Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marion 11-11-2016

Prima voor hoogpolig tapijt en gladde vloer

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Geweldige stofzuiger,zakloos, geluidsarm met uitstekend zuigresultaat voor hoogpolig tapijt alsook voor gladde vloeren. Heeft een wat lompe uitvoering, behoorlijk zwaar om bijvoorbeeld een trap op te dragen. Verder prima uitgerust met diverse borstels en accessoires en niet te vergeten een lange kabel zodat je niet steeds van stofcontact hoeft te wisselen.

Pluspunten

• prima voor hoogpolig tapijt
  • prima voor gladde vloeren
  • geluidsarm
  • lange kabel
  • zakloos

Minpunten

• zwaar en ietwat lomp

Walter 03-11-2016

Roterende borstel

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Deze stofzuiger is ideaal voor het opzuigen van honden en kattenharen. Door de speciale roterende borstel in een van de bijgevoegde zuigmonden is het zuigen weer leuk, met als resultaat een super schoon tapijt. Ook voor andere ondergronden zijn speciale mondstukken bijgevoegd die goed werken, Met zijn telescopische zuigstang is deze stofzuiger ook ideale voor lange mensen. Deze stofzuiger is niet de goedkoopste maar je krijg voor dit bedrag wel waar voor je geld en een niet natuurlijke houding bij het stofzuigen behoort bij dit type definitief tot het verleden.

Pluspunten

• roterende borstel
  • telescopische zuigstang ideale voor lange personen
  • snoerlengte
  • goede zuigkracht

Minpunten

• de roterende borstel maakt redelijk veel geluid

Peter Slebe 04-10-2016

Direct effect

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Wij zochten een stofzuiger die de dagelijkse regen van hondenharen in huis aan zou kunnen. Onze Dymo kon het niet aan om de inloopmat schoon te houden. Deze Bosch stofzuiger zuigt de mat verbluffend gemakkelijk zonder enige inspanning goed schoon

Pluspunten

• goed schoon te houden
  • perfecte dierenharenhulpstuk

Hugo 01-08-2016

Krachtig maar stugge stofzuigerslang

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Voordelen: Krachtige stofzuiger die goed schoonmaakt. Veel opzetstukken maakt het werk makkelijker.
Nadelen: Stofzuigerslang erg stug, maakt werken in kleine hoeken lastig. Dierharenopzetstuk maakt véél lawaai en alleen nuttig op tapijt.

Verder ietwat aan de zware kant maar dat stond in de specificaties.

Schanulleke 11-07-2016

Zware stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

De stofzuiger doet het in principe goed, maar ik erger me aan het snoermechanisme; waarom niet op een knop drukken om op te rollen? Nu rolt hij automatisch op tijdens het stofzuigen en na het stofzuigen ben ik altijd aan het hannesen om het laatste stuk de stofzuiger in te krijgen. Het had een absoluut pluspunt kunnen zijn als de accessoires in de stofzuiger zelf hadden gezeten; deze liggen nu los in een tas opgeborgen, echt niet handig. Het legen van het reservoir is een vies en tijdrovend klusje en dan heb ik het maar niet over het schoonmaken van de filters, dus ik denk dat ik bij een volgende stofzuiger weer voor een losse zak ga.

Pietdejong 24-06-2016

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Zuigt uitstekend. Conische slang en alle aansluitingen ogen zeer degelijk (degelijker dan de Dyson die we hiervoor hadden). Onhandigheid is dat er geen handige inkepingen zijn om de accessoires in op te bergen.

Eric H 22-06-2016

Stofzuiger BGS5Z0002

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Ik heb direct toen ik daar stond op advies van een kennis meteen een tweede gekocht. Ik vernam dat als je huisdieren hebt deze stofzuiger heel veel haren op kan nemen. Inmiddels al geprobeerd en in een woord super.

Ingrid 06-06-2016

Super kattenharenkiller!

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Wat een super stofzuiger! Nooit geweten dar er nog zoveel kattenharen in mijn kleed zaten. Ik schrok er echt van.
Verder is deze bruut met al zijn krachten wel super stil.
Ook de verschillende bijgeleverde mondstukken zijn erg handig en makkelijk te verwisselen.

Wilco 05-06-2016

Stil maar effectief

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

nadat onze aeg/electrolux een storing opgelopen heeft die nogal moeilijk te resetten geweest is een nieuwe gezocht.
We zijn op deze uitgekomen wegens de decibellen, beloofde effectiviteit en de dieren specialisatie.
Het stil werkt echt perfect. Je kunt er gewoon nog dingen overheen horen. De speciale borstelkop daareentegen maakt meer geluid dan de motor! Helaas heb ik wel het idee dat die minder goed werkt dat een vergelijkbare kop die bij de aeg. Die wist beter de zaken uit het tapijt te krijgen. Wat deze dan wel als voordeel heeft is dat je die roller uit de kop kan halen om te reinigen. Iets wat geen overbodige luxe is in een huishouden met veel lang haar. Dit moet namelijk zo nu en dan van de borstel geknipt omdat dat er helemaal omheen rolt.
Het klinksysteem om de kleine opzetstukjes aan de buis te hangen werkt natuurlijk voor geen meter, stoot het er de hele tijd vanaf.
Dat hij 4 zwenkwielen heeft en daardoor dus makkelijker alle kanten op volgt is wel handig.
Hij heeft aan de zijkant een bevestigingspunt om de buis te parkeren, die had aan de achterkant gemogen, dan kan je makkelijker die gebruiken om een 2e grote borstelkop mee te nemen. ZO op de zijkant geeft dat toch wat aanvaringen.
Leeg maken van stofreservoir vond ik nog niet heel makkelijk, misschien omdat ik wat veel vierkante meters heb, maar er zat best veel in hoekjes en gaatjes onderin bij de pluizenfilter ipv los in het opvangreservoir, wat veel kloppen en demonteren kost om hem echt goed leeg te maken.

Nicy 15-05-2016

tevreden met aankoop!

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Ik ben blij met de stofzuiger. Ik heb hem alleen met de turboborstel gebruikt en daarmee is het kleed veel schoner geworden!!!
Op het tapijt kan ik hem wel wat moeilijk vooruit trekken door de kleine wieltjes, maar wij hebben vooral harde vloeren in huis, dus dan maakt dat niet uit.
Ik vind hem ook niet te zwaar om de trap op te tillen.
Tevreden dus!

JdeCorte 12-05-2016

Hondenharen en meer

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Zeer uitgebreid apparaat, grote zuigkracht en weinig lawaai. Veel accessoires meegeleverd. Het tapijt en bankstel waren binnen no time harenvrij. Wel even wennen dat de draagbeugel aan de voorkant zit i.p.v. bovenop. Voor gebruik goed de instructies lezen!

GERARD 26-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Na enkele dagen vol lof over het aantal hondenharen wat uit de tapijten is gekomen.
Lekker stil, goede lengte van de slang.

Dennis 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Stofzuiger vervangt een 8 jaar oude 2200 watt Philips stofzuiger die de geest had gegeven. Ik zocht een zakloze stofzuiger met goede prestaties op zowel harde vloer als tapijt. Een Dyson vond ik erg duur worden en de 50 euro cashback die Bosch momenteel heeft trok me over de streep.

Tot nu toe ben ik erg tevreden met deze stofzuiger. Hij rolt overal makkelijk overheen, heeft een lange buis en is erg krachtig. De stofzuiger Wordt gebruikt in een huishouden met kinderen en hond. De eerste keer dat ik met deze stofzuiger onze hoogpolige mat had gezogen was even schrikken om te zien wat de oude stofzuiger blijkbaar niet heeft opgezogen...

Monique 13-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Mindere punten --> een vrij groot apparaat om op te bergen. De hulpstukken moet je los opbergen.

Pluspunten --> de borstel voor dierenharen werkt erg goed! Snoer gaat soepel & is lang. De stofzuiger rolt goed.

Rudy 11-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Eerste indruk zeer positief. Zeker de turbo borstel doet zijn werk goed. Handvat werkt prettig. Slang is wat korter dan we gewend waren en wat stug. Kan nog niets zeggen over duurzaamheid, maar alles ziet er degelijk uit.

wilma 11-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

geweldige stofzuiger geen zak nodig en makkelijk te reinigen,we hebben hem al een paar jaar en hebben er nu nog 1 bij besteld voor de zaak omdat deze goed bevalt

Yvonne Clemens Simons 10-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Mooi vorm gegeven stofzuiger. Zuigt echt alle haren op op moeilijke plaatsen en van karpetten.
Wij zijn echt super tevreden met de krachtige zuigkracht en het resultaat mag er dan ook wezen.

Emmy 09-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Vanmiddag de stofzuiger binnen gekregen. Een plaatje om te zien. De zuigkracht lijkt na een eerste 'uitprobeerrondje' erg goed. Het geluidsniveau was voor mij erg belangrijk, nadat we een Dyson met bijbehorende herrie hebben gehad. Het is groot verschil! De Bosch is veel stiller en dat werd door de kinderen en hond direct gewaardeerd. Mijn dochter van 1 jaar ging zelfs naast de stofzuiger op de grond liggen uitrusten! Nadelen zijn mogelijk het gewicht en een van de zuigvoeten koppelt erg zwaar aan en af, dat is bij de andere zuigvoeten niet het geval overigens! Dus vooralsnog al met al een heel positieve indruk!

Sensor Bagless stofzuiger 09-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Voortreffelijke stofzuiger qua gemak en zuigkracht.
Schitterende hulpstukken.
Laag verbruik.
Wat wil een mens nog meer!

Claudia 08-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Super stofzuiger met veel hulpstukken. Zuigt als een dolle alle hondenharen op. Het filter is erg eenvoudig schoon te maken. Een verademing na alle stofzuigers die ik in het verleden heb gehad!

Suzana 08-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

+ Comes with a lot of assessories which is very good. I use the ProAnimal turbo brush and it works good.
- I find most of the brushes rather large and it is not easy to manuver round the furniture.

Anja 07-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Enorme zuigkracht! Zeer prettig in gebruik en wendbaar. Lange steel. Man is 2m en stofzuigt nu met gemak. Extra handgreep aan steel erg prettig. Geluid is zeer acceptabel. Nadeel vinden wij dat de stofzuiger er zwaar is. Niet zo handig met het zuigen van de trap. Vanwege de enorme zuigkracht en dierenborstel erg blij mee!

Karin 06-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Prima stofzuiger! In vergelijking tot mijn oude stofzuiger zuigt deze vrijwel alle haren uit mijn vloerkleden. Ik was geshockt na een eerste keer zuigen wat er allemaal in mijn voerkleden zat (wat ik er voorheen niet uit kreeg gezogen). Een aanrader voor iedereen met een huisdier en vloerkleden zou ik zeggen. Ik heb spijt dat ik hem niet eerder gekochtheb. Stofzuiger ziet er mooi uit en legen/reinigen valt best mee. Ook fijn dat je niet steeds zakken hoeft te kopen, want vooral voor hondeneigenaren zitten die altijd snel vol.

Annette 05-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Ik heb deze stofzuiger gekozen voor zijn krachtige motor en zuigkracht. We hebben 3 honden en altijd aanloop van kinderen. We hebben dus wel een krachtpatser nodig. Hij zuigt fantastisch, dus het lijkt de goede keuze.

Ine 02-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Geleverd met diverse zuighulpstukken. Slang is vrij dik, en even wennen. Stofopvang zeer makkelijk te legen en compartiment blijft stofvrij door goede aansluiting bak/slang.