Philips Performer Expert FC8720 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8720 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

hkluitmans 24-01-2015

Stofzuigerslof is heel licht en geeft daarom het idee dat hij niet goed zuigt; hij maakt echter wel goed schoon. De slof kan overal onderdoor, b.v. onder het bankstel !

mama29 26-10-2014

Stofzuiger die gemakkelijk is, erg licht in gebruik, zuigt goed en netjes. Een aanrader voor andere, vooral voor mensen met een huismijtallergie.

vtizand 19-10-2014

Deze stofzuiger voldoet niet aan helemaal aan mijn wensen. is slecht wendbaar, Dat de stofzuiger weinig weegt is een voordeel,vindt dat de wieltjes van de vloerborstel te veel geluid(krassend) geeft over de vloer. Hij zuigt goed,ook de stoffenbank kan je met hulpstuk erg goed doen.
Het feit dat de hulpstukken niet in de stofzuiger opgeborgen kunnen worden vind ik minder handig

ecolampje 13-10-2014

Goede stofzuiger , lichtgewicht dus ideaal voor de trap af te zuigen.
Flinke stofzuiger zak dus niet iedere week verschonen.
Fijne mondstukken en borstel ideaal voor harde vloeren.
Energie klasse A en superzuinig
Maakt veel minder herrie dan onze oude stofzuiger ( dyson)

Thea 68 13-10-2014

Energiezuinig grote zuigkracht
Wendbaarheid en actieradius
Handgreep aan bovenkant, flexibele zuigmond en allergie veilige filter.

hkluitmans 06-10-2014

Aan het uiterlijk is t.o.v. oudere Philips' stofzuigers, niet veel veranderd in de loop van de jaren. Wel een mooie, moderne paarse kleur. De stofzuiger heeft alleen een mondstuk voor harde (parket) vloeren. Ook dit mondstuk is al jaren hetzelfde. Om andere vloeren te zuigen, moet dus (een relatief duur) ander mondstuk bijgekocht worden. Ik vind dat de stofzuiger veel lawaai maakt.

Ambjas 06-10-2014

Na jaren een stofzuiger zonder stofzak te hebben gehad nu weer 1 met stofzak. De zuigkracht is prima op de hoogste stand maar op de laagste stand voor meubels krijg ik de kattenharen er niet af. Wat ook jammer is dat de borstel alleen voor harde vloeren is, dit maakt dat hij minder goed zuigt op het vloerkleed en de matten.
Wel minder geluid dan andere stofzuigers en het HEPA filter is ook wel een plus...

Harrie de Koning 02-10-2014

Goede ervaring met Philips stofzuigers,
goede kwaliteit / prijs verhouding
deze zuigt goed,
voldoende hulpstukken
Hepa filter, weinig stof in retourlucht.

Ronald 0404 19-09-2014

we hebben hem net gekocht maar van wat ik er nu mee gedaan heb lijkt het me goed toestel.
we hopen er erg lang plezier van te hebben net als met de vorige