Siemens VS06C101 - Reviews

rogue_mortimer 08-04-2015 Product paar dagen in bezit

5,8
we hebben de stofzuiger nu enige tijd in bezit en helaas heb ik moeten constateren dat de zuigkracht erg is afgenomen ,we gebruiken de stofzuiger intensief (1 a 2 keer per dag) maar dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn in mijn opinie .

BBD1980 05-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een zuigkracht voor een mooie prijs! De kwaliteit, de mooie kleur, de compactheid, de lange snoer, de vele mogelijkheden en de super zuigkracht wil ik iedereen aanbevelen. Top product!

rogue_mortimer 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
het is een krachtige stofzuiger , vormgeving vond ik wat massief aan de achterkant,handvat om de stofzuiger te dragen zit niet bovenop maar aan de voorkant van de stofzuiger ,je kan de zuigkracht instellen ,voor meubels ,vloeren en tapijt,er zit een indicator op wanneer de zak vol is ,let wel garantie(24 maanden) geld alleen bij gebruik van orginele stofzuiger zakken valt te lezen in de beschrijving. op de duurzaamheid kan ik je nog geen antwoord geven ,daar moet ik later op terug komen ,als hij zijn zuigkracht blijft behouden ben ik tevreden

Simon We 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Leuk vormgegeven stofzuiger. Licht in gewicht.
Telescopische steel, wat erg handig is voor "kleine" mensen. Weinig watt, maar zuigt als de beste.
Ook het lange snoer is een uitkomst.

Mar1111 21-01-2015 Product maand in bezit

fijn apparaat in dagelijks gebruik. Heeft een goede zuigkracht, heerlijk lang snoer zodat je overal goed bij kan komen.

BollieWollie 07-01-2015 Product paar weken in bezit

7,3
Handig en compacte stofzuiger. Een paar weken in bezit en doet het waarvoor het is aangeschaft. Licht en klein genoeg om op trappen te stofzuigen. we gebruiken het allleen voor de bovenverdiepingen. Zou qua geluid wat rustiger kunnen zijn.

johan06 05-01-2015 Product paar weken in bezit

Nog maar paar weken in bezit maar eerste indruk is prima apparaat dat eenvoudig is en weinig geluid maakt

Carin2008 31-12-2014 Product paar weken in bezit

7,3
Mooie stofzuiger, voldoende zuigkracht maar de zuigmond is niet fijn..Kan opgelost worden door een andere. Ook het snoer rolt snel weer op waardoor de draad vaak gespannen is en er zo dus iemand over kan struikelen.

PATKIM 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger en goede prijs kwaliteit verhouding.
Nu een paar dagen in ons bezit en hebben geen spijt van onze aankoop. Stofzuiger is gemakkelijk in het gebruik doet zijn werk uitstekend.

ingrid98765 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Een hele fijne lichte stofzuiger. Makkelijk te dragen. Veel opties erbij. Helaas is het snoer te kort. Als ik het aan het stofzuigen ben moet ik de stekker steeds in een ander stopcontact steken dit is een nadeel. De stofzuigerzak is wat groot voor het formaat stofzuiger waardoor het deksel lastig sluit. Verder een prima stofzuiger

LA11 19-12-2014 Product paar weken in bezit

Een makkelijk te hanteren, krachtige, kleine stofzuiger met goede zuigkracht. Handige telescopische stang die zonder veel moeite te verstellen is (zonder indrukknoppen). De stofzuiger zelf is erg zwenkbaar met een lang snoer waardoor deze makkelijk over de hele verdieping te gebruiken is. Doordat hij ook licht is, is het makkelijk om bijvoorbeeld de trap op te tillen wanneer deze gestofzuigd moet worden.

OMA 5 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

7,3
Prima stofzuiger doet wat die moet doen en makkelijk op te bergen . Goede stofzuiger voor zijn prijs !!

WG80 12-12-2014 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, snoer rolt goed in. Parketborstel is wenselijk omdat ik de huidige borstel wat te hard vind. Apparaat is lekker licht.

A Hendrix 09-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een hele goede stofzuiger, met genoeg zuigkracht, lekker licht om de trap mee te zuigen, en zeer wendbaar. Het snoer is lekker lang als ook de buis, zodat ik het niet in mijn rug krijg van het zuigen.
Conclusie: heel blij met deze aanschaf. Prijs/ kwaliteit is ook heel goed.

Denchi 06-12-2014 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger, licht van gewicht als ik trappen aan het stofzuigen ben. Form is perfect en het geluid is niet te sterk.
Enige kleine minpunt: metalen stang is iets aan korte kant, die zou van mij wel langer mogen. Wel goede stofzuiger voor een aangename prijs.

ruud 100 29-11-2014 Product paar weken in bezit

volgens ons is het een goede stofzuiger en energie zuinig.

toe nu een prima aankoop heb nooit problemen gehad met siemens apperaten

PH196401 21-11-2014 Product paar dagen in bezit

6,7
Zuigkracht is goed. Redelijk kort snoer. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, aangezien hij vandaag gekocht is. Het gewicht is prima.

gradalemmens 19-11-2014 Product paar dagen in bezit

het is een goede stofzuiger hij doet het goed ligt goed in de hand.
goede prijs kwaliteitverhouding
ben er zeer tevreden over

veenvan 18-11-2014 Product paar dagen in bezit

hij is lekker licht.
rolt goed achter je aan.
zuigkracht is ook goed.
en wat ik zelf fijn vind is de lange steel dus geen krume rug meer fijn dus.
mooi om te zien ook.

Jacky1966 08-11-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat flexibel buigzaam en goede zuigkracht en nog leuk van vorm ook genoeg snoerlengte en handig sluiten van de stofzuigerzak geen gerurtjes komen er vrij
ideaal