Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

JesDenAly 14-07-2021

De Dyson V15 Absolute doet wat er beloofd wordt.

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Nu sinds een aantal weken deze draadloze Dyson V15 Absolute in gebruik. Echt geen spijt van . Eerder een ander merk gehad en die liet bij het ophangen aan de lader het vuil eruit vallen. Toen deze stofzuiger aankwam , zag ik al een groot verschil met het openen van de doos.

Wat mij opviel was dat de doos erg compact is.
Eenmaal geopend was ik verrast door de kwaliteit , het gewicht . In de reviews staat dat de stofzuiger zwaar is.
Het materiaal voelt stevig en degelijk. Ligt lekker in de hand.
De Dyson V15 is echt een plaatje om te zien , het oog wil immers ook wat .
De hoeveelheid accessoires zijn echt een pure verwennerij. Zo veel en zo ontzettend handig! De bijgeleverde accessoires zijn een genot om mee te werken in het huis en de auto.

Bijgeleverd bij de V15 Absolute zijn :
*Accessoire voor moeilijk bereikbare plekken.
*Torque vloerzuigmond nikkel. Mijn favoriet als het om opgedroogd zand gaat en haren van ons hondje op de matten en trap .

*Laser slim fluffy vloerzuigmond. Door het laser licht zie je precies waar je al bent geweest en waar niet. De eerste keer ben je echt verbaasd over wat er nog is blijven liggen .

*Combinatie-accessoire. Makkelijk en snel klik en verder .
*Kierenzuiger. deze spreekt voor zich , maar ga toch de verlichte kierenzuiger aanschaffen.

*Zachte afstofborstel. Eerlijk ik stof er veel mee . De borstelharen zijn erg zacht en krassen niet. Verder is de V15 zo zuiver dankzij het HEPA filter , dat de uitstoot erg zuiver is .

*Borstel voor hardnekkig vuil. Voor het hardere werk.

*Accessoireklem voor de stang. Makkelijk aan de stofzuigerstang te bevestigen.
De oplader en het oplaadstation voor aan de muur.

De batterij opladen duurt ongeveer 3.5 uur als deze leeg is en gaat vol ongeveer 60 min mee volgens Dyson.
Met een volle lading deed ik de woonkamer , keuken , salon , slaapkamers , beide w.c. 's , hal een trap en zolder plus badkamer. De eerste conclusie. Power heeft deze V15 echt wel.

Het schroefvormige klitvrije borstel haalde zoveel stof nog van de trap ( vloerbedekking ) dat ik hier echt wel verbaasd over was. Om maar te zwijgen over de topper en de boxsprings.

De plekken die ik de dag ervoor had gestofzuigd met de sledestofzuiger waren nog erg vol stof , mijt en microscopische kleine deeltjes. Door het gebruik van de Slim Laser Fluffy Brush kon ik precies zien hoeveel stof er lag.
De sensor reageerde volop en paste telkens de zuigkracht aan . Op de tegelvloer , vinyl en op de vloerbedekking. Overal verbaasde me ik over het feit dat er nog zoveel stof lag en hoe de V15 hierop reageerde.
Wat ik met het blote oog niet kon zien , maakte de fluffy Laser goed zichtbaar.

Ik vind het overzicht in het display erg handig want je ziet niet al het vuil en stof met het blote oog. Het display laat ook zien wat er daadwerkelijk aan stof , fijnstof, mijt en suikerkorrel grootte wordt opgezogen. De drie verschillende standen zijn makkelijk met een druk op de knop te gebruiken. Ook zie je hoeveel accuduur je nog hebt.

Het accessoire voor moeilijk plekken kun je nu met een klik overal onder de bank of je boxspring komen. Vergeet daarbij de kasten ook niet. Dit kost normaal veel tijd en energie omdat je veel op je knieën moet zitten . Dat is nu verleden tijd. Ik kan nu makkelijk zonder alles te moeten verzetten zo hup even eronder door . Ideaal. Het scheelt zoveel tijd en hier ook weer dankzij de Laser fluffy goed zicht op waar het vuil ligt .
Hoog of laag werken . Niks is te gek voor deze alleskunner .

Tot nu toe positief op het gebruik van deze zeer veelzijdige stofzuiger / luxe kruimeldief.
Zelfs mijn dochtertje vind het leuk om te stofzuigen .

Pluspunten

• Veelzijdig in zijn gebruik.
  • Klik en go

Minpunten

• Knopje ingedrukt houden.
  • Gewicht in het begin maar daar wen je snel aan.

c**4@h**l.com 23-08-2021

Krachtpatser van een Dyson steelstofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Aangezien ik al een dyson heb gehad. Hebben de werklui met me stofzuiger bouwstof opgezogen. Met als resultaat. Een stofzuiger die stof blaas. Nu heb ik als reserve een philips steelstofzuiger. Nou dat heb ik een paar maanden vol gehouden. Kwa zuigkracht was het verschrikkelijk. Nu zag ik op de reclame de dyson v15 detect en ik wilde toch weer een dyson. Die cinetic van dyson was ook zo goed, maar ik wilde nu zonder draad. Zaterdag kwam de v 15 detect binnen en ben meteen aan de slag gegaan. Alles in mekaar gezet en opgehangen en op de lader gezet. Zondag alles gezogen. Wat een zuigkracht en ik had hem op auto gezet. Hij pas zoch helemaal aan welke vloer. En van me mat voor alleen al een volle bak. Ken je nagaan dat die philips de zuigkracht mist. En de laser is echt geen gadget zo zie je alle vuil liggen en weet je waar je bent gebleven. Ik geef hem alleen geen 10 vanwege het knopje wat je ingedrukt moet houden tijdens het stofzuiger. Had liever een aan en uit knop gehad. Maar ja kan niet alles hebben. Nou ik ben een gelukkige dyson gebruiker. En de service en levering van E.P was ook helemaal top. Zal zeker weer bestellen hier.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Batterij
  • Laser
  • Borstels zeker voor de kleed of vloerbedekking
  • Goed wendbaar

Minpunten

• Knop ingedrukt houden tijdens het zuigen.

Chantal 04-08-2021

Mooie stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Deze stofzuiger is mooi en luxe verpakt. De installatie is erg simpel, maar wel fijn dat daar een duidelijke beschrijving van bij zit. Hoe je bij de instellingen komt is helaas dan niet omschreven, met wat zoeken en knopjes drukken hebben wij ook die gevonden.

Het was gaaf om op t LCD scherm te zien wat voor soort stof je in je huis verzamelt en op welke plekken je meer of minder van een bepaald soort verzamelt.

Mijn persoonlijke ervaring is dat de stofzuiger voor mij te zwaar is voor dagelijks gebruik. De knop constant ingedrukt houden om te kunnen stofzuigen is wel echt een minpuntje van deze stofzuiger.

Verder doet hij zijn werk goed, goede zuigkracht en is het een mooi apparaat om te zien. Je krijgt er veel opzetstukken bij om voor iedere schoonmaak de beste opzetstuk te kunnen kiezen.

De schoonmaakborstel met laser werkt goed. Je kunt inderdaad daardoor het stof beter zien. En nadeel daarvan is wel als je een lichte kamer hebt met veel licht dan zie je het groene licht niet meer.

Ik heb niet echt een favoriete accessoires, ieder accessoires is handig voor zijn eigen doel. De grotere voor de woonkamer. De kleinere voor de trap en/of bank.

Voor mij is de accuduur te kort. Ik ben alleen in de woonkamer al 15/20 minuten bezig en dan moet ik de bovenverdiepingen nog. Dan is de accu halverwege het huis al leeg.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu/zonder kabel
  • Veel en fijne hulpstukken

• Knop vasthouden bij gebruik

eefje 02-08-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

De stofzuiger doet wat hij moet doen! Is een degelijk toestel, veel opzetstukken aanwezig, dus ook goed voor traploper en om dierenharen te verwijderen. De kracht is ok en past zich automatisch aan, de laserfunctie toont je hoeveel veel er nog op de vloer ligt terwijl je denkt dat het proper is... Het toestel voelt misschien wel wat zwaar aan en maakt veel lawaai, maar je kan er lang mee stofzuigen. De prijs is hoog maar is misschien wel ok.

Pluspunten

• zuigkracht
  • eenvoudig te gebruiken
  • draadloos
  • goede batterijduur

Minpunten

• prijs
  • lelijke kleur
  • aan-knop blijvend induwen
  • zwaar

VON 02-08-2021

Krachtigste stofzuiger die ik ken!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Ik ben zeer tevreden over de stofzuiger! Hij is snel, goed en makkelijk in gebruik. Hij heeft 3 zuigstanden en zuigt enorm krachtig. Hij heeft een brede zuigmond met een brede zuigmond en fluffy roller, waarbij haren niet blijven hangen. De zuigmond is erg wendbaar. De stofzuiger heeft een luxe uitstraling. De stofzuiger is zakloos en is makkelijk leeg te maken. Met een knopje in de greep vasthouden gaat de stofzuiger aan. Het led display is voor mij niet echt van meerwaarde. Het is wel fijn om af te lezen hoeveel minuten je nog kan zuigen. In de krachtigste booster zuigstand is de accu helaas al na enkele minuten leeg. Maar deze stand zuigt heel erg krachtig! De stofzuiger is iets aan de zware kant en maakt redelijk wat geluid. De laser wordt door mij niet gebruikt en is minder handig dan ik dacht. Het is een gadget die het beste te gebruiken is bij een gladde vloer. De stofzuiger prijzig in aanschaf, maar deze is het meer dan waard! Ik ben er erg blij mee en kan hem nu al niet meer missen.

Pluspunten

• Zuigt zeer krachtig!
  • Snel op te laden
  • snel in gebruik
  • Goede brede zuigmond
  • Geen snoer

Minpunten

• redelijk wat geluid
  • relatief zwaar
  • accu gaat niet lang mee in boost stand

eefjed 29-07-2021

Een krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Ik heb dit toestel nu een maand en kon al uitgebreid testen. Er zitten heel veel accessoires bij en het is even zoeken hoe alles werkt en voor wat want een uitgebreide handleiding ontbreekt. Maar het is eenvoudig door het klik-systeem. Je kan eigenlijk direct beginnen. Het toestel is heel krachtig en wendbaar. De laserfunctie is knap, het opzetstuk voor trap en zetel ook (vooral voor de dierenharen). Je kan er makkelijke een grote oppervlakte mee stofzuigen, want accuduur valt heel goed mee. Het LCD-display is voor mij geen meerwaarde. Je kan er wel turbostand mee selecteren. Vervelend vind ik dat je de knop heel de tijd moet ingeduwd houden, maar dat went na een tijdje. Ik ben eigenlijk wel tevreden over het toestel en kan het niet meer missen.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • zuigkracht
  • laser
  • draadloos
  • accessoires

Minpunten

• zwaar
  • maakt veel lawaai
  • aan-knop blijvend induwen
  • prijs
  • kan niet zelf rechtstaan

Testa 28-07-2021

Beste steelstofzuiger op de markt

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Ik kan echt niet meer zonder! De stofzuiger is makkelijk in elkaar te zetten/klikken. De vormgeving is mooi en voelt kwalitatief aan. En wat een hoop opzetstukken krijg je erbij! De favoriet is toch wel t groene laser opzetstuk, we hebben een baby en een kat dus is het erg belangrijk om alle vuil en kattenharen op te zuigen. En dat kan dus heel makkelijk met de laserbeam borstel. Je ziet elk klein stukje vuil en haar! Wat ook erg tof is is de display met de keuze aan zuigsterkte en het aantal microben tijdens het stofzuigen. Op stand "auto" veranderd de stofzuiger automatisch de zuigkracht naar behoefte.. d.w.z hoe viezer de vloer hoe sterker de zuigkracht! Ook krijg je veel verschillende opzetstukken erbij, bijv de haar de-tangle opzetstuk. Handig als je huisdieren hebt. En nooit meer problemen met haren uit de borstel pulken. Wat ook echt ideaal is is dat je de stofzuifer makkelijk om te toveren is in een kruimeldief! Beste aankoop in jaren

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Vormgeving
  • Indicatie displau

s**n@h**l.com 28-07-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Eens een dyson altijd een dyson! Wij hebben reeds enkele jaren de V11 in ons bezit. We waren fan, dachten kan het nog beter?! Maar ja hoor het kan nog beter en nog mooier. Want naast een super goed toestel is hij ook nog eens een lust voor het oog! Eenvoudig op te laden met de bijgeleverde adapter. Je kan hem ophangen aan de muur dichtbij een stopcontact. Bij ons kreeg hij een plaatsje in onze gang. Zo heb ik hem altijd bij de hand om snel even te stofzuigen. Ideaal met kleine kinderen en huisdieren in huis. Is een heel krachtige stofzuiger. Je bedient hem met 1 hand. Het is even wennen want je moet een knop ingedrukt houden en in het begin kan het even zwaar zijn voor je arm, maar dit went heel snel. Dankzij de handige accessoires tover je je stofzuiger in een handomdraai om tot een kruimeldief. Heel handig om op moeilijk bereikbare plekjes te geraken. Kieren en spleten te poetsen. Spinnenwebben weg te halen. De zetels grondig te zuigen. Noem maar op. Het is echt een alles in één. Doordat hij draadloos is neem je hem ook makkelijk mee naar buiten om je wagen te stofzuigen. Ideaal. En tapijten stofzuigen gaat super vlot en efficiënt. Hij past automatisch zijn zuigkracht aan. Het opvang reservoir is doorschijnend. Je zou ervan versteld staan hoeveel stof er ln je huis en tapijten zit. En dankzij de nieuwe lasertechnologie zie je zelfs het kleinste stof liggen! Stofzuigen is echt een plezier op deze manier!

Pluspunten

• Krachtig
  • Nauwkeurig
  • Lange accuduur

Minpunten

• Past niet onder onze zetel

vnssdrnckx 28-07-2021

Fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Juist mijn Dyson opgepikt. Vol ongeduld de doos opengemaakt. Hij heeft de typische uitstraling van een Dyson. Naar mijn eerste gevoel niet zwaar in de hand. Benieuwd naar morgen om hem uit te proberen, wanneer hij volledig opgeladen is… De display geeft de stofzuigtijd weer. Superhandig wanneer je grote oppervlakte zoals de onze moet stofvrij maken. De display is in kleur en makkelijk afleesbaar. Het ophangsysteem waar de Dyson inhangt is makkelijk te installeren. Je kan er ook nog enkele accessoires bij aanhangen. Gewoon uitnemen en je bent aan het stofzuigen. Bij het stofzuigen van grotere oppervlaktes is het enige minpunt dat je hebt, het ingedrukt houden van de aan-uitknop. Met de laser kan je supermakkelijk het vuil detecteren. Wanneer de Dyson meer vuil detecteert, begint hij harder te zuiger. Hij is supermakkelijk in gebruik. Wanneer je gedaan hebt met stofzuigen, hoef je enkel de zuigstang los te maken en hem te ledigen boven de vuilbak. Onze drie kinderen vinden het de beste stofzuiger die we ooit gehad hebben. Eén van de taakjes hier bij ons is het stofzuigen van de trappen. Met korte zuigmondje is de klas dan ook snel gedaan door onze kinderen. Eens per week moeten zij hun kamers onder handen nemen. Zelfs voor de kleinste telg van zes jaar is hij makkelijk de trap op te dragen. Dank zij de laser wordt ieder haartje van onze hond gedecteerd en opgezogen. De stofzuiger is het meest gebruikte huishoudelijk toestel binnen ons gezin. Van alle accessoires die erbij zijn is die met de laser voor ons onmisbaar geworden. Ik zou deze krachtstofzuiger zeker aan iedereen aanbevelen. De prijs die je hiervoor betaald is meer als een traditionele stofzuiger, maar ik kan je nu, na een maand reeds vertellen dat we geen andere meer willen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lange gebruiksduur
  • ideaal voor gezin met huisdieren en kinderen

Minpunten

• het ingedrukt houden van de aan- uit knop

Koen 25-07-2021

The name’s Dyson, James Dyson

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Nooit gedacht dat een stofzuiger emoties kon losweken bij me. Toch was dit het geval bij het uitpakken van de Dyson v15 detect absolute.

Bij het openen van de doos merk je dat er aandacht besteed is aan de verpakking van de diverse onderdelen. Elk onderdeel wordt netjes apart ingepakt (in karton, er wordt helemaal geen plastic gebruikt) om beschadigingen te voorkomen. Alleen al daaraan kan je merken dat Dyson zich profileert in het topsegment, de Aston Martin van de stofzuigers zeg maar.

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat naarmate het uitpakken vorderde, de stress begon te stijgen. Zoveel onderdelen… Het herinnerde me aan het in elkaar zetten van mijn Ikea spullen waarbij er altijd wel een schroef of plankje is waarvan je denkt ‘dit zal een vergissing zijn, dit onderdeel is per toeval in de doos gesukkeld en is overbodig…’. Twee stappenplannen met tekeningen én een QR-code naar de uitgebreide online handleiding kon mij niet echt geruststellen, integendeel. Nadien bekeken was mijn angst ongegrond. Zelfs zonder handleiding of stappenplan is het kinderspel om de draadloze stofzuiger te monteren.

De onderdelen ogen futuristisch en zijn vernieuwend. Geen ordinaire saaie zuigmond maar opzetstukken met fris ogende kleuren, borstels in diverse formaten en als kers op de taart een laserdetectie. De motor van de stofzuiger zou trouwens kunnen doorgaan als het nieuwe ultramoderne wapen van James Bond. Het oogt allemaal heel cool!

Mijn ervaringen zijn positief. De stofzuiger produceert niet veel decibels en de zuigkracht is meer dan voldoende. Met de diverse opzetstukken geraakt men tot in de kleinste hoekjes en de laser is handig om te zien of alle stof weg is. Een ander voordeel is dat men de borstels kan demonteren om makkelijk te reinigen.

Het aantal opgezogen stofdeeltjes meten en weergeven op een lcd-scherm is leuk maar zonder richtcijfers weinigzeggend. Al snel kom ik aan tientallen miljoenen deeltjes waarbij ik me dus afvraag of Dyson nu wetenschappelijk bewijs heeft geleverd dat ik te weinig poets?

Bij normaal gebruik haalt de batterij de vooropgestelde 60 minuten niet. Dit is geen verrassing want Dyson schrijft dit zelf op hun website: “Van toepassing in Eco-stand met een niet-gemotoriseerd accessoire. De werkelijke gebruiksduur varieert afhankelijk van de vermogensstand, het vloertype en/of de gebruikte accessoires.” Met gemotoriseerde borstel en/of laser in de medium stand waarbij de zuigkracht automatisch wordt geregeld gaat de batterij ongeveer een dik half uur mee. Na een half uur begint het toestel trouwens toch zwaar te wegen in de hand.

Conclusie: de Dyson v15 detect absolute doet met verve wat van een steelstofzuiger kan worden verwacht.

Pluspunten

• zuigkracht
  • design
  • laser om stof te detecteren
  • Veel accessoires bijgeleverd

Minpunten

• begint zwaar te wegen na een tijdje

JessieVanGeystelen 25-07-2021

Krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Wat een pracht van een stofzuiger! Nu onze verbouwing bijna afgerond is, en onze net geadopteerde hond volop haar verliest, was deze stofzuiger meer dan welgekomen! Zowel het design, de vele opzetstukken en het laser lichtje (wat soms gênant veel vuil laat zien) zijn een grote plus! Toen mijn dochter onlangs een glas liet vallen, was ik dolgelukkig met laserlichtje. Hierdoor was ik écht zeker dat ik alle splinters mee opgeruimd had, en kon iedereen weer met een gerust hart op blote voeten rondlopen. De stofzuiger ligt vlot in de hand en ook onze kinderen van 9 en 6 gaan ermee aan de slag. Eerlijkheidshalve wel bekennen dat hij snel te zwaar is voor hen. De batterij kent een lange duur zonder opladen, ons vele verbouwingsvuil wordt moeiteloos opgeruimd door deze topper. Elk mogelijk hoekje en gaatje wordt moeiteloos bevrijd van stof. De vele extra opzetstukken komen hierbij vlot van pas. Het enige minpunt voor ons is dat de grootste opzetborstel nog wat breder zou mogen zijn. Verder een echte aanrader!

Pluspunten

• batterij kent lange duur
  • zeer wendbaar
  • geschikt voor dierenharen
  • reinigt grondig

AnnSmet91 25-07-2021

Super enthousiast!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Het design oogt strak! Om het hele huis te stofzuigen maak ik gebruik van de ingebouwde laser; de eerste keer schrok ik van het "onzichtbare" vuil. Het schermpje met de getoonde resultaten vind ik minder interessant. Met één volgeladen accu kan ik het huis helemaal stofzuigen, nadien moet ik het wel opnieuw opladen. Het favoriete opzetstuk is de zachte borstel, om alle lamellen vlot te kunnen stofzuigen!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Krachtige resultaten

Minpunten

• Accuduur
  • Zwaar toestel

Shar 24-07-2021

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Wat een super fijne stofzuiger is de Dyson V15, inclusief laser (een top upgrade). Mijn ouders hebben de V11 die ik al heel luxe vond, maar deze editie inclusief laser maakt het nog makkelijker om stofdeeltjes in huis zichtbaar te maken die op het oog niet zichtbaar zijn. Ideaal! Daarnaast is het een super gebruiksvriendelijk product. Wanneer je de doos uitpakt lijken het veel verschillende onderdelen, maar alles spreekt voor zich en alle opzetstukken zijn heel makkelijk te vervangen. Met het ophangsysteem wat erbij wordt geleverd kun je de stofzuiger goed opbergen in bijvoorbeeld de meterkast. Ook het schermpje op de stofzuiger geeft allerlei handige informatie aan, waaronder de batterijduur. Mocht je huis toe zijn aan een grondige schoonmaakbeurt kun je ook nog kiezen uit de ‘Boost’ optie, zodat de zuigkracht nog sterker wordt. Samengevat: een absolute aanrader!

Pluspunten

• Goede zuigkracht incl. laser
  • Mooi ontwerp
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel verschillende opzetstukken
  • Makkelijk op te hangen

Minpunten

• Knop ingedrukt houden tijdens het stofzuigen

Geldmysites@hotmail.com 24-07-2021

Super sterke zuigkracht!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Ik ben zooo blij met deze stofzuiger! De stofzuiger is mooi van design en super handig. Ik gebruik het beneden, maar de keuken is op een hoogte van 3 treden. Geen gedoe meer met snoeren. Het stofzuigen voelt niet meer als een last. De eerste week moest ik wel wennen, want het apparaat voelt eerst zwaar aan, maar het went erg snel. De verschillende opzetstukken zijn zo handig! Ik gebruik er 1 voor de trappen, 1 voor de plinten. Het is zo fijn dat ik niet meer een stofzuiger met een snoer op de trap moet vasthouden/sjouwen. Op het scherm kun je precies zien hoevee minuten je nog hebt om te stofzuigen. Zo kun je ruim op tijd het apparaat opladen. Als ik het vergelijk met andere snoerloze steelstofzuigers is dit een fijn apparaat! De tijdsindicatie klopt en je kunt een uur lang stofzuigen zonder krachtverlies!

Jammer dat de stofzuiger best veel geluid maakt, maar verder een top stofzuiger!

Pluspunten

• Krachtig!
  • Uur lang stofzuigen

• Iets aan de dure kant

E**v@h**l.com 23-07-2021

Blij mee

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

We hebben de Dyson Detect inmiddels een aantal dagen in gebruik, het is onze eerste Dyson en zijn er tevreden mee. Het werd geleverd met behoorlijk wat accessoires erbij: - Torque vloerzuigmond
- Laser slim fluffy vloerzuigmond
- Schroefvormige klitvrije borstel
- Combinatie-accessoire
- Kierenzuiger
- Zachte afstofborstel
- Borstel voor hardnekkig vuil
- Accessoire voor moeilijk bereikbare plekken
- Accessoir klem voor de stang
- Oplaadstation
- Oplader

Een hele waslijst dus. Aangezien we voornamelijk harde vloeren hebben, is de vloerzuigmond nikkel met zachte roller en de laser slim fluffy vloerzuigmond bij ons het meest gebruikte opzetstuk. De laser laat stof beter zien die je normaal gesproken niet ziet en is handiger dan verwacht. Dit zorgt er voor dat je je huis beter schoonmaakt en daar is een stofzuiger tenslotte voor. Daarnaast is het leuk om te zien dat hij zijn zuigkracht automatisch aanpast. Het lijkt er op dat hij meet dat het erg vies is en op dat moment harder gaat zuigen.

Ook handig is de display welk aangeeft hoeveel stof er is opgezogen. Bovendien kan je dankzij de opzetstukjes overal bij, waarbij het vervelend blijft om elke keer een andere opzetstukje er op te zetten. Voor iedere klus is er in ieder geval wel een passende accessoire meegeleverd.

Betreft de batterij zit het wel goed en gaat deze lang genoeg mee. Gemiddeld komen wij op ongeveer 45 minuten gebruik uit, wat niet slecht is voor een draadloze stofzuiger. Dit brengt wel 1 nadeel met zich mee en dat is dat de stofzuiger daardoor wel aan de zware kant is.

De drie standen (eco, auto en boost) zijn ook erg handig trouwens en niet de vergeten de verwisselbare accu. Tijdens het stofzuigen dien je de “trekker” voortdurend ingedrukt te houden wat na een tijdje vermoeiend is. Voor het ff snel stofzuigen is het prima te doen, maar niet als je 30 minuten of meer bezig bent.

Al met al een prima stofzuiger wat doet wat ie moet doen. Het is een prijzig ding, maar daar krijg je dan ook wat voor.

Pluspunten

• Accu
  • Automatische aanpassing zuigkracht
  • Draadloos

Minpunten

• Gewicht bij langdurig gebruik

veena 23-07-2021

Bevalt goed, aanrader.

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Het installeren van de stofzuiger ging makkelijk, en wijst zichzelf. De vormgeving is modern, en ziet er sonisch uit. Met de ingebouwde laser kan ik goed zien waar er stof of ander vuil ligt wat ik met mijn blote oog niet zie. Dit was even schrikken op bepaalde plekken in huis, ik heb antracietkleurige tegels en die leken schoner dan ze daadwerkelijk bleken te zijn. Opvangbak voor het stof is makkelijk te legen. Met de verschillende kopstukken kun je verschillende oppervlakken op de best mogelijke manier schoonmaken, het verwisselen van deze stukken gaat heel makkelijk en vormt hierdoor geen drempel. Zelf gebruik ik de kleinere opzetborstels voor mijn bankstel en de auto, en de zachte roller voor mijn vloer. Het LCD scherm ziet er mooi uit, maar heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Continu mijn vinger op de trekker moeten houden bij het stofzuigen vind ik ook niet fijn. Buiten dat ben ik zeer tevreden met deze Dyson!

gewiktengewogen 22-07-2021

Goed, maar met enkele belangrijke opmerkingen

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Goede steelstofzuiger, maar met enkele belangrijke opmerkingen: is loodzwaar en heeft teveel accessoires. Meer op mijn blog: gewiktengewogen.wordpress.com

Pluspunten

• groot reservoir
  • loopt niet vast in hoogpolig tapijt
  • batterijduur

Minpunten

• loodzwaar
  • teveel accessoires

y**d@k**l.nl 22-07-2021

Stofzuiger van nu

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Ik heb de dyson v15 een maand geleden gekocht en ik ben laaiend enthousiast. De dyson is echt een stofzuiger van deze tijd .vroeger was stofzuigen erg zwaar je kreeg pijn in je rug van het constand bukken en slepen met de zware stofzuiger en de stroomkabel niet te vergeten .als je dit met de dyson vergelijkt is het een wereld van verschil niet 8 keer over een plek gaan om alles opgezogen te krijgen nu ga je met de dyson v15 door je huis of je paradeert niets meer bukken niet meer slepen met de kabel .door de laser zie je alles liggen .en op het display kun je het resultaat aflezen en schoon is ook echt schoon

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Laser

s**h@g**l.com 20-07-2021

Gematigd tevreden

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Mijn eerste gedachte bij het uitpakken van de stofzuiger was: "wat een bouwpakket" Net als iedere man ben ik niet iemand die als eerste de handleiding erbij pakt om te lezen hoe wat en waar. Uiteindelijk toch maar gedaan om te zien op welke manier en welke zuigmonden gebruikt kunnen worden. Het in elkaar zetten gaat zeer eenvoudig en er is geen kracht voor nodig om hem in en uit elkaar te halen. Het design van de stofzuiger is futuristisch en voor mij niet storend, echter past het niet in ieders interieur als deze in het zicht staat. Bij ons wordt deze opgeborgen in een kast. Bij het eerste gebruik vielen mij 2 dingen op: 1 het gewicht 2 het moeten vasthouden van de knop beide zie ik voor nu nog als minpunt van deze stofzuiger. echter ben ik tevreden over de zuigkracht en sta ik ervan te kijken hoeveel vuile delen er opgezogen worden mede door de laser valt dit op tijdens het stofzuigen wanneer er minder licht is. ideaal voor onder kastjes of onder de bank. De informatie over de vuile deeltjes wordt weergegeven op het display, ik zie dit meer als gimmick als een toegevoegde waarde. Van dyson was ik gewend dat bij het legen van de stofzuiger er een klepje open ging en dat deze leeg te schudden is. Echter bij dit model schijft de bak er als het ware eerst een klein beetje uit en valt dan de bak pas open. gelukkig deed ik dit buiten en hoefde ik niet opnieuw te beginnen. Ik gebruik vooral de zachte borstel op onze parket en laminaat vloer. De kleine borstel is ideaal voor het bankstel en de auto goed te stofzuigen al met al doet de stofzuiger wat die moet doen, maar heb ik nog niet 100% de wow.

Pluspunten

• Goede reiniging

Minpunten

• Zwaar

j**k@h**l.com 20-07-2021

Een stofzuiger die het doet

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute geel, zilver, roestvrijstaal

Ik test deze Dyson V15 nu bijna een maand uit, en ben zelf een ander type steelstofzuiger gewend van een ander merk. Ik moet zeggen dat dit toch wel echt een eye-opener is. Tot nu toe zuigt die alles gemakkelijk op, of het nou groot, klein, zwaar of licht is. En dat is voor mij toch uiteindelijk wel de belangrijkste feature, dat hij z'n werk ook goed doet.

Daarnaast doet hij zijn werk niet alleen heel goed, maar ziet hij er ook nog fraai uit, hij staat nog prima ook in de woonkamer. Ik heb al enkele opmerkingen gehad; 'oooh heb jij een Dyson', daar ben ik echt jaloers op. Dyson heeft inmiddels een naam gemaakt en ik snap nu ook wel waarom.

Ik kreeg er ontzettend veel verschillende accessoires bij, die ik nog niet allemaal heb uit kunnen testen. Daar moet ik dus nog op terugkomen.

De laser op de stofzuiger zorgt ervoor dat je de viezigheid echt een stuk beter ziet, en het zorgt er ook voor dat je ziet dat hij z'n werk ook echt goed doet.

Ik woon zelf in een appartement van +/- 80m2 en dit houdt de stofzuiger goed vol, ook op volle kracht.

De functie dat je kan zien hoeveel stofdeeltjes er op worden gezogen is meer een gimmick en gebruik ik zelf eigenlijk niet.

Al met al zou ik deze stofzuiger zeker kopen als je een krachtige stofzuiger zoekt die doet wat hij moet doen, en er ook nog eens fancy uit ziet.

Pluspunten

• Zuigkracht