Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver - Reviews

Stofopvang
zakloos
C energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver op Kieskeurig.nl.

RCVD 03-05-2017

Stofzuiger valt steeds stil

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Al na korte tijd lijkt de stofzuiger zich steeds te resetten, waardoor hij op dat moment stil valt en niet meer zuigt. Je moet dus heel veel geduld hebben bij het zuigen.

1073EJ 22-11-2016

Wat een duurkoop!

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Erg jammer... Een product dat zo duur is doet t na een jaar eigenlijk niet goed meer. Maakt veel lawaai, en slaat continu af. Ondanks het schoonmaken van de filter. Er valt weinig goed mee te stofzuigen... Klantenservice werkt ook niet erg mee, omdat de stofzuiger nu net 2 jaar is en dus buiten garantie valt... dan kun je beter ieder jaar een nieuwe goedkope stofzuiger kopen...

Ellen123 23-10-2016

Dure stofzuiger met veel problemen

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Net als bij andere recensies: ondanks regelmatig schoonmaken valt de stofzuiger iedere minuut uit omdat de sensorcontrole aan gaat. Echt niet te doen! Zelfs na goed uitkloppen slaat stofzuiger continu af.
Daarnaast kan het snoer niet meer opgerold worden.

Piet en Helma 16-05-2016

Goede stofzuiger maar ook problemen met filter

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Zuigt prima en geen zakken nodig. Ook problemen met de sensorcontrol en nu maar een nieuwe filter bestellen en hopen dat het over is. Voor zo'n dure stofzuiger die als beste koop werd aangemerkt door de Consumentenbond toch een flinke tegenvaller

sandra 01-05-2016

honden haren zijn gewoon weg

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

goed stofzuiger zuigt zelf de korte haren van onze honden op. veel accessoires. Klem kleding borstel en kierenzuiger valt van de stang af maar ik zelf vind dat geen probleem.

Lotte 30-03-2016

Het geld niet waard

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Heb hem nu een tijd. Snoer ging al snel niet meer in. Stang valt er tijdens het stofzuigen steeds af omdat het systeem al is versleten. Voor dit geld had ik meer verwacht.

Niels 27-02-2016

Prima stofzuiger tegen dieren haren

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Stofzuigen doet deze Bosch goed !
Fijne hulpstukken die goed werken en stevig zijn.
De stofzuiger is zwaar en lomp wat niet handig is op de trap.
"Doordat" de stofzuiger 4 wieltjes heeft volgt de stofzuiger niet echt lekker.
Dierenharen borstel werkt echt prima , maakt echter doordat de borstels roteren een behoorlijk lawaai. Met alle andere hulpstukken is het geluidsniveau goed acceptabel te noemen.

Duurzaamheid kan ik niets over zeggen , ik heb m nl ca 4 maanden in gebruik

Ondanks de min punten doet de stofzuiger wel waarvoor ik m gekocht heb : nl dieren haren verwijderen.

Tip voor Bosch : ergonomischer maken zou fijn zijn! Niks veranderen aan zuigkwaliteit die is nl prima!!

Marga 30-10-2015

Bosch stofzuiger......doet wat hij moet ;)

Geschreven voor: Bosch BGS5ZOOO2 rood, zilver

Een hele goede krachtige stofzuiger.
Ideaal voor katten en hondenharen.
Ook door de afneembare stofbak scheelt je het een hoop geld
omdat je geen dure stofzuiger zakken meer hoeft aan te schaffen.
Ook prettig is het lange snoer.
Kortom..... een aanrader!