Bosch BCS82PWR25 zwart - Reviews

• Best Reviewed nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS82PWR25 zwart op Kieskeurig.nl.

e**d@s**t.nl 06-12-2021

Top product

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Product voldoet aan de verwachtingen, is prettig in gebruik. Een klein feestje om het te gebruiken :-)

Pluspunten

• Zuigkracht is uitstekend!
  • Gebruik is prettig

Minpunten

• led licht kan niet uit

g**k@h**l.com 03-12-2021

Fijne hanteerbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Fijne stofzuiger handig in gebruik ivm meerdere mogelijkheden, je kunt er een soort kruimeldief van maken.
Geen snoer en ideaal voor heel huis door te gaan.
Lastig vond ik de registratie om apparaat te registreren.

xxxxx

Pluspunten

• Geen snoer, makkelijk mee tenemen
  • Om te zetten als kruimeldief

Minpunten

• Kleine houder om stof in op te vangen

w**n@h**l.com 29-11-2021

Fijne steelzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Hele fijne steelzuiger door die extra batterij kun je in een keer het hele huis doen! Ideaal

Pluspunten

• Extra batterij
  • Lampjes op zuigmond

Jan-Willem 29-11-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Vandaag de nieuwe stofzuiger van Bosch gekocht, makkelijke en vooral lichte stofzuiger, waarbij je ook nog eens 2 accu’s bij krijgt geleverd. Zeker een aanrader voor iedereen die nog twijfelt over deze stofzuiger.

t**r@g**l.com 27-11-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Na 2 weken gebruik, ben ik erg tevreden over de accuduur en de zuigkracht, die groter is dan verwacht, ook op tapijt.
Wel moet iedere keer het stofreservoir worden leeggemaakt, maar dat neem ik dan maar voor lief.
Fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Accu voldoende

Minpunten

• Is wel duur

D**7@h**l.nl 24-11-2021

Top product

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Een top product. Beetje prijzig maar zeker het geld waard. Kan iedereen dit product aanraden. Gebruik het nu 2 maanden, nooit weer Anders.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Accu gaat lang mee

h**4@g**l.com 16-11-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Fantastisch deze steelstofzuiger van Bosch ik heb deze is mogen testen een dag en vond deze prima werken.
De batterij in de turbo stand was snel leeg.
Daarom hebben we besloten om een dubbele accu pakket aan te schaffen.
De stofzuiger zuigt prima en zouden wij zeker kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • fijn werken zonder snoer
  • wendbaar

Minpunten

• accuduur iets te kort voor ons huis

Miranda 01-11-2021

Alleen nog maar haren aan je dier, neem dan deze stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Super spannend, m’n eerste snoerloze stofzuiger!

In ons huishouden wordt intensief geleefd, ook door de huisdieren. Zelf heb ik een vloer die overgaat van tapijt naar laminaat; wat een verrassing dat de stofzuiger zich hierop aanpast! Blijkbaar gaat ie automatisch over van tapijtstand naar gladde-vloer-stand. En beide vloeren worden goed schoon. Schoner dan ooit, door de ronddraaiende borstel in de kop, maar óók door de ledlamp op de kop. Best confronterend in sommige hoekjes, die er bij daglicht schoon uit zien, maar wat bij led-licht toch niet helemaal zo blijkt te zijn...

De functie om de stofzuiger als kruimeldief te gebruiken is super, helemaal met de beschikbaarheid van de kleine-borstel-opzetkop. Zo kan ik het tapijt op de trap zuigen, zonder te prutsen met de voor de trap te grote, normale opzetkop.

Goed om te weten is dat er bij de Bosch Unlimited 8 (BBS8214PET), snoerloze steelstofzuiger ProAnimal geen houder om spullen aan de slang te klikken en geen losse stofzuigerslang meegeleverd worden. Wel een extra batterij! De batterijduur is echt prima. Ik reinig 100 m2 waar intensief geleefd wordt met 1 batterij. En als de batterij onverhoopt toch leeg is, is er altijd nog de extra batterij als reserve.

Ik kan niet meer zonder!

Pluspunten

• krachtig
  • mooi ontwerp

Minpunten

• geen houder voor aan stang inbegrepen
  • geen flexibele slang inbegrepen

Miranda 29-10-2021

Super krachtige stofzuiger, aanrader!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super spannend, m’n eerste snoerloze stofzuiger!

Ik kan niet meer zonder!

Geoffrey 22-10-2021

Prima aanvulling op de reguliere stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima aanvulling op de stofzuiger. De verlichting in de stofzuigermond en de extra accu zijn erg prettig. Goede zuigkracht. Nadelen zijn de momenten waarop het vuil 'weggeslagen' wordt in plaats van opgezogen en de haren die zich rondom de borstel wikkelen. Met 2 kleine kliederen in huis is het een welkome aanvulling voor de kruimels na de maaltijd of een schoene die uitgaat met een lading zand erin.

Sweetsugar 22-10-2021

Krachtpatser met verlichting en verwisselbare accu

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze draadloze steelstofzuiger heeft een handige verwisselbare accu. Veel beter dan onze huidige draadloze stofzuiger die hooguit twintig minuten meegaat. De verlichting op de zuigmond werkt fantastisch. Het stof wordt goed zichtbaar daardoor en ook als je wat later op de dag zuigt kun je het stof beter zien. Het legen van de stofopvangbak en verwisselen van accu of hulpstukken gaan snel en makkelijk. Het is fijn dat er geen knop is die je steeds in moet drukken. Voor hoekjes moet je wel een hulpstuk gebruiken. Een klein nadeel vind ik dat je het gewicht van de stofzuiger continu meedraagt. Conclusie: prima stofzuiger met als grote pluspunt de lampjes op de hoofdmond.

WOuter 22-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Pluspunten

• Krachtig
  • Extra accu

WOUTER 22-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne stofzuiger hij is krachtig en stil. We hadden eerst de voorganger van Bosch deze had geen extra accu doorom zijn we op zoek gegaan naar eentje met een extra accu. Wat ook ook erg fijn is de lampjes aan de zuigmond dan zie je echt wat voor stof er ligt. Mijn vrouw is allergie s voor stof in huis maar door deze fijne stofzuiger heeft ze er veel minder last van dankjewel Bosch! De stofzuiger accu is door de meegeleverde snel oplader zo opgeladen ideaal bij de groter schoonmaak

a**k@g**l.com 22-10-2021

Zeer goede draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Hij is mooi strak en ziet er zeer degelijk uit in de kleur zwart
Er worden veel hulpstukken bijgesloten in de doos en hulpstukken van ander stofzuigers passen er ook gewoon op (zonder klik systeem)
Hij is erg geschikt voor snelle zuigklussen zo even tussendoor, zowel met de steelstofzuiger voor over de vloer of met de kruimelzuiger voor op de tafel of spinrag aan de muur of plafond.
Maar ook om het gehele huis in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader.
Is de eerst accu leeg, dan pak je de andere volle accu en stop je de eerste in de oplader zodat indien je hem weer nodig heb met een volle accu kan stofzuigen.

Je bouwt de stofzuiger snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen.
De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen op de grond, eerste keer was dit even schrikken maar je kunt niets vergeten.
Je hebt geen last van een irritant snoer dat altijd in de weg ligt dit geeft je heel veel bewegingsvrijheid.
Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt zodat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast.

Een groot voordeel is dat de accu's onderling uit te wisselen zijn met ander gereedschap van Bosch die dezelfde açcu gebruiken!
Dit maakt het wel iet makkelijker als je voor ander gereedschap moet kiezen als vervanger! Bosch denkt goed na!

Pluspunten

• verwisselbare batterij
  • Licht om vuil goed te zien
  • 2e batterij
  • snellader
  • veel hulpstukken

Minpunten

• iets te zwaar

Anoniem 22-10-2021

Zeer goede oplaadbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is mooi strak en ziet er zeer degelijk uit in de kleur zwart

C**d@p**t.nl 20-10-2021

Zeer handig en slim apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Erg handig en slim apparaat. Hij is zwart van kleur en ziet er mooi strak en degelijk uit. Er zijn veel hulpstukken bijgesloten. Handig: Geschikt voor snelle zuigklussen tussendoor, zoals de steelstofzuiger voor de vloer of de kruimelzuiger voor op de tafel. Of spinrag aan de muur of plafond. Maar ook om je hele huis helemaal in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader. Is de ene accu leeg, dan pak je de andere volle accu. Is deze ook leeg dan is de 1ste al weer voldoende opgeladen om direct door te kunnen zuigen. Eindelijk een stofzuiger waar mijn huisdieren niet bang van zijn: het geluid valt reuze mee. Je bouwt hem snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen, een handleiding is niet nodig. De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen, even schrikken, maar je kunt niets vergeten. Je hebt geen last van een snoer dat in de weg ligt, dat geeft veel bewegingsvrijheid. Je kunt hem helemaal kantelen, zodat je nagenoeg overal onder kunt komen. Handig onder een tweepersoonsbed en onder kasten. Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt. Het voordeel is dat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast. Wat kan beter: De accuduur is kort, vooral op de turbostand, gelukkig zijn er 2 accu’s en een snellader bijgesloten. Hij is zwaar, dat komt vooral door de accu die er op zit. Op tapijt zuigt hij moeilijker, soms stopt hij er vanzelf mee. Jammer dat je bij het legen van het stofbakje je vingers nodig hebt om de stof van het filter te verwijderen. Tip: het zou handig zijn als (alle) opzetstukken van alle soortgelijke steelstofzuigers uitwisselbaar met elkaar zijn. Ik mis opzetstukken, die wel bij de andere steelstofzuigers zijn bijgesloten.

Pluspunten

• Ledverlichting zodat je al het vuil goed ziet
  • Bijgeleverde extra accu
  • Bijgeleverde snellader

Minpunten

• Zwaar vanwege de accu

Conchita66 20-10-2021

Zeer handig en slim

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is zwart van kleur en ziet er mooi strak en degelijk uit. Er zijn veel hulpstukken bijgesloten. Handig: Geschikt voor snelle zuigklussen tussendoor, zoals de steelstofzuiger voor de vloer of de kruimelzuiger voor op de tafel. Of spinrag aan de muur of plafond. Maar ook om je hele huis helemaal in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader. Is de ene accu leeg, dan pak je de andere volle accu. Is deze ook leeg dan is de 1ste al weer voldoende opgeladen om direct door te kunnen zuigen. Eindelijk een stofzuiger waar mijn huisdieren niet bang van zijn: het geluid valt reuze mee. Je bouwt hem snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen, een handleiding is niet nodig. De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen, even schrikken, maar je kunt niets vergeten. Je hebt geen last van een snoer dat in de weg ligt, dat geeft veel bewegingsvrijheid. Je kunt hem helemaal kantelen, zodat je nagenoeg overal onder kunt komen. Handig onder een tweepersoonsbed en onder kasten. Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt. Het voordeel is dat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast. Wat kan beter: De accuduur is kort, vooral op de turbostand, gelukkig zijn er 2 accu’s en een snellader bijgesloten. Hij is zwaar, dat komt vooral door de accu die er op zit. Op tapijt zuigt hij moeilijker, soms stopt hij er vanzelf mee. Jammer dat je bij het legen van het stofbakje je vingers nodig hebt om de stof van het filter te verwijderen. Tip: het zou handig zijn als (alle) opzetstukken van alle soortgelijke steelstofzuigers uitwisselbaar met elkaar zijn. Ik mis opzetstukken, die wel bij de andere steelstofzuigers zijn bijgesloten.

RosanneSigmans 19-10-2021

Doet niet onder voor de Dyson varianten..

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Mijn eerste indruk is goed. Wat me erg opvalt zijn de volgende zaken:
De stofzuiger is erg wendbaar. De voet loopt erg soepel waardoor ik gemakkelijk door het huis loop. De voet is wel wat groter waardoor het niet gemakkelijk onder kasten komt.
De led lampjes vind ik echt een geweldig pluspunt. Zo kan je ook op de wat donkere plekken goed zien wat je doet.
De zuigkracht is erg goed. Ons huis is voornamelijk tegel en houten vloer. Zodra de voet contact maakt met de mat bij de deur, verhoogt de stofzuiger zelf de zuigkracht.. Top!
Ook het leegmaken en het schoonmaken van het filter vind ik erg handig gemaakt. Het filter heeft een extra 'schoonmaak' feature waardoor stof gemakkelijk verwijdert wordt. Het hebben van 2 accu's is uiteraard ook ideaal. Tot nog toe niet nodig gehad maar fijn om te weten dat je door kan wanneer de accu leeg is.
De stofzuiger geeft aan hoe vol/leeg de accu nog is. Deze heeft echter maar 3 standen. Dit zou voor mij wel wat gedetailleerder mogen zodat je écht weet waar je aan toe bent.
Zoals door iedereen aangegeven is deze type stofzuiger wat zwaarder. Dit vind ik niet erg maar tijdens het gebruik als kruimeldief is het wat onhandiger..

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Led lichtjes op voet

Minpunten

• Wat zwaarder dan anderen
  • hoge voet

Kvin84 17-10-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De steelstofzuiger voldoet aan de verwachting. De zuigkracht is prima, alleen is door het gebruik van dit type accu de stofzuiger wel wat zwaarder in vergelijking met andere steelstofzuigers. De meegeleverde accessoires zijn fijn en makkelijk te verwisselen. Door de lampjes op de voet van de steelstofzuiger is vuil (en ook spinnenrag e.d.) goed te spotten, waardoor je automatisch beter het niet directe zichtbare vuil opzuigt. De gebruiksduur van de accu valt wel valt tegen, helemaal als je de krachtigste stand gebruikt. Al met al een prima stofzuiger.
Lees minder

K-vin84 17-10-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • relatief stil

Minpunten

• redelijk zwaar