Bosch BGS51262 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 202 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS51262 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Kim 23-06-2018

Slecht product

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

In het begin een prima stofzuiger. Lekker stil en ideaal voor mensen met huisdieren. Na ongeveer 2 jaar ging elke keer tijdens het zuigen de zelf clean functie aan, waardoor je een aantal sec. Niet verder kon. Dit gebeurde ongeveer 6x tijdens het zuigen van de woonkamer. Filters regelmatig schoongemaakt, helaas zonder effect. Stofzuiger opgestuurd om na te laten kijken. Circulatiesysteem moest vervangen worden plus een filter. Stofzuiger was op dat moment 2 en een half jaar oud. Reparatiekosten waren 104 euro. Een duidelijk antwoord waarom dit vervangen moest worden kregen we niet. Voor ons geen bosch stofzuiger meer.

Zhour Hamoudi 05-06-2017

Prachtig stofzuiger met een hoog zuigvermogen

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Een heel goede stofzuiger met hoge zuigvermogen. Werkt zelfs beter dan verwacht. Ik heb ervoor gekozen omdat ik zelf tapijt gebruik en het belangrijk vind een stofzuiger aan te schaffen die de stof goed kan zuigen. Deze stofzuiger doet het erg goed en is bovendien erg fijn in gebruik en het is stofzakloos! Erg tevreden!!!

Pluspunten

• Stofzakloos
  • hoog zuigvermogen
  • makkelijk in gebriuk
  • compact

ruud hendriks 13-05-2017

Stofzuigen met de radio aan

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

De Bosch heb ik nu kort in gebruik maar ik ben er heel tevreden mee. Na 10 jaar ergernis met 'topmerk' Dyson hoef ik nu niet meer te bukken met stofzuigen. Ook een groot voordeel: als je de slang uit de zuigbuis trekt is die meteen en zonder hulpstuk als randje zuiger te gebruiken. Huiskamer en keuken allemaal bereikbaar vanuit 1 stopkontakt. En de radio kan aan blijven want die komt makkelijk over de rustige stofzuiger heen. Eindelijk geen opstijgende straaljager meer achter ne aan. En ook de 4 wieltjes een prima idee, komt prima achter me aan rollen. Het snoer rolt wat magertjes op als het koud is. Maar ja, met de Dyson moest ik die therapeutisch naar binnen begeleiden, dus een kniesoor die daar op let.

Pluspunten

• stil
  • rolt lekker mee
  • prettige en mooi lage parketborstel

Minpunten

• vrij groot, maar dus wel grote opvangbak

Henk 12-05-2017

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

De stofzuiger is lekker stil en makkelijk hanteerbaar. Hij heeft een lang snoer. Geen zakken meer kopen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Geen zak.

mk67 11-05-2017

Stil, sterk en degelijke machine.

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Goede prestaties en degelijk product. Bosch heeft altijd goede kwaliteit/prijs-verhouding en betrouwbare producten. Is erg stil tijdens gebruik. Mooie vormgeving en praktische accessoires.

Pluspunten

• degelijk
  • stil

Minpunten

• gewicht
  • geen knop voor oprolmechanisme snoer

Fam. Brandsen 04-05-2017

Stofzuigen is leuk op deze manier, wat een genot!

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

De afbeeldingen die bekend zijn over dit fantastische product doen teniet aan het zeer inventieve doch chique uitstraling; in het echt is hij zoveel mooier!
Door het compacte & slimme design maakt deze stofzuiger het je gemakkelijk om het reservoir te legen, tijdens het stofzuigen te wisselen tussen alle mogelijke opzetstukken en hij is in vergelijking met de meeste stofzuiger met hetzelfde opnamevolume licht genoeg om de trappen op en neer mee te gaan.

En dan heb je nog de echte prestatie.
Wat een zuigkracht, we staan echt versteld! Bovendien waren wij zeer sceptisch vanwege zijn 'stille' kwaliteiten.
Mijn man heeft zware tinnitus; hij hoort continue suizen en tonen. Maar deze stofzuiger is echt zo ontzettend stil, dus ook prettig voor hem in gebruik. Als je je afvraagt hoe stil; Het geluid is vergelijkbaar wanneer de buren stofzuigen op de 1e verdieping en jij zit beneden.

Kortom; Een investering die absoluut alles waard is. Hadden we eerder moeten doen!

Pluspunten

• Design : Zo makkelijk in gebruik!
  • Prestatie in zuigkracht & schoonmaken
  • Stille stofzuiger!
  • De verschillende mondstukken
  • Legen van het reservoir

Storm 03-05-2017

Stille stofzuiger, grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Ik heb voor deze gekozen omdat hij niet zoveel herrie maakt, geen losse zakken heeft en het filter lang meegaat.

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Mondstuk kan in alle hoeken, ook plat
  • Zelfreinigende filter

Minpunten

• Stofzuiger is best zwaar
  • Handvat is glad en dik dus lastig vasthouden

rene 02-05-2017

Degelijk en luxe uitstraling

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Zojuist de stofzuiger uitgepakt en voor het eerst gebruikt

Eerste ervaring is goed. Alle hulpstukken die je nodig hebt zitten er bij. Het geluid is zacht ( je hoort enkel de verplaatsing van de lucht) Zuigt alles netjes schoon. Weet nog niet hoe duurzaam hij is.

Pluspunten

• degelijk
  • aangenaam volume
  • juiste hulpstukken aanwezig.

Minpunten

• Erg groot.. hierdoor onpraktisch met opbergen

LD 14-11-2016

Degelijk, krachtig en stil.

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Mooie stevige apparaat met weinig geluid. Wij zochten een krachtige stofzuiger en ezel voldoet helemaal aan onze wensen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Geen zakken nodig
  • Behoorlijk stil

Minpunten

• Beetje stug.

René 10-11-2016

Stille krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Zeer goede stille krachtige stofzuiger! Makkelijk hanteerbaar! Cassette makkelijk te legen en filter re reinigen!

Pluspunten

• Super Stil bij grote zuigkracht
  • Cassette makkelijk te legen

Minpunten

• Zuig slang had iets langer gemogen

jg niemeijer 01-11-2016

bosch 551262 is een degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

.ja ik beveel deze stofzuiger aan. ik vind de stofzuiger wel zwaar, maar daar door doet hij ook wel degelijk aan.

Pluspunten

• degelijk
  • weinig geluid
  • geen stofzakken nodig

Minpunten

• zwaar
  • lengte snoer

H.S. Sondh 26-10-2016

Stil & zak vrij

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

We waren op zoek naar een stille, maar doch krachtige stofzuiger zonder zak. Het is verrassend stil. Zelfs als de stofzuiger op de hoogste stand zuigt, dan noch maakt de motor minder geluid dan de zuig werking. Het heeft een fijn lang snoer, en voldoende aanvullende verlengstukken/mondstukken.

Pluspunten

• stil
  • zak vrij
  • lang snoer
  • krachtig

Minpunten

• zwaarder
  • lijfig
  • stugge pijp

Leo scharloo 03-10-2016

Onwillige slang gaat tegenwerken

Bosch BSG51262

In het begin had ik er nog niet zo'n moeite mee dat de stofzuigerslang niet soepel is. Maar nu na een jaar deze stofzuiger te hebben gebruikt begin ik me steeds meer te ergeren aan de slang, wat een verschrikking om de stoelen van de eetkamer mee te doen of de trap! De onwillige slang is veel te stug en werkt alleen maar tegen als je hem een kort bochtje laat maken om bv de stoelen te zuigen.
Dit gaat tegenwerken met gevolg dat je een pijnlijke pols en hand krijgt.
Nu na een jaar ben ik zo ver om hem de deur uit te doen en weer een Miele te kopen.
Geen bosch meer voor ons!

Groetjes Leo

Pluspunten

• Stil
  • Zuigt goed

Minpunten

• Onwillige slang
  • Handvat pakt niet lekker vast.

Loes van Eldik 05-06-2016

geweldig apparaat!!

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

super stofzuiger, ben ervan geschrokken hoeveel vuil hij nog uit het kleed heeft gehaald terwijl ik kort daarvoor het met de oude stofzuiger had gedaan. verder is hij zeer geruisloos, makkelijk in gebruik en voelt en ziet er zeer degelijk uit!!

Fam Plaisier 27-05-2016

Relaxx'x ProSilence - FANTASTISCH

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Dacht je schoon te zijn in het huishouden en ga je je nieuwe Bosch Relaxx'x ProSilence stofzuiger gebruiken, val je bijna om van verbazing hoeveel zand, stof en haren er na 1 x rustig (zonder herrie!) stofzuigen er in de container zitten. Wij vinden het een FANTASTISCH apparaat; geluidsarm, superkrachtig, eenvoudig te legen container en filter !!

philips1968 21-05-2016

bosch relaxx

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

nog maar een paar dagen in mijn bezit. prachtige stofzuiger, zachte motor, maakt weinig lawaai. is niet zwaar.

Tjitske 20-05-2016

bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Omdat ik zelf bij philips werk, koop ik meestal dit merk, nu ik overgestapt ben op Bosch vind ik dit een fantastisch apparaat. zeer veel mogelijkheden.
en gebruiksvriendelijk.

Geert Jeelof 20-05-2016

Tijgermode!

Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

In de zoektocht naar een duurzame, stille, krachtige stofzuiger die ook werkelijk doet wat er verlangd wordt, na vergelijkende tests en het zien van het reclamefilmpje met de tijger, tot meer dan volle tevredenheid uitgekomen bij de Bosch Relaxx x BGS51262. Zo'n stofzuiger had ik jaren geleden al moeten hebben!

Pascal 17-02-2016
Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Mooie en degelijke stofzuiger. Apparaat zelf is redelijk stil, zuigmond iets minder. Snoerlengte is precies goed om alle kamers in één keer te doen. Opvangbak makkelijk te legen. Zuigkracht is prima, beter dan onze vorige stofzuiger

Patrick 02-12-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Doet zijn werk heel goed, zuigt goed schoon, makkelijk schoon te maken, is daarnaast nog super stil en eniergie zuinig!

Robert Veringa 01-12-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Het ding heeft genoeg mogelijkheden. Makkelijk schoon te maken. Lange kabel. Maakt weinig geluid. Echter is de zuigkracht veel te slap. Hiervoor hadden we een klein stofzuigertje AEX Jetmaxx. Deze had echter wel een vermogen van 2000W. Dit verschil is echt duidelijk te merken. Deze Bosch zuigt haast niks naar binnen. De verkoopster van de Mediamarkt zei dat het stof je tegemoet zou komen vliegen. Dit valt zwaar tegen. C klasse zuinigheid dus niet extreem zuinig.

Anja 01-12-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Prima ,hele stille stofzuiger.Ziet er stoer uit. Wel wat zwaarder dan ik had gedacht dus wat minder makkelijk met de trappen zuigen.

animo 01-12-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

geluidloos en geen stofzuiger zak meer nodig, geen stank van het stof, gewoon weg heerlijk.
Een feest om mee te mogen stofzuigen. Heb eer nu zelf 2 een voor beneden en boven

Boes 01-12-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Zeer goede zuig kracht met ideale knop voor het schoonmaken van het filter.
Blijft zuig kracht behouden ook bij langer gebruik en vol raken van zijn reservoir

Pietje precies 01-12-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51262 zwart

Door het enorme verschil in geluid met 'traditionele' stofzuigers denk je in eerste instantie dat de stofzuiger niet naar behoren werkt. Zuigt hij wel is een vraag die je (wanneer je een harde vloer zuigt) even afvraagt. Totdat het tapijt aan de beurt is en je de zuiger echt op minder kracht moet zetten omdat anders je tapijt door de kamer zweeft. En totdat je het stofreservoir bekijkt... bah... lag dat in onze kamer?? Je ziet dan dat hij werkelijk super zuigt!
Wat betreft gebruiksgemak, de wieltjes zijn super, hij zoeft door de ruime. Wel is deze stofzuiger zwaarder en dat is even wennen in het begin. Maar ja, dan train je wel direct je bovenarmen (twee vliegen in één klap).
Hij ziet er lekker fancy uit. Wat betreft duurzaamheid, dat is lastig te zeggen, heb de stofzuiger net binnen... maar het geheel oogt en voelt stevig. Dus ik denk (en hoop) dat ik van deze aankoop nog heel lang plezier zal hebben.