Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars op Kieskeurig.nl.

sam_velghe@hotmail.com 17-09-2021

Perfect voor het zwaardere werk

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl
Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Gezien mijn huis 4 verdiepingen bevat, was ik al een tijdje op zoek naar een alternatief voor mijn gewone zakstofzuiger, omdat ik het ontzag deze doorheen de 4 verdiepen mee te sleuren. Zo hard zelfs dat ik beneden gewoon mijn bouwstofzuiger gebruikte. Maar met deze Dyson outsize ben ik gelukkig gered! De 2 meegeleverde batterijen gaan samen makkelijk 2-3 volledige kuisbeurten mee op auto stand, en zelfs nog langer in de eco modus. Ik koos voor de Outsize omdat ik de zuigkracht gewend ben van een 'gewone' stofzuiger, en ik moet zeggen, hij stelt zeker niet teleur. Door de automatische modus kan hij op elke ondergrond met de juiste intensiteit zuigen. De meegeleverde accessoires (en dat zijn er heel wat) zijn zeker ook een grote extra, vooral de klitborstel, want met onze kat komt deze goed van pas.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • veel accessoires, extra batterij

Minpunten

• eerder aan de zware kant

Hoekerdje 16-09-2021

Topper van Dyson

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Sinds enkele weken in gebruik en erg tevreden. Zuigkracht altijd goed, ook bij veel huisdier haren. Makkelijk leeg te gooien. Hij is iets zwaarder, daar kan je wel rekening mee houden. Erg veel hulpstukken,voor elke klus. Ook een extra accu zit er standdaard bij, dus je kunt altijd verder.

Pluspunten

• Dubbele accu
  • Veel extra hulpstukken

Minpunten

• Wat zwaarder
  • Prijzig

Inge 13-09-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

De ideale steelstofzuiger voor veelvuldig gebruik. Met de grote accu is dit type een verademing tegenover zijn voorgangers. Het grote reservoir zorgt er ook voor dat je het niet telkens hoef te ledigen na elke stofzuigbeurt.

Pluspunten

• Groter accu
  • Groter reservoir

Minpunten

• zwaarder dan zijn voorgangers

Liesbeth 10-09-2021

Krachtig snoerloos toestel

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Ik heb de Outsize nu een paar weken in gebruik. Aanvankelijk vond ik hem wat zwaar, maar ik moet zeggen dat ik er aan gewend ben geraakt en dat het een fijn toestel is! Veel zuigkracht, de twee batterijen gaan lang mee, en het snoerloze is erg handig: geen stekkers meer te versteken, geen draad meer die te kort is... Verschillende opzetstukken zijn ook handig, vb. met de brede zuigmond heb je in geen tijd een grote ruimte gedaan, en de mond met het laserlicht is handig om te kijken waar nog stof ligt en waar je al geweest bent. Buiten het gewicht niets dan voordelen, maar het gewicht is denk ik wel nodig voor de zuigkracht en batterijduur...

Pluspunten

• krachtig
  • batterij gaat lang mee
  • handige opzetstukken

Minpunten

• zwaar

Williannem 09-09-2021
Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Het is een hele mooie futuristische steelstofzuiger die je makkelijk in een kast weg kan zetten. Er zijn veel hulpstukken waardoor hij erg breed inzetbaar is. Voor elk klusje is er wel een hulpmiddel. De zuigkracht is ook erg goed en voor wat lastigere stukken kun je makkelijk even de booster optie aanzetten. Nadeel is wel dat hij best zwaar te hanteren is, moet je op hoogte werken heb je wel twee handen nodig.. en hij raakt regelmatig verstopt. Doordat deze dyson wordt geleverd met 2 batterijen heb je genoeg tijd om het hele huis hiermee te zuigen! Al met al een prettige stofzuiger

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Vele accessoires
  • Batterijduur
  • Neemt weinig ruimte in
  • Makkelijk te pakken

Minpunten

• Gewicht
  • Snel verstopt

BlueEyedPoison 07-09-2021

Krachtpatser van formaat!!!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Ik heb deze stofzuiger nu een kleine maand in mijn bezit,
Heb hem aangekocht als toevoeging naast een robot stofzuiger (die toch niet écht alles aankan hé).
Al mijn vooroordelen voor de draadloze stofzuigers verdwenen als sneeuw voor de zon!
KRACHTIG (maar écht wel krachtig), 2 batterijen die elk 45min in medium stand meegaan,
Tal van super accessoires... I'm impressed!
Enige negatieve puntje is dan mss het gewicht (hij is iets zwaarder dan de broertjes/zusjes van de collectie), maar dat merk ik enkel wanneer ik in de lucht hoekjes & kantjes wil afstoffen...

Pluspunten

• Sterk vermogen
  • Extra batterij + Extra lader!
  • Alle opzet stukken zijn super handig

Minpunten

• Gewicht (bij gebruik boven de grond)

Gertje 06-09-2021

Stofjes

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Ik heb de dyson inmiddels een week in huis en na het uitpakken de dyson opgehangen aan de wand. Eerst maar eens de accu’s opgelaten zoals de machine aangaf, dit ging verassend snel vond ik en na enige tijd kon ik aan de slag met de stofzuiger. Het was even wennen aan de zwaarte van de stofzuiger maar al snel ligt hij lekker in de hand. De verschillend hulpstukken klik je er simpel op en wijzen zich vanzelf. De grote zuigmond is ideaal om snel grote oppervlaktes te doen. We hebben katten en heb de zuigmond met de laser gebruikt. Je schrikt als je ziet wat er eigenlijk allemaal op de vloer ligt. De laser maakt elk vuiltje zichtbaar en daardoor maakt je je huis echt goed schoon. Ook ideaal is de automatische stand. Je merkt op verschillende ondergronden dat de machine zich aanpast met de zuigsterkte. Ook ideaal is de verwisselbare accu. Accu leeg? Hop snel verwisselen en door met zuigen. Het leegmaken van de machine is een fluitje van een cent. Simpel de klep naar voren drukken en de opvang is weer leeg.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Groot reservoir
  • Laser
  • 2 accu’s

Kelly07 06-09-2021

Fantastische stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

We zijn super tevreden met de Dyson Outsize! Na jaren zoeken naar de ideale stofzuiger die écht alles schoonmaakt en al het vuil goed opneemt zijn we zo blij met deze steelstofzuiger! De Dyson Outsize neemt écht al het vuil op. Geen hondenhaar is te veel, liggen er eens enkele korrels van de kattenbak naast de bak, ook dan worden deze gewoon mee opgezogen. We hoeven niet nog eens extra met een borstel te passeren, wat in het verleden wel zo was. Ook wordt al het vuil écht tot in het reservoir opgezogen en blijft er geen vuil liggen wanneer je de steelstofzuiger van de grond neemt. Met een baby van 6 maanden in huis is het voor ons belangrijk om regelmatig tussendoor snel even de vloer en de zetel te kunnen schoonmaken, zodat hij niet een hele dag hondenhaar opeet… :-) met de Dyson Outsize doen we dit heel snel en is het geen opgave. De batterij heeft ook een ideale batterijduur en hoef je niet voortdurend te vervangen. Het feit dat je twee batterijen hebt is ook heel handig, je hebt altijd een opgeladen batterij klaar liggen en hoeft je kuisbeurt dus niet te onderbreken. Daarnaast is het super handig dat de stofzuiger zelf digitaal aangeeft hoe lang je nog kan stofzuigen met de batterij. Zo weet je op tijd wanneer je de batterij best wisselt. Met andere steelstofzuigers moesten we ook heel vaak het reservoir legen omdat het meteen vol zat van het hondenhaar. Met dit reservoir kunnen wij enkele dagen doen, wat maakt dat stofzuigen geen grote klus is. Het opzetstuk met de laser is ook super handig. Zo zie je perfect waar er in ons geval nog hondenharen liggen en waar we nog even moeten passeren. We zijn heel tevreden van de stofzuiger en raden de Dyson Outsize zeker aan, aan gezinnen met huisdieren en/of kinderen!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Groot reservoir
  • Sterke zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Chris1987 05-09-2021

Ideale stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Al lange tijd op zoek naar een draadloze stofzuiger met goede zuigkracht. Deze absoluut gevonden in de dyson outsize. Wat een handige stofzuiger! In de ‘auto’ stand past hij zelf de zuigkracht aan per ondergrond en hoeveelheid vuil.
Hij is wel wat zwaar om vast te hebben in 1 hand, maar dit is even wennen. Met het opzuigen van kattengrit is het soms wat lastig, aangezien hij vooral goed zuigt voor alles wat vóór zijn zuigmond komt.
Hulpstukken zijn ideaal, vooral het stuk voor dierharen.
Al met al een ideale vervanger voor de “bedrade stofzuiger”.

Pluspunten

• Laad snel op
  • Lange gebruiksduur, ideaal met 2 accu’s
  • Hulpstuk voor huisdierharen is ideaal!

Minpunten

• Wat zwaar om vast te houden, went echter snel
  • Niet alle hulpstukken even effectief

Kvs001 04-09-2021

Machtig

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Deze stofzuiger heeft bijna alles mee, superieure zuigkracht, tal van accessoires, enorme capaciteit, enz. Daartegenover staat dan wel zijn omvang en gewicht waardoor je bij langdurig gebruik (kan ook wel met 45min. Batterijduur) wel wat last in de pols kan krijgen. Liefst van al gebruik ik de laserborstel. Wat je daar allemaal mee ziet op de vloer is hallucinant. En het leuke is dat eens je erover bent geweest je ook onmiddellijk het schone resultaat kan bewonderen. Heerlijk!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Capaciteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Vrij zwaar

WimS 03-09-2021

Reinigt krachtig over grote oppervakten

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

De Dyson Outsize reinigt heel goed! Zeker als je ziet wat er uit het tapijt komt. De zachte afstofborstel is ideaal om de stoffen zetels en het tapijt in de auto schoon te krijgen. De nadelen zijn het gewicht van de stofzuiger en de moeilijkheid om helemaal onder een laag bed te poetsen. Dit is niet mogelijk door de grote opvangbak die tegen het bed aanbotst. Een oplossing hiervoor zou zijn dat je de steel van de Dyson zou kunnen verlengen, alleen is dit niet mogelijk.

Pluspunten

• Reinigt krachtig
  • Makkelijk ledigen van opvangbak

Minpunten

• te korte steel, kan niet overal aan

f**k@g**l.com 03-09-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Ik heb de Dyson Outsize nu een aantal weken in gebruik en ik moet zeggen ik ben erg tevreden! Ik had hoge verwachtingen maar na het uitpakken van de stofzuiger waren mijn verwachtingen al overtroffen. De stofzuiger is heel fijn in gebruik. Ik hoorde verschillende berichten dat de stofzuiger te zwaar zou zijn. De eerste paar keren vond ik de stofzuiger aan de zware kant maar na een paar keer gebruiken was ik hier zo aan gewend dat ik het nu helemaal niet meer zwaar vind.

De verschillende opzetstukken zijn erg fijn en makkelijk wisselbaar. Toen ik de eerste keer het opzetstuk met laser gebruikte was ik verbaasd hoeveel er eigenlijk op de vloer ligt na een dag. Ik heb een kat in huis lopen dus altijd haar in huis. De Dyson zuigt alle haren op en verzamelt alles in het reservoir. Het reservoir is makkelijk te legen.

Wij hadden hiervoor al een dyson met snoer maar deze heb ik de afgelopen weken helemaal niet meer gebruikt. Kortom, dit is een hele fijne stofzuiger die ik aanraad!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Haluk 03-09-2021

Monster van een stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

In middels hebben wij de Dyson Outsize ruim een maand gebruikt en we kunnen niet meer zonder. Super praktisch, geen gedoe met stekker waardoor wij hem vaker op een dag gebruiken. Een vrijstaande dock en een tas o.i.d. om de accessoires op te bergen zit er helaas niet bij.

Batterij gaat lang mee, ongeveer 50 minuten op automodus en 70 minuten op de eco-stand. De eco-stand is in principe ruim voldoende en zuigt beter als de meeste stofzuigers. De turbostand gaat 10 minuten mee en is voor ons overbodig, veel lawaai en de Dyson wordt onnodig warm. De tweede batterij is tot nu toe ook overbodig geweest. Bij het uitpakken vond ik de kopstuk erg groot, maar de voordeel van een grote kopstuk is dat je sneller klaar bent met stofzuigen. De softborstel met groene lazer vonden wij tegen vallen, omdat je met daglicht vrij weinig ziet. Groene laser werkt het beste in de avond en ook jammer dat die kleiner kwa formaat is. Grotere stofreservoir is handig, maar in principe legen wij die altijd na het stofzuigen.

Onwijs veel opzetstukken, erg handig in gebruik. Vooral de gemotoriseerde mini-borstel voor alle katharen op de bank. Het is in het begin wel wennen, omdat de Dyson met opzetstuk erg zwaar is. Vooral als je de jaloezieën probeert te stofzuigen. Verder zijn wij dik tevreden en is dit de beste stofzuiger die wij ooit hebben gehad.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Stofopname

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Geen vrijstaande dock meegeleverd

Italiana_88 02-09-2021

Super Ervaring

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Ik heb dit toestel ondertussen enkele weken kunnen testen, en wauw wat een toestel is dit. Toen het toestel aankwam waren wij fel onder de indruk van de verpakking. Deze is namelijk gevuld met verschillende opzetstukken zodat je voor elke poetsbeurt het juiste hulpmiddel kan gebruiken. (Bv: een borstel voor haren van huisdieren, een opzetstuk met laser, een zachte en harde borstel, een borstel met breed mondstuk en een opzetstuk voor de smalste kiertjes. en last but not least: een extra batterij met extra oplader!) Stofzuigen wordt ontspannend, zelfs mijn man kan het niet laten om dagelijks het huis te stofzuigen! En onze robotstofzuiger staat nu... "Stof te happen". Mijn favoriete onderdeel is de Laser Slim Fluffy, stof en haren die je niet makkelijk met het blote oog kan zien worden zo niet gespaard. De opvangbak is super eenvoudig leeg te maken, in minder dan 10 seconden is dit klusje geklaard. Als je de ecostand gebruikt kan je met 1 batterij ongeveer 90 minuten stofzuigen, Op normaal ongeveer 60minuten, en op de boost ongeveer 15minuten. Voor ons appartement is dit meer dan voldoende, zeker aangezien je twee batterijen krijgt. Het grootste nadeel van dit toestel vinden wij het gewicht, deze kan na een grote poetsbeurt best zwaar in de hand komen te liggen. Wij zijn zeer tevreden van dit toestel, Een echte aanrader!

Pluspunten

• Twee batterijen
  • Groot opvangbak
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• Zwaar toestel

Gilke 02-09-2021

Dyson stelt weer niet teleur

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Terug heel tevreden van dyson, een iets grotere en zwaardere steelstofzuiger maar nog steeds heel gemakkelijk in gebruik. Stofzuigen gaat nu nog sneller door de grote stofzuigermond. Ook het katten- en hondenhaar van de meubels verwijderen gaat super goed met de nieuwe stofzuigermond met schroef. Geen haar die vast zit in de schroef. Ook de extra batterij en de grote 'afvalcontainer' zijn handig meegenomen.

Pluspunten

• Grote stofzuigermond
  • Haar raakt niet vast in stofzuigermond
  • Extra batterij
  • Laser technologie zorgt voor meer vuil verwijderen
  • Grote afvalcontainer

Minpunten

• Door de grote iets lomper in gebruik
  • Geraakt niet overal tussen

evitapieters@gmail.com 02-09-2021

Fantastisch product met veel goede accesoires

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Fantastisch product! doordat het flexibel en snoerloos is pak ik hem vaker dan de stofzuiger met snoer. Door de vele accesoires is er voor elke situatie een perfect opzet stuk. Van de kattenharen op de bank tot de plinten. Zuigkracht en grote van het reservoir zijn top. Wel moeten wennen aan het gewicht en het ingedrukt houden van de power knop. Batterij gaat lang mee!

Pluspunten

• flexibel
  • acessoires
  • groot reservoir
  • zuigkracht
  • Batterij

Minpunten

• gewicht
  • indrukken powerknop

s**0@h**l.com 02-09-2021

Top stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

We hebben deze Dyson Outsize nu 2 weken in gebruik en tot nu toe zijn wij er zeer tevreden over.
Wij hebben 2 langharige katten. Met de vorige stofzuiger voelde ik altijd nadat ik het huis net heb schoongemaakt, dat de kattenharen nog steeds rond de oren vliegen. Nu met de laser kun je ze allemaal schoonmaken! Het enige is dat de laser minder effect heeft als de kamer te sterk verlicht is, je ziet een stuk minder in het verlichte gebied van het effect van de laser.
Ik vind de automatic mode functie ook helemaal top en een sterke verbetering, vooral voor tapijten, je kunt voelen op een vuile plek, dat de stofzuiger harder werkt en daarom de batterij beter utiliseert waar dit nodig is!
De stofreservoir is echt groot! Dus ik kan lang schoonmaken zonder naar beneden te gaan om het reservoir te legen! Handig! In vergelijking met V8 is het ook verbeterd, het is veel gemakkelijker om het reservoir te legen.
Mocht je een nieuwe stofzuiger zoeken zou ik de dyson Outsize zeker aanraden. Houd er wel rekening mee dat het een groter en zwaarder model is dan de gebruikelijke dyson, als je een probleem hebt met het gewicht of last hebt van je pols, past de Dyson micro 1,5 kg misschien meer bij je.
Kortom, de Outsize is een geweldige upgrade voor ons en we zijn super blij met onze nieuwe dyson Outsize!

Pluspunten

• stofreservoir
  • Batterij
  • maakt stofdeeltjes zichtbaar
  • zuigkracht

Minpunten

• zwaar

ingrid_geerts88@hotmail.com 01-09-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Koning van de steelstofzuigers! Ziet er niet alleen mooi uit: hij werkt heel goed. 1 punt aftrek vanwege het gewicht. Dit wordt overigens goed bij het productie vermeld. De vele extra borstels en opzetstukken zijn een echte meerwaarde. Hierdoor is de stofzuiger ook goed te gebruiken voor kleine ruimtes zoals de auto of de trap.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Extra borstels en opzetstukken
  • Twee batterijen: altijd een opgeladen stofzuiger

Minpunten

• Zwaar
  • Waar laat je alle opzetstukken/borstels?

w**r@h**l.com 01-09-2021

Zware krachtpatser

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Wij hebben de Dyson Outsize nu meer dan 2 weken in ons bezit. Er is een tweede batterij bijgeleverd. Tot op heden heb ik de tweede batterij nog niet moeten gebruiken. Nadat hij opgeladen was ben ik onmiddellijk de verschillende hulpstukken gaan testen. Wij kwamen net terug van vakantie dus de auto kon wel een goede beurt gebruiken. Het toestel opzetten is kinderspel en je dient eerst de taal in te stellen. 5Sec later kan je het toestel gebruiken. Er zijn 3 (zuig) standen ECO - MED-BOOST.
Op de ECO stand kan je het toestel voor de volle 60 min gebruiken. Naar mijn mening zal ik deze stand zelden gebruiken omdat dit toch niet genoeg zuigkracht geeft. Je hoort dit ook dat dit maar een povere zuigkracht geeft. De auto werd in een mum van tijd deftig schoon gemaakt voornamelijk op de MED stand. Voor de kinderstoelen gebruikte ik de smalle zuiger op Boost modus. Je voelt dat er power in zit. In deze stand is de batterij van de stofzuiger leeg na 10 min!
Voor de matten / zetels is er een speciaal hulpstuk. Het verbaasde mij hoeveel vuil deze kon opzuigen. Na de auto had ik nog voldoende batterij over om de rest van de hulpstukken uit te testen.
Het leukste gadget is het hulpstuk met laser. Deze laat je echt het kleinste vuiltje/haartje zien. Je kan zelf in het donker stofzuigen.
Plus en minpunten in vergelijking met stofzuiger Dyson met draad
+ Geen draad meer
+ op MED stand veel stiller dan een gewone stofzuiger doch met voldoende zuigkracht
+ zeer makkelijk leeg te maken
+makkelijk hanteerbaar
+nodigt uit om sneller een stukje te gaan stofzuigen
++zuigkracht op BOOST modus

-Het toestel weegt redelijk zwaar in de hand
-na 25min gebruik begint het wel door te wegen in je pols
- geen vaste aanknop / je moet de knop blijven indrukken om de stofzuiger aan te zetten.
- kan niet overal onderdoor terwijl een andere Dyson dit wil kan

Rowin 31-08-2021

De ultieme krachtpatser onder de Dysons

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute grijs, rood, paars

Al enige weken gebruik ik de Dyson Outsize met veel plezier (stofzuigen wordt zo nog leuk, hehe). Ik ben zelf al langere tijd bekend met de Dyson Supersonic föhn, en kan niet anders zeggen dat ik ook nu erg onder de indruk ben. Wat een prachtig stukje design, techniek en features deze mooie stofzuiger met zich meebrengt!

De Outsize is gebruiksvriendelijk, er zitten veel accessoires bij, een ophangsysteem, een laser-tool (je ziet in het donker letterlijk elk miniscuul stofje liggen). Wat een pret, deze stofzuiger. Zeker met de grotere zuigmond en het grotere stof reservoir. Het mooie aan dit model is dat er standaard ook twee batterijen bij zitten waarmee je ruim 2 uur (ik heb in totaal 2,5 uur gestofzuigd in de afgelopen weken) kunt stofzuigen.

In het huidige huishouden hebben we een parketvloer & PVC vloer, en past deze automatisch de zuigkracht aan als je over bijvoorbeeld een deurmat of een tapijt heengaat om deze te stofzuigen. Wat zuigkracht betreft, geen enkel probleem. Met kleine hondenbrokjes, met het opzuigen van haren- niets is te gek voor de Outsize.

Al met al kort samengevat raad ik een ieder aan om een Dyson stofzuiger aan te schaffen en vind ik de Dyson in geen opzichte te vergelijken met andere draadloze stofzuigers. Deze Dyson is een prachtig stukje techniek, met een goede batterijduur. Oh, en niet te vergeten: het ophangsysteem wat standaard wordt meegeleverd, is een mooie uitkomst voor in bijvoorbeeld de meterkast. Ik ben fan!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Groene led-verlichting voor stof
  • Grote zuigmond
  • Ultiem gemak

Minpunten

• Prijzig