Philips Performer Expert FC8723 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 72 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MariV 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
2 maanden na de garantie en de aan/uit knop werkt niet meer. Voor het geld dat deze zuiger gekost heeft mag je meer verwachten.
Tevens begint de aansluiting waar de slang aan de stang gaat uit te lodderen.
Voor ons was dit een eerste maar tevens ook laatste Philips stofzuiger.
Dat deze uitgeroepen is als beste kan er bij ons echt niet in.
Het kan niet zo zijn dat een apparaat na 2 jaar en 2 maanden niet meer werkt.
We zijn met 2 personen en de stofzuiger wordt echt niet dagelijks gebruikt. Philips laat een behoorlijke steek vallen met dit product.

Fubar6 03-03-2016 Product half jaar in bezit

Erg onder de indruk van deze stofzuiger. Bijzonder goede zuigkracht, zelf aan te passen. Filter en zak zijn makkelijk te vervangen. Hij heeft twee handvatten waardoor je hem makkelijk kan oppakken en hij is relatief licht. De slang draait soepel mee. Wat voor mij erg belangrijk is de verstelbare stang. Ik ben erg lang en wil zo min mogelijk bukken tijdens het stofzuigen, dat gaat perfect. Soms verschuift hij ongevraagd maar dat is meer uitzondering dan regel. Er zitten een aantal mondstukken bij, echter is er slecht nagedacht waar je die moet laten. Je kunt dit aan de basis van de slang vastmaken maar dat is totaal niet practisch. Alternatief is los bewaren maar dan heb je het niet direct bij de hand. Dit is in mijn optiek het enige nadeel op dit moment.

Stofzuigen is echt top en hij is echt heel erg stil vergeleken met "oude" >1000Watt stofzuigers.

Monique 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Een verassend en geweldige stofzuiger!

Ik was op zoek naar een goede stofzuiger met hepa filter en die ook natuurlijk goed zuigt!
Na veel zoektocht kwam ik op deze uit ivm zijn werk goed kunnen doen en een mooie prijs.
Na vele positieve en negatieve reviews heb ik er toch aan gewaagd om deze te kopen.
Het kwam binnen en ben meteen aan de slag gegaan en moet zeggen...verassend geweldig! De negatieve reacties ivm opberg systeem onderdelen aan de slang is niet van toepassing naar mijn mening , want deze kun je ook aan de slang onderaan monteren zodat deze op zn plaats blijft. De zuigkracht van gladdevloer naar tapijt is krachtig maar ook daar kun je op in spelen door de knop naar een andere stand te draaien. Zuigmond die je er bij krijgt vind ik ook geweldig , de stof duw je niet want je tilt zo nu en dan het zuigmond omhoog zodat je alle stof en draadjes/ haren op zuigt. Het geluid is verassend laag , wel zo fijn want je hoort de bel of telefoon . Ook het zuigen van het tapijt is verassend , alle haren en stof zuigt het meteen op zonder te martelen dat echt alles weg is.( tapijt lijkt wel gewassen!) snoer is ook lang genoeg van boven verdieping naar zolder toe , geen gedoe om een stopcontact te zoeken. Al met al ben ik zeer tevreden en hoop dan ook heel lang van deze stofzuiger te mogen genieten.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zuigt perfect
  • Weinig geluid
  • Hanteerbaar ivm gewicht

Minpunten

• Moet ik nog ondervinden(hoop t niet)

Inge 20-06-2016 Product half jaar in bezit

Ideale en krachtige stofzuiger

Zeer krachtige stofzuiger. Na een half jaar is de zuigkracht nog steeds heel sterk en ik stofzuig dagelijks. Hij is licht in gewicht, je tilt hem makkelijk even op. Lang snoer, ik hoef 1 stopcontact te gebruiken voor het hele huis en dus niet steeds van stopcontact te verwisselen. De verschillende opzetstukken zijn ook handig voor bijvoorbeeld de bank of het bed. Ik heb in het half jaar dat ik de stofzuiger in bezit heb nog geen negatieve dingen opgemerkt.

AnPF 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger, zuigt erg goed hondenharen en langs de randen. Voor tapijt moet je 'm op de tapijtstand zetten, anders gaat hij een beetje zwaar. Stofzuiger zelf is erg licht van gewicht.

Advanced1957 30-09-2017

Doet zijn werk goed

Een goede degelijke stofzuiger voor alle dag zonder frutsels en tierlantijntjes. voor een prima prijs

JvanW 25-09-2017

Matige stofzuiger

De stofzuiger doet wat hij moet doen....zuigen....(en op een parketvloer is dat al gauw ok) maar daar is het wel mee gezegd. Het gebruiksgemak is ver te zoeken. Na een paar maanden rolt het snoer niet meer goed op, de stofzuiger buis schiet steeds uit de vergrendeling als je iets kracht moet zetten en de stofzuiger volgt slecht (ligt regelmatig op de kop omdat hij wendingen niet goed kan volgen) hij is dus zeer instabiel.

Britt 15-09-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne stofzuiger

Nadat mijn 2e Bosch stofzuiger het weer begaf ben ik op deze overgegaan. Na het lezen van een aantal reviews bij Coolblue kwam deze voor mij als beste uit de bus. Hij zuigt krachtig en kan overal goed bijkomen. Voor de bovenverdieping hoef ik dan ook niet verder te zoeken en zal dan dezelfde nemen. Opbergvak voor hulpstukken vinden sommigen een gemis maar kunnen ook in de meterkast. Tot nu toe heb ik geen minpunten kunnen ontdekken. Goedkoper mag natuurlijk altijd.

Pluspunten

• Krachtig
  • Niet zwaar
  • Snoer lang genoeg

van Dalen 29-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Koop deze stofzuiger niet!!

Heeft alleen wat zuigkracht op het moment dat je er een nieuwe zak in doet. Daarna zuigt deze echt voor geen meter meer. Bijna zinloos om hem dan nog te bebriuiken. Echt een waardeloze aankoop!

Pluspunten

• Wendbaar

Minpunten

• Zuigkracht

Ties 29-06-2017

beste v Dalen zit de zak er goed in ,haal de slang van de zuiger ,zet de zuiger aan en leg je hand op het gat en laat het weer los een paar keer doen dan weet je of de zuiger goed is ,

Anoniem0008 01-06-2017

Goed apparaat, stil en krachtig

Het is een zeer fijne an handzame stofzuiger. Makkelijk in gebruik en doet zijn werk zoals het hoort. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LadyLi 31-05-2017

Zeer goede stofzuiger

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Hij zuigt zeer goed en dat zonder veel kabaal;-) Ik heb een hond die nogal wat haren verliest en dat is geen probleem voor deze stofzuiger! Ook op een stoffen bank, auto enz werkt het echt perfect! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Adnil321 31-05-2017

Weg met stof en kattenharen!

We hebben deze stofzuiger nu twee weken in gebruik en hij heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt. Wat ons vooral opgevallen is, is dat het HEPA13 uitblaasfilter uitstekend werk verricht. Waar de vloer voorheen al vrij snel weer bedekt was met stofdeeltjes, is die nu stofvrij.

De diverse bijgeleverde zuigmondstukken zijn makkelijk te verwisselen en werken prima, ook voor het verwijderen van kattenharen van bijvoorbeeld meubels. Met elke nieuwe versie weet Philips deze zuigmondstukken nog te verbeteren.

Verder uitermate tevreden over de lengte van het snoer, de werking van het op-/afrolmechanisme, de lengte van de steel en het totale design van de stofzuiger.

Enige minpuntje vonden wij de aansluiting van de stofzuigerslang op de steel. Het in elkaar klikken gaat in het begin een beetje stroef.

Al met al zijn wij dus erg blij met onze nieuwe aanwinst! Nu de katten nog... ;-) (die rennen hard weg) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tonho 30-05-2017

Erg fijne stofzuiger met veel kracht.

Een erg fijne stofzuiger. De kabel is erg lang waardoor je niet iedere keer de stekker hoeft te verplaatsen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Santman1000 29-05-2017

Een uitstekend product in deze prijsklasse

Stofzuiger is licht, dus makkelijk in gebruik. Snoer rolt goed op. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Bij het gebruik van de grote borstel op vloerbedekking maken de wieltjes aan de borstel te veel lawaai.
Er zitten voldoende accessoires bij de stofzuiger.

Het design van de stofzuiger is modern. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

B.A. Oude Wolbers 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima product, ik zou het weer kopen als het nodig is

Deze stofzuiger is een verademing na de vorige stofzuiger. Hij presteert goed , makkelijk in gebruik en een lang snoer. Ik heb deze gekozen op basis van de vele reviews, tot nu geen spijt van gehad.

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar

Minpunten

• Geen ruimte voor accesoires

kijami 26-05-2017

Goede makkelijke hanteerbare stofzuiger

Goede hanteerbare stofzuiger. Zuigkracht zou iets beter kunnen maar toch al met al een prima stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IngridTV 26-05-2017

Super fijne stofzuiger

Erg fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Echt een aanrader!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ennovy1971 26-05-2017

goeie stofzuiger

goeie stofzuiger, glijdt soepel over de vloer, snap alleen niet waarom er 2 borstels op de stofzuigermond zit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk Maris 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Hoge zuigkracht, laag energieverbruik

De Philips Performer overtuigt met zeer goede zuigkracht op zowel gladde ( laminaat) vloer, als op laagpolig tapijt. De zuigkracht moet op tapijt zelfs lager gezet worden omdat je anders een hernia oploopt door de hoge zuigkracht en de daardoor nodige kracht om de zuigmond over het tapijt te bewegen. De zuigkracht is veel hoger dan van onze oude Dyson, bij een lager energieverbruik! Bovendien is de Philips een stille stofzuiger, zeker in vergelijking tot de Dyson.

Pluspunten

• hoge zuigkracht
  • laag energieverbruik
  • laag geluidsniveau.

Minpunten

• zuigmond aan de hoge kant.

Santon 31-01-2017 Product paar maanden in bezit

Had er meer van verwacht

Nu een paar maanden in gebruik en moet eerlijk zeggen...hij valt me erg tegen!!
Zuigt erg slecht,vooral op harde vloeren.Duwt het vuil voor zich uit.
De stofzuiger stang is niet stevig en gaat regelmatig uit zichzelf naar beneden.Het voelt ook niet stevig aan allemaal,zit ongelooflijk veel speling op.
Als je fanatiek aan het stofzuigen bent,sla je zomaar onder het stofzuigen met de slang de stofzuiger uit.
En het oprollen van het snoer is ook elke keer weer een dinietje. Het laatste stuk moet je vaak met de hand verder duwen.
Vergeleken bij m'n vorige Philips stofzuiger is deze echt geen 140,00 waard!

Minpunten

• Stang
  • Slang die stofzuiger uitzet
  • Zuigkracht
  • Oprollen snoer