Dyson Outsize Absolute

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Outsize Absolute op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

d***********@g******** 24-03-2023

Stop met zoeken. Dit is 'm!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Oké, het is even slikken bij afrekenen. Maar deze stofzuiger is zijn geld 100 x waard. In een groot en druk huishouden met veel kinderen en dieren de lifesaver. Ik heb heel wat stofzuigers versleten, maar deze is met verre afstand de beste, de makkelijkste, de leukste. Geen gezeur met een snoer, nooit een lege accu want je hebt er twee, je neemt hem mee naar plekken waar je met een normale stofzuiger niet kunt komen, geen moeilijkheden op de trap en een enorme zuigkracht. we hebben een testje gedaan: niet normaal wat dit ding nog opzuigt ná het gebruik van een normale stofzuiger. En het groene licht laat je exact zien op gladde vloeren waar nog iets ligt. Ik vind stofzuigen nu gewoon leuk!

Pluspunten

• zuigt goed
  • zeer wendbaar
  • geen snoer
  • licht zodat je ziet waar het stof ligt
  • lange accuduur

Minpunten

• GEEN

Joep 01-03-2022
Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Erg vaak verstopt. Maak de stofzuiger om de haverklap schoon met de compressor. De stofzuiger blaast het vuil weg doordat de motor boven de zuigmond zit. Hier heb je met een stofzuiger met slang geen last van. Dit gebeurt alleen bij achteruit bewegen van de stofzuiger. Je kan dus met de stofzuiger alleen voorruit bewegen en niet op en neer. Stofzuiger is een keer gevallen en er breken gelijk stukken vanaf. Kunststof kwaliteit erg slecht, dun en kwetsbaar. Dit alles voor een prijs van €699,- Ik ben er geen fan van. Maakt wat beloofd wordt in de reclame niet waar.

Pluspunten

• Snoerloos

Minpunten

• Vaak verstopt
  • Blaast vuil weg bij achteruit bewegen
  • Veel storing
  • Prijs kwaliteit uit verhouding
  • Kwaliteit kunststof slecht.

Hoekerdje 16-09-2021

Topper van Dyson

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Sinds enkele weken in gebruik en erg tevreden. Zuigkracht altijd goed, ook bij veel huisdier haren. Makkelijk leeg te gooien. Hij is iets zwaarder, daar kan je wel rekening mee houden. Erg veel hulpstukken,voor elke klus. Ook een extra accu zit er standdaard bij, dus je kunt altijd verder.

Pluspunten

• Dubbele accu
  • Veel extra hulpstukken

Minpunten

• Wat zwaarder
  • Prijzig

Williannem 09-09-2021
Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Het is een hele mooie futuristische steelstofzuiger die je makkelijk in een kast weg kan zetten. Er zijn veel hulpstukken waardoor hij erg breed inzetbaar is. Voor elk klusje is er wel een hulpmiddel. De zuigkracht is ook erg goed en voor wat lastigere stukken kun je makkelijk even de booster optie aanzetten. Nadeel is wel dat hij best zwaar te hanteren is, moet je op hoogte werken heb je wel twee handen nodig.. en hij raakt regelmatig verstopt. Doordat deze dyson wordt geleverd met 2 batterijen heb je genoeg tijd om het hele huis hiermee te zuigen! Al met al een prettige stofzuiger

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Vele accessoires
  • Batterijduur
  • Neemt weinig ruimte in
  • Makkelijk te pakken

Minpunten

• Gewicht
  • Snel verstopt

Gertje 06-09-2021

Stofjes

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Ik heb de dyson inmiddels een week in huis en na het uitpakken de dyson opgehangen aan de wand. Eerst maar eens de accu’s opgelaten zoals de machine aangaf, dit ging verassend snel vond ik en na enige tijd kon ik aan de slag met de stofzuiger. Het was even wennen aan de zwaarte van de stofzuiger maar al snel ligt hij lekker in de hand. De verschillend hulpstukken klik je er simpel op en wijzen zich vanzelf. De grote zuigmond is ideaal om snel grote oppervlaktes te doen. We hebben katten en heb de zuigmond met de laser gebruikt. Je schrikt als je ziet wat er eigenlijk allemaal op de vloer ligt. De laser maakt elk vuiltje zichtbaar en daardoor maakt je je huis echt goed schoon. Ook ideaal is de automatische stand. Je merkt op verschillende ondergronden dat de machine zich aanpast met de zuigsterkte. Ook ideaal is de verwisselbare accu. Accu leeg? Hop snel verwisselen en door met zuigen. Het leegmaken van de machine is een fluitje van een cent. Simpel de klep naar voren drukken en de opvang is weer leeg.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Groot reservoir
  • Laser
  • 2 accu’s

Chris1987 05-09-2021

Ideale stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Al lange tijd op zoek naar een draadloze stofzuiger met goede zuigkracht. Deze absoluut gevonden in de dyson outsize. Wat een handige stofzuiger! In de ‘auto’ stand past hij zelf de zuigkracht aan per ondergrond en hoeveelheid vuil.
Hij is wel wat zwaar om vast te hebben in 1 hand, maar dit is even wennen. Met het opzuigen van kattengrit is het soms wat lastig, aangezien hij vooral goed zuigt voor alles wat vóór zijn zuigmond komt.
Hulpstukken zijn ideaal, vooral het stuk voor dierharen.
Al met al een ideale vervanger voor de “bedrade stofzuiger”.

Pluspunten

• Laad snel op
  • Lange gebruiksduur, ideaal met 2 accu’s
  • Hulpstuk voor huisdierharen is ideaal!

Minpunten

• Wat zwaar om vast te houden, went echter snel
  • Niet alle hulpstukken even effectief

f*************@g******** 03-09-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Ik heb de Dyson Outsize nu een aantal weken in gebruik en ik moet zeggen ik ben erg tevreden! Ik had hoge verwachtingen maar na het uitpakken van de stofzuiger waren mijn verwachtingen al overtroffen. De stofzuiger is heel fijn in gebruik. Ik hoorde verschillende berichten dat de stofzuiger te zwaar zou zijn. De eerste paar keren vond ik de stofzuiger aan de zware kant maar na een paar keer gebruiken was ik hier zo aan gewend dat ik het nu helemaal niet meer zwaar vind.

De verschillende opzetstukken zijn erg fijn en makkelijk wisselbaar. Toen ik de eerste keer het opzetstuk met laser gebruikte was ik verbaasd hoeveel er eigenlijk op de vloer ligt na een dag. Ik heb een kat in huis lopen dus altijd haar in huis. De Dyson zuigt alle haren op en verzamelt alles in het reservoir. Het reservoir is makkelijk te legen.

Wij hadden hiervoor al een dyson met snoer maar deze heb ik de afgelopen weken helemaal niet meer gebruikt. Kortom, dit is een hele fijne stofzuiger die ik aanraad!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Haluk 03-09-2021

Monster van een stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

In middels hebben wij de Dyson Outsize ruim een maand gebruikt en we kunnen niet meer zonder. Super praktisch, geen gedoe met stekker waardoor wij hem vaker op een dag gebruiken. Een vrijstaande dock en een tas o.i.d. om de accessoires op te bergen zit er helaas niet bij.

Batterij gaat lang mee, ongeveer 50 minuten op automodus en 70 minuten op de eco-stand. De eco-stand is in principe ruim voldoende en zuigt beter als de meeste stofzuigers. De turbostand gaat 10 minuten mee en is voor ons overbodig, veel lawaai en de Dyson wordt onnodig warm. De tweede batterij is tot nu toe ook overbodig geweest. Bij het uitpakken vond ik de kopstuk erg groot, maar de voordeel van een grote kopstuk is dat je sneller klaar bent met stofzuigen. De softborstel met groene lazer vonden wij tegen vallen, omdat je met daglicht vrij weinig ziet. Groene laser werkt het beste in de avond en ook jammer dat die kleiner kwa formaat is. Grotere stofreservoir is handig, maar in principe legen wij die altijd na het stofzuigen.

Onwijs veel opzetstukken, erg handig in gebruik. Vooral de gemotoriseerde mini-borstel voor alle katharen op de bank. Het is in het begin wel wennen, omdat de Dyson met opzetstuk erg zwaar is. Vooral als je de jaloezieën probeert te stofzuigen. Verder zijn wij dik tevreden en is dit de beste stofzuiger die wij ooit hebben gehad.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Stofopname

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Geen vrijstaande dock meegeleverd

evitapieters@gmail.com 02-09-2021

Fantastisch product met veel goede accesoires

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Fantastisch product! doordat het flexibel en snoerloos is pak ik hem vaker dan de stofzuiger met snoer. Door de vele accesoires is er voor elke situatie een perfect opzet stuk. Van de kattenharen op de bank tot de plinten. Zuigkracht en grote van het reservoir zijn top. Wel moeten wennen aan het gewicht en het ingedrukt houden van de power knop. Batterij gaat lang mee!

Pluspunten

• flexibel
  • acessoires
  • groot reservoir
  • zuigkracht
  • Batterij

Minpunten

• gewicht
  • indrukken powerknop

s***********@h********** 02-09-2021

Top stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

We hebben deze Dyson Outsize nu 2 weken in gebruik en tot nu toe zijn wij er zeer tevreden over.
Wij hebben 2 langharige katten. Met de vorige stofzuiger voelde ik altijd nadat ik het huis net heb schoongemaakt, dat de kattenharen nog steeds rond de oren vliegen. Nu met de laser kun je ze allemaal schoonmaken! Het enige is dat de laser minder effect heeft als de kamer te sterk verlicht is, je ziet een stuk minder in het verlichte gebied van het effect van de laser.
Ik vind de automatic mode functie ook helemaal top en een sterke verbetering, vooral voor tapijten, je kunt voelen op een vuile plek, dat de stofzuiger harder werkt en daarom de batterij beter utiliseert waar dit nodig is!
De stofreservoir is echt groot! Dus ik kan lang schoonmaken zonder naar beneden te gaan om het reservoir te legen! Handig! In vergelijking met V8 is het ook verbeterd, het is veel gemakkelijker om het reservoir te legen.
Mocht je een nieuwe stofzuiger zoeken zou ik de dyson Outsize zeker aanraden. Houd er wel rekening mee dat het een groter en zwaarder model is dan de gebruikelijke dyson, als je een probleem hebt met het gewicht of last hebt van je pols, past de Dyson micro 1,5 kg misschien meer bij je.
Kortom, de Outsize is een geweldige upgrade voor ons en we zijn super blij met onze nieuwe dyson Outsize!

Pluspunten

• stofreservoir
  • Batterij
  • maakt stofdeeltjes zichtbaar
  • zuigkracht

Minpunten

• zwaar

ingrid_geerts88@hotmail.com 01-09-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Koning van de steelstofzuigers! Ziet er niet alleen mooi uit: hij werkt heel goed. 1 punt aftrek vanwege het gewicht. Dit wordt overigens goed bij het productie vermeld. De vele extra borstels en opzetstukken zijn een echte meerwaarde. Hierdoor is de stofzuiger ook goed te gebruiken voor kleine ruimtes zoals de auto of de trap.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Extra borstels en opzetstukken
  • Twee batterijen: altijd een opgeladen stofzuiger

Minpunten

• Zwaar
  • Waar laat je alle opzetstukken/borstels?

Rowin 31-08-2021

De ultieme krachtpatser onder de Dysons

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Al enige weken gebruik ik de Dyson Outsize met veel plezier (stofzuigen wordt zo nog leuk, hehe). Ik ben zelf al langere tijd bekend met de Dyson Supersonic föhn, en kan niet anders zeggen dat ik ook nu erg onder de indruk ben. Wat een prachtig stukje design, techniek en features deze mooie stofzuiger met zich meebrengt!

De Outsize is gebruiksvriendelijk, er zitten veel accessoires bij, een ophangsysteem, een laser-tool (je ziet in het donker letterlijk elk miniscuul stofje liggen). Wat een pret, deze stofzuiger. Zeker met de grotere zuigmond en het grotere stof reservoir. Het mooie aan dit model is dat er standaard ook twee batterijen bij zitten waarmee je ruim 2 uur (ik heb in totaal 2,5 uur gestofzuigd in de afgelopen weken) kunt stofzuigen.

In het huidige huishouden hebben we een parketvloer & PVC vloer, en past deze automatisch de zuigkracht aan als je over bijvoorbeeld een deurmat of een tapijt heengaat om deze te stofzuigen. Wat zuigkracht betreft, geen enkel probleem. Met kleine hondenbrokjes, met het opzuigen van haren- niets is te gek voor de Outsize.

Al met al kort samengevat raad ik een ieder aan om een Dyson stofzuiger aan te schaffen en vind ik de Dyson in geen opzichte te vergelijken met andere draadloze stofzuigers. Deze Dyson is een prachtig stukje techniek, met een goede batterijduur. Oh, en niet te vergeten: het ophangsysteem wat standaard wordt meegeleverd, is een mooie uitkomst voor in bijvoorbeeld de meterkast. Ik ben fan!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Groene led-verlichting voor stof
  • Grote zuigmond
  • Ultiem gemak

Minpunten

• Prijzig

Laura1986 30-08-2021

Dyson Heavy Duty

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

We hebben de Dyson Outsize nu een aantal weken in gebruik. Allereerst de positieve punten, de stofzuiger is erg krachtig en super wendbaar, de kop kan automatisch 90 graden mee draaien als je de bocht om gaat. Het is de eerste stofzuiger die we meemaken die in één beweging alle kattengrit opzuigt (en ook niet weer laat vallen zodra je de voet optilt). De voet met de laserkop is echt een fijne toevoeging, je ziet daardoor zeker beter welke plekken je nog wel even extra kan meepakken en het geeft voldoening om te zien hoeveel je opzuigt. Tevens fijn is dat hij automatisch de zuigkracht aanpast afhankelijk van hoeveel kracht hij moet leveren, bijv, op de deurmat gaat hij automatisch krachtiger zuigen. De bijgeleverde accessoires voelen voor ons compleet. De 'anti klit' turboborstel is echt een verbetering ten opzichte van de eerdere turboborstel. Kortom, een hele complete en krachtige draadloze stofzuiger. Maar dan het nadeel, dat de stofzuiger wat zwaarder zou zijn leek ons niet echt een probleem als je daar veel kracht voor terugkrijgt. Maar helaas, de 3,5 kilo blijkt in de praktijk helaas toch teveel te storen, met name als je de stofzuiger zonder stang (en met één van de accessoires gebruikt) wordt hij na loop van tijd te zwaar. Zowel ik als mijn partner ervaren dit helaas. Daarnaast, doordat de opzetstukken zo dicht op de opvangbak zitten is dat niet altijd even praktisch en kom je lastig in hoeken en gaten. We vragen ons ook oprecht af voor wie deze grote opvangbak echt nodig is, in normale situatie krijg je die echt niet gemakkelijk vol. In een week stofzuigen (in een huis met katten en cavia's) is de bak bij ons nog niet vol, terwijl de bak door het formaat wel ongemak geeft Helaas,wij gaan ons oriënteren op de andere draadloze modellen.....

Pluspunten

• Krachtig
  • Top accessoires
  • Wendbaar

Minpunten

• (Te) zwaar

Irris_w 28-08-2021

De ideale stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Twee weken geleden de Dyson Outsize in ontvangst mogen nemen. De stofzuiger zit goed verpakt in twee dozen. De inhoud van de dysondoos zit netjes ingepakt en verdeeld alle onderdelen hebben een eigen vak dit maakt het makkelijk om te kijken wat waar voor is. De stofzuiger gaat makkelijk in elkaar en is niet zwaar. De eerst keer moet je de batterrij volledig opladen voor dat je hem gebruikt dit is voor de levensduur van je batterrij beter er worden standaard 2 batterrijen meegeleverd, zet je de stofzuiger op boost dan red de batterrij net heet uur niet, medium precies één uur en met de eco stand heb je ruim 1,5 uur stofzuig plezier. De borstel met de laserdetector is tot nu toe de favoriet, met deze borstel kan je zien waar de stof op de grond ligt. De Torque vloerzuigmond is een grote borstel maar ontzettend handig! Wij hebben een groot huis waardoor we dus sneller klaar zijn met stofzuigen van de gehele vloer ook zit er een anti klit borstel in heel handig als je vrouwen in huis hebt met heel lang haar, hierdoor komen de haren niet in een grote klit in je opslag maar los van elkaar en kan je de inhoud ook makkelijk legen. Het geluid van de stofzuiger is zachter dan een normale stofzuiger, uiteraard verschilt dit ook per stofzuigmond en welke stand je de accu hebt staan.

Pluspunten

• Meerdere accesoires
  • Meer dan een uur per accu
  • Accu ophangsysteem
  • Laser op de borstel om stof te detecteren

Franc 27-08-2021

Mooie trendy stijlvolle krachtpatser

Mooie trendy stijlvolle krachtpatser

DYSON Outsize
Mooi trendy stijlvol apparaat met heel veel accessoires, extra accu en div. zuigmonden en ideaal dat je niet gebonden bent aan een snoer: je kunt er dus lukraak alle kanten mee op zuigen; de aan/uit knop reageert super direct en meteen in de volle zuigstand.
De ophangset is efficiënt; het geheel oogt modern en kek.
De zuigkracht - regelbaar in 3 standen - is groot en zéker in de turbostand. Ik heb de helft van ons (grote) huis - tegels en dikke zware vloerkleden - gezogen op de medium stand en de andere helft op turbo. Turbo-stand op kleden zuigt zwaar maar is bijzonder effectief; gek genoeg had dit apparaat moeite met de lichte voordeurmat, die kreeg ik er niet handig mee gezogen. Groot pluspunt is de lange steel vooral als je zelf een lange rug hebt!
De outsize heeft een supergrote stoftank, heel makkelijk te legen zonder je handen vuil te maken, zwaardere accu maar als je de turbostand gebruikt is de accu vrij snel leeg en heb je de reserve accu hard nodig om de rest van je huis te zuigen in automatic stand. Daarna waren beide accu's helemaal leeg. Door zijn grotere formaat is deze Dyson aan de zware kant maar als je je andere hand heel simpel onder de stoftank houdt scheelt het aanzienlijk bij het dragen.
De Dyson neemt alle soorten vuil moeiteloos op en doet zijn werk zonder meer uitstekend.
Minpuntjes: lastig zuigen langs de randjes door de brede grote zuigmond en je zet niet even snel een klein zuigmondje erop tijdens het stofzuigen;
de uitgeblazen warme lucht komt -uiteraard- uit het bovenste gedeelte en blaast deze warmte richting je gezicht;
de aan-uitknop kun je jammer genoeg niet vastzetten: die moet dus constant ingedrukt gehouden worden.
Ik heb er nu na ruim anderhalve week 3x zo ongeveer het hele huis mee gestofzuigd en op de economic stand heb je daar ongeveer anderhalve accu voor nodig.
Ik had een oudere ‘oubollige’ stofzakloze stofzuiger van een ander merk mét onhandig snoer maar die kostte destijds rond de 150 euro en zuigt net zo goed als deze Dyson dus daar rekening mee houdend is de Dyson Outsize een dure maar wel heel trendy stijlvolle aankoop met heel veel extra’s.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • heel veel accessoires
  • trendy kek model
  • extra accu

Minpunten

• duur
  • aan de zware kant

Isabelletje14 27-08-2021

Niet mijn apparaat

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Ik heb dit product mogen testen en ben totaal niet tevreden. Het is een zwaar en log apparaat. Tijdens het stofzuigen blaast hij veel wind, waardoor stof wordt weggeblazen.
Pluspunt zijn de dubbele accu en accuduur.
Minpunt: gewicht, aanknop indrukken tijdens zuigen

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu

Minpunten

• Zwaar
  • Wind tijdens zuigen
  • Geluid

RoelHelden 27-08-2021

Wat is ie groot

Wat is ie groot…
De dyson outsize is een grote design stofzuiger. Mooi strak met flinke power.

Zuigen dat kan ie zeker. Kies wel standje power boost als je een mat zuigt. De andere standen vond ik tegenvallen op een mat.

Zuigen op grote voet. Deze is fijn en flexibel en 25% groter dan de standaard voet van dyson. Maar jemig maakt wel flink kabaal. En omdat ie groter is, is deze natuurlijk ook 25% zwaarder. Heb je een mat van wol, kijk uit, het schaap wordt geborsteld en verliest aardig wat haar door de borstel die in de grote voet verwerkt is.

Zuigen met de kleine voet. Ik geloof dat ze hem fluffy noemen. Ook deze heeft een fijne borstel erin verwerkt. Fluffy geeft ook nog eens een beetje groen licht. Ofwel fluffy heeft een laserbeam waarmee hij jou laat zien waar stof ligt. Best handig. De beam schijnt alleen aan de rechterzijde een beetje en niet zoals ze je laten zien op de reclame over de gehele breedte van fluffy. Voordeel is, de beam kun je ook uitzetten.

De batterij. Fijn dat je je er 2 krijgt bij deze versie. Op full power boost binnen 15 het hele huis zuigen (afhankelijk natuurlijk hoe groot je huis is) gaat niet lukken. Gelukkig heb je ook niet steeds de boost nodig. Dus met 1 batterij zou het moeten lukken.

Gewicht van deze highend stofzuiger. Omdat de opvangbak 150% groter is, de motor groter en de grote zuigmond 25% groter is dan de standaard dyson heb je wat gewicht in je handen. Het gewicht wat ze noemen op de site is 3,56 kilo. Het is nogal wat. Ik vond hem te zwaar.

De accessoires. Jemig je krijgt er veel bij. Maar de belangrijkste niet. De bocht zodat je makkelijk onder je bank of bed kunt zuigen. Wel vreemd dat deze er niet standaard bij zit. Bij highend zou je verwachten dat de belangrijkste zaken er wel bijgeleverd worden. Je betaald tenslotte €800,-. Nu moet je nog eens €40,- extra uitgeven. Maar goed effe op je knietjes bij de bank en het bed. De stang is net te kort bij de bank (ofwel ik heb een diepe bank) want die 150% grotere opvangbak wil niet echt meewerken om onder de bank te komen. Misschien was die bocht de uitkomst geweest die je er dan “effe” op koet klikken. Je krijgt er wel veel extra hulpstukken. De klitvrije borstel kan fijn zijn als je huisdieren hebt. De andere zijn fijn, nadeel is alleen dat zodra je deze erop klikt die grote opvangbak in de weg zit. Effe makkelijk auto uitzuigen is er niet bij naar mijn mening. Ophangsysteem dat je er bij krijgt is erg handig ook qua opladen.

Conclusie
Al met al, mooi ding. Zuigen dat kan ie zeker. Handig dat je draadloos door het huis kan gaan. De 150% grotere opvangbak had ik niet nodig. Hele huis (3 verdiepingen incl dubbele garage) gezogen en de bak was voor 30% gevuld. Wel voldoende zuigkracht. Zwaar voor het gebruik. Veel accessoires maar de belangrijkste ontbreekt. Was hij lichter geweest en had de bocht er bij gezeten had ik overwogen om hem te houden. Misschien een ander modelletje van dyson was voor mij beter geweest qua gebruikersgemak.

Hij gaat dus weer terug. Uitpakken was een een feestje. Inpakken een puzzel.

Pluspunten

• Krachtig zuigen
  • Grote opvang
  • Draadloos

Minpunten

• Zwaar
  • Geen bocht voor onder bed-bank