Bosch BGL8ZOO - Reviews

Energielabel
C
Draadloos

Eric 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe een goed product, maar toch......

6,5
Ik heb deze stofzuiger gekocht. Ben zeer tevreden over de levering en vooral de keuzemogelijkheid t.a.v. het leveringsmoment.
Bij het uitpakken van de stofzuiger uit de doos vond ik het allemaal een beetje te plastic uitzien. En daarmee bedoel ik dat de stofzuiger hiermee een kwetsbare, fragiele indruk op mij gaf. O jee, als er maar niks afbreekt als ik de klep opendoe? Hierdoor heb ik mijn twijfels over de duurzaamheid van dit product.
De stofzuigerslang vond ik, zeker ten opzichte van de stofzuiger die ik hiervoor had, ook vrij dik (grote diameter) en daarmee wat minder flexibel.
Wel mooi dat er allerlei accessoires bijzitten, waaronder een zuigmond met roterende borstel. Ik heb namelijk twee grote honden, die nogal wat haar kunnen verliezen. Hiervoor werkt deze borstel welhaast perfect. Dit aparte mondstuk zorgt wel voor een hoger geluidsniveau bij het stofzuigen.
De standaard, laat ik maar zeggen multi-vloeren, mondstuk werkt bij mij een stuk zwaarder dan het mondstuk met de roterende borstel. Zeker bij de laminaatvloer met kleden die ik heb. Door de zuigkracht zuigt dit mondstuk op een kleed welhaast vacuüm, wat het stofzuigen bemoeilijkt. Je wordt welhaast gedwongen de zuigkracht dan fors naar beneden bij te stellen. Vandaar mijn voorkeur voor de borstel met roterende borstel. Hiermee gaat het stofzuiger heel soepeltjes.
De lange kabel is ideaal. Eén keer in een stopcontact en ik kan zo de hele verdieping stofzuigen.
Schone lucht uitstoot door Hepa13-filter ook positief.
Zou ik deze stofzuiger ook gekocht hebben als het ik het in een winkel had zien staan, naast andere stofzuigers. Eerlijk gezegd denk ik het niet. Het is een goed product. Doet wat ie moet doen. Maar toch.....
Aan de andere kant ik weet niet wat ik moet met die tegenwoordige 650Watt-stofzuigertjes.
Hoop gewoon dat deze, net als mijn vorige stofzuiger (Miele) weer 15 jaar meegaat.

Suus 13-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Matige stofzuiger, ergonomisch onvoldoende

Stofzuiger gekocht vanwege huisdieren en relatief veel vloerbedekking. Stofzuiger maakt beloftes niet waar. Vloerbedekking blijft vol zitten met haar, ook het speciale hulpstuk met draaiende borstel werkt niet. Niet ergonomische handgreep, heb veel last van mijn pols na het stofzuigen. Hulpstuk met haren en meubelmond zijn wel heel prettig. Slang is veel te kort, stofzuiger hangt daarom voortdurend tegen je aan. Zeker als je hoger gelegen gedeeltes wil stofzuigen. Kortom, wat mij betreft geen aanrader. Ik kan nog beter met de dyson kruimeldief mijn huis stofzuigen. Die kan dit soort werk beter aan.

Mieske 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke stofzuiger met hondenharen

Vroeger hadden we ook een stofzuiger voor hondenharen, maar deze zuigt alles weg stinkt niet is lekker stil en doet zijn werk prima. kortom een prima apparaat dat zeker aan te raden is voor mensen met honden/katten.

Pluspunten

• zuigkracht
  • meegeleverde turbo borstel
  • lang snoer dus ver bereik
  • wendbaarheid van de stofzuiger

Murphy 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk en heel krachtige stofzuiger

De stofzuiger voldoet volledig aan het beeld zoals geschetst door fabrikant. Heel prettig in gebruik, maar ook een krachtige stofzuiger die met gemak voldoet aan de verwachtingen. Ook de diverse handzame accessoires dragen bij aan dit bijzonder positieve beeld.

Pluspunten

• Krachtig
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Het gewicht kan ervaren worden als min

Astrid 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Enorme zelf in te stellen zuigkracht, heerlijk lang snoer en makkelijk, licht wendbaar. Fijn dat er 3 soorten mondstukken bij geleverd zijn: een voor onder de meubels, een turbo en een gewone gladde vloeren/tapijtborstel.
Huisdierharen verdwijnen al bij de eerste zuigbeweging. Ook makkelijk op te bergen; de steel/slang kan aan de stofzuiger geklikt worden.
Een aanwinst waarvan men lang plezier kan hebben en een must voor huisdierenbezitters!

Pluspunten

• enorm goede zuigkracht
  • makkelijk wendbaar,verstelbare buis
  • geweldig lang snoer
  • makkelijk op te ruimen
  • kan overal zuigen, alle kieren, onder meubels

Minpunten

• stofzakken kopen

Erik 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

handzame sterk zuigende stofzuiger

Ik heb dit product gekozen omdat wij zowel parket als hoogpolige carpetten in huis hebben. Deze stofzuiger zuigt beide oppervlakten goed schoon.

Pluspunten

• Zowel voor parket als hoogpolige carpetten
  • Handgreep aan steel

Minpunten

• Geen opbergruimte voor overige zuighulpstukken

Walter 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger

Met deze stofzuiger verdwijnen alle haren voor de zon.
Ook de hulpstukken zijn prima.
Vooral het hulpstuk voor stoffen banken en stoelen werkt perfect.
Daarnaast is de stofzuiger er handzaam en gemakkelijk te verplaatsen.
Als je huisdieren hebt is dit een aanrader.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stoffen hulpstuk
  • Zuigkracht

Minpunten

• Redelijk veel lawaai

Milo B 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende stofzuiger voor de dierenvriend!

Uiteindelijk gekozen om een nieuwe stofzuiger te kopen speciaal voor de dierharen. In het verleden altijd de droogloopmat moeten borstelen om de haren eraf te halen. Nu is het binnen 3 minuten geklaard. Ik ben zeer te spreken over dit product. Nu met de cashback actie goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Turboborstel werkt absoluut top
  • Lange draad
  • Robuustheid

Minpunten

• Korte slang
  • Rol mechanisme stroomkabel
  • Luid bij gebruik turboborstel
  • Stofzak snel vol, bulkpakket kopen is goedkoper

S 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, hij maakt niet veel lawaai en is makkelijk in gebruik. Hij is wel iets zwaarder.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Iets zwaarder

Anne 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Comfortabel met veel zuigkracht

Aantal dagen in bezit en paar keer gestofzuigd in compact appartement. Krachtige stofzuiger die makkelijk achter je aan manouvreert. Stootranden zorgen ervoor dat meubels niet snel beschadigen. Het snoer ga ik waarschijnlijk niet elke keer helemaal uitrollen, want het is erg lang voor mijn huis. Hij is een tikkeltje beter en degelijker dan de ook al erg fijne Bosch BGL35MOV20. Kortom ik ben er nu al erg blij mee!

Pluspunten

• Gemakkelijk manouvreren
  • Parkeerstand
  • Niet te zwaar
  • Allergiefilter

Minpunten

• Lang snoer (15m)

Jeanette 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende stofzuiger

Onze vorige stofzuiger hebben wij gekocht bij Mediamarkt op advies van de verkoper die had gezegd dat de stofzuiger net zo goed was als een Bosch die wij in eerste instantie wilde aanschaffen, dus zijn wij daarvoor gezwicht.
Wat een slechte keus was zo zie je maar goedkoop is duurkoop.
Als wij toen gegaan waren voor een Bosch Zoo'o ProAnimal hadden we al veel eerder hoe goed deze was.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • zeer geschikt voor hondenharen.
  • het extra lange snoer met een bereik van 15 meter

molenaar 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

bosch stofzuiger, krachtig en goed

Zeer fijne stofzuiger. prettig met 15 meter lange snoer, stofzuigkracht is te verstellen, diverse mondstukken voor ons laminaat, hoogpolig kleed en de bank om alle kattenharen op te zuigen. erg tevreden

Pluspunten

• 15 meter snoer
  • diverse mondstukken voor verschillende type vloer
  • geluid valt mee
  • in hoogte verstelbare stang

Thomas 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger

Prima wendbaar en voorzien van veel extra mogelijkheden! Stofzuigt harde vloer en kattenharen op vloerbedekking en meubels er goed af. Het apparaat volgt gemakkelijk.

Pluspunten

• Lengte snoer
  • Rijdt heel soepel mee
  • Werkt op harde vloer
  • En ook op vloerbedekking en meubels
  • Diverse slimme borstels

Minpunten

• Te laat aangeschaft

Jasper van Roon 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Stil en zeer krachtig

Deze stofzuiger is zijn geld meer dan waard! krachtig en toch heel stil. Dat hij zwaarder is boeit niet aangezien hij goede wieltjes heeft. Het extra lange snoer is ook erg prettig!

KeesBenz 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een genot!

Super zuigkracht, zeer stil, veel hulpstukken en een mooi vormgegeven stofzuiger. Geen kattenhaar meer te zien (we hebben 5 boskatten lopen!), en dat zonder eindeloos over het tapijt te hoeven boenen. Een aanrader! En wat ook mooi is, de katten zijn totaal niet bang omdat er weing geluid uit het apparaat komt.

• Zuinig
  • Super zuigkracht

Minpunten

• Tot nu toe, geen

Marc 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top product. Doet wat het moet doen.

Zeer goede stofzuiger. Wij hebben hem onder andere aangeschaft vanwege het opzuigen van de haren van onze twee katten. De speciale opzetborstel voor het opzuigen van de haren uit het tapijt werkt perfect. Het is een wendbare en ergonomische zuiger met voldoende hulpstukken. Geluid is acceptabel. Deze zuiger is het geld echt waard.

Pluspunten

• Opzetstukken
  • Wendbaarheid

Spruijt 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Wij hebben 2 honden waaronder een langharige collie.
Deze stofzuiger ( BGLL8ZOO iN'genius ProAnimal met voor het opzuigen van haren bijgeleverde stofzuigerkop doet waartoe het ontwikkeld is. De stofzuiger is ondanks zijn gewicht praktisch wendbaar.
De stofzuiger valt in een hogere prijs klasse , maar t.o.v. van de geleverde kwaliteit en prestaties is dit zeker aanvaardbaar.
Wij bevelen dit product specifiek aan voor bezitters van dieren.

Pluspunten

• Praktisch wendbaar
  • Enorm geschikt voor opzuigen van haren
  • Prijs / kwaliteit

Minpunten

• Gewicht bij optillen
  • Prijs zakken van Bosch

Sylvia 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger speciaal voor haren (mensen en dieren!)

Fantastische zuigkracht, speciaal voor haren op een bank maar ook tapijt. Lawaai zeer acceptabel en een heel fijn lang snoer. Topper!

Pluspunten

• haren zuigen
  • lang snoer

Gerry 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Goede zuigkracht

Vergelijkbaar met mijn andere Miele cat&dog stofzuiger qua zuigkracht, die ik toch vaker pak omdat die een langere, handige en wendbare slang heeft. Het fijne van de Bosch is de turbo borstel dat handig even tussendoor van haren kan worden ontdaan, en het langere stroomsnoer.

Pluspunten

• Goede regelbare zuigkracht
  • De slang is er soepel uit te halen om op te bergen
  • Fijne turbo borstel, handig haren verwijderen

Minpunten

• Onhandige, stugge en te korte slang
  • Het geurfilter doet maar kort z'n werk
  • Borstel moeilijk van de steel af te krijgen

Fam Letwory 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Bosch BGL8ZOO

Met twee katten in huis die regelmatig verharen was het altijd weer een hele klus om de bank en de matten voor de deuren weer schoon te zuigen. Maar met deze stofzuiger is het weer een makkie om alles schoon te krijgen. Daarnaast zorgt het Airfresh systeem voor een aangename geur. Wij zijn superblij met de stofzuiger en wij hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • meerdere opzetstukken
  • zuigkracht