Bosch BGL8ZOO - Reviews

Stofopvang
stofzak
C energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 159 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mieske 15-01-2017

Heerlijke stofzuiger met hondenharen

Vroeger hadden we ook een stofzuiger voor hondenharen, maar deze zuigt alles weg stinkt niet is lekker stil en doet zijn werk prima. kortom een prima apparaat dat zeker aan te raden is voor mensen met honden/katten.

Pluspunten

• zuigkracht
  • meegeleverde turbo borstel
  • lang snoer dus ver bereik
  • wendbaarheid van de stofzuiger

Murphy 05-01-2017

Zeer gebruiksvriendelijk en heel krachtige stofzuiger

De stofzuiger voldoet volledig aan het beeld zoals geschetst door fabrikant. Heel prettig in gebruik, maar ook een krachtige stofzuiger die met gemak voldoet aan de verwachtingen. Ook de diverse handzame accessoires dragen bij aan dit bijzonder positieve beeld.

Pluspunten

• Krachtig
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Het gewicht kan ervaren worden als min

Eric 17-03-2016

Tot nu toe een goed product, maar toch......

6,5
Ik heb deze stofzuiger gekocht. Ben zeer tevreden over de levering en vooral de keuzemogelijkheid t.a.v. het leveringsmoment.
Bij het uitpakken van de stofzuiger uit de doos vond ik het allemaal een beetje te plastic uitzien. En daarmee bedoel ik dat de stofzuiger hiermee een kwetsbare, fragiele indruk op mij gaf. O jee, als er maar niks afbreekt als ik de klep opendoe? Hierdoor heb ik mijn twijfels over de duurzaamheid van dit product.
De stofzuigerslang vond ik, zeker ten opzichte van de stofzuiger die ik hiervoor had, ook vrij dik (grote diameter) en daarmee wat minder flexibel.
Wel mooi dat er allerlei accessoires bijzitten, waaronder een zuigmond met roterende borstel. Ik heb namelijk twee grote honden, die nogal wat haar kunnen verliezen. Hiervoor werkt deze borstel welhaast perfect. Dit aparte mondstuk zorgt wel voor een hoger geluidsniveau bij het stofzuigen.
De standaard, laat ik maar zeggen multi-vloeren, mondstuk werkt bij mij een stuk zwaarder dan het mondstuk met de roterende borstel. Zeker bij de laminaatvloer met kleden die ik heb. Door de zuigkracht zuigt dit mondstuk op een kleed welhaast vacuüm, wat het stofzuigen bemoeilijkt. Je wordt welhaast gedwongen de zuigkracht dan fors naar beneden bij te stellen. Vandaar mijn voorkeur voor de borstel met roterende borstel. Hiermee gaat het stofzuiger heel soepeltjes.
De lange kabel is ideaal. Eén keer in een stopcontact en ik kan zo de hele verdieping stofzuigen.
Schone lucht uitstoot door Hepa13-filter ook positief.
Zou ik deze stofzuiger ook gekocht hebben als het ik het in een winkel had zien staan, naast andere stofzuigers. Eerlijk gezegd denk ik het niet. Het is een goed product. Doet wat ie moet doen. Maar toch.....
Aan de andere kant ik weet niet wat ik moet met die tegenwoordige 650Watt-stofzuigertjes.
Hoop gewoon dat deze, net als mijn vorige stofzuiger (Miele) weer 15 jaar meegaat.

Petra 25-01-2018

De beste stofzuiger

ik heb er 1 op de begane grond , 1 boven , en nu 1 voor mijn tante van 82 besteld , dit is gewoon de beste, lang snoer, geweldige zuigkracht en dat is toch wat we willen want deze stofzuiger zuigt moeiteloos alles op ideaal voor huisdieren maar ook zonder huisdieren is dit de topper onder de stofzuigers

Olthuis 16-01-2018

Prima stofzuiger

Ivm huisstofmijt allergie aangeschaft. Doet wat ie moet doen. De meesten vinden hem te zwaar, wij echter niet. Accessoires zijn volop aanwezig. Je kunt hem voor echt elke ondergrond gebruiken. Wij zijn na 6 weken gebruik uitermate tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geschikt tegen huisstofmijt
  • Zeer wendbaar
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Maakt iets meer geluid als onze vorige.

Thessa 13-01-2018

Top stofzuiger

Super fijn een stofzuiger met een lang snoer(15 meter). Veel extra onderdelen erbij, zodat je op elk oppervlakte kan stofzuigen. ook een handig handvat aan de stang. Dit maakt het gebruik een stuk makkelijker. Prima apparaat. Wel een groot apparaat.

Pluspunten

• lang snoer
  • veel extra onderdelen
  • handig handvat
  • gemak van 4 wielen
  • krachttige stofzuiger

Minpunten

• groot formaat
  • relatief korte slang

Miranda 09-01-2018

Met 1 stopcontact het hele huis

Prima stofzuiger, voldoet aan verwachting
Het zuigvermogen en een extra lange snoer waren voor mij doorslaggevend, zodat ik met 1 stopcontact het hele huis kan zuigen.
Vind alleen de stofzuigerslang iets te kort, maar dat zal een kwestie van wennen zijn.
Licht en wendbaar.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Het lange snoer
  • 3 verschillende borstels bijgeleverd
  • Erg wendbaar

Minpunten

• De stofzuigerslang is korter dan ik gewend ben.

Marga 09-01-2018

Bosch BGL8ZOO Stofzuiger

Goede stofzuiger veel zuigkracht ...makkelijk parkeerstand... veel zuigmondstukken erbij fijn een metalen buis

Rianne 06-01-2018

Top turbo Stofzuiger

Gekozen vanwege het lange snoer, de anti stofallergie filter, en de kattenharen. Vooral het lange snoer bevalt echt super goed, geen stekker getrek meer. Ook heeft hij gewoon super veel kracht waarmee alles opgezogen wordt. Echt een fijne sterke stevige stofzuiger.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht
  • Klinkt als een turbostofzuiger
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• Klinkt als een turbostofzuiger

X. van Kampen 04-01-2018

Krachtige stofzuiger voor hondenharen

Fijne wendbare stofzuiger. Gekocht ivm de sterke zuigkracht voor hondenharen. Veel verschillende hulpstukken, zijn gemakkelijk te verwisselen. Stofzuiger heeft een lang snoer, waardoor je met één stopcontact bijna alles kan halen.
Voldoet aan verwachtingen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Wendbaar
  • Veel hulpstukken

Ria delahaye 04-01-2018

Aankoop zuiger

Zeer tevreden over Wehkamp en over het product dat we Hebben aangeschaft dit voldoende of ruim aan de verwachtingen die we hadden over dit product .

Corrie Toet 03-01-2018

Prima turboborstel

`Goede zuigkracht Bij mini en middenstand weinig geluid . Zuigt met turboborstel prima hondenharen van karpet

Pluspunten

• lang snoer
  • prima zuigkracht

Minpunten

• mis turboborsteltje voor de trap
  • motorfilter wat lastig te verwijderen

Saskia Monsma 02-01-2018

Goede stofzuiger

Nu een keer een duurdere stofzuiger gekocht. Na twee weken gebruik kom ik er achter dat ik dat veel eerder had moeten doen. Deze stofzuiger werkt echt heel erg goed, ondanks dat ik geen huisdieren heb ben ik ontzettend blij met alle hulpstukken die er bij geleverd zijn. Op deze manier kan ik zowel mijn harde vloer als mijn tapijt keurig schoonmaken. Voor het geld echt een hele goede stofzuiger.

Pluspunten

• Ruime keuze hulpstukken
  • lange snoer
  • zuigkracht

Liza 29-12-2017

BGL8ZOO Zoo'o ProAnimal stofzuiger

a great vacuum cleaner for people with pets, very good suction power, 15 meters long cable very useful for large apartments, several different brushes for different types of surfaces. YES it was a very good purchase

JvL 28-12-2017

Prima vervanging, blij mee

Ik heb gekeken en vergeleken maar uiteindelijk weet je pas wat je ervan vindt als je er mee werkt. Prima stofzuiger, geen spijt van !

Pluspunten

• lange snoer
  • licht van gewicht

Minpunten

• losse extra's

Marianne 27-12-2017

Top stofzuiger

Voor het eerst een stofzuiger die zelfs de hondenharen van de mat afzuigt. Fijn lang snoer. Flexibel en de stofzuiger draait goed mee. Enige nadeel, hij maakt vrij veel lawaai/geluid.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Flexibel
  • Ideaal voor hondenharen

EDJE2508 27-12-2017

Hondenhaar

Omdat mijn hond overmatig zijn haren verliest ben ik op zoek gegaan naar stofzuiger die dit probleem zou kunnen helpen oplossen. Via een zoekopdracht op het internet bij deze stofzuiger terecht gekomen. Na het lezen van goede reviews besloten de BGL8ZOO aan te schaffen. Ik ben er zeer tevreden over, maar sluit me toch aan bij een minpunt wat veel vermeld wordt. De slang zou inderdaad wat langer mogen zijn, én wat soepeler, vind ik. Het speciale voorzetstuk met de turbo om de haren op te zuigen werkt zeer goed en is een aanrader voor mensen die geplaagd worden door dierenharen. Het opzuigen van de haren is er veel sneller en prettiger door geworden.
Door de vele hulpstukken is deze stofzuiger voor alles en nog wat in te zetten.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Excelent Turbo hulpstuk voor de haren
  • Stille stofzuiger
  • Veel hulpstukken
  • Lang snoer

Minpunten

• Te korte zuigslang

Mark 27-12-2017

Stofzuiger pro animal

Zeer mooie stofzuiger degelijk verpakt en netjes geleverd.
diep onder de indruk 1100 wat en toch zo mooi stil.
wegens dieren met lang haar deze stofzuiger gekocht en terecht want hij zuigt de haren zo op met de speciale roterende borstel.
top product en degelijk maar ook mooi uitgevoerd.

Pluspunten

• Goede zuigkracht.
  • Langsnoer 15 meter.
  • Still had meer geluid verwacht.
  • Roterende borstel.
  • Veel hulpstukken.

Joey 25-12-2017

Super zuigkracht

Wij hebben huisdieren en het leek ons een goed product. Tevens hebben wij gekeken naar de overige beoordelingen van mensen die dit product ook al gekocht hadden.
Wij hebben deze stofzuiger nu een week in het bezit en zijn hier erg tevreden over. De haren worden makkelijk opgenomen door de roterende borstel die erbij zit. Door de 4 wieltjes die de stofzuiger bezit is hij ook erg makkelijk te verplaatsen.

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Makkelijk wendbaar

top-aankoop 23-12-2017

zelden zo''n power uit een stofzuiger ervaren

hele goede voorlichting ontvangen van een kenner..... het plan was een stofzuiger zonder stofzak te kopen en wilde een hoog vermogen motor maar die worden niet meer gemaakt.... Dus dan maar met stofzak en een super vermogen motor
Echt een ervaring ...zeker met de TURBO zuigmond ( alsof het tapijt geklopt werd )

Pluspunten

• lang net snoer / het hele appartement door
  • met BIO filter