Electrolux Zusgreen zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Zusgreen zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Michel L 16-02-2016
Geschreven voor: Electrolux Zusgreen zwart

Ultra silencer staat erop en dat merk je ook. Hij is echt heerlijk stil. Het enige wat nog echt lawaai maakt is het zuiggeluid bij de zuigmond. Als hij helemaal zacht staat hoor je hem nauwelijks en zuigt hij toch nog best aardig. De schuif voor de vermogensregeling vind ik niet zo handig en gaat stroef. Een draaiknop is beter. Tevens is de slang wat te stug wat vervelend is bij snelle manoeuvres. Dan werkt de slang wat tegen. Ik snap ook niet waarom het opzetborsteltje niet beter vastzit in de zuigmond. Gebruik je de andere kant van het multifunctionele opzetstuk dan zit hij wel goed vast. Ook wel handig dat je dit hulpstukje aan de buis kunt bevestigen. De stofzuiger voelt degelijk aan en heeft een mooie luxe aluminium buis met degelijke verbindingen. Ook heeft hij meer dan genoeg zuigkracht. Zet 'm bijna nooit op vol vermogen. En dan verbruikt hij ook nog eens maar 1000 watt. Na een jaar of 8 heb je de extra investering (100 euro) voor deze degelijke stille stofzuiger zelfs ook nog terugverdient bij een uurtje per week stofzuigen. Dus heb geen spijt van de aankoop. Het bereik is trouwens ook lekker groot.

Power vrouw 20-06-2015
Geschreven voor: Electrolux Zusgreen zwart

Heb hem nog niet zo lang maar ben nu al tevreden.
Zeer stille stofzuiger dus mijn katten zijn er niet bang voor
En zuigkracht is top. Extra greep op de slang is zeer handig beweegt alleen niet zo soepel.
Maar voor de rest top stofzuiger zou hem zo weer kopen
Echt een aanrader voor mensen met huisdieren.

beason 03-02-2015
Geschreven voor: Electrolux Zusgreen zwart

Handgreep op stang blijkt in gebruik zeer onhandig. Slang is stug en moeilijk wendbaar.
Handgreep aan de voorkant van de stofzuiger is ondiep, totaal geen grip bij het oppakken.
Bijgeleverde kleine borstel/zuigmond werkt niet fijn.
Geruisarme stofzuiger, zuigkracht is prima.
Voor ons helaas een miskoop.

Officiele reactie van Electrolux 04-02-2015

Wat vervelend dat het apparaat niet aan uw verwachtingen voldoet. Voor meer informatie over uw rechten verwijzen wij u naar Consuwijzer.nl

Nikki
Electrolux Webteam

annekewind 06-03-2015

Ons bevalt deze stofzuiger heel goed! Hij is solide en zuigt krachtig. Je kunt hem op twee manieren dragen, dus handig voor iedereen. Het snoer
is extra lang, prima! En zo geluidsarm, een van de redenen voor ons om deze stofzuiger aan te schaffen. Bovendien is hij zeer energiezuinig. Wij zijn er heel blij mee.