Bosch BGL8ZOO - Reviews

C
Draadloos

Spruijt 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Wij hebben 2 honden waaronder een langharige collie.
Deze stofzuiger ( BGLL8ZOO iN'genius ProAnimal met voor het opzuigen van haren bijgeleverde stofzuigerkop doet waartoe het ontwikkeld is. De stofzuiger is ondanks zijn gewicht praktisch wendbaar.
De stofzuiger valt in een hogere prijs klasse , maar t.o.v. van de geleverde kwaliteit en prestaties is dit zeker aanvaardbaar.
Wij bevelen dit product specifiek aan voor bezitters van dieren.

Pluspunten

• Praktisch wendbaar
  • Enorm geschikt voor opzuigen van haren
  • Prijs / kwaliteit

Minpunten

• Gewicht bij optillen
  • Prijs zakken van Bosch

Sylvia 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger speciaal voor haren (mensen en dieren!)

Fantastische zuigkracht, speciaal voor haren op een bank maar ook tapijt. Lawaai zeer acceptabel en een heel fijn lang snoer. Topper!

Pluspunten

• haren zuigen
  • lang snoer

Gerry 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Goede zuigkracht

Vergelijkbaar met mijn andere Miele cat&dog stofzuiger qua zuigkracht, die ik toch vaker pak omdat die een langere, handige en wendbare slang heeft. Het fijne van de Bosch is de turbo borstel dat handig even tussendoor van haren kan worden ontdaan, en het langere stroomsnoer.

Pluspunten

• Goede regelbare zuigkracht
  • De slang is er soepel uit te halen om op te bergen
  • Fijne turbo borstel, handig haren verwijderen

Minpunten

• Onhandige, stugge en te korte slang
  • Het geurfilter doet maar kort z'n werk
  • Borstel moeilijk van de steel af te krijgen

Fam Letwory 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Bosch BGL8ZOO

Met twee katten in huis die regelmatig verharen was het altijd weer een hele klus om de bank en de matten voor de deuren weer schoon te zuigen. Maar met deze stofzuiger is het weer een makkie om alles schoon te krijgen. Daarnaast zorgt het Airfresh systeem voor een aangename geur. Wij zijn superblij met de stofzuiger en wij hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • meerdere opzetstukken
  • zuigkracht

Jacqueline 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Zuigt goed, rolt goed en heeft handig handvat

Lang gezocht naar een goede stofzuiger, die doet wat hij moet doen. Deze voldoet zeer goed. Hij rolt goed mee, heeft een lange slang, een lang snoer en een handig handvat aan de steel. Veel accessoires, ook handig. Kortom, zeer tevreden.

Pluspunten

• zuigt goed
  • lang snoer
  • handige steel met handvat
  • veel accessoires

Minpunten

• met stofzak

Nico S 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger

geweldige stofzuiger zoog zelfs mijn schoonmoeder op (grapje) Overtrof al onze verwachtingen. Ook zijn wij verrast met alle accessoires die heel bruikbaar en functioneel zijn al met al zeer tevreden

maarten 19-08-2016 Product paar weken in bezit

slang te kort

over het algemeen goed alleen de zuig-slang is wat kort en de stang is nogal zwaar. zuigkracht is goed filters zijn goed, orgineele stofzuiigerzakken zijn niet zo duur.

Anja 18-08-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fijne stofzuiger

De keuze viel op deze stofzuiger door de beschreven mogelijkheden. En die kloppen helemaal. Perfecte zuigkracht, ideaal met twee grote honden in huis. Fijn is ook het lange snoer en de verschillende zuigmonden. De twee kleine zuigmonden die je op de stang kunt klikken vallen er helaas snel af. Desondanks kan ik deze stofzuiger aanraden.

Pluspunten

• Hulpstukken
  • Lang snoer
  • Gebruiksgemak
  • Zuigkracht

Minpunten

• Houder op stang snel los

Henriette 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Lange snoer ,goede zuigkracht

Heel tevreden over mijn stofzuiger en snelle levering. Hondenharen op mijn tapijt is geen probleem meer en ook fijn die lange snoer.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Goede zuigkracht

Judith 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Top Stofzuiger

-Perfecte regelbare zuigkracht heel fijn voor honden en kattenharen
Zuigt ook heel goed zwaardere dingen op zoals opgedroogde modder
Door het goede filter geen stofuitstoot, het ruikt lekker na het stofzuigen
Lang snoer dus niet elke keer wisselen van stopcontact
Redelijk compact op te bergen door dat de stofzuigermond met slang aan de stofzuiger zelf is te klikken
Stofzuigen is met deze stofzuiger zo klaar. :-)

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Gewicht

Danny 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht, lekker "stil"!

Deze stofzuiger is, met al zijn accessoires, ideaal voor een (groot) gezin met huisdieren (Maine Coon). De zuigkracht is zó goed dat je rekening moet houden hoe je hem insteld.
Qua geluidsproductie is hij verbazingwekkend stil in verhouding tot zo'n zuigkracht!
Perfecte stofzuiger dus!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluidsproductie

Klein 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Stofzuigt erg goed alle hondenbanen zo weg gezogen. Lekker lang snoer verschillende mondstukken erg handig.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Is wat zwaarder

Bosch BGL8Z00 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch dier vriendelijke stofzuiger

Als je huisdieren hebt raad ik Bosch BGLZOO echter aan want alle dierenharen zijn zo opgezogen. De handleiding is ook duidelijk en als het voor het eerst ervaart nadat je alles doorgenomen hebt ben je zo blij dat je huis weer haar- en stofvrij is met zo een fijne stofzuiger.

I Love my Bosch BGL8ZOO en de hond ook!

A. Slagter 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger

De stofzuiger meteen in gebruik genomen. Perfect, mooie hulpstukken erbij, goed wendbaar, gewicht valt reuze mee. Wat vooral ideaal is, is de lengte van het snoer, daardoor niet meer elke keer wisselen van stopcontact. Helemaal tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte van het snoer
  • Hulpstukken

Ger van Bommel 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

een brok techniek in een kunstzinnig mooi industruele vorm

het is niet zomaar een stofzuiger ,het is zelfs mooi om er naar te kijken ,heel goed doordacht en mooie details, met een gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• lang snoer
  • bruikbare accessoires
  • veel zuigkracht
  • makkelijk rijdbaar
  • prachtig ontwerp

Minpunten

• slang mag langer

Marcel Verwegen 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Een stevig apparaat voor het grotere werk

Groot, stevig en best wel zwaar apparaat die wel doet waar ie voor in huis is gehaald: stofzuigen én het weghalen van de hondenharen.

Pluspunten

• sterk
  • veel opzetstukken
  • stil in gebruik

Minpunten

• zwaar
  • vee losse onderdelen

hendriks 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger

door de eu regelgeving helaas wat minder vermogen bij de nieuwe generatie stofzuigers..maar voordeel is wel dat t minder lawaai maakt! de zuigkracht is gelukkig wel voldoende. stekker is lekker lang , slang wel iets te kort, onhandig bij verwijderen spinnenwebben bij het plafond. rolt wel lichtjes mee. vind de prijs wel hoog, duurder dan mijn oude (en niieuwe) miele. hoop maar dat het apparaat lang meegaat

Pluspunten

• rolt licht
  • lange stekker
  • redelijk stil

Minpunten

• korte slang/steel
  • best prijzig

DE UITKOMST 08-08-2016 Product paar weken in bezit

Hoe goed kan een gebruiksvoorwerp zijn

Bij het gebruik van deze stofzuiger merk je hoe simpel het kan zijn om van een ergenise af te komen .
Wat eerst een vervelende kwestie was, nl. overal die dwarrelende haren van de hond, blijkt nu geen enkel probleem meer te zijn. De oplossing is gevonden. De aanschaf van deze stofzuiger BGL8ZOO biedt de uitkomst. Je zou er zo nog wel een tweede hond bij willen nemen.

van der Wal 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8ZOO Top stogzuiger

Deze stofzuiger is alles wat je altijd had willen hebben. De zuigkracht is uitmuntend, zowel op harde als zachte vloeren, ook meubilair met huisdierharen is in een mum van tijd weer haar vrij. Deze steel is eindelijk wel eens lang genoeg zodat ook mijn man zonder dat hij gebukt door het huis hoeft, deze stofzuiger kan gebruiken. En het snoer is heerlijk lang.

Yvon 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Een beest van een stofzuiger!

Ik heb dieren, dus heb een super stofzuiger nodig!! Voorheen had ik een Bosch, deze heeft ons bijna 8 jaar trouwe dienst bewezen, met dagelijks misbruik, zou ik bijna zeggen. Helaas besloot ik, na mijn super Bosch, toch voor een goedkopere stofzuiger te gaan, ga geen merk noemen, maar in een woord waardeloos!Weg ermee dus, zonde van het geld!
Nu heb ik weer een echte Bosch in mijn bezit en stofzuig weer met "plezier", een beest van een stofzuiger,veel hulpstukken, waarvan 1 speciaal voor dierenharen en mooi en robuust om te zien! Ik ben er heel erg blij mee!