Bosch BGS3310 - Reviews

B
Draadloos

Esther 09-03-2016 Product half jaar in bezit

Dure miskoop

Groot voordeel is dat de stofzuiger echt weinig geluid maakt. Maar verder zitten er weinig gemakken aan: weinig zuigkracht, reservoir snel verstopt, komt niet goed in hoeken. Ik vind het een miskoop. De hondenharen worden nog wel meegenomen als je de bostel opzet, maar al het zand bezem je weg met de stofzuiger. Om dit op te zuigen moet je de slang altijd loskoppelen. Dit is geen doen!

Margriet 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na 30 jaar met een andere stofzuiger te hebben gezwoegd om mijn karpet schoon van kattenharen te krijgen. Nu eindelijk een stofzuiger die doet wat hij belooft en korte metten maakt met de kattenharen en zelfs tijdens het stofzuigen kun je gewoon met elkaar praten. Fantastisch.

Anna 31-10-2015 Product paar dagen in bezit

Quiet, great suction, perfect for carpet (!), solid, but light-weight, very long power cord. Telescopic handle expands very far, perfect for cleaning high corners. Gets rid of pet's hair very easily. Only thing I miss in the accessories is a little brush. Besides that, absolutely pleased with my purchase!

RH73 12-04-2015 Product paar weken in bezit

Ondanks het nieuwe verlaagde wattage ( nieuwe regels ) toch ruim voldoende zuigkracht. Mooie stijlvolle stofzuiger met eenvoudig in te stellen zuigkracht. Minpuntje ( vandaar de lagere waardering voor gebruiksgemak ) is dat de connectie tussen slang en buis geen kliksysteem heeft maar alleen inschuif, waardoor deze regelmatig los komt tijdens het zuigen. Duurzaamheid valt nog weinig te zeggen, aangezien de stofzuiger nog maar kort in het bezit is, maar gezien de aanwezigheid van meerdere bosch apparatuur in ons huishouden zal ook daar weinig reden tot klagen zijn. Al met al een goede aankoop.

Barend58 10-04-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer stil en prettig in gebruik een TOPPER vooral het gemak van de lege van de stofcontainer is een pre

Marion501 24-03-2015 Product paar dagen in bezit

De stofzuiger heeft een super zuigkracht.
Dit was mooi te zien in het reservoir.
We zijn er erg tevreden over.

aranca 20-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi, compact, gemakkelijk op te pakken omdat hij ligt is, fijn dat er geen zakken meer gebruikt hoeven te worden

blenkie 28-10-2014 Product paar dagen in bezit

Grote zuigkracht en dat vind ik het belangrijkste. Dus ik ben zeer tevreden.

Nadeel is dat er geen handvat aan zit op hem op te tillen (wel aan de opvangbak, maar lijkt me niet zo'n goed idee hem daar aan op te tillen) en de stofzuigersteel gaat regelmatig los.

Dechesne 22-10-2014 Product paar dagen in bezit

5,7
Om de stofzuiger op te pakken zit er een handgreep, maar deze doet ook dienst als greep van de opvangbak. Hierdoor is het lastig om de stofzuiger op te tillen en heb je af en toe alleen de opvangbak in handen! Verder heeft hij een prima zuigkracht.

J.Dijksman 15-10-2014 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger doet wat het beloofd. Een zeer geslaagde aankoop. Robuust en heeft een fijne brede borstel.

Naomi0987 14-10-2014 Product paar dagen in bezit

6,3
De stofzuiger doet het prima. Qua vormgeving: er zitten twee zwarte plastic uitsteeksels aan de achterzijde. Hierop staat de zuiger als je deze opbergt. Echter: als je de stofzuiger gebruikt en je tilt de stofzuiger ietsje op dan geven deze uitsteeksel krassen op de vloer. Niet handig! Verder vind ik het niet makkelijk om het snoer weer terug te doen (je moet er even kort aan trekken, maar dit lukt niet altijd in een keer). Ook gaan de buizen niet gemakkelijk uit elkaar. Wellicht zijn deze laatste twee punten een kwestie van oefenen. Maar de uitsteeksel zijn echt niet handig.

jmsleosa 12-10-2014 Product paar dagen in bezit

energiezuinig, niet te veel lawaai.
Helder hoeveel opgezogen wordt, gemakkelijk te legen.
mooi slank, leuk kleurtje en compact
- een stuk beter dan de vorige grote loeizware en onhandige apparaat

Janwillemg 11-10-2014 Product paar dagen in bezit

Jammer dat de ascesoires niet in de stofzuiger opgeborgen kunnen worden.Voor de rest lekker stil en licht.

buddy73 30-09-2014 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat, voldoet aan alle eisen die ik er aan stelde. Grote zuigkracht, ondanks lager vermogen dan ik gewend was van oudere zuiger

Georgina1977 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger is heel erg gebruiksvriendelijk in gebruik.

De diverse snelheden voor de verschillende toepassingen werken ideaal.

De stof opvangbak is makkelijk te legen en ook de klepjes voor de filters zijn gemakkelijk te openen.

Zelfs de accessoires van mijn oude stofzuiger (Miele) passen op deze nieuwe.

Het snoer oprollen vergt echter enige handigheid.
Ook is er geen opbergvakje voor de accessoires.

vd Mortel 22-09-2014 Product paar dagen in bezit

7,3
Het gebruiksgemak wordt nadelig beïnvloed door het moeilijk kunnen verwijderen van de telescoopbuis uit het vloermondstuk (met aansluiting voor toebehoren): de ontgrendelingshuls werkt blijkbaar niet goed (nb verbinding tussen slang en telescoopbuis is wel goed te verbreken!).
Zuigen van harde vloeren gaat prima en ook het zuigen van tapijt en vaste vloerbedekking, maar zeker bij deze laatste kost het heel veel kracht om het mondstuk vooruit en achteruit te bewegen: de "borstelrand" veroorzaakt, ook als hij "ingetrokken" is nog veel weerstand .

B.v.d.Pasch 22-09-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een heerlijke stofzuiger om mee te werken met een zeer goede zuigkracht.
Het legen is bijzonder gemakkelijk en eenvoudig.
Zonder meer een geweldige stofzuiger die geheel aan mijn wensen voldoet.