Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC8477 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,7

Sabrina 20-09-2020

Slechte zuigkracht van de Philips Powerpro Expert

Na een jaar ging de zuigkracht minder worden. Nieuwe filters besteld maar blijft slecht. Ook het eruit halen van de stofzuigerbak ging in het begin goed maar nu blijft er een 'haakje' hangen. met moeite krijg je de bak erin. Nooit meer een Philips stofzuiger! Denk dat ik nu over ga op Dyson.

Nel 05-06-2018

Waardeloze stofzuiger, zuigt niet

Kocht deze stofzuiger omdat er geen stofzak nodig was, maar moet het apparaat na elke keer gebruiken legen. Zuigt niet....

Anneke Hubert 28-04-2018

Philips Powerpro Conpact WAARDELOOS

Philips, schaam je. En Blokker schaam je nog dieper. Geen enkele vorm van service. Zoek het zelf maar uit.
Ik heb nog nooit zo'n slecht stofzuiger gehad. Zuigkracht is waardeloos. Ik moet om de vijf minuten het zakloze reservoir legen. Je bent constant bezig het apparaat schoon te maken.
Ik raad mensen aan dit apparaat nooit te kopen.
Ik heb hem nu een jaar en ben verplicht om een andere te kopen. Zonde van mijn geld.
Ik hoop dat Philips dit leest en tit een coulance komt.

Margo Rens 04-03-2018

de veiligste stofzuiger: zuigt niets op

De milieuvriendelijkste stofzuiger. Echt iets voor mij!
Ik heb heb nu ca. 3 jaar: hij zuigt ternauwenood.

Henny 14-01-2018

Super slechte stofzuiger, geen zuigkracht

Wat een super slecht product!
De stofzuiger heeft nauwelijks zuigkracht. Ik heb hem dan ook na 4 weken ter reparatie aangeboden bij philips omdat de zuigkracht zelfs fors was afgenomen. Zij konden geen afwijking ontdekken.....
Ik had hiervoor ook een philips van minder dan 100 euro dus het kan wel.
Mijn reden om te kopen was het feit dat deze stofzuiger geen zak nodig heeft.

Pluspunten

• Zakloos

Minpunten

• Zuigkracht
  • Zuigkracht
  • Zuigkracht

marli 19-07-2017

schandalig slech!!!!!

echt schandalig dat Philips deze stofzuiger niet gewoon uit de handel neemt !!
Ik moest een snelle vervanging voor mijn oude Philips en bij de marskramer was deze in de reclame !!!. Denkende dat dit een echte reclame stunt was ,heb ik, nadat ik de zuigkracht uit geprobeerd heb in de winkel !!!!!!!! en goed bevonden, gekocht !
Thuis gekomen meteen aan de slag . Je verwacht wat van een Philips dus bij de eerste kamer stofzuigen helemaal blij !! Ging prima ,bij de tweede kamer ( gewoon Nederlands doorsnee) werd het al minder. Gebruiksaanwijzing helemaal door gelezen en er blijkt een handige filter in te zitten die gemakkelijk schoon te maken is ,was niet echt vuil ,maar hij mocht in het water schoon gemaakt worden stond er beschreven !! wel een nachtje drogen !!!! Pfff
tweede dag deed hij het in de eerste instantie weer (even )goed , maar de zuigkracht werd al snel minder, weer schoongemaakt weer drogen en ja hoor zoals in alle onderstaande reviews al beschreven de stofzuiger deed gewoon helemaal niets meer .
Ben overigens TOEN PAS de reviews gaan zoeken over deze stofzuiger , kijken wat de gemiddelde consument over deze stofzuiger vermelden .... U begrijpt .... het probleem is bekend !!!!!!!!!!!ik ben zwaar gechoqueerd !!!!!
Morgen terug naar de marskramer, twee dagen na aankoop !! Hopelijk zijn ze daar coulant !!!
Maar Philips wat een schande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!om deze stofzuiger te dumpen bij een op het punt staan van een faillissement ; blokker/marskramer !!!!!!!!!!!!!!! Shame on you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krista 18-03-2017

Waardeloze stofzuiger

Lengte snoer is stuk minder lang dan volgens de specificaties op bol.com.
Na een jaar heeft de stofzuiger geen zuigkracht meer, volgens Philips hadden we de filters vaker schoon moeten maken en valt het niet binnen de garantie. Je moet de stofzuiger dus na elke beurt zo'n beetje uit elkaar halen om normaal te kunnen stofzuigen... Niet kopen dus!

Minpunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer

Rob 26-11-2016

Waardeloos, verspild geld en ergenis

De powerpro zou een milieuvriendelijke stofzuiger moeten zijn. Helaas... wij hebben deze nu 2 jaar, en de zuigkracht is echt nul. Je bent meer bezig de stofzuiger uit elkaar te halen en een smerig werkje uit te voeren om er alsjeblieft maar weer mee te kunnen werken. Nooit kopen.

Minpunten

• Zuigkracht ontbreekt
  • Meer bezig de stofzuiger schoon te maken

Ingeborg 13-02-2016

Idd waardeloos apparaat, totaal geen zuigkracht en het snoer is veel te kort. Had ik maar eerder een beoordeling gelezen. Zonde van het geld. NIET kopen.

Anne 31-01-2016

WAARDELOOS! Niet kopen. Geen zuigkracht. Te kort snoer. Stopt constant met zuigen, zuigmond springt er om de haverklap af. Echt niks goeds aan deze stofzuiger. Stofzuigen was al niet mijn hobby maar dankzij deze stofzuiger word ik er chagrijnig van!

DonGouda 14-04-2015

Het is een mooi ding met een handige zuigmond en een relatief lage prijs maar dat is het dan ook.

Ik ben erg teleurgesteld in deze stofzuiger. Hij zuigt voor geen meter! Ik heb kruimeldieven gehad die veel harder zogen... Als je wat zwaarder materiaal wil opzuigen dan lukt dat ook echt niet. Dan maar weer het stoffer en het blik erbij. Ik heb twee katten waarvan 1 langharig, zodra er wat haar opgezogen wordt zit steeds de steel verstopt en als ik de stofzuiger uitzet valt er altijd nog wat vuil uit de steel terug op de vloer.

Het komt bij weinig weinig voor maar dit is echt een miskoop geweest. Ik ga weer op zoek naar een vervanging.