Bosch BGL8ZOO - Reviews

Stofopvang
stofzak
C energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 179 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mieske 15-01-2017

Heerlijke stofzuiger met hondenharen

Vroeger hadden we ook een stofzuiger voor hondenharen, maar deze zuigt alles weg stinkt niet is lekker stil en doet zijn werk prima. kortom een prima apparaat dat zeker aan te raden is voor mensen met honden/katten.

Pluspunten

• zuigkracht
  • meegeleverde turbo borstel
  • lang snoer dus ver bereik
  • wendbaarheid van de stofzuiger

Murphy 05-01-2017

Zeer gebruiksvriendelijk en heel krachtige stofzuiger

De stofzuiger voldoet volledig aan het beeld zoals geschetst door fabrikant. Heel prettig in gebruik, maar ook een krachtige stofzuiger die met gemak voldoet aan de verwachtingen. Ook de diverse handzame accessoires dragen bij aan dit bijzonder positieve beeld.

Pluspunten

• Krachtig
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Het gewicht kan ervaren worden als min

Eric 17-03-2016

Tot nu toe een goed product, maar toch......

6,5
Ik heb deze stofzuiger gekocht. Ben zeer tevreden over de levering en vooral de keuzemogelijkheid t.a.v. het leveringsmoment.
Bij het uitpakken van de stofzuiger uit de doos vond ik het allemaal een beetje te plastic uitzien. En daarmee bedoel ik dat de stofzuiger hiermee een kwetsbare, fragiele indruk op mij gaf. O jee, als er maar niks afbreekt als ik de klep opendoe? Hierdoor heb ik mijn twijfels over de duurzaamheid van dit product.
De stofzuigerslang vond ik, zeker ten opzichte van de stofzuiger die ik hiervoor had, ook vrij dik (grote diameter) en daarmee wat minder flexibel.
Wel mooi dat er allerlei accessoires bijzitten, waaronder een zuigmond met roterende borstel. Ik heb namelijk twee grote honden, die nogal wat haar kunnen verliezen. Hiervoor werkt deze borstel welhaast perfect. Dit aparte mondstuk zorgt wel voor een hoger geluidsniveau bij het stofzuigen.
De standaard, laat ik maar zeggen multi-vloeren, mondstuk werkt bij mij een stuk zwaarder dan het mondstuk met de roterende borstel. Zeker bij de laminaatvloer met kleden die ik heb. Door de zuigkracht zuigt dit mondstuk op een kleed welhaast vacuüm, wat het stofzuigen bemoeilijkt. Je wordt welhaast gedwongen de zuigkracht dan fors naar beneden bij te stellen. Vandaar mijn voorkeur voor de borstel met roterende borstel. Hiermee gaat het stofzuiger heel soepeltjes.
De lange kabel is ideaal. Eén keer in een stopcontact en ik kan zo de hele verdieping stofzuigen.
Schone lucht uitstoot door Hepa13-filter ook positief.
Zou ik deze stofzuiger ook gekocht hebben als het ik het in een winkel had zien staan, naast andere stofzuigers. Eerlijk gezegd denk ik het niet. Het is een goed product. Doet wat ie moet doen. Maar toch.....
Aan de andere kant ik weet niet wat ik moet met die tegenwoordige 650Watt-stofzuigertjes.
Hoop gewoon dat deze, net als mijn vorige stofzuiger (Miele) weer 15 jaar meegaat.

Jolanda 30-05-2018

Wendbare stofzuiger met grote zuigkracht en lang snoer

Ik heb eerder een - super wendbare - stofzuigzakloze Siemens stofzuiger gekocht. Licht, prettig wendbaar, stofindicator. Dus niets mis mee. Behalve de zuigkracht. Tien keer over de voordeurmat en dan nog niet alle pluisjes weg (wij hebben een kat die graag de krabpaal beetje sloopt..). Ook valt het schoonmaken van deze stofzuiger mij tegen. Ik merk dat ik gruwel van het schoonmaken. Op internet verder gezocht en kwam deze tegen. Perfect! Zuigt zeer krachtig. Zeer lang snoer, dus je kunt flink rond. Als je de speciale (haren)borstel erop zet, lijkt het alsof er een opstijgend vliegtuig in de woonkamer staat, maar het resultaat is meer dan geweldig. Ook is hij ondanks de grootte en zwaarte wendbaar. En het zeer lange snoer is ook een verademing. Kortom, zeer, zeer blij mee. De stofzuigerzakken zijn wel heel prijzig. Maar ik vind dat toch hygiënischer dan het schoonmaken van de stofzuigzakloze versie. Kortom, een aanrader voor iedereen. Ook zonder huisdieren.

Pluspunten

• sterkte zuigkracht
  • lang snoer
  • wenbaar ondanks grootte en gewicht
  • speciale (dier)harenborstel is super krachtig!

Minpunten

• stofzakken zijn prijzig
  • maakt flink geluid

Lamberto 22-05-2018

Heel veel zuigkracht

Heel veel zuigkracht . Elk haartje wordt uit het hoogpolig tappijt gezogen het neemt echt alles mee onvoorstelbaar nog nooit meegemaakt echt een aanrader

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Alle hulpstukken
  • Lange stroomkabel

Yvonne Zwart 19-05-2018

BGL8ZOO

Is krachtig op alle oppervlakten, prima product. Veel verschillende accesoires. Gekocht om de vele mogelijkheden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verschillende accesoires

Minpunten

• Grote stofzuiger

Monique 14-05-2018

Dierenharen.

Vele uren op mijn knieën om de katten en honden haren van mijn tapijt te verwijderen. Ik was het zat en zag deze stofzuiger. Iets duurder dan mijn budget toeliet maar na het lezen van de product omschrijving toch besteld bij Coolblue.
Volgende dag werd hij geleverd en meteen aan de slag ermee....Het in elkaar zetten vind ik een beetje een uitdaging. Vooral het plaatsen van het speciale filter ...toch gelukt en zuigen maar! De speciale zuigmond voor dieren haren is een openbaring...de deurmat was echt in 1 keer schoon.....meteen doorgestoomd naar de karpetten , daar waar de hond graag ligt, en ook daar zonder op de knieën te hoeven werd het haar opgezogen.
Een nadeel is misschien wel het gewicht van de stofzuiger zelf...hij is zwaar .

Pluspunten

• snel resultaat
  • kleur (:))

Minpunten

• gewicht

Natascha 12-05-2018

Topper beste stofzuiger

Redelijk stille stofzuiger, alleen met turbo zuigmond is hij erg (hinderlijk) aanwezig maar daar is het resultaat wel naar. Hondenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Handvat is even wennen net zoals de dikke stevige slang. Maar weer van die harde wieltjes mogen ook van rubber zijn gaan niet zo snel stuk.
En de lengte van het snoer is erg prettig, even inpluggen in een stopcontact in het midden van de woonkamer en de hele verdieping is bereikbaar.

Pluspunten

• stil
  • lengte van het snoer
  • verschillende zuigmonden van klein tot groot

Minpunten

• stevige slang
  • harde kunststof wieltjes

Rob De Hair 05-05-2018

Voor gezinnen met huisdieren is het een hele stofzuiger

een goede stofzuiger met genoeg hulp stukken en goed geschikt voor huisdieren de lange stroom kabel is erg handig

Pluspunten

• goed

N.E 26-04-2018

goede stofzuiger

krachtige zuigkracht en niet veel lawaai en het is goed handzaam produkt.
ook erg handig het lange snoer ,je kunt een groot gedeelte van het huis stofzuigen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • weinig lawaaai
  • veel hulpstukken

Ted 25-04-2018

Ideals stofzuiger Voortrekker huisdieren

Wij hebben konijnen. De stofzuiger is ideally voor het zaagsel, hooi en uiteraard konijnenharen. De verschillende standen zijn ideaal,voor iedere ondergrond. Ook de lange snoer is ideaal. Ik kan overal komen met 12 mrt snoer.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Meerdere standen voor te zuigen

Arno Jacobs 22-04-2018
  • Product gekregen

Perfecte zuigkracht

Deze stofzuiger wilde ik hebben voor mijn verjaardag en die heb ik gekregen. Zo nieuwsgierig als ik was heb ik hem uitgepakt en gelijk geprobeerd, en wat zuigt hij fijn zeg. De vloeren worden weer lekker schoon en fris, apparaat maakt geluid maar het is niet hinderlijk. Ik heb wel even zitten vogelen met dat bionische filter en volgens mij zit hij nog niet optimaal maar goed hij zuigt en daar gaat het om :) Ik heb naast de bosch stofzuiger ook een home pro wasmachine en kan niet anders zeggen dat dat het top apparaten zijn..

Pluspunten

• Zuigkrachtregelen
  • automatisch oprol snoer

J. vd V. 19-04-2018

Nog een Bosch apparaat

We hadden een nieuwe stofzuiger nodig die ook erg goed is met hondenharen. Na een moeilijke keuzeronde heb ik toch gekozen voor de Bosch BGL8ZOO. Net vanmorgen 19-04-2018 geleverd en natuurlijk even getest en als beginnende conclusie moet ik al vaststellen dat hij beter zijn werk doet dan de Philips die we hadden.
Verder is het nog veels te vroeg om een goede degelijke review te schrijven maar als de stofzuiger het net zo goed doet als onze Bosch wasmachine, Bosch Condens droger, Bosch Vaatwasser, Bosch gasfornuis, Siemens (ook Bosch) koelkast en vrieskast dan ben ik de komende jaren tevreden.

Pluspunten

• zuigt beter dan onze oude stofzuiger

Minpunten

• te vroeg om te beoordelen

Heleen 17-04-2018

Degelijke handzame stofzuiger met super zuigkracht .

Hele fijne stofzuiger op zowel harde vloeren als vloerbedekking . Ben in bezit van hond en na gebruik van deze stofzuiger is ons huis weer stof en haar vrij! Fijn lang snoer !

Pluspunten

• Zuigt super zowel harde vloer /vloerbedekking
  • Lang snoer werkt prettig
  • Stofzuiger zijdelings te verplaatsen , fijn
  • Handvat aan stang

Patricia 09-04-2018

Prima stofzuiger

Prima stofzuiger, zowel op houten vloer als op hoogpolig tapijt en op vloerbedekking. "Hij" doet wat hij moet doen.
De haren van kat en hond is als sneeuw voor de zon verdwenen . En de extra borstel is goed te reinigen.
De stofzuiger rijdt makkelijk achter je aan ,door de 4 wielen.
En wat van mij een 10 krijgt, is de snoerlengte.
ideaal.
Nog even en ik ga het stofzuigen leuk vinden .

Pluspunten

• Snoerlengte
  • Extra borstels
  • Behendigheid

Romy 06-04-2018

Krachtig

Top ding! Wij hebben een langharige Chihuahua met hoogpolige vloerbedekking. Stofzuigen wordt gewoon leuk met deze stofzuiger! alle haren verdwijnen gemakkelijk uit de vloerbedekking door de bijgeleverde turboborstel!

Pluspunten

• Goede Zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• zwaar

T de Jong 03-04-2018

Bosch stofzuiger pro allergy

Heeft alleen maar pluspunten en voldoet aan de verwachtingen! Stofzuigen gaat moeiteloos en schoon filter ook erg fijn

Pluspunten

• Goede zuigkracht .degelijke stofzuiger
  • Speciale borstel haar huisdier opzuigen
  • Veel hulpstukken
  • Lang snoer.geen wisseling stopcontacten

Rosalie 29-03-2018

Eindelijk een stofzuiger met een goede zuigkracht

Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een goede stofzuiger, die ook geschikt is voor dierenparken i.v.m. 2 honden, kwam ik bij deze uit. En ik heb eindelijk geen miskoop gedaan en een stofzuiger gevonden met een sterke zuigkracht. Ben er heel erg blij mee en de stofzuiger doet precies wat hij moet doen. En erg fijn dus met huisdieren. Van mij had alleen de slang iets langer mogen zijn en/of de stang in een iets hogere stand gemogen. Omdat ik vrij lang ben zou dat voor mij makkelijker werken.

Pluspunten

• Geschikt voor huisdier haren
  • Sterke zuigkracht
  • Fijne hulpstukken

Minpunten

• Slang/stang mogen wat langer/hoger

Snoopy 28-03-2018

eindelijk een goede stofzuiger voor dierenbezitters

Het apparaat doet waarvoor ik het heb aangeschaft. Verwijdert hondenharen uitstekend. Het wisselen van vloer mondstukken gaat ook heel makkelijk.De stofzuiger heeft voldoende vermogen.Het wisselen van de stoffilter gaat wel iets lastiger dan bij vorige stofzuiger.En de stofzuiger is zwaarder dan de vorige.

Willem 27-03-2018

kattenharen

IDD een goed product als je tapijt hebt en een langharige kat. Soms wat zwaar stofzuigen maar hij zuigt wel als op.