Bosch BGS5ALL1 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 193 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jeroen 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ja en Nee

Ja en Nee, het is fraai vormgegeven stofzuiger die er gelikt uitziet, enige nadeel vind ik de grootte deze is toch vrij fors ten opzichte van onze vorige zakloze stofzuiger. De zuigkracht is goed en zelfs op tapijt (laagpolig) ging het beter dan verwacht, nadeel vind ik de bijgeleverde koppen, deze draaien niet fijn waardoor je niet in de kleinste hoekjes komt. Ander nadeel vind ik de parketkop, deze is gewoon nutteloos door de stand van de borstels. Gelukkig paste mijn oude laminaatkop van Samsung op de stang en daarbij nam de zuigkracht aanzienlijk toe en was het gemak om in de kleine hoekjes te komen weer terug. Jullie hebben een goede opvangbak alleen jammer dat je je handen vies moet maken om deze goed te kunnen legen of om het filter schoon te maken, en het is even wennen aan het systeem. Ik denk dat dit makkelijker had gekund. Snoer is lekker lang. De stang is een verademing voor mijn rug, deze is lekker lang. Het rijden met de stofzuiger is even wennen maar lekker soepel.

Pluspunten

• Goede zuigkracht op tapijt \ parket
  • Zuigkracht instelbaar
  • Lange stang
  • HEPA filter
  • Lang snoer

Minpunten

• Forse stofzuiger
  • Koppen zijn niet fijn voor de kleine hoekjes
  • Parket kop werkt slecht
  • Vieze handen bij opvangbak legen \ reinigen

Bosch BGS5ALL1 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hij is inderdaad heel stil

als je hem aanzet denk je dat hij niet goed zuigt omdat hij zo stil is. Na een "proefrondje" door het huis zat er echter al gelijk een flinke klont hondenhaar en fijn zand in het reservoir. zuigkracht dus oké, het zelfreinigende filter is een leuke feature en het leeggooien van de bak een peulenschil. wat ik ook prettig vind is dat alle filteronderdelen gewoon onder de kraan schoongemaakt kunnen worden.

Yvd 09-06-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie..stofzuiger

Veel te zwaar met stofzuigen ..geen goede borstels erbij..en een nieuwe borstel kost 65e bij Bosch....zelfs..mijn man kon er niet mee zuigen.

Pluspunten

• Goede Zuigkracht

Minpunten

• Zuigt heel erg zwaar.. geen goede borstels

Hans Jetten 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Meer dan dat, beter zuigen met MINDER watt

Lang gezocht nu gevonden, van een oude naar een nieuwe en wat zuigt dat kreng, wij hadden nooit gedacht of mogen dromen dat deze energie zuinige apparaten zo'n resultaat hebben, zeer tevreden dus !!!

Pluspunten

• Geen zakken meer
  • Minder lawaai
  • Langerer zuigsteel
  • Recht op werken dus
  • 2 honden, haren geen probleem

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Michael 21-05-2017 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger

Stil, goed, sterk. Alles klopt aan deze stofzuiger. De honden reageren niet, de haren worden goed opgezogen. Makkelijk leeg te maken. De zwenkwieltjes zorgen ervoor dat mijn stofzuiger eindelijk niet meer omvalt. Zeker aan te raden, ook met harige huisdieren. Zeker ook met de aparte hulpstukjes kun je overal in en tussen komen.

• sterk
  • makkelijk schoon te maken
  • Ideaal met zwenkwieltjes
  • goede hulpstukken

Minpunten

• nog niet ontdekt

TS 17-05-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stille stofzuiger

Zeer goede stofzuiger. Instelbare zuigkracht en zeer stil wat geluid betreft. Zuigt goed op zowel harde vloer als op tapijt. Rijdt ook goed achter je aan en het opvangreservoir is makkelijk te legen.
Ook zeer geschikt voor lange mensen door instelbare telescoopsteel.

Pluspunten

• Goede instelbare zuigkracht
  • Telescoopsteel is heel lang (instelbaar)
  • Erg stil wat geluid betreft.

Marloes 17-05-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte stofzuiger

Deze stofzuiger werkt perfect! Heeft een zeer goede zuigkracht en is heel erg stil. De bak is makkelijk te legen en door de 4 wielen rijd hij perfect mee. Ik heb een hond en 2 kinderen en alles maar dan ook echt alles zuigt hij probleemloos op.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Heel erg stil
  • Zeer wendbaar

Minpunten

• De 2 extra opzetmondjes vallen van stang

Jannie 15-05-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer goede zuigkracht en super stil

Ik wilde graag een goede stofzuiger mij eerdere hadden altijd maar weinig zuigkracht en lieten veel liggen. Dat is met deze stofzuiger totaal niet het geval en het is ook zeker handig dat je deze zuigkracht aan kan passen voor bijvoorbeeld gordijnen. Daarnaast heeft deze stofzuiger een zelf cleanings systeem erg handig. Ook vind ik het zeer prettig dat hij maar weining lawaai maakt. Ben dus zeer tevreden over dit procuct. Als je een nieuwe stofzuiger wilt ga voor deze!!!

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil

Minpunten

• in gaan van snoer

Michael 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

zeer goede zuigkracht

Product gekocht bij mediamarkt, super tevreden over, zeer hoge zuigkracht waardoor alles met gemak opgezogen word.
er fijn en hanteerbaar in gebruik, zeker een aanrader. zelfs als man zijnde kan ik nu mooi het huishouden doen :)

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makkelijk schoon te maken
  • lange snoer

Daniel Jan 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zuinig, Superstil en een goede zuigkracht

Na veel vergelijken, bekijken en testen hebben wij gekozen voor de BGS5ALL1. Een zakloze stofzuiger waarbij alle negatieve vooroordelen worden weggenomen. Kan tegen fijnstof en reinigt zichzelf.

Vreemd geluid in het begin wanneer het apparaat zichzelf schoon gaat maken. Maar uiteindelijk een super ervaring. Stille motor, doordat het bagless is hoor je wel het vuil in de 'opvangbak' circuleren.

Stofzuiger is wat aan de maat en gewicht maar dat hebben we graag over voor de zuigkracht en capaciteit.

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Erg zuinig
  • Stil motorgeluid
  • Reinigt zichzelf (voorkom motorschade)

Minpunten

• Wat zwaarder dan gemiddeld
  • Wel geluid van stukjes vuil in de opvangbak

M 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bijna geluidloos

Bijna geluidloos. zuigkracht prima en voldoende voor hoogpolig tapijt. Jammer beetje zwaar en te kort snoer.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Goede zuigkracht
  • Handig schoonmaken
  • Zelf filter te vervangen en voor stofallergie

Minpunten

• Iets te kort snoer
  • Had wat lichter mogen wegen

Hans 05-05-2017 Product paar weken in bezit

Geen vuiltje aan de lucht

Zelfs een alleenstaande man van 62 kan met dit apparaat eenvoudig uit de voeten.
Wat een geweldige stofzuiger, stil, Licht, goed schoon te maken, en geurloos.
Geld meer Dan waard

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Borstel maar in 2 posities op de buis te zetten

Amanda S 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Geen lawaai!

De stofzuiger maakt niet veel lawaai. Je kunt elkaar goed verstaan onder het stofzuigen. Hij kan alles goed opzuigen, ook honden haren. Hij rolt makkelijk mee en je hebt er verder geen onderhoud aan want hij verschoont zichzelf. Behalve dan een keer naar de kliko lopen om te legen. Ik hoop dat hij heel lang mee gaat voor deze prijs en dat hij de goede kwaliteit houd!

Pluspunten

• Niet veel lawaai
  • Verschillende standen en ondergronden
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Erg groot

lili 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

stofzuigen wordt zelfs leuk

een goed apparaat! doet wat het moet doen, met veel gemak voor mij- de bediener-
wendbaar, stil en een enorme kracht.

Dirk 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger, lekker stil voor een stofzuiger

Deze stofzuiger is handig, geen stofzak, lang snoer, voelt kwalitatief aan en voldoet naar wens.
Ik raad deze dan ook aan.

Pluspunten

• Lang snoer
  • wendbaar
  • geen stofzak

Minpunten

• hoge borstel

Lilly 26-04-2017 Product paar weken in bezit

Bosch stofzakloze stofzuiger

Zeer fijn, geruisloos, handig in gebruik door handvat op slang, makkelijk wendbaar, stofbak makkelijk te verwijderen en schoon te maken.

Saskia 25-04-2017 Product paar weken in bezit

Enorm handig zonder zak!

Ik was toch een beetje wantrouwig of een stofzuiger zonder zak wel zou werken, maar het heeft een enorm goede zuigkracht. Er zit ook een sensor op die oplet dat er niets fout gaat met de machine (wel even wennen want soms gaat hij in een keer uit, om zich na te kijken... ook al komt dat ff niet goed uit). Hij maakt een stuk minder geluid dan onze vorige. En ook al sta er dat je geen (bouw)afval kan opzuigen gaat het prima. Wel ff op tijd legen als je harde stukjes opzuigt want dan ga het wel erg rammelen.

Pluspunten

• geluid
  • geen zak

Minpunten

• sensor (stopt zonder dat je er controle op heb)
  • snoer kan er soms moeilijk in gaan

De Kantelaar 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

grote zuigkracht weinig lawaai, TOP

Deze stofzuiger is een verademing na alles wat we al gehad hebben. hij zuigt als de beste en is toch duurzaam. een grote actieradius en zelfreinigend filter. vanaf het eerste moment wisten we: dit is onze stofzuiger. we gaan er nog een halen voor onze 2e locatie!

Pluspunten

• geen zak
  • grote zuigkracht
  • Duurzaam
  • grote actieradius
  • zelfreinigend

Anne-Marie 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger BOSCH BGS5ALL1

Goede stofzuiger met goede zuigkracht. Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Hij heeft een lange slang met een praktisch handvat zodat je rechtop kan blijven staan tijdens het stofzuigen. Dat is wel fijn als je wat lang bent. Je hoeft geen filters meer te vervangen, stofopvangbak van 3 l , lange snoer en hij ziet er mooi uit en je hoort hem bijna niet . Ook wil ik even vermelden dat ik bij Media Markt Doetinchem goed geholpen ben door Funda.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Heba filter
  • Geen stofzuigerzak nodig
  • Lange snoer
  • Lange stofzuigerslang met handvat

Minpunten

• Geen minpunten

S 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

tot nu toe te vreden

Pas geleden gekocht na onze dure Rowenta. Ondanks dat onze nieuwe Bosch minder watten heeft zuigt die beter. ROwenta was ietsje stiller, maar dat is niet een redenen om de Bosch niet te nemen, want deze maakt ook niet veel geluid. Stang is vrij licht en vermoeid niet.
Stekker is lang genoeg. Huis met 5 kamers en overal makkelijk bereikbaar in mijn situatie. Eindelijk van die lastige zakken af.
Deze stofzuiger is zeker een aanrader

Pluspunten

• zuigt goed
  • lange stroomkabel
  • lichte stang
  • grote stoftank