Bosch BGL8ZOO rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8ZOO rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jolanda 30-05-2018

Wendbare stofzuiger met grote zuigkracht en lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Ik heb eerder een - super wendbare - stofzuigzakloze Siemens stofzuiger gekocht. Licht, prettig wendbaar, stofindicator. Dus niets mis mee. Behalve de zuigkracht. Tien keer over de voordeurmat en dan nog niet alle pluisjes weg (wij hebben een kat die graag de krabpaal beetje sloopt..). Ook valt het schoonmaken van deze stofzuiger mij tegen. Ik merk dat ik gruwel van het schoonmaken. Op internet verder gezocht en kwam deze tegen. Perfect! Zuigt zeer krachtig. Zeer lang snoer, dus je kunt flink rond. Als je de speciale (haren)borstel erop zet, lijkt het alsof er een opstijgend vliegtuig in de woonkamer staat, maar het resultaat is meer dan geweldig. Ook is hij ondanks de grootte en zwaarte wendbaar. En het zeer lange snoer is ook een verademing. Kortom, zeer, zeer blij mee. De stofzuigerzakken zijn wel heel prijzig. Maar ik vind dat toch hygiënischer dan het schoonmaken van de stofzuigzakloze versie. Kortom, een aanrader voor iedereen. Ook zonder huisdieren.

Pluspunten

• sterkte zuigkracht
  • lang snoer
  • wenbaar ondanks grootte en gewicht
  • speciale (dier)harenborstel is super krachtig!

Minpunten

• stofzakken zijn prijzig
  • maakt flink geluid

Lamberto 22-05-2018

Heel veel zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Heel veel zuigkracht . Elk haartje wordt uit het hoogpolig tappijt gezogen het neemt echt alles mee onvoorstelbaar nog nooit meegemaakt echt een aanrader

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Alle hulpstukken
  • Lange stroomkabel

Yvonne Zwart 19-05-2018

BGL8ZOO

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Is krachtig op alle oppervlakten, prima product. Veel verschillende accesoires. Gekocht om de vele mogelijkheden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verschillende accesoires

Minpunten

• Grote stofzuiger

Monique 14-05-2018

Dierenharen.

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Vele uren op mijn knieën om de katten en honden haren van mijn tapijt te verwijderen. Ik was het zat en zag deze stofzuiger. Iets duurder dan mijn budget toeliet maar na het lezen van de product omschrijving toch besteld bij Coolblue.
Volgende dag werd hij geleverd en meteen aan de slag ermee....Het in elkaar zetten vind ik een beetje een uitdaging. Vooral het plaatsen van het speciale filter ...toch gelukt en zuigen maar! De speciale zuigmond voor dieren haren is een openbaring...de deurmat was echt in 1 keer schoon.....meteen doorgestoomd naar de karpetten , daar waar de hond graag ligt, en ook daar zonder op de knieën te hoeven werd het haar opgezogen.
Een nadeel is misschien wel het gewicht van de stofzuiger zelf...hij is zwaar .

Pluspunten

• snel resultaat
  • kleur (:))

Minpunten

• gewicht

Natascha 12-05-2018

Topper beste stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Redelijk stille stofzuiger, alleen met turbo zuigmond is hij erg (hinderlijk) aanwezig maar daar is het resultaat wel naar. Hondenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Handvat is even wennen net zoals de dikke stevige slang. Maar weer van die harde wieltjes mogen ook van rubber zijn gaan niet zo snel stuk.
En de lengte van het snoer is erg prettig, even inpluggen in een stopcontact in het midden van de woonkamer en de hele verdieping is bereikbaar.

Pluspunten

• stil
  • lengte van het snoer
  • verschillende zuigmonden van klein tot groot

Minpunten

• stevige slang
  • harde kunststof wieltjes

Rob De Hair 05-05-2018

Voor gezinnen met huisdieren is het een hele stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

een goede stofzuiger met genoeg hulp stukken en goed geschikt voor huisdieren de lange stroom kabel is erg handig

Pluspunten

• goed

N.E 26-04-2018

goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

krachtige zuigkracht en niet veel lawaai en het is goed handzaam produkt.
ook erg handig het lange snoer ,je kunt een groot gedeelte van het huis stofzuigen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • weinig lawaaai
  • veel hulpstukken

Ted 25-04-2018

Ideals stofzuiger Voortrekker huisdieren

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Wij hebben konijnen. De stofzuiger is ideally voor het zaagsel, hooi en uiteraard konijnenharen. De verschillende standen zijn ideaal,voor iedere ondergrond. Ook de lange snoer is ideaal. Ik kan overal komen met 12 mrt snoer.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Meerdere standen voor te zuigen

Arno Jacobs 22-04-2018
  • Product gekregen

Perfecte zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Deze stofzuiger wilde ik hebben voor mijn verjaardag en die heb ik gekregen. Zo nieuwsgierig als ik was heb ik hem uitgepakt en gelijk geprobeerd, en wat zuigt hij fijn zeg. De vloeren worden weer lekker schoon en fris, apparaat maakt geluid maar het is niet hinderlijk. Ik heb wel even zitten vogelen met dat bionische filter en volgens mij zit hij nog niet optimaal maar goed hij zuigt en daar gaat het om :) Ik heb naast de bosch stofzuiger ook een home pro wasmachine en kan niet anders zeggen dat dat het top apparaten zijn..

Pluspunten

• Zuigkrachtregelen
  • automatisch oprol snoer

J. vd V. 19-04-2018

Nog een Bosch apparaat

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

We hadden een nieuwe stofzuiger nodig die ook erg goed is met hondenharen. Na een moeilijke keuzeronde heb ik toch gekozen voor de Bosch BGL8ZOO. Net vanmorgen 19-04-2018 geleverd en natuurlijk even getest en als beginnende conclusie moet ik al vaststellen dat hij beter zijn werk doet dan de Philips die we hadden.
Verder is het nog veels te vroeg om een goede degelijke review te schrijven maar als de stofzuiger het net zo goed doet als onze Bosch wasmachine, Bosch Condens droger, Bosch Vaatwasser, Bosch gasfornuis, Siemens (ook Bosch) koelkast en vrieskast dan ben ik de komende jaren tevreden.

Pluspunten

• zuigt beter dan onze oude stofzuiger

Minpunten

• te vroeg om te beoordelen

Heleen 17-04-2018

Degelijke handzame stofzuiger met super zuigkracht .

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Hele fijne stofzuiger op zowel harde vloeren als vloerbedekking . Ben in bezit van hond en na gebruik van deze stofzuiger is ons huis weer stof en haar vrij! Fijn lang snoer !

Pluspunten

• Zuigt super zowel harde vloer /vloerbedekking
  • Lang snoer werkt prettig
  • Stofzuiger zijdelings te verplaatsen , fijn
  • Handvat aan stang

Patricia 09-04-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Prima stofzuiger, zowel op houten vloer als op hoogpolig tapijt en op vloerbedekking. "Hij" doet wat hij moet doen.
De haren van kat en hond is als sneeuw voor de zon verdwenen . En de extra borstel is goed te reinigen.
De stofzuiger rijdt makkelijk achter je aan ,door de 4 wielen.
En wat van mij een 10 krijgt, is de snoerlengte.
ideaal.
Nog even en ik ga het stofzuigen leuk vinden .

Pluspunten

• Snoerlengte
  • Extra borstels
  • Behendigheid

Romy 06-04-2018

Krachtig

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Top ding! Wij hebben een langharige Chihuahua met hoogpolige vloerbedekking. Stofzuigen wordt gewoon leuk met deze stofzuiger! alle haren verdwijnen gemakkelijk uit de vloerbedekking door de bijgeleverde turboborstel!

Pluspunten

• Goede Zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• zwaar

T de Jong 03-04-2018

Bosch stofzuiger pro allergy

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Heeft alleen maar pluspunten en voldoet aan de verwachtingen! Stofzuigen gaat moeiteloos en schoon filter ook erg fijn

Pluspunten

• Goede zuigkracht .degelijke stofzuiger
  • Speciale borstel haar huisdier opzuigen
  • Veel hulpstukken
  • Lang snoer.geen wisseling stopcontacten

Rosalie 29-03-2018

Eindelijk een stofzuiger met een goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een goede stofzuiger, die ook geschikt is voor dierenparken i.v.m. 2 honden, kwam ik bij deze uit. En ik heb eindelijk geen miskoop gedaan en een stofzuiger gevonden met een sterke zuigkracht. Ben er heel erg blij mee en de stofzuiger doet precies wat hij moet doen. En erg fijn dus met huisdieren. Van mij had alleen de slang iets langer mogen zijn en/of de stang in een iets hogere stand gemogen. Omdat ik vrij lang ben zou dat voor mij makkelijker werken.

Pluspunten

• Geschikt voor huisdier haren
  • Sterke zuigkracht
  • Fijne hulpstukken

Minpunten

• Slang/stang mogen wat langer/hoger

Snoopy 28-03-2018

eindelijk een goede stofzuiger voor dierenbezitters

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Het apparaat doet waarvoor ik het heb aangeschaft. Verwijdert hondenharen uitstekend. Het wisselen van vloer mondstukken gaat ook heel makkelijk.De stofzuiger heeft voldoende vermogen.Het wisselen van de stoffilter gaat wel iets lastiger dan bij vorige stofzuiger.En de stofzuiger is zwaarder dan de vorige.

Willem 27-03-2018

kattenharen

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

IDD een goed product als je tapijt hebt en een langharige kat. Soms wat zwaar stofzuigen maar hij zuigt wel als op.

Rob Bouwman Huissen 14-03-2018

Geweldige stofzuiger Bosch in`Genius BGL8Z00

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

De Bosch in`Genius BGL8Z00 is een geweldige stofzuiger.
Groot voordeel is de roterende harenborstel die de haren van mijn dochters perfect uit de hoogpolige vloerbedekking haalt. Echt een aanrader dus!

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • haren roteer borstel
  • Voldoende hulpstukken
  • Goed wendbaar
  • Geen microvezels uitstoot met de juiste opvangzak

Minpunten

• zuigslang had iets langer mogen zijn.

Hennie 07-03-2018

Bosch stofzuiger BGL8Z

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

De stofzuiger gaat als een tierelier. Er zit ook een turbo borstel bij. Dit is vooral fijn voor honden en katten haren. Zuigt echt heel goed. Een heerlijk lang snoer dus je hoeft niet steeds van stopcontact te wisselen. Er zitten fijne hulpborstels bij en je kan de stofzuiger op allerlei standen zetten. Buiten de turbo borstel zit er natuurlijk ook een normale zuigborstel bij en een parket borstel. Stofzuiger oogt en is erg solide. Enigste minpunt er zit geen Nederlandse handleiding bij.

jack 06-03-2018

perfecte zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Oude stofzuiger .. ook van Bosch ..was aan vervanging toe .. heb toen besloten om nieuwe Bosch te kopen .. veel keus ..maar deze sprong eruit .. ben er zeer blij mee

Petra 25-01-2018

De beste stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

ik heb er 1 op de begane grond , 1 boven , en nu 1 voor mijn tante van 82 besteld , dit is gewoon de beste, lang snoer, geweldige zuigkracht en dat is toch wat we willen want deze stofzuiger zuigt moeiteloos alles op ideaal voor huisdieren maar ook zonder huisdieren is dit de topper onder de stofzuigers

Olthuis 16-01-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Ivm huisstofmijt allergie aangeschaft. Doet wat ie moet doen. De meesten vinden hem te zwaar, wij echter niet. Accessoires zijn volop aanwezig. Je kunt hem voor echt elke ondergrond gebruiken. Wij zijn na 6 weken gebruik uitermate tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geschikt tegen huisstofmijt
  • Zeer wendbaar
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Maakt iets meer geluid als onze vorige.

Thessa 13-01-2018

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Super fijn een stofzuiger met een lang snoer(15 meter). Veel extra onderdelen erbij, zodat je op elk oppervlakte kan stofzuigen. ook een handig handvat aan de stang. Dit maakt het gebruik een stuk makkelijker. Prima apparaat. Wel een groot apparaat.

Pluspunten

• lang snoer
  • veel extra onderdelen
  • handig handvat
  • gemak van 4 wielen
  • krachttige stofzuiger

Minpunten

• groot formaat
  • relatief korte slang

Miranda 09-01-2018

Met 1 stopcontact het hele huis

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Prima stofzuiger, voldoet aan verwachting
Het zuigvermogen en een extra lange snoer waren voor mij doorslaggevend, zodat ik met 1 stopcontact het hele huis kan zuigen.
Vind alleen de stofzuigerslang iets te kort, maar dat zal een kwestie van wennen zijn.
Licht en wendbaar.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Het lange snoer
  • 3 verschillende borstels bijgeleverd
  • Erg wendbaar

Minpunten

• De stofzuigerslang is korter dan ik gewend ben.

Marga 09-01-2018

Bosch BGL8ZOO Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8ZOO rood, zilver

Goede stofzuiger veel zuigkracht ...makkelijk parkeerstand... veel zuigmondstukken erbij fijn een metalen buis

Pluspunten

• Prijs