Bosch BCH6ATH18 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH6ATH18 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RNE 30-06-2016

Ideaal apparaat!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Perfect, degelijk apparaat. Geen gezeul meer en meer dan genoeg zuigkracht. Hij komt alleen niet helemaal onder de bank of de kast, dus wel even een veger in de buurt houden.

Amsterdams Studentenhuis 21-06-2016

Amsterdams Studentenhuis

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Dit Amsterdams Studentenhuis had een stofzuigertje nodig. Maar vanwege kleine kamers mocht deze niet te groot zijn. We kwamen al snel uit op de BCH6ATH18. Naast dat deze draadloze steelstofzuiger slank van model is, is het handig dat er geen zak in hoeft. Tevens doet de BCH6ATH18 niet onder aan zuigkracht ten opzicht van gewone sledestofzuigers. € 50-, cashback gaf de doorslag voor deze aankoop. Onze vloer was nog nooit zo schoon.

Ken 24-05-2016

Erg tevreden!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Voor zover ik hem nu heb ben ik erg tevreden. Ik had genoeg van snoeren en een ding achter me aan trekken. Dit werkt nu echt perfect. Accu duur is goed, afhankelijk van je huis grootte en de gebruiksstand kun je er 2 keer mee zuigen. Gewoon aan de lader na gebruik.

Ik mis alleen een ophangbeugel, dit was echt super geweest.

Dopey1 23-05-2016

Stofzuigen wordt een eitje

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Nooit gedacht dat ik ooit nog eens enthousiast zou worden van een stofzuiger. Ik had zo'n gruwelijke hekel aan stofzuigen! Het gezeul met zo'n log zwaar onhandig apparaat, snoeren die altijd ergens achter blijven hangen of te kort zijn en een onhandige slang. Mijn bloeddruk steeg als ik moest stofzuigen. Op een gegeven moment liep ik met de kruimeldief omdat ik de stofzuiger niet meer wilde pakken, maar daar kreeg ik weer pijn in mijn rug en nek van. Dus in het belang van mijn gezondheid ben ik op zoek gegaan naar een betere oplossing. De verhalen en reviews op internet over de Bosch Athlet zijn bijna uitsluitend enthousiast. Ik ben daarop geen uitzondering. Het is even wennen met het manoeuvreren van de Athlet maar dat went heel snel. De Athlet staat onopvallend in een hoek en ik pak hem bijna dagelijks om even snel te stofzuigen. Ik heb een kleine woning waardoor ik tot nu toe maar 1 keer per week hoef op te laden. De zuigkracht is fenomenaal. Het spijt me heel erg, maar ik kan alleen maar enthousiast zijn. Mijn bloeddruk is gedaald sinds ik de Bosch Athlet heb. Dit had ik veel eerder moeten doen!

Sandra 13-05-2016

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Zeer krachtige stofzuiger op batterij vergelijkbaar met electrische stofzuiger.Handig in gebruik en makkelijk op te bergen.

lgn390 11-03-2016

Ideaal apparaat!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Via een hele leuke winactie van Kieskeurig.nl heb ik deze stofzuiger gekregen. Wat een geweldig apparaat.
Ik gebruik 'm alleen voor de bovenverdieping. Ideaal!

Lichtgewicht, snoerloos, zakloos en een mooi design. Je zet 'm in een hoekje neer en pakt 'm als je wilt stofzuigen. De knop verzetten en je kan aan de slag. De borsteltjes in de zuigmond nemen alles mee, hij werkt eigenlijk beter dan mijn dure stofzuiger van beneden.
Schoonmaken van de stofzuiger zelf is heel eenvoudig, de stofbak klik je heel makkelijk uit en die gooi je leeg. De borsteltjes aan de zuigmond kun je ook eenvoudig schoonmaken door het hulpstuk los te klikken. Geen gedoe met snoeren en het sjouwen van je zware stofzuiger. Echt perfect.

Een klein minpuntje; als de stofbak te vol is stopt de Bosch met stofzuigen. Dat is prima, maar ik merk dat hij vaak al heel snel stop terwijl er nog maar weinig in de opvangbak zit. Kwestie van wennen misschien?

Ik ben er in ieder geval blij mee. Zou willen dat ik dit apparaat eerder in huis had.

Robertine 07-04-2016

Persoonlijk vind ik dat ook het minpunt van dit toestel.
Bosch .... Oplossing?
Verder ideaal !!

Nathalie 05-03-2016
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Erg handig vind ik het feit dat ik de stofzuiger erg snel even kan gebruiken. De zuigkracht is erg goed want ik heb 2 honden en alle haren goed weggezogen. Wat ik heel erg slecht vind is dat de voet na 4 maand gebruik erg krast. Ik weet niet of dit de wieltjes zijn of door de rubberstrip die dunner is geworden maar mijn vloer is in elk geval erg beschadigd. Eer ik in de gaten had dat dit door de stofzuiger kwam , was het al te laat en zijn er overal vale plekken op mijn vloer met krassen. Ik hoop dat Bosch hier een oplossing voor weet want ik durf hem nu niet meer gebruiken....

sonja 09-08-2016

Ik heb precies hetzelfde,krast aan alle kanten,is prima stofzuiger maar heb die van boven maar weer beneden gezet,omdat er nu overal krassen zitten op de vloer,en een nieuwe stofzuigmond deel is al 68,00 ,beetje prijzig ,wieltjes zijn niet los verkrijgbaar,helaas.

Elisabeth 29-10-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Heb de Bosch nu twee weken in huis en hij bevalt prima. Accu gaat een week mee (gebuik 'm ongeveer 3 keer per week en snel tussendoor). Je komt makkelijk overal bij door de beweeglijkheid van de stofzuiger. Zuigkracht is goed; op gladde vloeren heb je genoeg aan stand 2. Zuigkracht doet niet onder voor een gemiddelde stofzuiger met snoer. Zeer zeker een aanrader!

JD 25-10-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Ik heb deze stofzuiger nu 4 weken. Ik vind hem zwaar en log. De zuigmond past niet onder kasten en bedden en zuigt de kanten alleen goed op de hoogste zuigkracht, en dan is de accu heel snel leeg.
De zuigmond krast op de vloer, ik heb een andere borstel besteld, maar die past niet. Gelukkig kon ik die weer terug sturen.
Ik heb spijt van deze (dure) aankoop.

Faye 19-10-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Wat een geweldige stofzuiger! Zo makkelijk in gebruik, geen probleem met snoeren die te kort zijn en het opbergen neemt weinig ruimte in beslag. Zuigkracht valt me 100% mee. Ik las over de steelstofzuigers dat ze niet een normale stofzuiger kunnen vervangen maar deze zeker wel. Ben erg blij met deze aankoop.

ergo 15-10-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Geweldig makkelijk om stof te zuigen zonder snoer en bak die achter je aan rijdt (en overal aan vast blijft hangen), echt een uitkomst deze steelstofzuiger. Makkelijk met één hand te bedienen. Het apparaat klinkt als een veredelde kruimeldief, maar heeft genoeg zuigkracht om de hopen hondenhaar van de vloer te krijgen. Over de duurzaamheid van het product valt nu nog weinig te zeggen. Even optillen om een kleedje te zuigen is wel wat zwaar wanneer dit meerdere keren moet, maar wel prettig dat de borstel dan niet omgezet hoeft zoals bij een normale stofzuiger. Vriendelijke prijs vergeleken met de grote concurrent.

Mevr. A. Wanschers 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Tot op heden voldoet hij aan al mijn wensen. Ideaal!!
Hij is makkelijk op te bergen en te hanteren. Ook de accu laat zich vlot opladen.

Han19561960 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Heb sinds kort een snoerloze steelstofzuiger, hij doet wat zuigkracht zeker niet onder voor een 2400 Watt normale stofzuiger, makkelijk in gebruik, rechtop in een hoekje neer te zetten zonder steun, gemakkelijk zuigen door beweegbare voet, mooie ormgeving, geen stoflaken nodig.
Met andere woorden alleen maar pluspunten tot nu toe.

Annoeska 24-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Een geweldige steelstofzuiger, handzaam wendbaar en een fenomenale zuigkracht. Mede door de borstel in de voet blijft er dan ook niets achter. Jaren eerder aan moeten schaffen.
Het was een cadeau aan mijn vrouw, nou ik kan niet meer stuk!
Gerard.

Stoef 22-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Fijn mooi gemakkelijk apparaat stofzuigen is nu van stoffig getransformeerd naar leuk en hip. Bij aanvang van het gebruik is het blauw knipperende accu lampje wat verwarrend.

Harold 1967 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

We hebben altijd de "normale" stofzuiger gehad en dit deed me aan vroeger denken toen ze log en stug waren. Ondanks dat ik sceptisch was, is me deze stofzuiger 100% meegevallen en het doet het zeer goed zonder stofzak en zuigt uitstekend.

Adriana 59 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

een fijne stofzuiger, gemakkelijk in gebruik en niet te zwaar, met een flinke zuigkracht.
kon met gemak mijn hele huis zuigen zonder dat ik tussentijds moest opladen en daarna was die nog niet helemaal leeg

4613Naam1985 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Stofzuiger een paar dagen binnen, en nog geen seconde spijt gehad. Makkelijk in gebruik, werkt bijna net zo goed als een traditionele stofzuiger. Echte aanrader!!

Danjelle 18-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Goede stofzuiger met 3 standen. Hoge zuigkracht, ook op matten/tapijt. Lange gebruiksduur. Wel een beetje zwaar maar ideaal zonder snoer.

Loes Rammers 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

De Bosch steelstofzuiger athlet is zeer handzaam zuigt goed is makkelijk in onderhoud en ziet er ook nog mooi uit! Ik ben er reuze blij mee!

naam wt 16-06-2015

mooi apparaat en zeer fexibel op 3 standen stofzuigen en heerlijk geen snoer
zeer snel opgeladen helemaal top

b.v.straaten 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

jammer dat er geen mogelijkheid aan de stofzuiger is om de laadadapter in te klemmen als je deze niet gebruikt om te lade

DN02 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Perfecte zuigkracht, stuurt erg soepel en gemakkelijk de trap stofzuigen. Als extra stofzuiger gekocht voor de 1e en 2e verdieping

Roerhorst 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

Vind het tot nog toe een geweldig apparaat, onze oude stofzuiger is nogal vrij zwaar en lomp in gebruik word daarom minder snel gepakt , maar dit apparaat is dat geen enkel bezwaar zelfs mijn dochter zie ik om de haverklap met de Bosch naar haar kamer gaan, derhalve is hij wat mij betreft zijn prijs nu al dubbel dwars waard.

Boshch liefhebber 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch BCH6ATH18 zwart

De Bosche BCH6ATH18 is een super modern en krachtig thuis hulpje. Sinds ik dit product heb, help mijn kinderen mij met schoonmaken, stofzuigen.
Dank je wel Bosche.
Ik heb maar een woord voor dit product. SUPER!