Electrolux ZB3013 grijs, oranje, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZB3013 grijs, oranje, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

PatSP 31-10-2016

Vervangt bijna de stofzuiger

Jaren eerder moeten aanschaffen! De verkoper vertelde dat hij er zelf een had en bij hem thuis de echte stofzuiger bijna niet meer gebruikt werd. "ja hoor", denk je dan. Maar het is echt zo. Dit apparaat pak je er zo makkelijk bij dat de echte stofzuiger alleen bij de "grote" schoonmaak uit de kast komt. Accuduur, zuigkracht en wendbaarheid zijn perfect. En alleen even de kruimelzuiger voor de trap of iets dergelijks is ook super handig.
Ik zeg: aanrader!

Pluspunten

• Geen snoer dus makkelijk te pakken
  • Goede accu voor langer gebruik
  • Wendbaar

Novy 01-05-2016

Duurzaamheid

Na 5 maanden hield de stofzuiger er al mee op. Accu laadde niet meer kon nog maar 3 minuten stofzuigen kreeg netjes geld terug van mediamarkt stofzuiger was niet meer te repareren

Korte 16-01-2016

Hadden we veel eerder moeten aanschaffen. Ideaal voor een gezin met kinderen. Deze steelstofzuiger is wendbaar en pak je veel sneller dan de gewone stofzuiger. Na het eten even snel de kruimels/etensresten opzuigen en gelijk maar een rondje door keuken en woonkamer met gemak. Ideaal is de ledverlichting waardoor je in donkere hoekjes het laatste beetje vuil vindt. De stofzuiger is krachtig en de accu gaat bijna 40 minuten mee als je toch besluit het hele huis en trappen te doen. De kruimeldief die je eraf klikt is erg fijn en vooral met het opzetstuk perfect voor de trap, zonder heel geschikt voor naden in stoelen, bank en de auto.
De vele versies die je kan kopen verschillen nogal in accucapaciteit, deze heeft 18v!

rotzooi 24-02-2015

Het apparaat werkt nog niet naar onze zin want je kunt hem bijna niet aan zetten en de losse kruimeldief kun je helemaal niet los aanzetten en het aanzetten werkt al helemaal niet als hij uit het apparaat is en dat in ongeveer in een half jaar.

ritavl 28-01-2015

handige stofzuiger, geen gesleep meer met een zwaar apparaat. ideaal voor kruimels op harde vloeren.

plu.mail 25-01-2015

Wij zijn erg blij met deze aankoop. Hij staat in het hoekje van de huiskamer (niet opvallend) waardoor je hem er snel bij pakt. Erg handig als je rugklachten hebt en nu niet elke keer de stofzuiger uit de kelderkast wilt/kunt pakken.

Apeldoornjr 16-12-2014

Erg handig zonder snoer en zeer wendbaar. Heb zelf een hekel aan stofzuigen en dit maakt het zonder karretje en lastig snoer en slang toch een stuk aangenamer en ik pak het ook sneller.

Schemer 13-12-2014

We hebben een goede aankoop gedaan met dit apparaat. Het is heel handig en licht in gebruik. Heel handig als je snel even wilt zuigen, zonder dat je een hele stofzuiger uit de kast moet halen.

simonemg 04-12-2014

De stofzuiger is ideaal! Met twee kleine kinderen thuis, wordt er veel geknoeid. Je pakt snel deze stofzuiger omdat hij snoerloos is en direct klaar voor gebruik. Zo kun je direct de kruimels opzuigen en blijft je huis langer netjes. Met een man als stukadoor is het ook ideaal. Er ligt altijd wel wat gips in de hal, nu zuig je het direct op, waardoor het niet verder inloop. Ik heb een nog te kort om iets over de duurzaamheid te zeggen. Het zou nog idealer zijn als je de kop kunt draaien, waardoor je ook onder de bank kunt zuigen. Maar echt een aanrader voor iedereen

reneearnts 02-12-2014

Ik vind het een erg handige stofzuiger. Je pakt hem sneller als een stofzuiger met snoer. Bij ons staat hij in de huiskamer. dus als er iemand knoeit of met vieze voeten binnen komt pak ik hem meteen en zuig het op. Zo blijft alles netjes schoon! Hij is makkelijk wendbaar en licht. Waardoor toen ik hoog zwanger was ik ook makkelijk kon stofzuigen zonder vermoeid te raken! Enige min puntje vind ik is dat je niet onder de bank/bed/kasten kan komen. Daarvoor is de onderkant van de steel te dik. Misschien een idee om de kruimeldief boven aan de steel te maken zodat dit ook kan? Verder vond ik het de aankoop zeker waard en ben ik er heel erg blij mee!!

Hester32 19-11-2014

Een handige snoerloze aanvulling op de stofzuiger, handig opvangbakje voor de opgezogen rommel, voldoet beter dan een gewone kruimeldief. Na drie weken kan ik nog geen oordeel vellen over de duurzaamheid.

Rick Alexander 18-11-2014

Zeer gemakkelijk deze stofzuiger erbij te hebben voor het vlugge werk en vooral om dagelijks snel hondenharen op te zuigen.

rotzooi 07-11-2014

het is een licht en wendbaar en een sterke apparaat en ook de praktische losse kruimel zuiger en heeft een snelle laad tijd van 4 uur en lange steel maakt het makkelijk dat je niet hoeft te bukken en dat is voor veel mensen een uit komst

rotzooi 06-11-2014

de stofzuiger is erg handig in gebruik en handig zijn de drie lampjes
aan voorkant van zuigvoet daardoor heb je meer zicht op plek waar je moet zijn

Gerdie0001 05-11-2014

Was op zoek naar een kruimeldief. Met dit apparaat meteen 2 vliegen in 1 klap gevangen. Licht in gebruik, goed wendbaar.
Zuigkracht mag wel harder. Kan nog niets over duurzaamheid zeggen, heb dit apparaat nauwelijks 2 weken.

steefenerik 05-11-2014

Een hele makkelijke en wendbare stofzuiger. Wij hebben hem gekocht om voornamelijk kruimels op te zuigen op laminaat. Je pakt hem veel sneller dan een stofzuiger met snoer. Deze variant heeft een goede krachtige accu, we zijn wel heel blij dat we het iets duurdere model hebben.

De lampjes aan de voorkant zijn erg handig, er blijkt meer op de vloer te liggen dan je bij daglicht ziet.

rudolphus 03-11-2014

We hebben dit apparaat gekocht voor gebruik in onze vakantiewoning.
Nog maar een week in bezit, maar bevalt prima.
Is zeer krachtig voor 18V en is snel weer geladen.
Snoerloos dus erg flexibel en laag gewicht waardoor het apparaat makkelijk hanteerbaar is.
Ik gebruik de afneembare kruimelzuiger ook om de auto snel schoon te zuigen. Over de duurzaamheid kan ik na een paar dagen nog niets zeggen.
Gekocht bij de Harense Smid tijdens een Roadshow van Electrolux.

Blije Dries 02-11-2014

De Electrolux diende ter vervanging van de vorige, een Philips. Deze was destijds als beste getest.
We zijn (nu al) zeer tevreden, zowel over de zuigkracht als over het gebruiksgemak.
Vooral het zuigen onder lage meubelstukken gaat prima en nog beter dan de Philips, omdat de zuigmond horizontaal blijft.
De lampjes zijn daar bij enorm handig.
Een groot pluspunt is ook het reinigen van het filter..... fluitje van een cent!

Ginam 02-11-2014

Wij hebben deze nieuwe nu een week geleden aangeschaft omdat onze vorige ergorapido helemaal "op" was en omdat we daar uitermate tevreden over waren. Hij staat bij ons in de trapkast, zo voor het grijpen. Veel gemakkelijker dan de grote stofzuiger pakken en net zo effectief. Met die lampjes en het leuke uiterlijk is het gewoon leuk om hem te gebruiken!! En als deze weer net zo lang mee gaat dan zit het met de duurzaamheid ook wel goed.

fjm simonis 02-11-2014

We hebben dit apparaat pas 2 weken, dus over de duurzaamheid kunnen we nog niet echt een oordeel hebben! Voor de rest handig in gebruik, d w z: wendbaar, licht hanteerbaar, twee in één apparaat, onze 18 volt zuigt goed

Amy Nabuurs 31-10-2014

Handig, licht, sterk en handzaam apparaat wat snel oplaad en ook weer heel lang te gebruiken is.
Tevens een kruimeldief met een flinke zuigkracht. Ergonomisch zit het ook goed en over het design is goed nagedacht.
In een woord een geweldig apparaat.

CoRa71 31-10-2014

Deze stofzuiger is licht, compact en wendbaar en heeft een prima zuigkracht. De vormgeving is heel fraai te noemen. Daarnaast is hij snoerloos en na gebruik kan hij op een vloer standaard worden geplaatst en direct weer worden opgeladen.
Een zeer fraai product.

Henk71 26-10-2014

Geweldig en makkelijk apparaat!!
Ik heb al een ergorapido, deze heb ik aangekocht voor de bovenverdieping.
Zo wendbaar en goede zuigkracht,veel sneller gepakt dan de stofzuiger.
Ik ben een zeer enthousiaste gebruiker.

Menno Baris 10-10-2014

Een zeer prettige en handzame stofzuiger. Doordat hij compact is en zeer flexibel in de omgang een handig apparaat voor op de eerste of tweede verdieping. Scheelt immers weer sjouwen, want deze machine is sterk genoeg.

Sjouksluis 03-10-2014

Ik ben erg blij met de Electrolux Ergorapido stofzuiger ZB 3013. Hij is heel wendbaar en heeft een prima zuigkracht.Door de vloerstandaard is deze stofzuiger handig op te bergen en hij ziet er ook nog leuk uit.
Sjoukje Sluis