Dyson DC33c Origin - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

harrio 11-11-2014 Product maand in bezit

niet kopen , ze hebben de buis 25cm ingekort vergeleken met het oude model. de buis voelt , ook omdat ie veel dunner is , heel slap aan. dus veel korter en slapper. dus veel rugpijn. niet echt een aanrader , ik hoop niet dat dit op al deze stofzuigers zo is met deze uitvoering , maar ze zien er wel allemaal zo uit. heb Dyson hierover gebeld en gemaild , maar er is niks aan te doen , ze zeggen zelf al dat er klachten over binnen komen. dus als je klein bent is ie goed , maar als je langer dan 1.60 meter bent , is het alleen maar rugpijn.

Officiele reactie van Dyson 13-11-2014

Beste Harrio,
Het is niet nodig om rugpijn te krijgen bij het gebruiken van een Dyson. Je kunt gewoon rechtop blijven staan en je arm langs je lichaam laten hangen en stofzuigen. De buis is daar lang genoeg voor. Het is een veelvoorkomende fout dat mensen voorovergebogen gaan stofzuigen. Ook mensen van 1.90 en langer kunnen zonder probleme en zonder voorover te moeten buigen, stofzuigen met onze machines.
Dyson

BWJ 05-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ideaal zo zakloos, bij ons met veel hondehaar!!! Alleen vind de parketborstel niet zo fijn ( te flexibel) en de orginele zuigmond bij ons op het parket ook niet te doen!!

Pop1234 05-12-2014 Product maand in bezit

Sinds een maand ben ik in het bezit van een Dyson toestel. Het is een heel andere en aangename ervaring in vergelijking met mijn vorige stofzuiger. Het is makkelijk te hanteren, te verplaatsen en het doet heel goed wat het moet doen mijn vloer/tapijt proper houden zonder krassen en dergelijke achter te laten.

NREN 13-11-2014 Product maand in bezit

Sinds een maand ben ik in het bezit van de Dyson DC33C. het toestel is flexibel, zuigt goed en het design is knap. Het is vooral handig dat stofzuigerzakken niet nodig zijn. Mijn woonplaats heeft zowel parket als tapijtoppervlakte en het toestel werkt perfect op beide. Ik ben alvast zeer tevreden.