Electrolux ZB3103

Nat en/of droog
droog
Rowenta RO3731 EA
9,5 (2)

Beoordeling op basis van 1 review

sarasmets 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Meer dan een kruimeldief

Naast een gewone stofzuiger is het handig om een extra 'kleine hulp' in de huidhouding te hebben. Ik was op zoek naar een kruimeldief omdat ik katten heb en het toch altijd schoon wil hebben zonder te veel moeite te doen; ik heb een drukke baan en dan ben je op zoek naar dingen die je leven makkelijker maken. In de winkel zag ik de steelstofzuiger van Electrolux staan en mijn aandacht werd gelijk getrokken naar het handzame model. De verkoopmedewerkster kon mij meer details vertellen en de vragen die ik had beantwoorden. Het toestel heb ik in de winkel kunnen 'testen' en omdat deze steelstofzuiger voor een enkele tientjes meer eigenlijk twee mogelijkheden bood (kruimeldief en steelstofzuiger) en een groter vermogen had dan de enkelvoudige kruimelzuiger was de beslissing snel gemaakt. Thuis heb ik het toestel verder getest en ik ben heel tevreden. De zuigkracht is zeer goed op zeil en op kortpolig tapijt. Kattenhaartjes zijn gelijk opgezogen, de -zelfreinigende- borstel zwenkt 180 graden en de snoerloze stofzuiger voelt als een lichtgewicht in de hand en neemt weinig plek in beslag in de bijkeuken. De kruimelzuiger die je zo uit de steelhouder klikt kan voorzien worden van een klein borsteltje waardoor onderhoud aan stoelen en het bankstel heel handig wordt. Op de zuigmond kun je een verlenging aanbrengen zodat stofzuigen in kieren, plinten of naden heel handig en effectief aangepakt wordt. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding; ik wil deze handige hulp in huis nu al niet meer missen. Een aanrader.