Philips Performer Expert FC8724 titanium - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8724 titanium op Kieskeurig.nl.

alfred 26-11-2016

Heerlijk voor allergie

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

Omdat we last hebben van allerlei hiusstofmijt allergie deze HEPA13 gekocht, na 2 Miele's, die altijd na een paar jaar gebreken vertonen. Heerlijk licht wendbaar, ook voor langere 1,90 personen, fijne zuigmond, groot bereik

Pluspunten

• Allergie vriendelijk HEPA13
  • licht gewicht

EK67 05-06-2017

Meer verwacht

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

Dit was onze derde stofzuiger. Voor het eerst een Philips. Over de zuigkracht zijn we tevreden. Op andere vlakken zijn we echter ontgoocheld. De telescopische stang bijvoorbeeld, was al na enkele maanden gebruik niet meer stabiel op de verbindingspunten. Het begon los te komen, onhandig bij het gebruikt. Nu is het verbindingsstuk tussen de slang en de buis helemaal stuk ( na 3 jaar gebruik ). Dat vind ik veel te snel. Een ander minpunt zijn de krassen op de stofzuiger. Het minste contact met iets anders is voldoende om een kras of streep achter te laten. Ik heb de stofzuiger via de website van Philips zelf gekocht. Vreemd dat deze keuze niet is vermeld.
Hieraan moet nog gewerkt worden bij Philips.

Iemav 20-11-2016

Fijn en licht

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

Een fijne lichte en wendbare stofzuiger. Goede zuigkracht, komt goed in de hoeken. Lekker lang snoer. Kortom super

Guidoke170742 07-05-2016

Prima produkt.

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

Ik ben steeds tevreden geweest ivm de Philips producten niettegenstaande ze niet altijd als de beste worden omschreven.

DuCratz 15-10-2015

Uitstekende machine

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

Zuigt goed, grote achterwielen rijdt dus makkelijk. Fijne parketzuigmond met draaiende wielen. Opzetstukken en buis makkelijk aan en los te koppelen/

JS70 01-10-2015

Stille en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

De stofzuiger doet het uitstekend op parket en kleden. Hij is stil.
In mijn vorige Philips stofzuiger kon je de hulpstukken in een geïntegreerd handvat opbergen. Bij deze kan dat niet en moeten de hulpstukken aan een ander hulpstuk gekoppeld worden. Hierdoor vallen ze er vaak uit als je ertegen stoot.

ELKADD18 13-04-2015

Zeer goede stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

Heel goede stofzuiger. Ik gebruik het vooral voor de slaapkamers te kuisen (laminaat), en dankzij de meegeleverde borstel voor superparquet is dat zeer gemakkelijk! Heel zuinig en ook goed voor allergiën (huisstofmijt).

jtvs 21-10-2014

Een plezierige en goed bruikbare stofzuiger !

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8724 titanium

Prima zuigvermogen bij dit lagere (650 watt verbruik)

De meest gebruikte universele zuigmond voor vloerbedekking is niet vrij van storend bijgeluid ! Vooral op kortpolige vloerbedekking, En dat storend geluid is ook weer afhankelijk van de zuigrichting en weefrichting van de vloer bedekking.

Een serieuze nacontrole van de zuigmond lijkt mij wel belangrijk.

huisvoruw 02-10-2014

De stofzuiger is licht en makkelijk hanteerbaar met een lange snoer waardoor je niet steeds van stopcontact hoeft te wisselen.

pieter1943 20-09-2014

Mooie en goede uitvoering.
Goede vormgeving.
Goede filters en stille motor.
Grote wielen zorgen dat hij gemakkelijk en licht loopt.
Fijne borstel die dicht bij de plinten ook goed zuigt.