Philips PowerPro Expert FC9721/09 - Reviews

A
Draadloos

Severijn195 24-08-2016 Product paar maanden in bezit

Valt enorm tegen

Ziet er mooi uit, maar dat is dan ook het enige. Vanaf het begin zuigt hij al slechter dan de Philips stofzuiger die ik 15 jaar lang heb gehad. Dit is mijn eerste zakloze stofzuiger, en ook meteen de laatste. Was overgehaald door de positieve recensies, waar ik nu geen vertrouwen meer in heb.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• slechte zuigkracht
  • stuift bij het legen

superformer 22-11-2015 Product half jaar in bezit

Nu een aantal maanden in bezit. Eenvoudig in gebruik, stil, krachtig en de zuigkracht neemt nauwelijks af, ook al zit het containertje halfvol.

De hele stofzuiger maakt een solide indruk, behalve het ophangpunt van de slang! Dit is van plastic, zowel het gedeelte aan de mond als het gedeelte waar deze in hangt, achterop de stofzuiger. Doordat de buis (top)zwaar is valt deze na een tijdje constant uit de ophanging.
Heb al 2x een nieuwe mond gekregen van mijnheer Philips, maar deze constructie deugt gewoonweg niet. Tot de tijd dat ze hier verbetering in aanbrengen vrees ik dat ze me elke 2 maanden zullen terugzien voor een vervangend exemplaar...
Jammer, want voor de rest bevalt hij ons prima!

Huub 30-10-2015 Product half jaar in bezit

3,8
De overige recensies zijn volgens mij niet echt.

De zuigkracht is na een half jaar flink afgenomen. Ik heb een klein huis en moet per stofzuigsessie de bak meerdere keren legen. Ook moet hij ELKE keer grondig gereinigd worden, wat lang duurt en als je het niet doet gaat de slang piepen en het apparaat nog harder loeien. De zuigkap is vrij hoog, blijft gemakkelijker onder banken steken dan de vorige stofzuigers die ik had. Tapijt is een ramp. Laminaat gaat goed.

Al met al een ontzettende misaankoop en repareren doen ze niet want hij is niet echt kapot, geeft Philips aan. Nee, we moeten hem elke keer goed schoonmaken en controleren of hij goed in elkaar zit. En als dat niet werkt ligt het toch echt aan ons en niet de stofzuiger. Nu zijn we geen complete anti-techneuten hier. Het is een ontzettend onding. Zonde van het geld geweest. Als consument raad ik dan ook niemand deze stofzuiger aan.

rja001 05-03-2015 Product maand in bezit

na lang afwegen geen Miele maar deze stofzuiger gekocht op basis van een aantal revieuws van andere gebruikers.
nog geen moment spijt gehad, wat een topproduct.
hij is licht, stil, en superkrachtig.
De stroomkabel is ook langer dan normaal, erg fijn.
Je kunt door het speciale design van de zuigmond ook lekker diep onder de bank/kast komen zonder speciale handelingen te moeten verrichten, klasse!
Ondanks dat hij nog niet geleegd is na 8 stofzuigerbeurten zuigt hij nog steeds erg goed, ik kan hem nog steeds niet op de meest krachtige stand te zetten, zal volgens mij ook niet gaan gebeuren.
De stofzuiger is niet goedkoop, maar je bespaard geld doordat je geen zakken meer hoeft te kopen.

LiveLifeLove 19-10-2014 Product paar weken in bezit

perfect wendbaar,vlot mondstuk, ik stofzuig gemakkelijker.ook handig is het stukje voor je toetsenbord . ik vind hem er ook mooi uitzien. het stofzuigen gaat sneller en vlotter !

Supermamake 18-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze Philips Eco-stofzuiger FC9721/09 nu zo'n kleine 3 weken in mijn bezit en ben zéér tevreden over zijn kwaliteiten! Wat me meteen opviel was zijn mooie compacte design. In vergelijking met mijn vorige stofzuiger is deze PowerPro héél stil maar toch zéér krachtig! ook het feit dat je geen stofzuigzakken meer nodig hebt is zeer zeker een pluspunt. Enig minpuntje in vergelijking met mijn oude toestel is dat het nieuwe is uitgerust met een iets korter snoer waardoor ik nu één keer moet versteken om het huis rond te komen waar ik vroeger rond kon vanuit één stopcontact.

RB9308 16-10-2014 Product paar weken in bezit

Super tevreden over dit prachtstuk - prima zuigkracht, lange verstelbare steel, lichtgewicht, heel lange kabel, makkelijk wendbaar - kortom, ik ben heel maar dan ook heel erg tevreden en het milieu ook omdat hij minder verbruikt :-)

Snandries 10-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg tevreden met dit toestel, erg licht in gewicht. Veel snoer zodat ik niets steeds op zoek moet naar een stopcontact. En erg gemakkelijk draaiend in alle bewegingen. Tot nu toe geen negatieve zaken gevonden :-)

claessen47 09-10-2014 Product paar dagen in bezit

- Gebruiksgemak--- geen filterzakken en te zwaar
-Vormgeving- niet te groot en makkelijk op te Bergen en weinig geluid
-Duurzaamheid- energieklasse A