Dyson DC33c Origin grijs, zilver

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Origin grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Albert den Leah 22-02-2016

Hiervoor een Dyson DC19 gehad. Ongeveer 7 jaar alles mee opgezogen en dat was zeker niet alleen stof!!! En de 19 werd ook meer dan dagelijks gebruikt. Toen die stuk ging is de 33 gekomen.
Hopelijk gaat deze lekker snel stuk, wat een volslagen onding als opvolger zeg. Als eerste, hoe kunnen ze bij Dyson een grote dikke slang monteren en bij de ingang van de stofzuiger een klein plat kanaaltje ontwerpen??? Alles wat groter dan stof is komt daar klem te zitten. Het filter kun je bij iedere zuigbeurt minstens 2 keer uitkloppen. Het reservoir is 1 geheel geworden en moet dmv een drukknop geopend worden. Ontzettend fragiel en stroef werkt het vooral niet. Reservoir kan ook niet meer makkelijk in de vaatwasser. Maar een stofzuiger die om de haverklap verstopt en dicht geslipt zit, dat had ik bij een Dyson zeker niet verwacht!

BWJ 05-01-2016

Ideaal zo zakloos, bij ons met veel hondehaar!!! Alleen vind de parketborstel niet zo fijn ( te flexibel) en de orginele zuigmond bij ons op het parket ook niet te doen!!

Janneke 05-01-2016

Zeer krachtige stofzuiger. Fijn lang snoer, alleen jammer dat de buis niet helemaal ingeklapt kan worden, verder zeker een aanrader.

productie 14-09-2015

Super zakloze stofzuiger, goede zuigkracht, makkelijk hanteerbaar en licht in gewicht en vooral fijn dat de zuigkracht behouden blijft al zit de bak bijna vol.

sastas 05-06-2015

Sinds november 2014 zijn we in het bezit van de Dyson DC33c Origin, onze eerste Dyson.
Zijn zuigkracht is goed en constant, wel leeg ik na iedere 2x stofzuigen de opvangbak, wat overigens heel gemakkelijk gaat, klop hem dan ook extra uit op de rand van de vuilnis bak,want in het binnen werk gaat ook stof zitten. De filter die je er ook zo uitpakt, spoel ik een keer per maand uit onder de kraan, zo krijg je ook absoluut geen vieze uitblaas lucht! Over de borstel ben ik wat minder tevreden, deze klapt te vlug zijn haren terug, en dan maakt hij natuurlijk herrie op onze marmeren vloer. Op het tapijt werkt hij perfect, ik vind het handvat van de zuigstang prettig in de hand liggen, en met de extra accessoires is het tapijt op de trap weer als nieuw, ik gebruik de lange opzetborstels om te stoffen op moeilijk te bereiken plekken, en voor de plinten ! Super handig. Ik vind het een knappe stofzuiger, en ben er heel blij mee, het is alleen jammer dat ik hem niet als kruimeldief kan gebruiken, ik kwam er net te laat achter dat er ook snoerloze waren!

kiranda 02-06-2015

ik vind het een fijne stofzuiger alleen de borstel is aan de kleine kant hij schraapt vaak over de grond ook al staan de haren dan uit ook heb ik het probleem dat de wieltje erg piepen. nu heb ik er olie aan gedaan en valt het mee verder tevreden

gerdaterhaar 01-06-2015

Fijne stofzuiger. Vind alleen de 2 hulpstukken op de slang niet zo handig. Heb een pvc vloer en moet daarvoor de borstel met de voet naar beneden duwen. Heb het idee dat de borstels wel wat kort zijn. Schuurt soms nog wel een beetje. Zuigkracht blijft goed. Legen is ook gemakkelijk. Bij veel vuil met je de zuigmond soms naar je toe halen anders veeg je het vuil weg. Maar het gemak van geen stofzuigzak en de enorme zuigkracht maken alles goed.

ruuldriks 01-06-2015

Zeer goede en krachtige stofzuiger. Hij doet goed zijn werk, Enige nadeel is legen opvangbak, stof valt daar niet makkelijk uit en kan de slang makkelijk verstopt raken bij het smalle deel waar de slang boven het voorwiel zit, een verstoppinkje daar is vaak lastig te verwijderen, omdat je door bochtjes met harde stukken er niet goed bij kan, dus opletten met wat je op zuigt en dan heb je een zeer goede stofzuiger

jarod73 31-05-2015

Bijna ieder iedere keer kochten we een nieuwe stofzuiger, deze waren van Miele of Bosch. Nu dus deze Dyson. In alles is deze een verademing, zuigkracht, vormgeving duurzaamheid. Denk dat we hier nog lang plezier van krijgen.

maxeduard 30-05-2015

Mogelijkheden zijn voldoende, hulpstukken aan de stang prima.
Voor het gebruiksgemak zou aanpassing van de handgreep een pluspunt kunnen zijn. Vormgeving is m.i. een kwestie van smaak.
Over de duurzaamheid nog geen goed oordeel omdat ik het product pas een half jaar in bezit heb maar maakt op mij een robuuste indruk.

Tjitske20 30-05-2015

Wij zijn niet heel blij geworden van deze stofzuiger. De zuigkracht is niet beter dan de Miele die we hiervoor hadden, en deze is wel een stuk duurder in aanschaf. Wat lastig is dat je de stofzuiger tijdens het zuigen een klein beetje op moet tillen anders veegt ie de kruimels alleen maar weg, en zuigt ze niet op, dat vergt enige handigheid, die we inmiddels hebben maar is echt een minpunt. Onze hulp klaagde ook over de handgreep, ze krijgt last van haar pols tijdens het stofzuigen. Zij gebruikt inmiddels onze oude stofzuiger weer. Hij is wel erg mooi en ik vind het ook handig dat er geen zakken in hoeven, al is het legen wel een vies klusje wat je niet in huis moet doen.

CorD1 30-05-2015

Uitstekende stofzuiger, niet mooi maar wel functioneel en krachtig. De zuigkracht is prima en ook de duurzaamheid. Qua design is er wel wat te verbeteren

JLW 29-05-2015

Fijne stofzuiger, zeer sterke zuigkracht. Geen gerommel met volle zakken. Stofzuiger is wel snel vol. Verder zeer gebruiksvriendelijk.

Chatelin 29-05-2015

Goede zuigkracht. Makkelijk te sturen. Standaard genoeg accessoires. Niet echt geluidsarm, maar dat werd al vantevoren gemeld. Grootste voordeel is dat je geen stofzuigerzakken nodig hebt. Het gemak van legen van de stofbak is ideaal.

pietje120 29-05-2015

Er zijn voldoende mogelijkheden op de stofzuiger, maar het gebruiksgemak wordt naar mijn idee behoorlijk naar beneden gehaald door dat de zuigmond voor op tegels/harde vloeroppervlak te "sterk" zuigt, (?) het vuil wordt wel opgezogen maar het maakt een ontzettend schurend lawaai. wat helemaal niet prettig aanhoort. Met andere woorden de borsteltjes komen er niet genoeg uit. Dat is dan ook een - punt en niet gemakkelijk te bedienen (met de voet).
De stofzuiger is dan ook niet geluidsarm. Schoonmaken e.d. gaat prima.

sbart 29-05-2015

Heerlijke stofzuiger. Meerdere stofzuigers gehad, oa. een Philips en een AEG. Deze stofzuiger haalt echt alles van de houten vloer. Ook tussen de naden. Vaak bleef er nog zand tussen de naden zitten, nu dus niet meer.

Makkelijk mee te sturen. De zuiger gaat rolt makkelijk achter je aan.

Zuigkracht blijft aanwezig ondanks de dat de bak halfvol zit. Makkelijk schoon te maken.

Mooi, fijn en goed apparaat. Mijn volgende is weer een dyson!

lady-love 29-05-2015

Via mijn werk heb ik ca. 10 jaar geleden de Dyson DC08 Allergie gekocht en ben zeer tevreden hierover.Het is een zeer sterke stofzuiger die gemakkelijk in gebruik is, het gemak van deze stofzak vrije stofzuiger is gemakkelijk te legen, bezit sterke grote wielen die soepel over obstakels heen gaan, soepele uitschuifbare stang en hulpstukken, is licht in gewicht dus voor iedereen op te tillen. De Dyson werkt nog altijd perfect. Wanneer deze stuk zou gaan koop ik zeker een nieuwe Dyson. Ook bij het registreren bij Dyson levert het je 5 jaar garantie op. ben zeer tevreden dus over Dyson en het maakt niet uit welk model, ze zijn allemaal goed.

Elly Sietsma 29-05-2015

Heb al verschillende stofzuigers gehad, maar de Dyson bevalt me het beste. Goede zuigkracht en makkelijk te legen. Ook de hondenbanen worden prima op gezogen. Ben erg tevreden. Heb ook de kruimeligere van Dyson. Ook heel tevreden over.

Raoulwerger 29-05-2015

Wij gebruiken de stofzuiger in een kantooromgeving. Daarbij zie je meteen doordat de machine veel gebruikt wordt dat deze niet oververhit raakt zoals andere machines dat wel hebben gedaan. Super kwaliteit, ook bij zwaarder gebruik. Het snoer zou wat langer mogen (15 of 20). Verder is hij mooi handzaam en licht om te tillen zodat je ook op de trappen gemakkelijk de stofzuiger kan vasthouden.
Daarbij is het niet hoeven te vervangen van stofzuigerzakken een dikke pre. Scheelt enorm in het gebruik en over de jaren heen. Helemaal tevreden dus!

meseijdel 29-05-2015

Goede zuigkracht en makkelijk te legen maar ergonomisch erg vervelende handgreep, bijna pijnlijk waardoor grote zuigbeurten niet echt populair zijn. Goed toegankelijke hulpstukken.

TonenJoke 29-05-2015

Super stofzuiger, makkelijk wendbaar, enorme zuigkracht, en licht in gewicht, en een lang snoer, voor iedereen een aanrader

pro90 29-05-2015

Dit is een uitstekende stofzuiger met een zeer goede zuigkracht. Alles aan de Dyson maakt een hele degelijke indruk. Hij stuurt makkelijk achter je aan, maakt niet te veel geluid en is niet te zwaar.
Groot voordeel is ook het ontbreken van een stofzak en het makkelijk te legen van het stofreservoir.
Er zijn genoeg goedkopere stofzuigers op de markt, maar deze Dyson is zeker het geld meer dan waard.
Enige minpuntje: de bijgeleverde hulpstukken zijn wat beperkt: ik mis bijvoorbeeld een langwerpig smal hulpstuk waarmee je o.a. tussen de bankkussens kunt komen.

jatno 29-05-2015

Tot nu toe zeer tevreden over de Dyson stofzuiger. Hij is makkelijk in gebruik, heeft een goede zuigkracht en is makkelijk schoon te maken. Ook blijft de zuigkracht even sterk ook al is het reservoir gevuld met stof. Dit was bij alle vorige stofzuiger zonder zak duidelijk niet het geval. Een prima aanschaf dus.

Jacqbre 29-05-2015

Een geweldige stofzuiger, alleen erg jammer dat de hulpstukken(zuigmonden) van mijn vorige Dyson niet passen op de nieuwe stofzuiger. Er zitten te weinig hulpstukken bij voor een stofzuiger uit deze prijsklasse.

Kirss 29-05-2015

Ideale stofzuiger! Zuigt onze hondenharen prima op en ook erg makkelijk voor bijvoorbeeld de auto schoon te maken. Ik heb de stofzuiger nu al meer dan een jaar en hij werkt nog steeds als nieuw!