Philips PowerPro Compact FC9325 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9325 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

w*****@o********** 13-08-2021

Zuigkracht waardeloos. Kan er werkelijk niets positiefs Over zeggen. Ben mijn bon kwijt anders was ik binnen 2 weken terug gegaan.

Janet 23-09-2020

Zakloze stofzuiger, goed en voordelig

Ik ben helemaal gelukkig hiermee. Ik ben n vrouw van 71 jaar en draag hem met gemak de trap op, na elke leeg en schoonmaak beurt, zuigt hij weer als nieuw! Wel maak ik op tijd, als hij vol is ,of de zuigkracht verminderd, de filter ( uitkloppen of wassen) en de bak schoon.
Ik heb hem al een paar jaar en hoop er nog lang mee te doen! Het is wel n stoffig werkje om de bak te legen, dat doe ik op n krant, zodat ik ook nog de op gezogen knoopjes ,kralen etc. eruit kan halen. Ik heb al veel zakken en geld bespaard, met deze stofzuiger.

Pluspunten

• Zakloos,licht en klein
  • Goede zuigkracht bij op tijd legen
  • Geen zakken kopen

Minpunten

• Soms snel vol, in de gaten houden
  • geen, zie boven
  • Beetje stoffig werkje om te legen

Petra 23-10-2017

Spijt van de aankoop

Voordelen: geen zak, snoerlengte voldoet hier prima, wendbaar, licht.
Nadelen: al heel snel amper zuigkracht. We ontdekken nu dat het filter stuk is, het wordt door de motor zo hard aangezogen dat het breekt. Dan is het vacuüm gezogen en is de zuigkracht nul. Filter moet vaak schoongemaakt en ook het zeefje in de opvangbak. Wat een gedoe hebben we er van gehad, nog weinig plezier. Wij kregen er maar één zuigmond bij, die werkt heel slecht op vloerbedekking, moest er weer een aparte zuigmond bij..

halloo 02-03-2017

Slecht ding

Wat een slechte stofzuiger! Bij aankoop deed hij t lekker maar de 2e keer al was de zuigkracht weg! Elke keer na t stofzuigen schoonmaken want hij zit propvol met stof vooral in dat irritante zeefje! Snoer is irritant kort zelfs in een huis van 50 vierkante meters!!!
Knoppen en buitenkant voelen zeer goedkoop aan en de stang en geeft totaal geen gevoel dat je ook maar iets aan het opzuigen bent wat een afknapper!

Pluspunten

• Compacte behuizing

Minpunten

• Zuigkracht
  • Alles

vbremer 26-03-2016

Compacte krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger nu een aantal weken in bezit en vooralsnog absoluut geen spijt van. De stofzuiger voelt degelijk aan, is mooi compact en redelijks stil. De zuigkracht is ook dik in orde, zowel op laminaat als vloerbedekking! Mijn vorige stofzuiger (Dirt Devil van 1000w) zoog zich constant vacuum aan de vloer en ging daardoor erg zwaar, gelukkig heeft de Philips met zijn mondstuk daar geen last van.

Ik kan me dan ook totaal niet vinden in de negatieve reviews hier. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is dat het korte snoer van 5 meter. Maar ik vind het niet zo'n probleem om een keer van stopcontact te wisselen, en door de lange telescoopbuis kom je toch een heel eind.

nicklee 19-02-2016

Ik ben zo teleurgesteld in dit product van Philips dat ik hem echt aan niemand zou willen aanbevelen!
Zuigkracht bij aanschaf goed daarna ronduit slecht.
valt tijdens het stofzuigen snel op z'n kant.
Jo moet hem zeer snel schoonmaken (maar goed als hij goed zo stofzuigen dan hoort dat erbij)
van de stofzuiger mond schiet constant het linker wieltje eraf (Echt slecht gemaakt geen uitsparing waar het wieltje in vast kan klikken).

Ik snap niet waar die positieve beoordeling vandaan komt , maar dit was eens maar nooit meer!

dennies31 26-06-2015

Dit is echt een miskoop geweest. Een stofzuiger hoort stof te zuigen, dat is nu juist wat dit apparaat niet doet. Alles blijft nog liggen, geen zuigkracht, verstoppingen van filters etc...echt ellende. Ik ga een andere stofzuiger kopen, weggegooid geld!