Miele Complete C1 Tango Red Edition rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C1 Tango Red Edition rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Sebas 04-05-2016

Nog nooit zo'n slechte stofzuiger gehad.

Wij hebben deze stofzuiger een goed half jaar geleden gekocht. Zuigen er dagelijks onze woonkamer mee (plavuizen). Tot 2 keer toe is de stofzuiger terug geweest naar miele omdat ineens de zuigkracht weg was en het filter zwart. Beide keren is de motor vervangen. Ongeveer 3 weken na de laatste reparatie begon het weer. Miele wilde er echter niks meer aan doen. Gelukkig heeft de verkopende partij hem keurig omgeruild voor een andere waar we nu naar volle tevredenheid mee zuigend. Zeker gee aanrader. In dit geval: miele er is geen slechtere.

Linda 26-11-2015

Echt een perfecte stofzuiger.
zeer goede zuigkracht , makkelijk in het gebruik door de zwenkwielen en opbergsysteem.
wij hebben een siergrindvloer en met de parketborstel perfect schoon te houden .
klein minpuntje dat de parket borstel er niet standaard bij zit ,zoals ook het kleine mondstukje.{ maar die had ik nog van vorige stofzuiger}
een echte aanrader voor een zeer schappelijke prijs.