Nilfisk Buddy II 12 12 l Trommelstofzuiger Droog en nat 1200 W Stofzak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Buddy II 12 12 l Trommelstofzuiger Droog en nat 1200 W Stofzak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Fonzie 04-06-2023

Tijdelijke vervanger ven huidige ztofzuiger

Had snel even een stofzuiger nodig omdat ik de mijne had uitgeleend aan mijn dochter die ging verhuizen en ik geen zin had om dat hele eind te rijden om mijn stofzuiger terug te halen.
Zag deze hier bij de Bauhaus voor E 59,95 staan en heb deze dus maar snel in huis gehaald.
Eerste indruk tijdens uitpakken was redelijk positief. Er zaten wat accessoires en extra stofzakken bij.
Na de boel in elkaar te hebben gezet en stekker erin, kon het zuigen beginnen.
1 : Maakt eigenlijk best wel veel takke herrie
2 : De zuigbuis is vrij kort. Ik ben niet groot, maar moet wel gebukt zuigen
3 : De zuigbuis is van kunststof. En dan van het goedkope materiaal. Zeer flexibel tijdens het zuigen.

Verder doet hij wel wat hij moet doen : stof opzuigen.
Dus voorlopig zal ik het hiermee doen en als ik er genoeg van heb, dan ga ik deze maar omruilen bij mijn dochter zodat ik mijn eigen stofzuiger weer heb.

Pluspunten

• goedkoop
  • leuke kleur blauw...

Minpunten

• korte snoer
  • herrie
  • voelt kwalitatief niet solide

Radboud 19-08-2018

Enorm lawaaierige stofzuiger. Ik heb nog nooit zo'n herrie meegemaakt. Eigenlijk daardoor niet te gebruiken in een professionele omgeving. Ik denk dat het tegen de 90 decibel aanzit, je zou gehoorbescherming moeten dragen bij dit onding.

Minpunten

• lawaai

Fedde 05-06-2017

Goede stevige stofzuiger

Hoge score met name vanwege de zuigkracht. Wat een verschil met gewone stofzuigers zeg! Ik gebruik hem gewoon voor in huis. Nog geen water mee opgezogen, dus kan daar niet over oordelen. Verder rijdt hij soepel over de vloer.
Minpunten zijn: hij maakt veel geluid, maar ja wat wil je met 1200 Watt, en de stofzakken zijn relatief duur.

Pluspunten

• zuigkracht
  • prijs
  • blazen en zuigen en water opzuigen
  • rijdt soepel

Minpunten

• veel geluid
  • stofzakken duur