, en in een klein hoekje kunt zuigen. Hiervoor moet je dan steeds de opzetkop gebruiken.
Ik zou volgende keer weer voor een "gewone" stofzuiger gaan.

123bertus123 31-05-2015

Een super stofzuiger, de stofzuiger is makkelijk en wendbaar, waar mijn vorige (Miele) stofzuiger achter de beddenpoten bleef steken, volgt deze stofzuiger je moeiteloos. Zuigkracht is prima, en zo fijn dat je de stofzuiger zo makkelijk leegt in de prullenbak, en zonder stofzuigerzakken. Een echte aanrader. Als ik dan toch een minpuntje moet vermelden, ik stofzuig ook graag de kleine, smalle oppervlakken en kieren met de stofzuigermond (bijv. plintjes, opzij en achter kastjes etc.), dat gaat met de Dyson wat moeilijker, ten eerste heb je een groot handvat wat je moet vasthouden en dan mis ik een stukje hard plastic aan de onderkant, zodat de stofzuigermond niet doorknakt en dus kan ik bijv. achter een kastje geen kracht zetten. Dat is echt het enige.

B. van Hees 31-05-2015

De Dyson zuigt prettig en met gemak. Door de rubbers lijkt het alsof de zuigmond een beetje meeveert, waardoor het zuigen heel soepel gaat. De Dyson heeft handige hulpstukken (aantal al standaard bijgeleverd), waaronder een borstel met haren, super makkelijk voor o.a. meubels, plinten en een matrasborstel, ontzettend handig voor bv. de bank en auto. De Dyson heeft een ontzettend goede zuigkracht en het is een super degelijk apparaat. Met de handgreep ligt de slang prettig in de hand. Het is met onze Dyson bijna een feestje om te zuigen!

dannypoetiray 31-05-2015

Onze 2e Dyson die grote en nog beter was dan onze eerdere versie (die overigens nog steeds gebruikt wordt op een andere plek). Deze nieuwe Dyson is nog wendbaarder dan zijn voorgangers en werkt licht en heeft een enorme zuigkracht. Met alle hulpstukken die er bij geleverd worden kom je in alle kieren en gaten! Ook het schoonmaken van de stofzuiger is een 'eitje', dekseltje open (wel boven de vuilnisbak natuurlijk) en alles komt er in een keer uit. Met het handige borsteltje kun je nog eventueel ander vuil weg borstelen of schrapen. Een ontzettend fijn toestel en je krijgt geen spijt van de aanschaf!

kuijperlg 30-05-2015

Een lichte, wendbare stofzuiger. Goede zuigkracht. Makkelijk te reinigen. Gaat volgens mij wel jaren mee. Heb daar hoge verwachtingen van. Zeker een aanrader!!

yvdgeest 30-05-2015

Fijne,goed wendbare stofzuiger. Hulpstukken gemakkelijk op te zetten.
Zuigkracht is prima, ook hondenharen worden prima opgezogen.
Nu een halfjaar in gebruik dus de duurzaamheid zal moeten blijken, heb hier alle vertrouwen in.
Een aanrader.

Erviborevi 29-05-2015

Onze eerste Dyson, maar dit hadden we veel eerder moeten doen!
Handzaam en licht, super zuigkracht. Maakt wel wat lawaai, maar niet meer dan onze vorige stofzuigers.
Stofbak goed schoon te houden doordat hij gemakkelijk uit elkaar gehaald kan worden.
Door het handvat ligt de stang goed in de hand. Opzetstukken zijn gemakkelijk te plaatsen en te verwijderen.
Kortom, een aanrader!

Guido Hightree 29-05-2015

Top stofzuiger. Zuigt krachtig (wel wat lawaaiig). Eenvoudig in gebruik en sterke materialen. Lange haren willen nog wel eens onderin blijven steken. Duurzaamheid een 9 gegeven om dat ik hem te kort bezit om dit te beoordelen. Met de garantie termijn van dyson moet dit wel goed zitten.

Jan Hakker 29-05-2015

De stofzuiger heeft een prima zuigkracht en is makkelijk in gebruik. De stofzuiger is licht wendbaar en heeft een lang snoer. Er zitten voldoende hulpstukken bij om er alles mee te kunnen zuigen, ook op moeilijke plaatsen.

Flair7100 29-05-2015

Openbaring deze stofzuiger,vooral dat er geen stofzak gebruikt hoeft
te worden.De handleiding is erg duidelijk waardoor het uit elkaar halen van de machine om deze schoon te heel makkelijk is.
Het is een plezier om met deze Dyson 33 extra, te stofzuigen.

bijouxtje 29-05-2015

Ben er erg blij mee , geen onhandige stofzak meer .
het lange snoer zorgt ervoor dat ik overal kom zonder stofcontact te wisselen
rijd moeiteloos overal ook op vloerbedeking .
had veel eerder deze keus moeten nemen .zuigt ook moeiteloos hondenharen

BindelsbastiaenS2015 29-05-2015

het is waar die is beter dan de DC 323 is niet gemakkelijk schoon te maken en heeft een te dikke zuigmond die is maar een punt 6 waard

lhamers 29-05-2015

Hiervoor vele andere goedkopere stofzuigers gehad nu wat meer besteed en deze is perfect zuigt ook de hondenharen goed op.
Gemakkelijk te manoeuvreren gemakkelijk in gebruik en schoonhouden.
En de 5 jaar garantie ook geweldig denk dat we met deze dyson wel goede investering hebben gedaan.

markwitte 29-05-2015

Zeer robuust, goede zuigkracht.
Hiervoor meerdere stofzuigers gehad zonder zak. Allemaal teleurstellend. Deze lijkt het lang vol te gaan houden ook door de 5 jaar garantie.
Zeer makkelijk schoon te houden en niet van die vage papieren filters.

zwaardje 12-10-2014

Ben nu 3 weken met deze nieuwe dyson aan de slag, in vergelijking met mijn oude dyson zuigt deze nog beter en zijn de haren van de zuigmond vervangen door rubberstrips. Dit maakt het zuigen gemakkelijker, het stof wordt veel minder verplaatst. Ben vooral erg enthousiast over de wendbaarheid en de nieuwe hulpstukken waarmee je probleemlos de spinnewebben van de muren veegt. Kortom een aanrader!