Nilfisk Elite Comfort Parquet zwart, blauw, grijs, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Elite Comfort Parquet zwart, blauw, grijs, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tien 07-10-2014
Sommige dingen moet je gewoon eerder kopen. Wat een goed ding zeg. Hij zuigt als de beste, zelfs dingen die eigenlijk in de kamer hadden moeten blijven liggen. Eindelijk een merk dat de verstelbare stang goed heeft uitgevoerd en eindelijke en stofzuiger met 10 meter snoer, wat een verademing. Niet de stilste in hoogste stand. De meeste herrie komt trouwens van de zuigmond en niet van de stofzuiger zelf, wat aangeeft dat er tenminste een beetje gewerkt wordt. Al die knoppen in de het handvat hoeft van mij niet (ik ben benieuwd wat dit doet met de duurzaamheid), en het handvat lijkt wel op dat ding dat ik vasthoud als ik aan het tanken ben (ook duur)...
De initiële aankoop was vanwege het hepa14 filter (allergie hier in huis).
Best een groot apparaat dus minder makkelijk weg te stoppen/ op te bergen maar we gebruiken hem dan ook dagelijks dus waarom zou je.

Over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen nog - helaas moet ik dit toch invullen om deze review geplaatst te krijgen dus ik heb maar een gemiddelde gekozen. Hij voelt iig wel degelijk. De Miele die we hiervoor hadden heeft twee verhuizingen en verbouwingen overleefd en doet het nog steeds best aardig. De lat ligt hoog dus.

Het enige echte commentaar dat ik heb is, als hij dan toch groot moet zijn, dat het jammer is dat het niet zo'n zilveren rechtopstaand robocop model met wielen is zoals je die in kantoren ziet.

Wij hebben de parket-mond er ook bij maar kan (nu nog) niet de meerwaarde ontdekken ervan.