Bosch BCS82PWR25 zwart - Reviews

• Best Reviewed nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS82PWR25 zwart op Kieskeurig.nl.

Miranda 29-10-2021

Super krachtige stofzuiger, aanrader!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super spannend, m’n eerste snoerloze stofzuiger!

In ons huishouden wordt intensief geleefd, ook door de huisdieren. Zelf heb ik een vloer die overgaat van tapijt naar laminaat; wat een verrassing dat de stofzuiger zich hierop aanpast! Blijkbaar gaat ie automatisch over van tapijtstand naar gladde-vloer-stand. En beide vloeren worden goed schoon. Schoner dan ooit, door de ronddraaiende borstel in de kop, maar óók door de ledlamp op de kop. Best confronterend in sommige hoekjes, die er bij daglicht schoon uit zien, maar wat bij led-licht toch niet helemaal zo blijkt te zijn...

De functie om de stofzuiger als kruimeldief te gebruiken is super, helemaal met de beschikbaarheid van de kleine-borstel-opzetkop. Zo kan ik het tapijt op de trap zuigen, zonder te prutsen met de voor de trap te grote, normale opzetkop.

Goed om te weten is dat er bij de Bosch Unlimited 8 (BBS8214PET), snoerloze steelstofzuiger ProAnimal geen houder om spullen aan de slang te klikken en geen losse stofzuigerslang meegeleverd worden. Wel een extra batterij! De batterijduur is echt prima. Ik reinig 100 m2 waar intensief geleefd wordt met 1 batterij. En als de batterij onverhoopt toch leeg is, is er altijd nog de extra batterij als reserve.

Ik kan niet meer zonder!

Geoffrey 22-10-2021

Prima aanvulling op de reguliere stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima aanvulling op de stofzuiger. De verlichting in de stofzuigermond en de extra accu zijn erg prettig. Goede zuigkracht. Nadelen zijn de momenten waarop het vuil 'weggeslagen' wordt in plaats van opgezogen en de haren die zich rondom de borstel wikkelen. Met 2 kleine kliederen in huis is het een welkome aanvulling voor de kruimels na de maaltijd of een schoene die uitgaat met een lading zand erin.

Sweetsugar 22-10-2021

Krachtpatser met verlichting en verwisselbare accu

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze draadloze steelstofzuiger heeft een handige verwisselbare accu. Veel beter dan onze huidige draadloze stofzuiger die hooguit twintig minuten meegaat. De verlichting op de zuigmond werkt fantastisch. Het stof wordt goed zichtbaar daardoor en ook als je wat later op de dag zuigt kun je het stof beter zien. Het legen van de stofopvangbak en verwisselen van accu of hulpstukken gaan snel en makkelijk. Het is fijn dat er geen knop is die je steeds in moet drukken. Voor hoekjes moet je wel een hulpstuk gebruiken. Een klein nadeel vind ik dat je het gewicht van de stofzuiger continu meedraagt. Conclusie: prima stofzuiger met als grote pluspunt de lampjes op de hoofdmond.

WOUTER 22-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne stofzuiger hij is krachtig en stil. We hadden eerst de voorganger van Bosch deze had geen extra accu doorom zijn we op zoek gegaan naar eentje met een extra accu. Wat ook ook erg fijn is de lampjes aan de zuigmond dan zie je echt wat voor stof er ligt. Mijn vrouw is allergie s voor stof in huis maar door deze fijne stofzuiger heeft ze er veel minder last van dankjewel Bosch! De stofzuiger accu is door de meegeleverde snel oplader zo opgeladen ideaal bij de groter schoonmaak

Anoniem 22-10-2021

Zeer goede oplaadbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is mooi strak en ziet er zeer degelijk uit in de kleur zwart
Er worden veel hulpstukken bijgesloten in de doos en hulpstukken van ander stofzuigers passen er ook gewoon op (zonder klik systeem)
Hij is erg geschikt voor snelle zuigklussen zo even tussendoor, zowel met de steelstofzuiger voor over de vloer of met de kruimelzuiger voor op de tafel of spinrag aan de muur of plafond.
Maar ook om het gehele huis in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader.
Is de eerst accu leeg, dan pak je de andere volle accu en stop je de eerste in de oplader zodat indien je hem weer nodig heb met een volle accu kan stofzuigen.

Je bouwt de stofzuiger snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen.
De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen op de grond, eerste keer was dit even schrikken maar je kunt niets vergeten.
Je hebt geen last van een irritant snoer dat altijd in de weg ligt dit geeft je heel veel bewegingsvrijheid.
Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt zodat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast.

Een groot voordeel is dat de accu's onderling uit te wisselen zijn met ander gereedschap van Bosch die dezelfde açcu gebruiken!
Dit maakt het wel iet makkelijker als je voor ander gereedschap moet kiezen als vervanger! Bosch denkt goed na!

Conchita66 20-10-2021

Zeer handig en slim

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is zwart van kleur en ziet er mooi strak en degelijk uit. Er zijn veel hulpstukken bijgesloten. Handig: Geschikt voor snelle zuigklussen tussendoor, zoals de steelstofzuiger voor de vloer of de kruimelzuiger voor op de tafel. Of spinrag aan de muur of plafond. Maar ook om je hele huis helemaal in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader. Is de ene accu leeg, dan pak je de andere volle accu. Is deze ook leeg dan is de 1ste al weer voldoende opgeladen om direct door te kunnen zuigen. Eindelijk een stofzuiger waar mijn huisdieren niet bang van zijn: het geluid valt reuze mee. Je bouwt hem snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen, een handleiding is niet nodig. De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen, even schrikken, maar je kunt niets vergeten. Je hebt geen last van een snoer dat in de weg ligt, dat geeft veel bewegingsvrijheid. Je kunt hem helemaal kantelen, zodat je nagenoeg overal onder kunt komen. Handig onder een tweepersoonsbed en onder kasten. Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt. Het voordeel is dat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast. Wat kan beter: De accuduur is kort, vooral op de turbostand, gelukkig zijn er 2 accu’s en een snellader bijgesloten. Hij is zwaar, dat komt vooral door de accu die er op zit. Op tapijt zuigt hij moeilijker, soms stopt hij er vanzelf mee. Jammer dat je bij het legen van het stofbakje je vingers nodig hebt om de stof van het filter te verwijderen. Tip: het zou handig zijn als (alle) opzetstukken van alle soortgelijke steelstofzuigers uitwisselbaar met elkaar zijn. Ik mis opzetstukken, die wel bij de andere steelstofzuigers zijn bijgesloten.

Kvin84 17-10-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De steelstofzuiger voldoet aan de verwachting. De zuigkracht is prima, alleen is door het gebruik van dit type accu de stofzuiger wel wat zwaarder in vergelijking met andere steelstofzuigers. De meegeleverde accessoires zijn fijn en makkelijk te verwisselen. Door de lampjes op de voet van de steelstofzuiger is vuil (en ook spinnenrag e.d.) goed te spotten, waardoor je automatisch beter het niet directe zichtbare vuil opzuigt. De gebruiksduur van de accu valt wel valt tegen, helemaal als je de krachtigste stand gebruikt. Al met al een prima stofzuiger.
Lees minder

Charifa 12-10-2021

Compact en krachtig

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger, makkelijk op te bergen, door de lichten op voet zie je al het stof. Nadeel is het stofbakje snel vol. Verder is het geen lichtgewicht. Fijn om erbij te hebben

B-Bob 12-10-2021

Stofzuigen wordt leuk!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In mijn drukke bestaan ben ik altijd op zoek naar tijdbesparende producten. Die heb ik zojuist gevonden!

Deze Bosch draadloze stofzuiger is echt een uitkomst voor mij. Voorheen had ik een stofzuigsysteem in huis. Een lange slang van 5 meter en een unit op zolder. Deze is kapot gegaan waarna ik even een lompe stofzuiger van een ander bekend merk (met zak) mocht lenen van iemand. Alle soorten stofzuigers gehad, maar deze spant de kroon en steekt er qua voordelen met kop en schouders bovenuit.

Even wat voordelen op een rij:
-laagdrempelig om te stofzuigen, omdat hij vanwege de accu ontzettend mobiel is. Je pakt hem snel even dus altijd een schoon huis
-de stofzuiger geeft geen stank en warmte af wat anderen wel doen
-je ziet vuil veel beter liggen vanwege de ledverlichting op de zuigmond
-ik heb ongeveer 160m2 aan vloeroppervlakte te stofzuigen en dat gaat net niet op 1 volle accu. Voordeel is dat er 2 accu's mee worden geleverd en je dus genoeg power hebt voor je hele woning
-geen kruimeldief meer nodig door handige opzetstukken
-ontzettend flexibele stofzuiger. Kan bijna helemaal plat waardoor ik voor het eerst onder mijn bed en kast kan stofzuigen
-handige accu-indicatie op handvat
-'standaard' accu-stand is krachtig genoeg om je woning te stofzuigen
-niet zwaar (wat ik wel had verwacht)
-krachtig genoeg om je auto mee te stofzuigen

Verbeterpunt zou zijn een telescopische uittreksteel. Voor mij niet nodig, want het formaat is voor mij goed, maar wellicht hebben hele korte of hele lange personen meer moeite met de standaard maat van de steel. In deze set zat geen flexibele slang (voor bijvoorbeeld de auto of de achterkant van de verwarming). Dat had er van mij wel standaard bij mogen zitten.
Over de duurzaamheid, met name van de accu's, kan ik nog weinig zeggen. Daar heb ik hem te kort voor in gebruik. Ik hoop dat ik nog lang van deze stofzuiger mag genieten, want hij maakt stofzuigen eenvoudiger en sneller.

Al met al, een aanrader voor wie van gemak en efficiency houdt!

Yoni 08-10-2021

Een steelstofzuiger met oprecht power!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn nu al een tijdje in bezit van de steelstofzuiger AllFloor ProPower Brush met LED-verlichting. We delen na het testen van deze stofzuiger graag onze ervaringen.
We zijn een huishouden met twee jonge kinderen die er elke dag wel weer een feest van weten te maken. Een draadloze steelstofstofzuiger is dan echt wel een uitkomst om snel het huis op orde te krijgen. Deze stofzuiger doet met de turbo optie niet onder voor een stofzuiger op netspanning. Met gemak vlieg je door je huis en wordt elke krummel / stofje opgezogen. Ook grote stukken vuil / papier : met hetzelfde gemak. Met de verlichting voor op is het vuil ook snel detecteerbaar. Geen reden om iets te missen. Nadeel van de TURBO knop is dat de accu sneller leeg gaat (logisch natuurlijk). Daarom heb je een aanvullende reserve accu gekregen om je klus snel te hervatten. Het opladen van de accu is overigens ook snel gebeurd. Dat voelt dan wel weer als een echte bosch ‘gereedschap’ omdat de accu separaat is net als bij de boormachine. Een losse accu heeft dus als voordeel snel wisselen en ‘weer door’, nadeel is dat je een aparte oplaadstation hebt. Met de opzetstukjes kan je met hetzelfde gemak je auto grondig schoon maken, heel handig omdat we geen oprit hebben en de verlengsnoer onze auto niet haalt. Hiermee dus geen issue. Hoekjes zijn ook goed mee te pakken door de flexibiliteit van deze stofzuiger. Komt in alle hoekje! Daarnaast ook erg handig dat je de knop niet ingedrukt hoeft te houden (zijn we gewend van de vorige) en ook geen gedoe met het legen van de afvalcontainer (simpel te demontoren en weer op te klikken).
Al met al veel plezier van!

annettetet 05-10-2021

Even wennen, maar erg fijn!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is in het begin even wennen omdat het gewicht bovenin zit waardoor hij zwaarder lijkt dan dat hij is. Ook zet je hem niet even ergens neer door het gewicht bovenin. Ik ben erg positief verrast over de sterke zuigkracht echt super! Ook erg handig dat hij automatisch de kracht aanpast aan de oppervlakte die je zuigt (tegels of tapijt) vooral als je de kinderen laat stofzuigen ;). De accu wisselt heel soepel en zonder kracht of gedoe, handig dat hij in het station automatisch oplaad en er een losse 2e accu met lader bij zit die ook heel snel vol is. De accu gaat ook lang genoeg mee! Er zitten veel hulpstukken bij en ook een houder om deze kwijt te kunnen, alleen niet alles past daar op.....beetje jammer. Al met al, heel erg tevreden en dit is zeker een blijvertje, Ik zou hem niet meer willen missen!

ronnievr 01-10-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Stofzuigen met deze stofzuiger is een geweldige ervaring! Geen zak, geen snoer, mooi compact en zuigt perfect.
Deze mooie stofzuiger heeft een zuigkracht waar je “u” tegen zegt. Ik was verrast door de goede zuigkracht.
Het LED-mondstuk ligt goed op de vloer. En dankzij de ledjes heb je beter licht met stofzuigen.
De stofzuiger heeft handige accessoires zoals de turboborstel. Handig voor de trap en meubels. De kruimelborstel is ook ideaal.
De beweegbaarheid van de stofzuiger is echt super. Hierdoor kom je overal goed bij.