Miele Triflex HX2 Cat & Dog

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • JAN 2023
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Desmo 11-10-2022

Wat een machine

Geschreven voor: Miele Triflex HX2

Wat een zuigkracht heeft deze machine en dan als bonus geen snoer meer die je telkens in een ander stopcontact moet stoppen. Deze stofzuiger is geurloos omdat je het reservoir steeds leegt, zeker met huisdieren is dit een pluspunt. Geen vieze stinkende hondenharen meer.

Wat de batterijduur betrteft het is goed dat er een tweede batterij bij zit. Ik kan nu mijn hele huis van onder tot boven stofzuigen met deze twee batterijen. Omdat ik op de bovenverdieping vloerbedekking heb, moet ik tussendoor wisselen. Maar dat is zo gebeurd en dan kun je weer verder.

Het design van de stofzuiger is mooi en je kunt het de motor onder of boven plaatsen op de steel, wat je zelf het prettigst vind om mee te werken. Ook zitten er verschillende accesoires bij die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld tussen en op de bank te stofzuigen.

Het gebruiksgemak is groot bij deze stofzuiger. Je haalt hem uit de houder zet hem aan en je kunt gaan zuigen. Nu pak je hem sneller omdat je er zo makkelijk mee aan de slag kunt.

Ook ben ik echt fan van het zuigen zonder stofzak. Je leegt het reservoir en je kunt weer verder. Persoonlijk zou het reservoir van mij iets groter mogen zijn, maar als je geen huisdieren hebt moet je het prima kunnen redden met dit reservoir.

Echt een hele fijne stofzuiger die vooral goed zuigt en handig is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos
  • Geen stofzak

Minpunten

• Duur accu
  • Zwaar