Dyson DC52 Multifloor

Dyson Cinetic Big Ball Parquet

Dyson Cinetic Big Ball Parquet Best Reviewed 2 keer aug 2016
8,8 (6)

vickysl 30-08-2015 Product kwartaal in bezit

Ben van Dyson heel tevreden, ben begonnen met de DC02 toen DC05 toen DC08 en nu DC52. Bij de DC052 vind ik het nadeel dat bij parkeren in de berging de steel veel te schuin moet ingeschoven, bij de andere types vond ik dat beter

vickysl 12-05-2015 Product maand in bezit

Ken Dyson al van in het begin dat de stofzuiger verkocht werd in Belgie door Linea 2000. Aangekocht de DC02 nadien de DC05 en daarna de DC08. Nu waren we aan een nieuwe toe. Geen twijfel de DC052. We hebben de stofzuiger nu een maand in gebruik en zijn er zeer tevreden over. Alleen de steel voor in de kast te parkeren is de schuine stand niet zo gemakkelijk. Maar dat doet niets af aan het gebruik.

Ayse Ustun 17-11-2013 Product maand in bezit

De koning onder de stofzuigers!
Ik hou niet van huishoudelijke werkzaamheden, omdat ik het druk heb met mijn werk. Wel wil ik graag een schoon en hygiënisch huis. Een stofzuiger moet vooral makkelijk te bedienen zijn. Verder moet het een uitstekend zuigkracht hebben en duurzaam zijn. De stofzuiger moet mij vooral geen extra tijd kosten om het te legen of het schoon te maken. Ik was al apetrots op mijn DC 05,maar als ik zie hoe makkelijk en beweeglijk de DC 52 is, hoeveel meer zuigkracht én GEEN FILTER dat je moet schoonmaken dan buig ik voor Dyson DC 52,
de koning onder de stofzuigers!
Een klein detail mbt de TURBO borstel: Vanwege de enorm hoge zuigkracht opletten dat de kleintjes niet met hun vingertjes eraan komen terwijl je stofzuigt.

n.stiemer 10-11-2013 Product kwartaal in bezit

Dit is een stofzuiger die ik iedereen kan aanbevelen.

Multifloor is werkelijk waar,zowel op tapijt als op harde vloeren zuigt hij als een tierelier.
Ook is hij zeer wendbaar.
In een woord, geweldig

basendaan 06-11-2013 Product maand in bezit

Deze stofzuiger is echt iedereen aan te bevelen. Je hoeft totaal geen kracht te zetten en hij neemt zelfs de kleine stofjes zonder moeite mee. De stukken zijn ook zeer makkelijk te vervangen en het weegt ook niet zoveel. Ik ben er erg blij mee! Klein negatief puntje is wel dat hij veel geluid maakt op een tegelvloer.