Dyson DC52 Allergy Parquet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Allergy Parquet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ron 10-06-2019

goede service dyson

Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

wij hadden de dyson langer dan 5 jaar in huis en de garantie was net 2 maanden verlopen toen de motor verbrande, ik belde de klantenservice van dyson en uit goodwill werd de motor gratis vervangen en dit was binnen 2 weken ook gemaakt ik vind dat een dikke duim voor dyson zo'n service dat maak je niet vaak mee nogmaals dikke duim

Pluspunten

• alleen maar pluspunten

PS 11-06-2016

Dyson DC52 Allergy met Parketborstel

Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

Dit is onze 2de Dyson. De parketborstel is erg fijn. Het Handvat is niet echt een verbetering en geeft een onnatuurlijke stand en spanning op de pols tijdens het stofzuigen. Maar de grootste tegenvaller is wel het lawaai wat deze stofzuiger maakt. Een stofzuiger maakt altijd al veel geluid, maar dit is echt te veel.

Joyce 22-08-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

Deze stofzuiger is erg wendbaar en licht in gebruik. Alleen is het echt te veel geld voor wat je ervoor terugkrijgt! We hebben voor onze zelf deze Dyson gekocht en voor mijn schoonouders een Miele.
Achteraf hadden we zelf ook liever de Miele gehad. Dit omdat de Dyson volledig van kunststof gemaakt is....ook de stofzuigtelecopische buis. Wat de gehele uitstraling, gebruik en gevoel teniet doet van wat je ervan verwacht. Het voelt niet stevig en onhandig aan.
En we moeten hem erg vaak legen. Vaak al na 3x stofzuigen....
Kortom, bespaar jezelf zo veel geld!

EstherElfrink 07-10-2014
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

We zijn erg blij met de stofzuiger. Hij is makkelijk wendbaar en licht van gewicht, vooral als je de trap wilt zuigen is deze makkelijk op te tillen.
De zuigkracht is erg sterk, vooral de bank wordt daardoor goed schoon. We hebben daardoor minder last van onze luchtwegen.
Het snoer is lekker lang waardoor je niet steeds hoeft te wisselen van stopcontact.
Er zitten zoveel hulpstukken bij dat het even zoeken is welke je nodig hebt voor wat. Als je eenmaal hebt uitgevonden welke hulpstukken je waarvoor kunt gebruiken is het zeer nuttig. Ik stof nu voortaan de kasten af met de stofzuiger.
Hij ziet er mooi ontworpen uit en is makkelijk op te bergen.

hennieverbart1 04-10-2014
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

zuigt goed, veel mogelijkheden door de bijgeleverde hulpstukken. neemt wel wat ruimte in om op te bergen, verder na een maand dit toestel gebruikt te hebben lijkt het een degelijk goed werkend apparaat te zijn. nog een pluspunt is dat er geen filter meer gewassen hoeft te worden.

goes71 11-01-2014
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

Zeer goede stofzuiger. zeer veel zuigkracht en zeer makkelijk in gebruik.
Echter zuig alleen stof op want broodkorstjes gaan klem zitten in het onderste deel van de aansluiting van de zuigslang. En laat dit nu net het stukje zijn waar je niet bij komt (aan beide kanten een scherpe bocht). Al een aantal keer met de trekveer in de weer geweest om de korstjes er uit te halen.

AMGoeverneur 14-12-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

We hebben de Dyson DC 52 Allergy Parquet al enkele weken in huis en ik moet zeggen dat hij uitstekend bevalt.

De dyson heeft een goede zuigkracht (nog beter dan mijn oude dyson die ik al enkele jaren heb) Fijne handgreep, hij rolt soepel, niet zo zwaar en is stabiel. Hij heeft geen filter wat ook er fijn is en stinkt niet.

Het enige wat minder soepel gaat is het leegmaken van de stofbAk dat gaat soepeler bij mijn oude dyson.

Verder ziet hij er strak uit,moiie afwerking en superdesigen!

Erden_1987 20-11-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

Wij hebben de Allergy Parquet. Ik was helemaal blij toen ik het uitpakte. SUPERDESIGN! Ziet er in het echt veel beter uit dan op de afbeeldingen, mooie afwerkingen beeldige kleur en super esthetisch.

De stofzuiger heb ik nu enkele weken in gebruik. Stofzuigen; iets waar ik voorheen erg tegenop keek (volle zakken, vieze filter, stank uit de motor, problemen met sluiten van zakken) bovendien waren al mijn stofzuigers tot nu toe erg lelijk en groot en stopte het daarom goed weg in de opbergkamer waardoor ik vaak te lui was het daaruit te halen en daarom gewoonweg het stofzuigen uitstelde. Deze stofzuiger is lekker in handbereik heb het in een mooi hoekje van mijn woonkamer staan, het past nog ook eens mooi bij mijn interieur.. dat scheelt erg veel want de stofzuiger gaat nu gelukkig elke dag aan..Wat voor groot geluk zorgt bij ons thuis; mijn partner is namelijk astmatisch, stof is daarmee een groot probleem. Verder goede zuigkracht, geen filter! fijne handgreep en geen worstelgedoe meer met mijn stofzuiger die steeds omviel en niet mee rolde, deze rolt erg soepel is daarbij ook erg stabiel en heeft een voldoende lange snoer. Hoef daarom niet naar een ander stopcontact maar kan beide verdiepingen in een keer doen.

Ik heb nu ook de verschillende handige hulpstukjes al uitgeprobeerd, erg fijn en gewoon portable op de handvat. Ook stof in het tapijt wordt goed gezogen. En het stof bij de plinten was voorheen een probleem nu niets te klagen met alle handige hulpstukjes. Onderhoud is ook simpeler GEEN ZAKKEN dus groot zorg minder.

Kortom: superrr combi van esthetisch en functioneel. AANRADER!

Jerry33 30-10-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Parquet

Geweldig apparaat met zeer goede prestaties. Erg gebruiksvriendelijk en functionele hulpstukken. En
Hij ziet ook nog super uit.
Investering lijkt hoog, maar met 5 jaar garantie en geen gebruik van stofzuiger zakken valt dit heel erg mee