De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH6ATH25 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

5xB 24-11-2019

Duurzaamheid

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

We hebben de stofzuiger nu ruim 3 jaar en die tijd is na 1,5 jaar de complete steelhouder vervangen. Het ziet er naar uit dat dit weer dient te gebeuren aangezien hetzelfde euvel zich de kop op steekt. Kosten van vervanging waren ruim 80 euro wat wij economisch gezien niet de moeite vinden en beter naar vervanging kunnen kijken. Daardoor kan gesteld worden dat het apparaat niet voldoet qua duurzaamheid. De hoge waarderingen zijn vooral gebaseerd op eerste indrukken en die waren bij ons ook in eerste instantie zeer positief. Echter, gelet op de problemen en hoge reparatiekosten na paar jaar gebruik, kun je twijfels plaatsen bij de duurzaamheid.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Zuigkracht voldoende

Minpunten

• Hanteerbaarheid
  • Duurzaamheid steelhouder
  • Levensduur batterij
neydel 04-11-2020

Ik heb hetzelfde toestel met dezelfde problemen. Steel aan bovenzijde net in de bocht gebarsten. Tweede probleem was dat toestel om de haverklap uitviel en terug opstarte.
Gezien de garantie verlopen was heb ik het toestel zelf hersteld.
Het uitvallen en opstarten kan vermeden worden door twee schroefjes te plaatsen daar waar het toestel kan losgemaakt worden. Binnen zit een contact welke niet goed werkt. Met schroefjes verholpen. Barst werd verholpen met twee gebogen metaalplaatjes en enkele schroeven. Werkt nu als nieuw.

Maartje 12-11-2016

sterke zuigkracht en licht in gewicht

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

De betreffende stofzuiger is licht in gewicht waardoor het 'meeslepen' niet meer nodig is. Ook is het gebruik fijn omdat er geen snoer aan zit en de accu gaat lang genoeg mee om het huis in ieder geval 2 keer rond te gaan. Wij gebruiken hem op laminaat en vloerkleed. Kortom, wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Licht in gewicht
  • goede accuduur
  • Moderne vormgeving

Britt 07-11-2016

De ideale stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Dit product gekozen om snel even de stofzuiger te pakken en geen gedoe meer te hebben met stekkers. Hij is ideaal en je pakt het zo. Staat niet in de weg en werkt super. Hij rolt super soepel door het huis en maakt net zo goed schoon als een "normale" stofzuiger. Wij zijn er erg te vrede mee. Ook de accuduur is prima.

Pluspunten

• Geen stekkers meer
  • licht gewicht
  • werkt net zo goed als "normale" stofzuiger

Minpunten

• geen accessoires

Peter 22-10-2016

Zo goed dat we er een derde bij kochten

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

De stofzuiger werkt geweldig. 3 zuigkrachtstanden, vaak geeft de laagste stand al voldoende zuigkracht. We kochten er verleden jaar 2 en hebben er zojuist een derde bijgekocht zodat we, ondanks het lichte gewicht, nu voor elke verdieping een accu stofzuiger hebben. Ook hebben we er 1 hulpstuk voor het zuigen van de trap bij gekocht. Ideaal hulpmiddel. Je zult inmiddels wel begrepen hebben dat we erg tevreden zijn met dit apparaat.

Pluspunten

• hoge zuigkracht
  • lange accuduur
  • geweldig mooie vormgeving

Minpunten

• geen

Jaco 17-07-2016

fijn in snel gebruik

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Deze stofzuiger pak je er makkelijk even snel bij, wanneer je iets wil zuigen. Hij doet het goed en de accu is ruim voldoende voor (2x) het hele huis.
Enige nadeel is dat je er niet mee onder de bank kan, omdat de voet gelijk dik is. Verder ben ik erg tevreden.

Angelique 13-07-2016

steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

De stofzuiger is mooi van vorm en neemt weinig opbergruimte in beslag. Je hoort hem bijna niet zuigen en je kunt zien wanneer je de bak moet leegmaken.Hij is wel duur maar kwaliteit is belangrijk en Bosch is gewoon een goed merk

Hvl 05-07-2016

Steelstofzuiger Bosch

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Een paar weken terug de steelstofzuiger van Bosch gekocht. Wat een fijn apparaat. Ik gebruik hem iedere dag. De gewone stofzuiger staat sinds deze aankoop in de kast. Hij zuigt krachtig en rolt overal handig mee naar toe. Daarnaast ziet het apparaat er ook nog eens mooi uit. Dit is een hele goede aankoop geweest!!

kiek 26-06-2016

Fijne snoerloze stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Wat een verademing! Geen snoer meer en een geweldige zuigkracht! Nu is stofzuigen zo gedaan en je ruimt hem makkelijk op!

Roy 26-06-2016

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

na veel wikken en wegen de BOSCH BCH 6 A TH 25 steelstofzuiger gekocht Al veel eerder moeten kopen nooit meer bukken of hurken
vloer 100 % zuiver belofte worden waar gemaakt

Peter Neef 22-06-2016

Stofzuigen met gemak !

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Sinds een half jaar al eenzelfde stofzuiger in gebruik voor parterre. Gezien gebruiksgemak en zuigkracht nu een tweede exemplaar besteld voor bovenetage.
Met dit apparaat is stofzuigen geen zwaar werk meer!

Mark 22-06-2016

Prima steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Handige stofzuiger en zeker een van de betere in zijn klasse. Heeft een goede zuinigskracht en werkt prima op de vloerbedekking. Het is wel lastig om in de hoekjes te zuigen. De stofzuiger mist eigenlijk nog een koppelstuk. De stofzuiger is makkelijk op te bergen maar met zijn prachtige design staat die prima als een accessoire in de woonkamer.

SuBa 22-06-2016

Bosch producten, super, nu een BCH6ATH25 Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Snoerloos en heel makkelijk op te bergen in de voorraadkast. het ziet er bovendien heel mooi uit, goed design.Veel beter dan de kruimeldief, gelijk op de grofvuil gezet. Echte stofzuiger. Nog geen ervaring met de accu maar dat zal wel goed zitten omdat ik ook ervaring heb met Bosch accu boormachines.

Joyce 14-06-2016

Enthousiast!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Ik heb de Bosch BCH6ATH25 Athlet steelstofzuiger een paar uur in huis. Heel gemakkelijk in elkaar te zetten. Aan de lading, zoals in de handleiding staat beschreven, gezet. 6 uur later geprobeerd. Wat een zuigkracht! Overtreft al mijn verwachtingen. Echt Flabber Gasted! Nooit meer anders! Mn huis is nog nooit zo stof en haren vrij geweest! Mijn hond en 2 katten zijn in de rui want de zomer komt eraan maar dit apparaat zuigt alle haren op. In combinatie met de roterende borstel is niets te gek. ECHT TE GEK! Voor nu zet ik hem gewoon in de hoek. Eerst eens het accessoire pakket erbij bestellen. Een mondstuk en slang zijn wel handig voor bovenop de kast, de dierenmanden en voor de kattenkrabpaal!

Ton Tittulaer 12-06-2016

Heel handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Zuigt prima op gladde vloer en ook het hoogpolige vloerkleed.
Maakt niet veel geluid en beweegt gemakkelijk onder kasten en
salontafel.

Bosch athlet 10-06-2016

Top apparaat feestje om te stofzuigen!!!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Heerlijk apparaat...zowel of gladde vloer als op tapijt!!! Helemaal blij mee!!! Hij voelt ook zeer stabiel en wenkt makkelijk.

David 08-06-2016

Super handige snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Als je op zoek bent naar een handige stofzuiger voor in huis dan is de Athlet van Bosch de ideale stofzuiger.

Geen gedoe met snoeren, geen gedoe met een stofzak. We hebben de stofzuiger nu een paar weken en er al veel plezier aan gehad. De stofzuiger is lichtgewicht, laadt best snel op, heeft goede zuigkracht en een reservoir dat makkelijk te legen is.

Echt een aanrader!

B de Vries 08-06-2016

Stofzuigen geen straf meer!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Een week geleden kwam mijn Bosch Athlet binnen. Heel mooi, wit, vind zonde om hem in de kast te verstoppen hi hi... En wat doet hij zijn werk goed! Standje turbo hoef ik niet eens te gebruiken. Hij is makkelijk te besturen en eindelijk een stofzuiger zonder kabel die altijd in de weg zat. Ik ben er heel blij mee! Stofzuigen is geen straf meer voor mij! Vooraal met een klein kind van 1 moet het minimaal 3 keer per week gebeuren maar dat komt nu wel goed met mij nieuwe vriend van Bosch! Het enige wat hij niet kan is onder onze kasten in de woonkamer komen, ze zijn te laag maar dat mag de pret niet drukken!

cvonhout 04-06-2016

Top product.

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Wat een geweldig handzaam apparaat.
Zuigt zelfs op stand 3 lekker lang en krachtig.
Ka ik iedereen aanraden.

Lies 03-06-2016

Makkelijk zonder snoer.

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Ik heb er nu twee keer meegewerkt. Makkelijk dat er geen snoer aanzit. Vrij zwaar stofzuigerreservoir voor vuil snel vol.

Bennie 29-05-2016

Snoerloos stofzuigen werkt prima

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Het zuigvermogen is helemaal super, accu gaat lang genoeg mee om kleine gezinswoning in een keer te stofzuigen op vol vermogen. Helaas is het niet mogelijk om onder de bank te stofzuigen doordat het stofreservoir daarvoor te laag zit.

Jan 25-05-2016

Zelfs een aan m'n schoonmoeder gegeven.

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Een aantal maanden de Bosch Athlet stofzuiger in bezit en zeer lovend over het apparaat. Ik sta elke keer weer versteld van de hoeveelheid stof die ik zie ronddraaien in het stofreservoir na het stofzuigen. Ik ben zo enthousiast over het model dat ik er ook een aan m'n schoonmoeder kado heb gedaan. Alleen onder de bank zuigen gaat wat moeilijker.

Tim 20-05-2016

wat een topper,,beste aankoop van de eeuw

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Geen snoer meer,neemt nauwelijks ruimte in beslag om op te bergen;was zo verast met onze eerste Bosch steelstofzuiger dat we na een week al een tweede hebben aan geschaft,voor onze caravan.echt een top product voor niet al te veel geld

Ronald 17-05-2016

Stofzuigen zonder gedoe

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Gewoon stofzuigen. Geen gesleep van de stofzuiger en geen last van snoeren. Makkelijke bediening, ook door de eenvoudige knop met drie standen. Met één handeling eenvoudig te legen.

Ric 17-05-2016

Bosch Athlet

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

super handig en handzame steelstofzuiger. Mooie design en compacte vormgeving. Goede regelbare zuigkracht, eenvoudige bediening, makkelijk leeg te maken.

Feenstra 14-05-2016

Wat een change!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Dit apparaat verandert echt de manier waarop ik met stofzuigen omga. We waren op zoek naar een apparaat zonder zo'n ellendig snoer dat sterk genoeg is om onze gewone stofzuiger te vervangen. Dus geen veredelde kruimeldief. Met deze Bosch hebben we dat gevonden. Batterij gaat lang mee (ik kan er bijna mijn hele huis mee door en ik woon niet klein), hij is heel flexibel in het gebruik, gemakkelijk te hanteren en super makkelijk te legen. Dit apparaat pak ik er na het ontbijt met plezier even bij om rond de tafel op te ruimen. Ik ben heel tevreden!