Bosch BSGL5310

Miele Blizzard CX1 Red EcoLine

Draadloos
Miele Blizzard CX1  Red EcoLine
8,5 (4)

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mobbie 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

het is een mooie stille stofzuige met goede zwenkwielen. De Bosch Free e is redelijk stil en krachtig en heeft een lange slang.

Bloemeke83 22-06-2015 Product maand in bezit

Het schuiven van de stofzuigerstang werkt erg prettig. Ook is de stofzuiger ligt en wendbaar. Dit samen met het extra lange snoer maakt het een ideale stofzuiger.

Sven vd Vlies 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds dag 1 al blij mee. Apparaat is makkelijk te installeren en qua geluidsoverlast vind ik het mee vallen. De extra hulpstukken voor de bank en kieren zijn ideaal. En met de 4 wieltjes `onder` de stofzuiger geen geduw en getrek meer, ook door het zeer lange snoer. Oftewel, weer een tevreden klant !

Joran 22-10-2015

waardeloos

Ik heb deze stofzuiger een half jaar in bezit en ben er zeer ontevreden over. Je bent klaar met stofzuigen en je kijkt de kamer in, om je vervolgens af te vragen of je echt op al die plekken niet hebt gezogen. Overal ligt nog zand en steentjes. Met name dat soort vuil wordt gewoon niet opgezogen. Wel als je de zuigmond verwijderd, maar ja, je wilt doorwerken. Ik vind dit product een belediging voor Bosch en voor het de stofzuiger.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Truus 06-07-2015

Veel kracht voor een compacte stofzuiger!

De verschillende zuigkrachten die je kan instellen.
Jammer dat er geen extra mondstuk erbij is inbegrepen.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

CT215 09-06-2015 Product paar weken in bezit

Licht in gewicht, zeer laag geluidsniveau, goede zuigkracht, degelijk apparaat. Erg blij met deze aankoop! Ook heel fijn dat hij energiezuinig is.

M.Koldemeule 05-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ons vorige model (geheel gelijkwaardig) beviel ons zo goed, dat we zonder nadenken het zelfde type hebben besteld. En super handige machine met lang en flexibel snoer waarmee onze praktijkruimte in mum van tijd weer schoon is.

RapsOdy 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger net ontvangen. Keuze gemaakt obv prijs/prestatie verhouding, waarbij met name het lange snoer doorslaggevend was. Vormgeving had moderner kunnen zijn.

tammy30 29-05-2015 Product paar weken in bezit

Voldoende zuigkracht ook voor een hoogpolig vloerkleed.
vergeleken met onze oude stofzuiger is deze een stuk aangenamer als het gaat om geluid.

debbie hoekman 27-05-2015 Product paar weken in bezit

Ruim bereik, laag in volume, voldoende zuigkracht en rolt lekker mee. Mooi strak uiterlijk en meerdere hulpmiddelen aanwezig

Mirjam29 26-05-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk. Lichte stofzuiger, krachtige zuigkracht, stil. Slim en praktisch opbergvak voor de extra opzetstukken. Draait en rijd heel licht tijdens het stofzuigen, erg fijn is het zeer lange snoer. Ik mis een handvat voor snel optillen en het opzetstuk voor de harde vloer, maar deze laatste kan zo bijgekocht worden. Draaiknop voor verstellen zuigkracht is handig, kleine kinderen zien het vooral als een leuk speeltje :s

S-L.B. 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi en makkelijk te gebruiken stofzuiger, goede zuigkracht, lang snoer, waardoor het hele huis te bereiken is.

Arjan4 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi stofzuiger vanwege zijn vormgeving. Praktisch in gebruik.En voor prijs/kwaliteit zeker een aanrader.