De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH6ATH25 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Amanda150289 23-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

een hele fijne stofzuiger, ik heb zelf een auto-ongeluk gehad waardoor ik niet zwaar kan tillen en niet meer kon stofzuigen maar met deze stofzuiger die zo licht is kan ik dat weer! Super blij mee dus! Heb een hond en 3 katten en de haren neemt ie perfect op! En zn mooie uiterlijk telt natuurlijk ook mee!!!

Kortom fan van BOSCH :)

ria135 22-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Krachtige compacte stofzuiger, makkelijk in gebruik en schoon te maken. Opladen gaat erg snel en volle accu gaat lang mee.

Ineke Neef 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Nog niet alles goed te beoordelen vanwege de korte tijd dat de steelstofzuiger in bezit is met name dus de duurzaamheid, maar eerste indruk is fantastisch!
Geweldige zuigkracht, goed hanteerbaar.

knuyst 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

superhandig, licht, wendbaar, mooi!
ivm katten in huis besloten een Bosch te kopen na veel zoeken op internet.
zelfs op stand 1 geweldig resultaat, kleedjes op stand 2 (met borstel).
echt een aanrader!

Zonnenschijn123 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Zuigt goed voor ca. 20 min op maximale zuigkracht. Handig apparaat. Met de nodige accesoires kunnen ook hoeken en onhandige plekken bereikt worden (hoop ik). Duurzaamheid: nog afwachten.

Miranda van de Pasch 06-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

styltechnisch zeker niet de mooiste.
Maar daar koop je ook geen stofzuiger voor en opladen doet die ook in de hangkast.
Maar de lange duur van de accu en kwaliteit herinnert mij er weer aan dat functionaliteit bij apparaten ook het het belangrijkste is.

willem vanderputten 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

stofzuiger voldoet aan alle verwachtingen. Hij is handig en solide. Makkelijk te hanteren en kan goed schoonmaken

Molshoopje 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Geweldig apparaat, erg flexibel en gemakkelijk vanwege het feit dat deze snoerloos is. Handig in gebruik, licht qua gewicht. Ik noem hem mijn 'Snuffie'

rene 1965 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Geweldig app in gebruik met een goede zuigkracht regeling en lange zuigtijd .
gemakkelijk op te bergen en erg ligt in het gebruik.

R19R78 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

De stofzuiger is makkelijk in gebruik en doordat er geen snoer aan zit kun je vrij bewegen. Ook is hij niet zwaar en daardoor makkelijk hanteerbaar.

Kubra42 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Ik ben heel erg blij met de Bosch Steelstofzuiger. Omdat hij heel erg flexibel is en meteen overal mee kan. Ik hoef niet meer een verlengsnoer te gebruiken om al mijn kamers te stofzuigen. Doordat mijn nieuwe stofzuiger een uur lang stofzuigen kan is het een geschikte stofzuiger die ik raad aan een ieder. Ik kan alle hoeken te gemakkelijk stofzuigen en hoef ik niet meer kleine mond delen te gebruiken .Hij gaat lang mee namelijk 60 min en dat is erg prettig. En dankzij de sensor en lichtgebruik geeft hij ook te juiste informatie qua batterij etc.

elelro 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Werkt zoals verwacht. Zuigt goed en is gemakkelijker in gebruik, pakken en direct zuigen en niet elke keer de stekker verplaatsen.

Ben 79 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Deze draadloze stofzuiger is een echte aanwinst, geen gedoe meer met draden en hij is uiterst krachtig te noemen op stand 3
Voor mij geen andere meer!
Wel opletten dat deze een minder groot reservoir heeft als de snoer versie maar het legen is een fluitje van een cent dus dat zit wel goed!
Ik kan ieder deze aanraden.

Eric1969lav 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Zeer handig in gebruik. Gebruik is meerdere malen per dag wat bij een andere stofzuiger vaak niet het geval was.

Lewie Stegen 27-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Niks anders meer dan draadloos stofzuigen ! Veel trappen en etages in woning. Nu een fluitje van een cent met deze Bosch Athlet steelstofzuiger op accu. Gaat bijna 1 uur mee na opladen. Volgens mij enige in zijn soort. Makkelijk schoon te houden. Licht gewicht. Grote zuigkracht. Kortom zeer tevreden.

Rakker8 27-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Stofzuiger net een paar dagen in bezit. Heeft erg veel zuigkracht en ziet er mooi uit. Ik heb hem nu voor de bovenverdieping gekocht, maar ga er voor beneden zeker ook een kopen. Als de set (die Bosch nu in de actie er bij geeft) binnen is zal het punt voor de mogelijkheden ook hoger zijn.
Kortom fraaie stofzuiger, hoge zuigkracht en neemt weinig ruimte in beslag.
Duurzaamheid kan ik nog niets van zeggen.=, maar dat zal wel goed zitten. In onze keuken/kookeiland al het apparatuur van Bosch (meerdere jaren)en werkt altijd goed.

Mirpix 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Ik vind hem super sterk zuigen en erg handzaam.
geweldig Het is ook erg prettig dat hij geen stofzak heeft maar een filter wat je kan leegmaken en ook nog nat kan reinigen dat is helemaal makkelijk. We hebben 2 honden die nu aan het verharen zijn en dan is zo` n handzame stofzuiger ideaal om erbij te hebben.
De stofzuiger neemt ook weinig plaats in met opbergen en ik zal hem zeker aanraden bij mijn dochters die vrij klein behuisd zijn, dat scheelt ze veel opbergruimte en gemak.

k.r. 22-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Het is een fijne stofzuiger met een goed vermogen, zelfs in de hoekjes haalt hij op stand 3 de kruimels weg. Je zet hem makkelijk weg en pakt hem ook makkelijk tevoorschijn. het opladen duurt niet lang en je kan dan ook weer aardig lang stofzuigen. top stofzuiger.

Honig1 18-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Zeer goede stofzuiger, goede zuigkracht. Heel handig in gebruik. Een aanrader voor ieder huishouden dat vaak en veel stofzuigt, het stofzuigen wordt een stuk makkelijker en kan sneller worden gedaan.

Cynthia10 15-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Geweldig apparaat, hij zuigt goed en maakt daarbij veel minder geluid dan je zou verwachten. De accu gaat lang mee, de accustatus is duidelijk af te lezen, heel handig. En de stofzuiger ziet er ook nog mooi uit!

Bosch4alltimes 12-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Super apparaat welke zeer gemakkelijk, wendbaar en flexibel te gebruiken is en heel weinig ruimte in beslag neemt. Accuduur van een uur is toereikend om heel je woning te stofzuigen in de turbo stand. Zeer degelijk apparaat icm high-end afwerking, een aanrader!

Coort 12-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Altijd gemist, handig , compact en licht en zuigt ook nog goed. De meeste zuigers zijn niet compact genoeg, te zwaar en worden hierdoor te weinig gebruikt

nicksoon 11-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

fijne en handige steelstofzuiger voor in mijn appartement (met toch wat minder opbergruimte. Ideaal om hem in een kleine kast weg te ruimen.

Verder maakt deze steelstofzuiger weinig kabaal en heb je nooit last van een irriterende kabel die weer eens in de weg ligt

Mulder39 08-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

Echt een handig apparaat. Vooral zijn wendbaarheid, duur gebruik en gewicht zijn pluspunten. Ik heb een net een paar dagen in gebruik maar ben er nu al super tevreden mee!

AYSE1010 22-04-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25

mooi ding, goede zuigkracht en na het opladen kan je best lang stofzuigen.
1 nadeel t.o.v. normale stofzuigers, en dat is dat je niet andere smallere koppen en borstels erop kan zetten voor smallere delen